אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הקדמות ✔הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
מהי הדרך של אליעד כהן בשינוי ובתהליכי הלימוד?

אליעד כהן מתאר את הדרך שבה הוא עבר בשנים האחרונות, משיעורים על נושאים פילוסופיים מופשטים מאוד, כמו שאלות על המציאות, אלוהים, בחירה חופשית, זמן, מקום, אינסוף ויקומים מקבילים, לנושאים יותר יום - יומיים ופשוטים לכאורה, כמו בעיות זוגיות, מכירות, ופתרונות למצבים יומיומיים. השאלה שעולה היא מדוע יש שינוי כזה בתכנים שנלמדים ואיך הוא קשור לשיטת הלימוד של רבי נחמן מברסלב.

מדוע נראה שיש שינוי בנושאי הלימוד?

תחילה, אליעד כהן היה מתמקד בנושאים פילוסופיים עמוקים שדורשים הבנה גבוהה מאוד של המהות של העולם והמציאות. עם הזמן, תחום הלימוד שלו עבר לנושאים שמחוברים יותר לבעיות היום - יום של אנשים, כמו איך למכור ללקוח או איך לנהל מערכת זוגית. שינוי זה מתרחש מתוך רצון להפוך את תהליכי הלימוד לנגישים יותר, כדי שגם אלו שלא מצליחים להבין את העמוק ביותר יוכלו להתקדם.

כיצד שיטת הסיפורים של רבי נחמן מברסלב קשורה לשינוי בתכנים?

סיפור על רבי נחמן מברסלב, אשר בתחילה לימד את תלמידיו בצורה ישירה מתוך ספר "ליקוטי מוהר"ן" אך לא ראה הצלחה בהעברת המסרים, עבר להשתמש בשיטת הסיפור. הוא התחיל לספר לתלמידיו סיפורי מעשיות פשוטות, מתוך מחשבה שסיפורים יכולים להעביר רעיונות רוחניים עמוקים בצורה בהירה ומובנת יותר. כך, רבי נחמן הצליח להעיר את תלמידיו מהשינה הרוחנית שלהם דרך סיפורים על דמויות כמו הבת מלך שהלכה לאיבוד ובן המלך ובן השפחה שהתחלפו, ולא דרך הלימוד הישיר. אליעד כהן מחליט להשתמש בשיטה דומה להעביר רעיונות רוחניים מסובכים יותר, דרך סיפורים ודוגמאות מעשיות.

למה חשוב להמשיך לחקור את הנושאים העמוקים?

כדי להגיע לשלמות ולהרגיש טוב במאה אחוז, צריך להבין לעומק את כל מה שמתרחש סביבנו. זה דורש להבין את המהות של "אני", הרצון, הרגש, המחשבה, את הדרך בה נוצר העולם, האם יש אלוהים, האם יש בחירה חופשית, את המשמעות של זמן ומקום. אם לא מבינים את הדברים הגדולים האלה, נשארת תחושת חוסר בהירות. למרות שמדובר בנושאים מורכבים, חשוב לא לוותר עליהם, אלא לפתח חשיבה לוגית שתוכל להתמודד עם שאלות קיומיות אלו.

כיצד הלימוד המעשי מקדם הבנה עמוקה?

אליעד כהן מציין כי המעבר ללימוד נושאים מעשיים ויום - יומיים הוא לא בהכרח ירידה ברמה, אלא תהליך של חידוד חשיבה לוגית. כשאדם לומד להחליט אם לתת הנחה ללקוח או להתמודד עם בעיות בזוגיות, הוא לומד לזהות סיבתיות ולבצע ניתוח מדויק של המהות של הבעיה. תהליכי חשיבה אלו הם בדיוק אותם תהליכים שיכולים להוביל גם להבנה של שאלות פילוסופיות מורכבות.

מה הקשר בין השאלות המעשיות לשאלות הפילוסופיות?

נראה כי כל השאלות, גם הנושאים הפשוטים ביותר כמו "האם לתת ללקוח הנחה?" וגם השאלות הפילוסופיות כמו "מי אני?" הן בעצם שאלות על המהות, הצורה והסיבתיות. כשאדם לומד להבחין בין עובדות לפירושים בנושאים יום - יומיים, הוא מפתח את היכולת להבין את המהות האמיתית של נושאים עמוקים יותר. מי שמצליח להבין את הדברים הפשוטים יותר, יוכל להמשיך להעמיק גם בנושאים הפילוסופיים הקשים ביותר.

כיצד ניתן להעמיק מעבר ליומיום?

לאחר שמפתחים את השכל והחשיבה הלוגית דרך נושאים פשוטים, ניתן לעבור לשאלות קיומיות יותר מורכבות כמו טבע הרגשות, הרצונות והמחשבות. עם הזמן, אפשר להתקדם לשאלות על הזמן, המקום, הבחירה החופשית, האם העולם נברא או תמיד היה, ועוד שאלות קיומיות אחרות. בשלב מאוחר יותר, עשוי להגיע אדם לנקודה בה יוכל להתמודד עם השאלות הגדולות ביותר על מציאות הקיום, האלוהים והיקום.

האם יש נקודה שבה אי אפשר לחקור מעבר אליה?

היו טענות כי ישנה נקודה כזו, שבה כל השאלות מגיעות למבוי סתום לוגי, או לנקודה בה הכל אפשרי. הוא מציין את המונח EIP (Everything Is Possible) כדוגמה למצב שבו אין יותר חקירה מעבר לנקודה הזו, או לחילופין, כל האפשרויות קיימות.

היכן ניתן למצוא חומר נוסף?

אליעד כהן מזכיר את האתר שלו, בו אפשר למצוא הרצאות ומאמרים מחולקים לפי נושאים ושנים. גם ספרים כמו "להיות אלוהים" מספקים תכנים עמוקים מאוד על השאלות הגדולות ביותר. החומר מסודר בצורה נוחה, כך שניתן לגשת לנושאים שונים וללמוד אותם לפי סדר זמן או לפי נושא, כשהמטרה הסופית היא לפתח חשיבה לוגית שתוכל להתמודד עם השאלות הפילוסופיות הגדולות ביותר.
מדוע נראה שיש שינוי בנושאי הלימוד?

בתחילת הדרך הועברו תכנים שעוסקים בנושאים פילוסופיים ומופשטים במיוחד, כמו שאלות על המציאות, אלוהים, בחירה חופשית, זמן, מקום, אינסוף, עולמות מקבילים, יקומים ופוטנציאל קיום. אלו נושאים רחבי היקף שמצריכים רמת הבנה עמוקה מאוד. עם הזמן, התחילו להופיע יותר הסברים ודוגמאות על נושאים יום - יומיים, כמו בעיות זוגיות, מכירות, מתן הנחות ללקוחות, איך להתנהל עם אחרים וכדומה. השאלה שעלתה היא מדוע יש מעבר מנושאים "כבדים" לנושאים יום - יומיים ופשוטים יותר לכאורה.

כיצד קשורה שיטת הסיפורים של רבי נחמן לשינוי הזה?

מסופר על רבי נחמן מברסלב שבתחילה לימד את תלמידיו בצורה ישירה מתוך הספר "ליקוטי מוהר"ן", אך כשהבין שזה לא מחלחל מספיק לתודעתם, הוא עבר לספר להם "סיפורי מעשיות". ההיגיון שלו היה ששכל עמוק ומופשט קשה להבנה עבור מי שלא פיתח יכולת חשיבה גבוהה, ולכן יש צורך להלביש את הרעיונות העמוקים בתוך סיפורים פשוטים יותר. בדרך הזאת, דרך סיפור על הבת מלך שהלכה לאיבוד, על בן מלך ובן שפחה שהתחלפו, על קמצנים וכדומה, מצליחים להעביר מסרים רוחניים מורכבים לאנשים, בתקווה שזה יעורר אותם "מהשינה" שלהם. לכאורה, סיפור יכול להרדים אדם, אבל רבי נחמן גרס שדווקא הסיפורים האלה מסוגלים לעורר את המוח להבין דברים שלא נקלטים בצורה ישירה.

מדוע חשוב להמשיך לחקור את הנושאים העמוקים?

כדי להגיע לשלמות ולהרגיש טוב במאה אחוז, אדם צריך להבין לעומק את כל מה שקורה סביבו. זה אומר להבין את המהות של ה"אני", הרצון, הרגש, המחשבה, איך נוצר העולם, האם יש אלוהים, מהי בחירה חופשית, מהו זמן, מהו מקום, ואיך הכל פועל. אם לא מבינים את הדברים הגדולים האלה, נשארת תחושה שמשהו לא ברור עד הסוף. אבל מכיוון שאלו נושאים מורכבים להפליא, לא פשוט להתעמק בהם בלי לפתח קודם יכולת חשיבה לוגית גבוהה.

כיצד הלימוד המעשי מקדם הבנה עמוקה?

המעבר ללימוד נושאי היום - יום (כגון איך למכור ללקוח ולהחליט אם לתת הנחה, איך לפתור בעיות בזוגיות, איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית או לאכול מלפפון חמוץ, ועוד) נועד לאמן את האדם בחשיבה מדויקת. בנושאים הפשוטים האלה לומדים לזהות מהי סיבתיות, מהי המהות של הדבר, מהן העובדות לעומת הפירושים, מה בטוח נכון ומה דורש בירור נוסף. ברגע שאדם מתרגל חשיבה בהירה ומדויקת בפרטים הקטנים, הוא בונה לעצמו יסודות חזקים שמאפשרים לו בהמשך לטפס לשאלות הפילוסופיות הגדולות יותר.

מה הקשר בין השאלות המעשיות לשאלות הפילוסופיות?

גם הנושאים היום - יומיים הם בעצם "לבושים" של אותו עיקרון: תרגול חשיבה הגיונית. כשאדם מתמודד עם שאלה כמו "האם לתת ללקוח הנחה?" או "איך להתמודד עם בגידה?", הוא מחדד את השכל שלו בלחפש את המהות האמיתית של הבעיה, לבדוק את הנתונים לאשורם ולא להישאר בהנחות שגויות. מי שמעמיק בצורה יסודית בניתוח נושאים מעשיים, מגלה שתהליכי המחשבה הללו ניתנים ליישום גם בעניינים פילוסופיים מורכבים, כמו "מי אני?" או "האם יש משמעות לחיים?".

כיצד ניתן להעמיק מעבר ליומיום?

לאחר שמפתחים את השכל והחשיבה ההגיונית בנושאים פשוטים, אפשר לעלות שלב ולחקור את טבע הרגשות, הרצונות והמחשבות. משם ניתן להתקדם להבנת הזמן והמקום, שאלת הבחירה החופשית, השאלה האם העולם נברא או תמיד היה, האם אנחנו קיימים באמת, מה זה אומר "יש" ומה זה אומר "אין", ואיך יקומים מקבילים או ממדים אחרים יכולים להשתלב בתמונה. בסופו של דבר, כך גורסים, ניתן להגיע גם לנקודה שבה אי אפשר עוד להמשיך לחקור מעבר לה, ולחוות מצב של סוף המשחק.

האם יש נקודה שאי אפשר לחקור מעבר אליה?

יש הטוענים שבאמת קיימת נקודה כזאת, שבה כל השאלות מגיעות למבוי סתום לוגי, או לחילופין לנקודה שבה "הכל אפשרי" (EIP -Everything Is Possible). זוהי הנקודה שבפועל אי אפשר להעמיק מעבר לה, ובכל זאת טוענים שניתן לחוות אותה בצורה מלאה.

היכן ניתן למצוא חומר נוסף?

יש באתר מסודר של הרצאות ומאמרים המחולקים לפי נושאים ולפי שנים. אפשר למצוא בו גם את "ספר להיות אלוהים", ספר נדיר ומעמיק שעוסק בשאלות הפילוסופיות הגדולות ביותר, וגם תכנים על היום - יום: איך לשווק, איך למכור, איך לסדר את הבית, איך לגרום לחברה לעשות מסאז' בגב ועוד. הכל בנוי שלב על גבי שלב, כך שניתן לצפות בהרצאות או לקרוא מאמרים לפי סדר היסטורי או לפי נושא. המטרה הסופית היא תמיד לפתח את החשיבה ההגיונית כך שבסופו של דבר ניתן יהיה להבין את הדברים העמוקים ביותר על העולם, המציאות, הבחירה החופשית, אלוהים, הזמן, המקום והאינסוף.
מצא את ההבדלים, הייחודיות של אליעד כהן, למה ללמוד מאליעד כהן? שיטת הלימוד של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, דעה על אליעד כהן, מה מלמד אליעד כהן? האם ללמוד מאליעד כהן? הסיפור של אליעד כהן
להציג פירוש כעובדה מעשה מבן המלך ובן השפחה שנתחלפו חשיבה לוגית להיות אלוהים תקשורת למה ללמוד המוח פירושים העברת מסרים קושי קביעת מחיר eip איך ללמוד מאליעד כהן אליעד אליעד כהן ברסלב האם ללמוד מאליעד כהן הדרך של אליעד הדרך של אליעד כהן הלימוד של אליעד כהן הנוסחה של אליעד הנוסחה של אליעד כהן הסוד של אליעד הסוד של אליעד כהן הקדמה הקדמות השיטה של אליעד השיטה של אליעד כהן השינוי של אליעד כהן השכל של אליעד השכל של אליעד כהן התורה התורה שלי כולה הקדמות התכנים של אליעד כהן חשיבה יהדות תורה מצוות אלוהים לימוד לימוד אצל אליעד ללמוד ללמוד מאליעד ללמוד מאליעד כהן למה ללמוד מאליעד כהן למה רבי נחמן מברסלב למידה מה הלימוד אצל אליעד כהן מה ללמוד מאליעד כהן מודעות מעשיות מעשיות של רבי נחמן מעשיות של רבי נחמן מברסלב מצא את ההבדלים נושאי הלימוד של אליעד כהן נחמן סיפור סיפורי מעשיות סיפורי מעשיות של רבי נחמן סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב רבי נחמן רבי נחמן מברסלב שיטת eip שינוי שינוי התכנים שינוי התכנים של אליעד כהן שינויים שכל גדול שכל קטן תהליך תהליכי חשיבה תהליכי חשיבה של אליעד כהן תהליכים תורה תכנים של אליעד כהן
הלימוד של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד
הלימוד של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד
... של אליעד כהן, הכל הקדמות אל המכוון, התורה שלי כולה הקדמות, התקדמות בלמידה, האם אני מתקדם? איך להבין רעיונות מורכבים? כל ההקדמות שבעולם, למה אני לא מבין רעיונות מורכבים? תהליך למידה, הקדמות להבנת רעיונות מורכבים, ללמוד מאליעד מהם סוגי המידע שאליעד כהן מדבר עליהם? אליעד כהן מסביר שקיימים שני סוגים עיקריים של מידע שאפשר ללמוד ולהבין: מידע פשוט - מידע שניתן להבין אותו מידית ללא צורך בהקדמות מוקדמות. לדוגמה, כאשר אומרים לילד זה שולחן, זה חתול, זה אדום - אין צורך בהקדמה או בהסברים מורכבים. כל אחד מסוגל להבין זאת באופן מיידי. מידע מורכב - מידע שכדי להבין אותו חייבים קודם כל להבין מידע אחר, הקדמות מוקדמות. למשל, כדי להבין מושגים מורכבים כמו פער בין רצוי למצוי, לא מספיק לדעת מה כל מילה אומרת בנפרד, אלא צריך להבין מושגים ותהליכים קודמים שעליהם בנוי המידע החדש. מהי החשיבות של הקדמות בתהליך הלמידה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מדגיש כי הקדמות הן קריטיות להבנת מידע מורכב. הוא מסביר שכדי להבין רעיון מורכב באמת, ישנם רעיונות בסיסיים יותר שצריך ללמוד ולהפנים תחילה. אם נדלג על הקדמות אלו, לא ניתן יהיה להבין את הרעיונות המתקדמים יותר. הוא נותן כדוגמה שאם במהלך הרצאה משתמשים ... לפי אליעד כהן? לפי אליעד כהן, אנשים רבים מתקשים להבין רעיונות מורכבים כי הם מנסים לדלג ישירות לרעיון הסופי מבלי להכיר וללמוד את ההקדמות הנדרשות לכך. הוא מסביר שהבעיה אינה רק אי - הכרת מושגים או מילים, אלא חוסר היכרות והבנה עמוקה של ... לא מגיע להבנה הסופית או המוחלטת של הרעיונות, יש עדיין ערך לתהליך הלמידה וההתקדמות היחסית שלו. עצם ההבנה שיש הבנה מורכבת שדורשת הקדמות, מהווה התקדמות בפני עצמה. הוא טוען שבמקרים רבים, גם אם בסוף לא הגעת לתשובה הסופית או להבנה מוחלטת, עדיין קיים שינוי ביכולת שלך להבין רעיונות, וזהו תהליך משמעותי בפני עצמו. מהי המשמעות של להבין את כל ההקדמות שבעולם? אליעד כהן מסביר שישנם רעיונות עמוקים במיוחד, שעבורם נדרש להבין את כל ההקדמות שבעולם. המשמעות היא שכדי להגיע להבנת רעיון מסוים ברמה הגבוהה ביותר, צריך להבין את כל מושגי היסוד ... האם יש לי בחירה חופשית?, נדרש להכיר לעומק מהו יש, מהו אין, מהו זמן, מהו מקום, ומה המשמעות העמוקה של מושגים אלו. כל הבנה כזו היא הקדמה להבנה מורכבת וגבוהה יותר. למה אי אפשר ישר להגיע לתשובה הסופית ללא הקדמות? אליעד כהן מדגיש כי התשובה הסופית לשאלות מורכבות נראית חסרת משמעות או לא מובנת אם לא למדנו קודם את כל ההקדמות הדרושות. הוא מסביר שלומר לך את התשובה הסופית בלי שהבנת קודם כל את מושגי היסוד, יהיה חסר תועלת, ... אליעד כהן? מהגישה של אליעד כהן ניתן ללמוד שכדי להבין באמת כל רעיון מורכב, חייבים ללכת בתהליך הדרגתי, שלב אחר שלב, ולהכיר את כל ההקדמות הנדרשות להבנה. כמו כן, הוא מדגיש את החשיבות של תהליך למידה מתמשך, שבו כל שלב מהווה הכנה ושלב לקראת הרעיון הבא. ההתקדמות האמיתית היא ההבנה שאתה מתקדם, גם אם עדיין לא הגעת להבנה מוחלטת או סופית. איך להבין רעיונות מורכבים? מהן הקדמות בתהליך למידה? מדוע איני מבין רעיונות מורכבים? איך לדעת שאני מתקדם בלימוד? מהי החשיבות של תהליך ...
מבוא - הספר שלי, הוא כולו הקדמות
... - הספר שלי, הוא כולו הקדמות וכאן יתבאר, כי כל השכל וכל הרעיונות שיש בספר הזה, הם כולם הקדמות ומבואות בלבד, אל הרעיון הסופי, שהוא עצמו, בכלל לא כתוב בספר. כי כדי שהאדם יהיה מאושר באמת, לשם כך עליו לשחרר את האחיזה שלו לגמרי, מכל הגדרה שהיא. ועל ... סוף, שהיא השגת עצמות ומהות המציאות, שהיא בעצם תפישת האדם את האני האמיתי שלו, הדרך לעשות זאת, היא על ידי הקדמות, שאותן השכל של האדם כן יכול לתפוש. כי ההקדמות, הן מבואות ודרכים של שכלים שונים, שמובילים את השכל של האדם להתבונן, אל מה שיש מעבר ומעל ומתחת לתפישת השכל הרגילה שלו. כי השכל יכול לתפוש את כל המציאות ... שלו). ועל ידי זה האדם חווה את הנפרדות של המציאות, שקיימת רק ברמת הלבושים של המציאות. והספר הזה, הוא כולו הקדמות. והכוונה היא, שהתכלית של הלימוד בספר, היא לא שהאדם יסכים עם כל מה שכתוב בספר, כי זאת לא התכלית כלל. ומי שילמד את הספר ויגיע למסקנה ולהבנה שכל דברי הספר הם אמת, הוא ימשיך להיות כמו כולם ממש. והתכלית של הלימוד בספר, היא שהאדם יתבונן בהקדמות ובשכלים שיש בספר הזה, ושעל ידי זה האדם יצליח לאחר מכן להשיג באופן עצמאי את השגת האין סוף עצמו, שהיא נמצאת מעל השכל ובתוך עומק פנימיות השכל ובשורש השכל, ... שהיא. והטועים, כאשר הם מלמדים את האדם איזה שכל, בעיניהם השכל שלהם הוא המכוון. וגם אם הם מלמדים את האדם הקדמות אל השכל שלהם, הרי שעדיין השכל שלהם הוא המכוון. דהיינו, תכלית הלימוד שהם מלמדים את האדם, היא כדי שהוא יגיע להשתוות, עם השכל ועם הדיבורים שלהם. וכל מי ... אלא, שבספר הזה התגלות השכל הזה של מחוץ למקום ולזמן, היא מפורשת יותר וגלויה יותר. ולכן, הספר הזה הוא כולו הקדמות בלבד. דהיינו, שהתכלית, היא לא השכל של הספר עצמו, אלא שעל ידי זה שהאדם לומד את השכל של הספר, על ידי זה האדם מקבל הקדמות חדשות שמגביהות אותו ומאפשרות לו להסתכל על מה שיש מחוץ למקום ולזמן, דהיינו, על מה שהוא היה לפני שהוא היה, דהיינו, להבין את עצמו ואת המציאות וכולי. ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית מדוע אליעד לא כתב על האמת בצורה גלויה בספר? השאלה המרכזית שעולה מתוך ההרצאה היא מדוע אליעד לא ... בלי שום הסבר או רקע, הקורא לא היה מבין כלום. המשמעות של המושג אמת מתקבלת מתוך התהליך של הקריאה, מתוך ההקדמות שמופיעות בפרקים השונים. כלומר, התהליך של ההבנה לא מגיע מהמילה עצמה, אלא דווקא מהדרך שבה הקורא מגיע למושג. לדוגמה, אליעד נותן משל על אדם שמכין מצגת עסקית, ושבסוף הוא מציג פרויקט מרכזי. אי אפשר להציג רק את הפרויקט בלי להסביר ולהכין את הקהל עם הקדמות. הקהל חייב לעבור תהליך של הבנה. אם יוגש רק המוצר הסופי, ההבנה תהיה חסרה או מוגבלת. האם יש שיטה אחת שמתאימה לכולם להבנת האמת? נקודה נוספת וחשובה שאליעד ... עמוקה יותר, שאין אפשרות אמיתית לנסח אותה בצורה שתהיה מובנת לכולם באופן מוחלט. הדרך להבנת האמת עוברת דרך הקדמות , תהליכים, רמזים ואפילו דרך שתיקה. התהליך של הלמידה חשוב לא פחות ואולי אפילו יותר מהמושגים עצמם. איך להגיע לאחדות? האם האמת היא מוחלטת? מהי הדרך האידיאלית ...
מעשה מזבוב ועכביש, הדרך של אליעד כהן, לגלות את סוד החיים, למצוא את משמעות החיים, השיטה של אליעד כהן, מורה דרך רוחני, הכל הקדמות, הסוד של החיים, סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב
מעשה מזבוב ועכביש, הדרך של אליעד כהן, לגלות את סוד החיים, למצוא את משמעות החיים, השיטה של אליעד כהן, מורה דרך רוחני, הכל הקדמות, הסוד של החיים, סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב
... מזבוב ועכביש, הדרך של אליעד כהן, לגלות את סוד החיים, למצוא את משמעות החיים, השיטה של אליעד כהן, מורה דרך רוחני, הכל הקדמות, הסוד של החיים, סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב מה אפשר ללמוד מסיפור הזבוב והעכביש של רבי נחמן? אליעד כהן מספר שיש סיפור מפורסם של רבי נחמן מברסלב ... הקטורת בסיפור? אליעד כהן מסביר שכל מה שהוא עושה, כל ההסברים שלו והדיבורים שלו, משולים לעשנים של הקטורת שהאדם בסיפור של רבי נחמן מדליק. ההסברים הם כמו הקדמות, שנועדו להביא את האדם לנקודה שבה מתרחשת בו התובנה הפנימית. אליעד מדגיש שהוא לא יכול לתת את התשובה הסופית לשאלות הגדולות של החיים במילים. המילים שלו ... משהו שהוא מאמין בו או מקבל כאמיתי מאחרים. מדוע המסר המרכזי של הספר להיות אלוהים נמצא מחוץ לספר עצמו? אליעד כהן מסביר בהקשר זה שהספר להיות אלוהים בנוי מהקדמות בלבד. הספר בעצם משמש כמו עשנים של קטורת, שהמטרה שלהם היא לא לגלות את האמת באופן ישיר אלא לעורר את התהליך הפנימי באדם. ההקדמה של הספר אף אומרת שהמסר המרכזי שלו נמצא מחוץ לספר עצמו, כי המסר האמיתי הוא החוויה הישירה וההבנה שהקורא יגיע אליה מתוך עצמו, ולא הטקסט עצמו. הספר רק מכוון ומכין את האדם להגיע לנקודה שבה הוא יכול לגלות את האמת בתוכו, מחוץ למילים. אליעד מבהיר שהמטרה היא לתת לאדם כלים שכליים, הבנות והקדמות מספיקות, כדי שבסוף האדם יוכל בעצמו לשאול את השאלה הנכונה ולקבל את התשובה באופן אישי וישיר, וכך להבין את מהות החיים באמת. מעשה מזבוב ועכביש רבי נחמן ... שתוכל בסוף לשאול את עצמך את השאלה הנכונה ולקבל את התשובה מתוכך, למה? כי התשובה הסופית חייבת לנבוע מתוכך. הרעיון הוא שכל התובנות שאני מביא לך הם בעצם הקדמות, וההקדמות אמורות לגרום לכך שבסוף מתוכך יפול לך אסימון אחר בכלל שמתוכך יקרה משהו. מה אתה מבין? מה אנחנו עושים פה בעצם? ש: אתה מנסה להסביר לי דבר שאי אפשר להסביר ... ולכן זה חייב לנבוע מתוכך כך שאתה תראה שזה נכון. והחכם עוזר לך לשים את הקטורת מסביב, החכם נותן לך הכוונות עצות כדי שבסוף אתה תוכל לראות את בעצמך. בהקדמה של הספר להיות אלוהים כתוב שהמכוון של הספר נמצא מחוץ לספר, המסר האמיתי שאני רוצה להעביר לך... נמצא מחוץ לספר. ...
מהי חוכמה? להבין דבר מתוך דבר, מה הופך דבר לקשה יותר להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן ח"א ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה?
מהי חוכמה? להבין דבר מתוך דבר, מה הופך דבר לקשה יותר להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן ח"א ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה?
... מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן חא ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה? מה ... כי הבעיה אינה בהכרח שהידע עצמו קשה, אלא שהאדם לא מכיר את ההקדמות והיסודות הדרושים להבנת הידע. האם קיים קושי אובייקטיבי ... מסביר שיש קושי אובייקטיבי בלמידה: ידע מסוים דורש סדרה של הקדמות הכרחיות כדי להבין אותו. למשל, כדי להבין פעולת כפל ... הבנה עקיפה: ילד שלומד מהו שולחן עושה זאת ישירות, בלי צורך בהקדמות. אבל אם הוא רוצה להבין מושגים מורכבים יותר במתמטיקה, ... קשה להבין? אליעד מציג רעיון שלפיו קיים ידע כל כך מורכב, שדורש הקדמות אינסופיות, ואף אדם לא יכול לתת לך אותו ישירות. הדרך ... לשנוא את הכסף בתכלית השנאה. אליעד מפרש שכסף כאן מייצג את כל ההקדמות, את כל הדברים שאדם עושה רק בשביל להשיג משהו אחר. במילים אחרות, כדי להבין את האמת לעומקה, האדם חייב לשנוא את ההקדמות, כלומר, לרצות את הדבר עצמו באופן ישיר בלי שום תנאים. למשל, לאכול כדי לחיות זו הקדמה, השאיפה היא להגיע למצב שבו אפשר לחיות בלי לאכול, או ... הערך האמיתי של האוכל בפני עצמו ולא רק כאמצעי. התכלית של שנאת ההקדמות היא לא להתפשר על הבנה שטחית, אלא לשאוף להבנה העמוקה ... זו הסיבה שידע מורכב מחייב מורה חכם במיוחד, שידע להסביר את ההקדמות בצורה ברורה ומובנת. אליעד מסכם את ההרצאה באומרו ... מתמטיקה? האם משחקי חשיבה מפתחים את השכל? מה המשמעות של שנאת ההקדמות?
הכל הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? מהו סדר הלימוד הנכון? מהו הבסיס של הלימוד? איך להתחיל להבין את עצמי? האם יש הבדל בין יש לאין?
הכל הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? מהו סדר הלימוד הנכון? מהו הבסיס של הלימוד? איך להתחיל להבין את עצמי? האם יש הבדל בין יש לאין?
... הקדמות אל המכוון, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? איך ללמוד בצורה מסודרת? מהי נקודת ההתחלה של הלימוד? ... שבו נכון ללמוד, או האם כל דבר יכול להילמד ללא תלות בסדר ספציפי? תחילה אליעד מסביר את הגישה הכללית, לפיה אין באמת חשיבות רבה לסדר הלימוד מכיוון שכל נושא הוא למעשה הקדמה לכל נושא אחר. הוא מדגים זאת באמצעות הספר להיות אלוהים, שבו לטענתו, כל פרק בפני עצמו יכול ... להבין קודם את המושגים זמן ומקום. באותה מידה, אם רוצים להבין מה הסיבה לרצון, חייבים להבין קודם מהו רצון ומהי סיבה. הדוגמאות האלו מדגישות שלמרות שהכל יכול להיות הקדמה להכל, עדיין יש מושגים בסיסיים שחייבים להיות מובנים קודם. הוא ממשיך ומסביר באמצעות דוגמה ...
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
... למידה שונה לחלוטין. הסוג הראשון הוא מידע המבוסס על זיכרון (מידע אקראי), והסוג השני הוא מידע המבוסס על היגיון (מידע סיבתי המבוסס על הקדמות). מהו מידע המבוסס על זיכרון וכיצד ללמוד אותו? מידע המבוסס על זיכרון הוא מידע שאין בו היגיון ... רבים (Table Tables). זהו כלל דקדוקי הגיוני, אך הוא שונה מהמידע האקראי, כמו עצם הבחירה של המילה טייבל. מהו מידע סיבתי המבוסס על היגיון והקדמות? מידע סיבתי הוא מידע בו קיימת תלות והיררכיה בין מושגים ושלבים. למשל, במתמטיקה חייבים להבין קודם ... מי שמדלג על שלבים או מנסה לשנן מידע כזה ללא הבנה אמיתית, ייתקע בהמשך ולא יצליח להתקדם כראוי. כיצד ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? כדי ללמוד מידע מסוג זה, יש לפעול לפי הכללים הבאים: ראשית, לזהות שמדובר במידע סיבתי הדורש הבנה ... לכל אחד, כל נושא חדש ניתן ללמידה מלאה ומוצלחת, גם המסובך ביותר. איך ללמוד שפה חדשה? איך ללמוד מתמטיקה? שיטות למידה יעילות למידה לפי הקדמות מידע מבוסס זיכרון איך לשפר זיכרון? טיפים ללימוד יעיל איך ללמוד כל דבר בשתי שיטות פשוטות? כאשר ... סוגים מרכזיים של מידע שצריך לדעת להבדיל ביניהם בבירור לפני שמתחילים בלמידה: מידע אקראי המבוסס על זיכרון מידע סיבתי המבוסס על היגיון והקדמות כל אחד מסוגי המידע דורש שיטת למידה שונה, ואי הבנה של סוג המידע יכולה לגרום לתסכול וחוסר הצלחה ... (TableTables). אבל רוב המילים באוצר המילים הן אקראיות וחייבים פשוט לשנן אותן באמצעות חזרה אינטנסיבית. מהו מידע סיבתי שמבוסס על היגיון והקדמות? סוג המידע השני הוא מידע המבוסס על היגיון, הנקרא גם מידע סיבתי או מידע שמבוסס על הקדמות. הכוונה היא למידע שבו לא ניתן להבין שלב מתקדם בלי להבין היטב שלבים קודמים. הדוגמה המובהקת ביותר ... נושא מתקדם לפני שמבינים היטב את הבסיס. ניסיון לדלג על שלבים יוביל בהכרח לבלבול וקושי בהמשך הלמידה. כיצד ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? כאשר מזהים שהמידע שמנסים ללמוד הוא מידע שמבוסס על הקדמות, חייבים ללמוד אותו בצורה מסודרת לפי השלבים הבאים: לחלק את החומר לרכיבים הקטנים ביותר שלו. ללמוד ... בדרך זו אפשר ללמוד כל נושא, גם המסובך ביותר. איך ללמוד שפה חדשה? איך ללמוד מתמטיקה? שיטות למידה יעילות מידע מבוסס זיכרון למידה לפי הקדמות טיפים ללימוד יעיל איך לשפר זיכרון? איך לגשת ללמידת מידע חדש? כשניגשים ללמוד מידע חדש, כדאי קודם לזהות באיזה סוג מידע מדובר: האם זה מידע המבוסס על זיכרון (מידע אקראי שאין לו בהכרח היגיון סיבתי) או מידע המבוסס על היגיון והקדמות (מידע סיבתי). מהו מידע המבוסס על זיכרון ומה מאפיין אותו? מידע המבוסס על זיכרון הוא מידע שרובו ... נשענת בעיקר על שינון וחזרה, כי אין הסבר לוגי למה נבחרה דווקא המילה הזו. מה ההבדל בין מידע המבוסס על זיכרון למידע המבוסס על היגיון והקדמות? מידע מבוסס על היגיון והקדמות (מידע סיבתי) הוא מידע שדורש הבנה רציפה המתפתחת שלב אחרי שלב. הדוגמה הבולטת היא מתמטיקה: - אי ... פשוטות יותר. - יש כאן סדר היררכי: כדי להגיע לרמה מתקדמת, חייבים לשלוט היטב ברמה הבסיסית שקודמת לה. איך ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? 1. מזהים שמדובר במידע המצריך הבנה של שלבים קודמים. 2. מקפידים לא לדלג על שום שלב בבסיס החומר. ... צעד אחד אחורה ובודקים איזה שלב או מושג בסיסי לא הובן. מדוע חשוב ללמוד לפי סדר בנושאים מבוססי היגיון? אם מנסים להבין נושא שמבוסס על הקדמות בלי להבין את הנושאים שקדמו לו, ההבנה לא תהיה שלמה ומתחילים להסתמך על זיכרון במקום על הבנה. ... נראה שכדי להבין תמונה מורכבת, המוח סורק חלקים (אצבע, ועוד אצבע, ועוד אצבע) ומאגד אותם לתמונה שלמה (כף היד). באופן דומה, במידע מבוסס הקדמות יש צורך להבין כל רכיב בנפרד, ורק אחר כך לראות את התמונה השלמה. מדוע לא כדאי לזכור מידע הגיוני ... במחסום הבנה. מה כדאי לזכור בסוף? - אין סיבה לחפש היגיון במקום בו אין צורך, כמו באוצר מילים אקראי. - אין טעם לשנן חומר שיש בו היגיון והקדמות במקום להבין אותו לעומק. - ניתן ללמוד הכל צעד אחר צעד, לפרק מושגים מורכבים ליסודות ולהבין כל חלק לפני שעוברים לשלב הבא. שיטות למידה איך ללמוד שיפור הזיכרון סוגי מידע והבדלים ביניהם הקדמות בלמידה ללמוד איך ללמוד, איך ללמוד למבחן? איך ללמוד שפה חדשה? מידע מבוסס הקדמות, הקדמות של מידע, איך ללמוד מתמטיקה? איך לא לפחד ממתמטיקה? איך ללמוד אנגלית? איך לזכור ...
חקירה רגשית, ניתוח צורת שאלה, ניתוח מבנה שאלה, ניתוח רגשי, איך לשאול שאלה, לקרוא אנשים, למה אתה מתכוון
חקירה רגשית, ניתוח צורת שאלה, ניתוח מבנה שאלה, ניתוח רגשי, איך לשאול שאלה, לקרוא אנשים, למה אתה מתכוון
... למה אתה מתכוון למה אנשים מוסיפים הקדמות מיותרות לשאלות שלהם? אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו על חקירה רגשית וניתוח מבנה שאלות מדוע אנשים מוסיפים הקדמות והסברים שלכאורה אינם נחוצים לשאלות שהם שואלים. אליעד מביא דוגמה מעשית של שיחה בין ... לפי ההסבר של אליעד, כשאדם מוסיף הקדמה בסגנון זו שאלה פרקטית, הוא למעשה מגיב באופן רגשי ופסיכולוגי למחשבות פנימיות או ... לשאול ישירות את השאלה שלהם בלי הקדמה? אליעד כהן מתאר שבמקרים רבים אנשים מרגישים צורך לתת רקע או הקדמה ארוכה לפני השאלה שלהם, כי הם חוששים שאולי השאלה תיתפס כלא מספיק חשובה או מועילה. ... השאלה הנוכחית. אך לפי אליעד, דווקא הקדמה זו חושפת את הפחד או חוסר הביטחון של השואל. כיצד אליעד כהן מציע לנתח ולקרוא אנשים ... תוכן השאלה אלא גם את המבנה שלה ואת ההקדמות שהאדם משתמש בהן, כדי להבין את הרגשות והכוונות שלו. אם אדם מוסיף הקדמות ארוכות או מתנצל מראש על השאלה, הוא למעשה מגלה שהוא חש אי - נעימות כלפי עצמו או כלפי ... האמיתיות שמאחורי דבריו. למה לפעמים הקדמות ארוכות דווקא מפריעות לשאלה להיות ברורה? אליעד מדגים איך לפעמים ההקדמות דווקא מבלבלות ומרחיקות את המאזינים מהשאלה האמיתית. הוא נותן דוגמה שבה אדם מתחיל בשאלה עם הקדמה שאינה נחוצה, ובסופו של דבר אנשים אינם מבינים מה השאלה בפועל, או למה בכלל הייתה נחוצה ההקדמה הזו. אליעד מסביר כי ההקדמה הארוכה, במקום ליצור הבנה ועניין, יוצרת תחושת בלבול, כי המאזין מנסה להבין את ההקשר ... היא פשוט לשאול אותן באופן ישיר, בלי הקדמות מיותרות או הסברים מקדימים. הוא מציע שאם רוצים להוסיף מידע נוסף, רצוי לעשות זאת אחרי ... ההמלצה שלו היא להימנע מהסברים או מהקדמות שלא מוסיפים מידע חיוני או שקשורים לרגשות הפנימיים של השואל לגבי חשיבות השאלה. מה ... העצמי שלו. אם אדם מרגיש צורך להוסיף הקדמה כדי להצדיק את השאלה, הוא למעשה מפגין חוסר ביטחון לגבי הערך של השאלה שלו. שאלות ... גבוה יותר. לעומת זאת, שאלות שכוללות הקדמות, הסברים או התנצלויות מראש משדרות חוסר ביטחון ופחד מתגובת האחרים. איך נוכל לזהות את ... לניואנסים - כמו טון הדיבור, אורך ההקדמה, הניסוח ואפילו מילים ספציפיות שהוא בוחר להשתמש בהן. לפי הטכניקה הזו, המאזין יכול ... השאלות שלנו? למה אנשים מוסיפים הקדמות לשאלות? כיצד לקרוא אנשים לפי שאלות? ...
איך לקבל תשובות לשאלות? לשאול שאלות קצרות, לשאול שאלות ממוקדות, לשנוא את ההקדמות, לשנוא כסף, לא להוסיף מילים מיותרות, להבין את המושגים של השאלה, להסביר את השאלה לאחרים, איך לשאול שאלות? איך לנסח שאלה?
איך לקבל תשובות לשאלות? לשאול שאלות קצרות, לשאול שאלות ממוקדות, לשנוא את ההקדמות, לשנוא כסף, לא להוסיף מילים מיותרות, להבין את המושגים של השאלה, להסביר את השאלה לאחרים, איך לשאול שאלות? איך לנסח שאלה?
... לקבל תשובות לשאלות? לשאול שאלות קצרות, לשאול שאלות ממוקדות, לשנוא את ההקדמות , לשנוא כסף, לא להוסיף מילים מיותרות, להבין את המושגים של השאלה, להסביר את השאלה לאחרים, איך לשאול שאלות? איך לנסח שאלה? איך למצוא תשובות מדויקות לשאלות בצורה יעילה? ... אז השאלה עצמה אינה ברורה ולא ניתן לקבל עליה תשובה מדויקת. מה החשיבות של שנאת ההקדמות בשאלות? אליעד מציג רעיון עמוק נוסף לגבי שאילת שאלות: לשנוא את ההקדמות. לדבריו, האדם חייב לשנוא את כל מה שמסביב לשאלה עצמה. כל הסיפורים, התיאורים, וההסברים הארוכים והבלתי - רלוונטיים נקראים הקדמות. השואל צריך לשאוף להסיר את ההקדמות ולשאול את השאלה במינימום מילים. הוא מדגים זאת באמצעות סיפור על מלך שהזמין אנשים לקחת אוצרות, אך בדרך הציב פיתויים שהסיחו את דעתם. האנשים הסתפקו בפיתויים בדרך ולא הגיעו לאוצר האמיתי. כך גם בשאלות, הקדמות והסחות דעת גורמות לשואל להיתקע בדרך ולא להגיע לתשובה האמיתית שהוא מחפש. איך להפוך שאלה לממוקדת ובהירה? אליעד מציע שיטה ברורה כיצד לנסח שאלות: לכתוב את השאלה כפי ... של שאלות? אליעד מסביר את המושג לשנוא כסף בתכלית השנאה כדוגמה להבנת הרעיון של שנאת הקדמות. הכסף הוא דוגמה לדבר שאין לו שום ערך כשלעצמו - הוא נועד רק להשיג דברים אחרים. לכן, לשנוא את הכסף זה בעצם לשנוא את כל הדברים שהם הקדמות ולא העיקר עצמו. אדם שמחובר לתכלית אמיתית ולא להקדמות, ישנא את כל מה שמסיט אותו מהמטרה האמיתית, ובכלל זה גם בשאלות. מי ששונא את ההקדמות יגיע מהר יותר לתשובה. מהי שאלה אמיתית ומהי שאלה שקרית? אליעד מבחין בין שאלה אמיתית לשאלה שקרית. שאלה אמיתית היא שאלה שנשאלת אך ורק מתוך רצון אמיתי לקבל תשובה לשאלה ... אחר. סיכום הנקודות העיקריות: שאילת שאלות קצרות ובהירות. הסרת כל המילים המיותרות וההקדמות. הבנה מדויקת וברורה של כל מושג ומושג בשאלה. הסבר השאלה לאחרים כדי להבהיר אותה לעצמך. שאלת שאלות אמיתיות מתוך רצון כנה לתשובה, ולא ככלי למטרות אחרות. איך לשאול שאלות ... מהי שאלה אמיתית? למה חשוב לשאול שאלות קצרות? כיצד להבין מושגים בשאלה? מה זה שנאת הקדמות בשאלות? איך להסביר שאלות לאחרים? ...
תרופת הפלאים / יעוץ - איזה עצות הן של תרופת הפלאים?
... להשיג. ועצות כאלו, הן עצות שהתכלית שלהן היא השגת התוצאה הרצויה בלבד. ויש סוג נוסף של עצות, שהן כולן הקדמות. כי ישנם מצבים שהאדם חולה באיזו מחלה, והאדם לא יודע את שורש המחלה שהוא חולה בה. ולחולה נדמה שהוא יודע את ... שאותן נותן הרופא הגדול באמת, הן תרופות שלא רק שהן משיגות לאדם את התוצאה שאותה הוא רוצה להשיג, אלא הן הקדמות והן רק המבוא והסיבה ונקודת ההתחלה, של התכלית הסופית שאליה האדם באמת רוצה להגיע. שזה אל הרפואה השלמה מכל ... להתמקד בכאן ועכשיו, באיך לטפל בבעיה שמטרידה אותו כרגע. והחכם האמיתי, הוא נותן לאדם עצות, שהן כולן הקדמה ומבוא והתחלה חדשה, אל השכל הגדול שהוא זה שבאמת יכול לעזור לאדם. וכל עצה ועצה וכל דיבור ודיבור של מי שהוא ... הם נאמרו. אבל הם בעיקר נכונים מצד השכל שמסתתר מאחוריהם. כי כל העצות וכל הדיבורים של החכם, הם כולם הקדמות ודברים שמאפשרים לאדם להתחיל לחשוב בצורה נכונה יותר וכולי. כדי שבסופו של דבר, יוכל האדם להבין את השכל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הקדמות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הקדמות, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, אימון אישי, מטפל רוחני בתחום הקדמות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:03:07 - wesi1