אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכי טוב ✔איך לדעת מה יותר טוב? איך להחליט החלטה? איזה צליל לבחור? איזה צליל להשמיע? איזה צליל עדיף? איזה צליל יותר טוב? איך לקבל החלטה? איך לדעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לדעת מה יותר טוב? איך להחליט החלטה? איזה צליל לבחור? איזה צליל להשמיע? איזה צליל עדיף? איזה צליל יותר טוב? איך לקבל החלטה? איך לדעת מה הכי טוב? סודות הצלילים, סודות המוזיקה
הרצאה זו עוסקת בקבלת החלטות, במיוחד בהקשר של בחירת צלילים והשפעתם על אנשים. אליעד כהן מתאר את התהליך שבו אנשים בוחרים מה טוב ביותר, מה מתאים ביותר ומה יביא לתוצאה הרצויה ביותר. הוא מסביר כיצד הבחירה בצליל או במוזיקה עשויה להשתנות, תלוי בהקשר ובמצב הנפשי של האדם, והשפעתם של צלילים שונים על תחושותיהם והתנהגותם.

במהלך ההרצאה, אליעד מסביר את המורכבות שבבחירת צליל מתאים במצבים שונים, על פי המטרה שאלו עומדים בפניה. לדוגמה, כאשר יש צורך להפעיל סירנה במצבים שונים בבית, השאלה היא איזה צליל יהיה היעיל ביותר בהבאת תוצאה מסוימת. הוא שואל אם הצליל אמור למשוך את תשומת הלב או אם הוא אמור להפחיד, ולמה חשוב להבין את הקשר הספציפי של הסיטואציה.

אליעד כהן מוסיף כי לא ניתן להחליט באופן חד משמעי מהו הצליל הטוב ביותר מבלי לדעת את כל הגורמים המשפיעים. אם לדוגמה, אנחנו מדברים על צליל במערכת התרעה בבניין, התשובה תלויה בהבנת מי שעתיד לשמוע את הצליל, אופי הסביבה, פרטי ההתרעה, ומגוון משתנים נוספים. הוא מדגיש כי כל אדם יגיב לצלילים בצורה שונה, ולכן לא ניתן לקבוע באופן כללי איזה צליל הוא "הכי טוב".

ההרצאה ממשיכה בהסברים על תהליך קבלת החלטות בכלל. הוא מציין שמי שמתמודד עם החלטות שונות, בין אם זה בבחירת צליל או כל החלטה אחרת, חייב לקחת בחשבון את כל הגורמים האפשריים, ולהבין שאי אפשר לדעת מראש מה יהיה התוצאה בצורה מוחלטת. כל החלטה נתונה לאי - וודאות, ויש לבצע ניסויים וטעויות כדי להבין מה עובד ביותר.

אליעד מציין גם את החשיבות של הבחירה האישית של האדם בבחירת צלילים, ומסביר כיצד צלילים שונים מעוררים תחושות שונות בהתאם למצב הרוח, לסיטואציה ולרקע האישי של כל אחד. הוא נותן דוגמה כיצד אנשים יכולים לבחור צלילים...
איך לקבל החלטה לדעת מראש ניסיון פחדים רגשות אישית רגש אינסטינקטים איך לקבל להסביר איך לדעת איזה צליל יותר טוב איזה צליל לבחור איזה צליל להשמיע איזה צליל עדיף איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה הכי איך לדעת מה הכי טוב איך לדעת מה יותר איך לדעת מה יותר טוב איך להחליט איך להחליט החלטה איך להחליט החלטות איך לקבל איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות בחירה החלטה החלטות החלטיות הכי טוב כיצד להחליט כיצד לקבל החלטות לבחור לדעת לדעת מה הכי לדעת מה הכי טוב לדעת מה יותר לדעת מה יותר טוב להחליט להחליט החלטה להחליט החלטות לקבל החלטה לקבל החלטות מה הכי טוב מה יותר טוב מוזיקה מוסיקה סוד סודות סודות המוזיקה סודות הצלילים צלילים קבלת החלטה קבלת החלטות תיעדוף תעדוף
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם הם. כלומר, ברגע שאמרת הכי טוב, למעשה הודית שיש אופציות טובות אחרות, אבל שלך מובילה. לפעמים זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של ... אליעד מדגיש שהבחירה בין טוב לבין הכי טוב חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש שהמוצר שלך הוא הבחירה המובילה. אם הלקוח לא בטוח לגבי איכות שאר המוצרים, או חושב שהמוצרים האחרים ... לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי טוב. בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם. לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של ... כך אתה לא משתמש במילים טוב או הכי טוב בצורה מבודדת, אלא מתאים את המוצר אישית לצרכים של הלקוח. למעשה, אתה מצמצם לחלוטין את התחרות מול מוצרים אחרים ויוצר תחושה של פתרון מותאם אישית ללקוח. מתי המילה הכי טוב מחלישה את המסר? לפעמים דווקא שימוש במונח הכי טוב מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה מוחלטת עלולה להיראות לו מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת ... עוצמת המסר ולומר לו בעצם, זה המוצר הכי טוב עבורך. שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה. האם טוב והכי טוב הם ביטויים מוחלטים או יחסיים? אליעד מסביר ששני הביטויים, טוב והכי טוב, הם ביטויים יחסיים ואף אחד מהם אינו מוחלט באמת. כאשר אומרים הכי טוב ברור מאליו שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק טוב, בתת - המודע של הלקוח ישנה ידיעה שכנראה קיימים מוצרים נוספים ... למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את הכי טוב, תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד ... הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה ... ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ - טוב. אבל האם זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא הכי טוב, יש בכך מסר כפול. מצד אחד, זה ממקם אותו מעל שאר המוצרים. מצד שני, זה גם מרמז על כך שיש מוצרים אחרים שהם טובים, ורק בהשוואה אליהם הוא הכי טוב. לעומת זאת, כשאומרים המוצר הזה טוב, זה מייצר תחושת ודאות מסוימת - לא מדברים על השוואה עם אחרים, אלא קובעים עובדה פשוטה. לכן, בחלק מהמקרים עדיף דווקא להימנע מהמילה הכי טוב, כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר. איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע ... שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות ...
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
... של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, ... ממך בממוצע, למרות שהוא אולי פחות טוב ממך בכל דבר בפני עצמו ולכן הוא ינצח אותך. והדרך הנכונה להסתכל על הדברים, היא הדרך שאומרת שכדי לנצח בעולם העסקי, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בשום דבר ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות של העסק וכמות X של משאבים ... רואה את סך או כמה שיותר תרחישים איך אפשרי לנתב את סך כל המשאבים המוגבלים בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ביחס לעצמה. אבל הוא כן מנסה שבממוצע, סך כל הביצועים שלו, יהיו יותר טובים משל המתחרים שלו. כי כדי שהעסק שלך יצליח, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בפני עצמך, אלא אתה צריך להיות הכי טוב שיש ביחס למתחרים שלך. ולכן אתה לא צריך לעשות את כל המשימות שלך בצורה הטובה ביותר, אלא עליך כן לוודא שהעסק שלך תמיד יותר טוב משל המתחרים שלך, בעיני הלקוחות הפוטנציאלים ... אתה רוצה להתפשר ולוותר על האיכות של הביצוע ברמת היחידה הבודדת, כדי לגרום לסך כל המשימות שלך, להתבצע על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל הכי טוב. אתה כן צריך לעשות הכל הכי טוב ביחס למתחרים שלך. דהיינו, בממוצע, להיות הכי טוב. ולכן צריך גם להתפשר ולעשות משימות בצורה גרועה בפני עצמן, אם בממוצע תנצח את המתחרים שלך במשחק בסך הכל. ולכן, הפוקוס צריך להיות, איך אני יותר טוב בסך הכל הכללי, ביחס למתחרים שלי, דהיינו, יותר טוב בסך הכל שהוא שקלול של כל התהליכים שמשפיעים על הציון שהלקוח נותן לעסק שלך. והפוקוס לא צריך להיות ברמת המשימה הבודדת, איך עושים אותה הכי טוב שיש.? ...
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק?
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק?
הכי טוב והכי רע, מה הכי רע בעולם? מה הכי טוב בעולם? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? מה הדבר הכי טוב שיכול לקרות? להרגיש רק רע, להרגיש רק טוב, הכי רע זה טוב, הכי טוב זה רע, איך לקחת את החיים בקלות? איך לראות את החיים כמשחק? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאדם בעולם? אליעד כהן מסביר בהרצאתו את המשמעות של הדבר הכי גרוע שיכול ... ומכאן שגם הרגשת הרע מתבטלת לחלוטין. האם הכי טוב בעולם הוא באמת טוב כמו שחושבים? במקביל להסבר על המצב הכי רע, אליעד מתאר את המצב ההפוך: הכי טוב בעולם. מצב זה מוגדר כאשר כל מה שהאדם רוצה אכן קורה, וכל מה שקורה - הוא בדיוק מה שהאדם רוצה. אך הוא מדגיש שגם המצב הזה אינו באמת אידיאלי. אם האדם יחווה אך ורק ... רע כלל. מצד שני, אין צורך להשתוקק למצב של הכי טוב, משום שגם אז האדם לא יחווה שום דבר מיוחד. ההבנה הזאת עוזרת לאדם לקחת את החיים בקלילות ולראות אותם כמשחק, כי אין לו כבר פחד קיצוני מלהגיע למצבים הכי גרועים, ואין התלהבות מוגזמת להגיע למצב הכי טוב. החיים הופכים להיות רגועים, מאוזנים והרבה יותר קלים להכלה. מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? איך לראות את החיים כמשחק? האם אפשר להרגיש רק טוב? מה המשמעות של רע ...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך ... הכי נכון להגיב ללקוח? ויש בזה כל מיני נקודות מבט, אבל ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שעליך להגיב להתנגדות של הלקוח, בדיוק כמו שהיית מגיב לאותה התנגדות אם החבר הכי טוב שלך, היה שואל אותך את אותה השאלה בדיוק, כאשר אתה לא היית מנסה למכור לו, אלא רק לייעץ לו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור למישהו מוצר והוא אומר לך יקר לי. עכשיו שאל את עצמך, נניח שהלקוח הזה היה החבר הכי טוב שלך, ונניח שלא היית רוצה למכור לו את המוצר אלא רק היית רוצה לתת לו ייעוץ כללי, האם כדאי לו לרכוש את המוצר או לא. ונניח שהחבר הכי טוב שלך היה אומר לך, שהמוצר יקר לו. איך לדעתך ... את המוצר. והאם באמת כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות שזה יקר לו. וכולי, הכל לפי ההקשר. אבל בטוח נכון, שהיית מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח. אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה. ואוסיף: העצה הנל טובה כברירת מחדל במידה ואין לך מושג איך הכי טוב לענות ללקוח. אבל מצד האמת, יש בעצה הזאת ... אבל כן בהכרח שאתה היית מעדיף שהוא ירכוש אם אפשרי לשכנע את הלקוח לרכוש. ולכן בתהליך מכירה, צריכים לדעת בדיוק מה לומר ואיך לומר. ויתכן שאם הלקוח באמת היה החבר הכי טוב שלך, לא היית מוכר לו את המוצר הזה במחיר הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה ... איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או ... מנסה להבין אותו. כנראה שהיית עושה איתו ניתוח סיבתיות להבין מה האמת לגבי ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות ...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
... הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר ... את הנקודה הבאה והיא, שאם אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח שאני יכול להביא לו הכי הרבה תועלת ... וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת. ולמה? כי הכסף נמצא, היכן ... יתכן שתוכל להביא יותר תועלת למי שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר כל מי שצריך את מה שאתה הכי טוב בו יותר מאחרים. ולכן, אם תחשוב דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב יותר מאחרים, ומי צריך את מה שאני הכי טוב בו יותר מאחרים, אז אכן זאת נקודת מבט נכונה להתחיל לחפש בה. כי כנראה ככל שאתה יותר טוב במשהו, כנראה ... תועלת, למי אני יכול לייצר הכי הרבה תועלת. ואתה יכול לייצר הכי הרבה תועלת, לאו דווקא במקום שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך. ולכן אם אתה מחפש כסף, אז הגיוני ... טובות ממך, אז אולי הוא לא צריך דווקא אותך. אבל הפוקוס לא צריך להיות, איפה אני אביא לידי ביטוי הכי טוב את מה שאני הכי טוב בו, אלא איפה אני אביא הכי הרבה תועלת, שהלקוח מוכן לשלם עליה הכי הרבה. וזה לא בהכרח המקום שבו אתה הכי טוב.
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
... הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום איך להיות הכי טוב בעולם בתחומך? הרצאתו של אליעד כהן מתמקדת בשאלה איך להפוך להיות הכי טוב בעולם בתחומך, בכל תחום אפשרי. אליעד מציג באופן ברור ומפורט את הדרך שבה השאיפה לשלמות, הפרפקציוניזם, והרצון להצליח מובילים בהכרח את האדם אל מחקר עמוק, הכולל את חקר האמת ... עצמם. המפתח המרכזי להצלחה הוא החקירה האינסופית אל תוך המהות של הנושא שבו האדם רוצה להיות הכי טוב בעולם. מדוע הרצון להיות הכי טוב מוביל בהכרח לחקר האמת? אליעד מסביר שאם אדם באמת ירצה להיות הכי טוב בתחום כלשהו, לא מספיק לו רק לדעת הרבה, אלא הוא חייב להכיר את הנושא שלו עד היסוד. לדוגמה, אם אדם רוצה להיות טכנאי מחשבים הכי טוב בעולם, זה אומר בהכרח שלא תהיה שום בעיית מחשוב שהוא לא יוכל לפתור. כדי להגיע לרמה כזאת של ידע, אותו טכנאי יהיה חייב לחקור ולהבין את כל המערכות, את כל סוגי התקלות, ואת כל מה ... בתחומם הם בעצם לוזרים? אליעד מסביר שרוב האנשים שמגדירים עצמם כמומחים בתחומם אינם באמת הכי טובים בעולם, כיוון שהם אינם נכנסים אל עומק המהות של הנושא שבו הם עוסקים. למשל, רופא שמגדיר את עצמו כמומחה גדול עדיין יכול ללמוד דברים חדשים בעוד מאה שנה אילו היה חי. אם יש ... מי שלא מגיע להבנת המהות הוא מבחינה מסוימת לוזר, כי הוא הסתפק בידע שטחי. כיצד הגדרת המטרה כהכי טוב בעולם מחייבת בירור מושלם של המהות? אליעד מדגיש שכאשר אדם שם לעצמו את המטרה להיות הכי טוב בעולם, הוא חייב להגדיר זאת כמצב שבו אין שום אפשרות בעולם שמישהו יהיה טוב ממנו. לדוגמה, אדם שרוצה להיות מטפל הכי טוב בעולם צריך להבין במדויק איך עובד המוח של האנשים, הרגשות שלהם, ההתנהגויות, ועוד. הוא לא יכול להסתפק בהבנה חלקית, ועליו להמשיך ולשאול למה? ללא הפסקה. הוא גם מביא את הדוגמה ... ופילוסופיות עמוקות כמו משמעות החיים, רצון, בחירה חופשית, ומהות המציאות. מי שבאמת רוצה להיות הכי טוב בעולם חייב בהכרח להגיע בסופו של דבר לשאלות האלה, וכך הופכת השאיפה הגשמית להיות אמצעי לחקירת האמת המוחלטת ולהארה רוחנית. איך להיות הכי טוב בעולם? מהי חקירת המהות? האם אפשר לזייף הצלחה? מה הקשר בין הצלחה להארה רוחנית? איך להגיע לשלמות בתחום שלי? איך להבין את המהות של תחום מסוים? מהי הדרך של אליעד כהן? ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר ... הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות המוצר שלי הוא הכי טוב, הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב ביחס ל - 1, 2, 3, הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר המוצר הוא הכי טוב, והחלק של ביחס ל... ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע. איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים ... המוצר הוא הטוב ביותר. לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני, בפועל המסר שנקלט הוא פשוט אני הכי טוב. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר ... מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט המוצר הזה הכי טוב, כאשר מדי פעם מציינים שוב ביחס ל... כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של המוצר הזה הכי טוב, גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי. לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X. לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט המוצר הוא הכי טוב, כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר. דוגמאות ... האם המוצר באמת טוב? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח המוצר הזה הכי טוב הוא יגיד לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב , במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב. והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר המוצר הזה הכי טוב, אומרים אותו ללקוח המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3 או במילים אחרות אומרים לו אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך. עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ1... 2... 3 אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע המוצר הזה הכי טוב עבורך אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את ביחס ל... והוא מבין את המילים המוצר הזה הכי טוב גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמה נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני, למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים ...
קריירה, מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, עבודה מכבדת, מה התפקיד שלך אומר עליך? עבודה מכבדת את בעליה
קריירה, מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, עבודה מכבדת, מה התפקיד שלך אומר עליך? עבודה מכבדת את בעליה
... מה המקצוע הכי קשה בעולם? איזה מקצוע הכי קשה? להיות הכי טוב בתחומך, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, להיות הכי טוב בעולם, איך להשתפר בכל תחום? מקצוע מכובד, עבודה מכבדת, מה התפקיד שלך אומר עליך? ... כך גם במקרה של אינסטלטור טוב - זה קשה יותר מאשר להיות אינסטלטור גרוע. מה שמפריד בין המקצועות אינו מהותם אלא רמת הביצוע של כל אחד בתפקידו. איך להיות הכי טוב בתחומך? אם ניקח 100 מתכנתים ונשווה ביניהם, נוכל למצוא מי המתכנת הכי טוב ביניהם. אותו אדם שמוביל את הקבוצה הוא בהכרח טוב יותר מכל השאר. לדוגמה, אם ניקח את הפרופסור הכי גרוע ונשווה אותו לאינסטלטור הכי טוב, אז באופן כללי, להיות אינסטלטור טוב יותר קשה מאשר להיות פרופסור גרוע. אך מצד שני, כל תפקיד דורש המון עבודה, גם להיות פרופסור דורש הרבה מאוד מאמץ והתמקצעות. אבל מה זה אומר להיות הכי טוב בעולם בתחום מסוים? זה אומר להיות כל כך טוב בעבודתך שאין אפשרות למישהו אחר לבצע אותה ... בכמה טוב אתה מצליח להוציא את התכלית של עבודתך. לא משנה אם מדובר במכירות, מתמטיקה, אומנות או עבודה כלשהי - כל תחום דורש את המאמץ המקסימלי. איך להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לפתח קריירה מצליחה? מה הופך מקצוע למאתגר? האם כל עבודה מכבדת את ... אינסטלטור גרוע. ולהיות אינסטלטור טוב זה קשה יותר להיות כל מקצוע אחר ברמה נמוכה. מה הופך מישהו לטוב ביותר בתחומו? ניקח לדוגמה 100 מתכנתים ונבדוק מי הכי טוב מביניהם. אותו אדם שמוביל הוא בהכרח טוב יותר מכל השאר. אותו הדבר נכון גם לגבי אינסטלטורים - מי שמוביל בתחום הוא הכי טוב ביחס לכל השאר. כך ניתן לומר שגם להיות הפרופסור הכי גרוע קל יותר מאשר להיות האינסטלטור הכי טוב. אך מצד שני, גם להיות פרופסור זו משימה קשה, כי צריך להתחרות מול רבים שרוצים להגיע לאותו מעמד. איך להיות הכי טוב בעולם במקצוע שלך? להיות הכי טוב בעולם משמעו לבצע את העבודה שלך בצורה מושלמת, כך שאין אף אחד שיכול לעשות זאת טוב ... כל מקצוע דורש עבודה קשה. למכור מוצר ללקוח זה קשה לא פחות מלבנות פצצת אטום. איינשטיין היה גאון, אבל היו דברים שהוא לא ידע לעשות. באותו אופן, הקוסם הכי טוב בעולם הוא לא בהכרח הטוב ביותר בתחום אחר, אך הוא יודע להיות מספר אחד במקצוע שלו. מה ... עושה. כל מקצוע דורש מצוינות כדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, ולכן הדרך להצלחה היא לשאוף תמיד להשתפר ולהשיג את מטרת התפקיד בצורה טובה יותר. איך להיות הכי טוב במה שאתה עושה? איך לפתח קריירה מצליחה? מה הופך מקצוע למאתגר? האם כל עבודה מכבדת את ...
שיטות חינוך ילדים, חינוך דמוקרטי, חינוך אנתרופוסופי, אנתרופוסופיה, איזה חינוך הכי טוב? איזה בית ספר הכי טוב? בעד ונגד, שיטת חינוך מומלצת, הדרכת מורים, הדרכת הורים, משרד החינוך, זכאות לבגרות, שר החינוך
... חינוך ילדים, חינוך דמוקרטי, חינוך אנתרופוסופי, אנתרופוסופיה, איזה חינוך הכי טוב? איזה בית ספר הכי טוב? בעד ונגד, שיטת חינוך מומלצת, הדרכת מורים, הדרכת ... איזו שיטת חינוך הובילה, באופן מוכח, ליותר הצלחות בתחום שבחרת. איזה בית ספר הכי טוב לילדים? בסיכומו של דבר, אליעד כהן מסביר שאין בית ספר אחד שהוא הכי טוב באופן אבסולוטי. השאלה היא מה אתה רוצה להשיג מהחינוך. ... איננה ברורה, לא משנה באיזו שיטה תבחר - כולן תהיינה שוות עבורך. איזה חינוך הכי טוב לילדים? חינוך דמוקרטי בעד ונגד חינוך אנתרופוסופי יתרונות וחסרונות איך לבחור בית ספר לילדים? איך לדעת איזה בית ספר הכי טוב? מה מטרת החינוך? איך לבחור שיטת חינוך? ...
מוטיבציה למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה של אליעד כהן, להסתכל בשכל שיש בכל דבר
מוטיבציה למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה של אליעד כהן, להסתכל בשכל שיש בכל דבר
... למצוינות אישית, להצטיין, להיות מצויין, מוטיבציה להצלחה, שאיפה לשלמות, להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב במה שאתה עושה, מצא את ההבדלים, במה שונה השיטה ... שאליעד כהן מציג להגעה למצוינות אישית, שלמות והצלחה, מבוססת על עיקרון אחד מרכזי וברור: להיות הכי טוב בעולם במה שאתה עושה. לא משנה מהי הפעילות שאתה ... לעומת זאת, אליעד מציג גישה אחרת לחלוטין: הוא יגיד לך לבדוק מה אתה עושה בחיים, ופשוט להיות הכי טוב בעולם בזה. אם אתה אינסטלטור, תהיה האינסטלטור ... לפתח חשיבה ביקורתית ומעמיקה לגבי כל שלב ושלב. אליעד כהן מבהיר שהשאיפה אינה להגיע למקום שבו אתה הכי טוב בעולם באופן סופי (מכיוון שאולי בעתיד מישהו יוכל להשתפר יותר), אלא השאיפה עצמה - הניסיון המתמיד להיות הכי טוב , היא זו שתוביל אותך לפיתוח השכל והחשיבה, ... שאדם לא צריך לעזוב את העבודה או הזוגיות בשביל להתפתח רוחנית. כל מה שעליו לעשות הוא פשוט להיות הכי טוב במה שהוא עושה כבר עכשיו. דווקא הניסיון להיות הכי טוב בכל דבר מוביל לפיתוח עצמי עמוק יותר מכל ... בתוך החיים עצמם. איך להגיע למצוינות אישית? מהי שיטת אליעד כהן למצוינות? למה חשוב להיות הכי טוב בעולם? כיצד דיוק בפעולות יומיומיות מוביל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לדעת מה יותר טוב? איך להחליט החלטה? איזה צליל לבחור? איזה צליל להשמיע? איזה צליל עדיף? איזה צליל יותר טוב? איך לקבל החלטה? איך לדעת מה הכי טוב? סודות הצלילים, סודות המוזיקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הכי טוב, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכי טוב, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, מגשר, מאמן אישי קריירה בנושא הכי טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 09:11:18 - wesi1