... בעולם. כי טוב או רע, וחיובי או שלילי, זה רק ביחס למה שהאדם רוצה וביחס למה שהאדם מגדיר. אבל כאשר הכל אובייקטיבי לגמרי, בלי שום נגיעה אישית רצון אישי
העדפה אישית, הרי שממילא, אין שום דבר חיובי או שלילי. כך שראשית כל יש לזכור, שמבחינה אובייקטיבית, אין שום ... וחסרונות, ואז יש מחשבות חיובית וגם מחשבות שליליות וכולי. ומבחינה סובייקטיבית ואישית, דהיינו, כאשר האדם שופט את המציאות שלנו, מנקודת המבט של
ההעדפות האישיות שלו, הרי שבכל דבר שיש בעולם, יש בו גם חסרונות וגם יתרונות. ויש כאן שתי נקודות להתבוננות. והנקודה הראשונה היא, שלא יכול להיות שתהיה לאדם
העדפה אישית כלשהי, ושהוא יחיה בעולם שיש בו רק יתרונות או רק חסרונות באופן מוחלט. ולמה? כי אם האדם יגיע לנקודת מבט שבה יש רק יתרונות או רק חסרונות, הרי שממילא אין שום משמעות כלשהי,
להעדפה אישית. כי כאשר הכל אחד והכל שווה, הרי שכבר אין שום אפשרות
להעדיף משהו אחד על פני משהו אחר. ובכל מקום שיש
העדפה אישית, הרי שממילא זה אומר, שיש שם, גם טוב וגם רע, בעולם שיש בו את
ההעדפה האישית. והנקודה השנייה שיש להתבונן בה היא, שברגע שיש בעולם גם טוב וגם רע, הרי שבכל דבר שהוא שיש בעולם ...