... עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל ... שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך ... חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי. ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים להתאים את הבידול העסקי לקהל היעד שלך. דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי ... העניין, אתה צריך ליצור בידול עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך. אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך ...
... אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה. אסביר שוב: אנחנו לא רוצים ... שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי ... כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו. בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד ... שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר ... לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיוב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן ... שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר. ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו. לסיכום: כאשר מציעים ...
... לגמרי את הצד השני. איך לשכנע אנשים באמצעות מניפולציה של מחשבותיהם? אליעד מציג דרך מעמיקה של שכנוע ומניפולציה פסיכולוגית, בעיקר בוויכוחים או בשיחות מכירה. הטכניקה המרכזית היא הבנה מלאה של שורשי הטענה של הצד השני, ואחר כך לנתק אותו ... בשיחה. איך לגרום לאדם להודות שהפסיד בוויכוח? אליעד מבהיר גם איך אפשר להביא אדם להודות שהפסיד בוויכוח. לדבריו, הסיבה העיקרית שאדם לא רוצה להודות שהפסיד היא שזה גורם לו להרגיש רע עם עצמו. לכן, הדרך לגרום לו להודות בניצחון ... ביחס למטרה שלי שאני רוצה אותה. אליעד: מה המטרה שאתה רוצה אותה? ש: שלמות. אליעד: אוקי מה אתה חושב שיקרב אותך יותר לשלמות לריב איתם או להשלים איתם? ש: אני חושב שגם וגם. אליעד: אז גם וגם תגוון זה ... יותר קשה להגן על הרק מאשר על הגם כי במשחק של הגדרות להגיד רק זה מאוד בעייתי. עכשיו תתרכז בעיקרון קודם כל אינסטינקטיבית אם אתה תגיד רק אני אז את נכנסת לבעיה הרבה יותר קשה להגן על על הרק ... שרק אתה צודק בעצם בתת מודע שלך אתה חושב שאתה משקר ולכן אין לך ביטחון במה שאתה אומר. עכשיו בעיקרון אני אתן לך עכשיו עוד איזה רעיון כשמישהו אומר משהו ואתה רוצה לנצח אותו לדוגמה בחורה אומרת לך לא ... שלא כדאי לו לקנות את המוצר מהיבט מסוים, עכשיו למה שלא יהיה כדאי לו לקנות את המוצר כי המוצר יקר נניח אבל נניח שהוא לא יודע הוא נניח שהוא לא מבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר, נניח ...
... כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע? אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על ... לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר ללקוח: החומר מאוד יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף ... שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ספציפית של הלקוח. במקום לומר החומר מאוד יקר, יכול היה להוסיף משפט כמו כך נפתור לך את הבעיה, כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן ... ולא אמרתי לו אני פותר לך את הבעיה אמרתי לו מחיר. שמע, זה ארבעת אלפים שקל, החומר פה מאוד יקר, הוא אומר לי טוב, אני צריך יום יומיים לחשוב על זה. אליעד: החומר פה מאוד יקר, החומר פה יקר מאוד. ש: הרי לא אמרתי לו אני פותר לך את הבעיה, הרי למה הוא הביא אותי? בשביל לפתור לו ...
... שזו באמת דעתו אלא משום שיש לנו אינטרס מסוים? במקרים אלו יש להבין איך עובד המוח האנושי. המוח פועל בעיקר מתוך הרגל, ופעמים רבות אינו בודק לעומק כל החלטה מחדש. למשל, אם אדם מגיע למקור מים זורמים בטבע, הוא ... אוקי אז איך גורמים לבן אדם לעשות כזה דבר אז מי שיודע איך המוח עובד אז הוא יודע שהמוח בעיקרון חלק גדול מאיך שהוא עובד הוא עובד מתוך הרגל, מה זאת אומרת עובד מתוך הרגל? לדוגמה נגיד בן אדם ... הוא הולך לשתות את המים והוא לא בודק אם המים טובים או לא טובים. מה זה אומר? זה אומר שבעיקרון המוח רגיל לדברים מסוימים והמוח לא תמיד אוהב להתאמץ לנתח כל דבר מחדש ולכן זה בעצם אומר שאם אנחנו ... להחליף לדוגמה את ביבי. לצורך העניין זה היה סתם כדימוי, אוקי אותו דבר גם באופוזיציה אתם רוצים מחירי דיור יקרים? לא, אתם רוצים בעיות כאלה וכאלה? לא, אתם רוצים את ביבי בשלטון? לא, מי אמר אולי דווקא בשביל שלא ... יש עוד היבט, לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדות עם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת בעיקרון המוח חושב מתוך הרגל מאחר שהמוח חושב מתוך הרגל לכן כדאי להרגיל את המוח להסכים או לא להסכים לפי ...
... לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם ... מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק ... לא - עדיף להימנע מכך. לדוגמה, אם בתוך הלקוח יש צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, כדאי לבדוק האם הלקוח אוהב את הצד הפזרן שלו. אם הוא מתגאה בכך שהוא נהנה מהחיים ומבזבז על עצמו ... במקרים כאלה, ניתן לשלב בין הזדהות לבין הצגת גישה מאזנת. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אני הרבה פעמים קונה דברים יקרים מדי ואני מצטער אחר כך, ניתן להגיב: אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני ...
... הוא הדגיש שהנקודה החשובה היא לבדוק היטב אם שידור ההצלחה נתפס כאמיתי או כמזויף. לדוגמה, אם מישהו נוסע ברכב יקר, אולי הרכב בכלל שייך לבנק או לשוק האפור. ולכן, לדבריו, שידור הצלחה לא תמיד מוכיח הצלחה אמיתית, ולפעמים מדובר רק בהצגה לצורך יצירת רושם. למה אנשים רוצים להיות בקרבת אנשים מצליחים? אליעד הציג שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים נמשכים לאנשים מצליחים: כדי ללמוד מהם, לחקות את ההצלחה שלהם ולקצר את הדרך להצלחה בעצמם. כדי להרגיש ... כיצד נושא ההערצה קשור לרצון לתחושת ביטחון? אליעד הסביר דרך דוגמה של זוגיות שבה אדם אוהב את בת זוגו בעיקר משום שהיא מעניקה לו תחושת ביטחון. הוא הציג שאותו אדם לא באמת אוהב את בת הזוג אלא את תחושת ... משדרים הצלחה - חשוב לבחון האם הצד השני אכן יאמין לכך, או יחשוד שזו רק הצגה (למשל, שימוש ברכב יקר שאינו באמת של האדם עצמו אלא שייך לשוק האפור או לבנק). מדוע אנשים רוצים להיות בקרבת אנשים מצליחים? עלתה ... משעשע שאריה דרעי הורשע בעבר, בעוד אריה מכלוף דרעי כביכול לא הורשע (משחק מילים על שמו המלא). אך הנקודה העיקרית היתה להדגים איך אנשים מתייחסים לדמויות ציבוריות ולתדמיתן, וכיצד ההערצה או הביקורת מתחברות למידת ההזדהות עם מי שנתפס כמצליח ... יכול להיות שאתה משדר הצלחה ואתה לא מוצלח, יש הרבה אנשים לדוגמה שכדי לשדר הצלחה הם נגיד נוסעים ברכב יקר עושים כל מיני דברים וזה לא שלהם בכלל של הבנק של השוק האפור של מישהו אבל הם רוצים לשדר ...
... ש: אני רציתי רק בטרמינולוגיה שתגיד אני רוצה להצליח ואני לא רוצה.... אליעד: להיכשל אוקי, מה אכפת לך שזה יקרא פחד ולזה רצון? ש: כי אז זה כאילו מה את יותר. אליעד: למה היא גם קראה לזה פחד ולזה ... הדרך האיטית. אליעד: אז בודקים רואים מה האמת, אני מפחדת להיכשל מה הסיכוי שתיכשלי מה הסיכוי שתצליחי, מה הנזק שיקרה אם תיכשלי מה התועלת שתקרה אם תצליחי בודקים את כל האופציות. אם היית שואל את עצמך שאלה אחת מה ... מפחדת מזאבים שיטרפו אותי בדרך לקיוסק זה מה שהיא מפחדת למה את מפחדת מזאבים בדרך לקיוסק, מה את מפחדת שיקרה?. ש: תגיד כי יש שם זאבים. אליעד: אוקי את ראית שם זאבים?. ש: יש שם זאבים. אליעד: אוקי את ... אם זאת הקרבה יותר גדולה? אליעד: מה זה משנה. ש: כי רק על הניסיון רק לנסות את זה זה מחיר גבוהה. אליעד: זה לא משנה עוד פעם, מה התועלת שתקרה לך שתצמח לדעתך אם תגלה שאתה אומן מצליח ומה הסיכוי שכך שזה יקרה תוך שנתיים, מה הנזק שיגרם אם תגלה שאתה לא אומן מצליח מה הסיכוי שיקרה שלא תגלה ואז הוא אומר לא, אבל יש אופציה שאני אגלה שאני חצי אומן מצליח. אוקי אז בא נלך ...
... לאדם או לדמות מבלי שתהיה לו סיבה ממשית לכך, כמו במקרה של פרידה או אובדן. תחושת געגוע זו נובעת בעיקרה מהחסר הרגשי שנוצר אחרי שהאדם עזב את חיינו, או כשהייתה לנו תקווה לשיפור במערכת היחסים שהייתה, אם זו הייתה ... פרידה, אם מערכת היחסים לא נתמכה בתחושות חיוביות, האדם מתגעגע לא רק לדברים שקרו, אלא גם לדברים שהוא דמיין שיקרו, כמו תקווה או פנטזיה שהקשר יוביל למקום טוב יותר. האם הדמיון משפיע על תחושת הגעגוע? הדמיון יכול להיות אחד הגורמים העיקריים שמובילים לגעגועים. לדוגמה, אם מישהו היה במערכת יחסים שבה הוא חווה תחושות של אכזבה, אך עדיין דמיין את עצמו ... אחרת, פחות פוגע. מהו תפקידה של האחריות האישית? אליעד מציין, כי ברמה האישית כל אחד צריך להבין שהכאב נובע בעיקר מתחושת החוסר הפנימי, ולא מהמעשה של הצד השני. כלומר, אם אדם היה שלם עם עצמו מראש, הוא היה מצליח ... גם באובדן של ילד? כשאדם מאבד ילד, נוצרת תחושת חוסר עצומה, כי הילד מילא צורך רגשי משמעותי. גם כאן, העיקרון דומה: לפני שהילד נולד, היה לאדם צורך מסוים שהילד מילא. ברגע שהילד איננו, החוסר חוזר ומתעצם. למרות שלצער יש צד אמיתי של געגוע לאדם יקר, עדיין כדאי להבין שהכאב קשור בצורך שלנו שחזר להיות לא ממומש. כיצד כדאי להתמודד עם התחושה? כדאי לזכור שהכאב ...
... הרווחים של המעסיק. עם זאת, אין זה אמור להפריע למעסיק אם התוצאה הסופית עבורו היא רווח גבוה. כלומר, השאלה העיקרית היא כמה המעסיק מרוויח, ולא כמה העובד מרוויח ביחס אליו. כיצד קובעים את גובה השכר המתאים לעובד? ההחלטה על ... להצליח בעסק איך לנהל משא ומתן על שכר יעוץ ארגוני למנהלים, האם להעלות משכורת לעובד? האם להוריד משכורת לעובד יקר? האם לפטר את העובד? האם לגייס עובד יותר יקר? האם לגייס עובד יותר זול? מתי לתת העלאה בשכר? מתי להוריד את השכר? מתי לתת העלאה במשכורת? מתי להוריד ... כמה עובדים לגייס? איך לגייס עובדים טובים? אימון למנהלים בארגון, משאבי אנוש, גיוס עובדים, לגייס עובדים, עובדים זולים, עובדים יקרים, עובד זול, עובד יקר, שכר מינימום, השכר הממוצע במשק, עלות מעביד, עלות עובד, לשלם כמה שיותר משכורת, לשלם כמה שפחות משכורת, איך לראיין ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: המוצר יקר לי, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: המוצר יקר לי, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי למנהלים, אימון אישי לביטחון עצמי בנושא המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331