... דהיינו, שלמות הסיבתיות והאקראיות כאחד. ואם יש
סיבה ראשונה לכל הסיבות, אז מה שקדם לה, זו האין סיבה, והיא סיבת עצמה. ואם אין
סיבה ראשונה, אז זה אומר שאין שום סיבה אמיתית לשום דבר, ... כי החוזק של הסיבה, הוא ככל שהיא קרובה יותר אל
הסיבה הראשונה. אבל אם אין
סיבה ראשונה, אלא יש סיבה לפני סיבה וכולי עד אין סוף, ... שזו שלמות הסיבתיות והאקראיות כאחד. ואם נאמר שיש
סיבה ראשונה לכל דבר, אז עדיין נוכל לשאול, מפני מה ... כך ולא אחרת? ומפני מה רצף הסיבה תוצאה, שיוצא
מהסיבה הראשונה, מפני מה הוא כך ולא אחרת? וזה בעצם אומר, ...