אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הטרלה ✔איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה הזאת?

ויש בזה כל מיני היבטים לגבי איך לענות לשאלה הזאת. אז אם מישהו שואל אותך, למה דווקא אותך, למה לא מישהו אחר, אז קודם כל צריכים להבין האם אתה חושב שאתה מבין למה האדם השני שואל אותך למה דווקא אתה? מה הסיבה ששואלים אותך את השאלה הזאת? כי יכולות להיות כל מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה. ועדיף שהתשובה שלך לשאלה למה דווקא אתה, תהיה בהתאם לסיבה ששואלים אותך למה דווקא אתה.

אז אתן כל מיני סיבות אפשריות, לכך שמישהו ישאל אותך למה דווקא אתה.

לדוגמה: נניח שאתה מבקש יותר כסף מאשר אחרים, אז אם מישהו שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שכנראה הוא מנסה להבין למה שהוא ירצה לשלם לך יותר כסף מאחרים. במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר.

יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש דווקא את המוצר שלך ודווקא עם היתרונות שיש למוצר שלך ושהוא לא ירכוש מוצרים אחרים שיש בהם יתרונות וחסרונות אחרים. במילים אחרות, הלקוח מבקש ממנו שתעזור לו להחליט, למה שהוא ירצה דווקא את היתרונות שלך למרות החסרונות שלך, ביחס לשאר האפשרויות שיש לו במקומך.

יכול גם להיות שאותו לקוח / מראיין מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה / לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה וכיו"ב. אז הוא צריך עזרה מה לענות אחר כך כשישאלו אותו למה דווקא אותך.

או אולי שיש לאותו אדם fomo כללי, שהוא כל הזמן מפחד מהחמצה ולכן הוא צריך "תירוץ" למה דווקא אתה ולא מישהו אחר.

יתכן גם שאותו מראיין מנסה להכיר אותך יותר טוב והוא מנסה לקבל עליך מידע נוסף, באמצעות השאלה למה דווקא אתה. כי הוא רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך.

יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות.

בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ואפשרויות לכך שמישהו ישאל אותך, למה דווקא אתה / למה שנקבל דווקא אותך לעבודה / למה שארכוש דווקא ממך. ולכן בתור התחלה כדאי שתנסה להבין, למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ובהתאם לזה למצוא לו את התשובה שהכי מתאימה עבורו.


ואם אין לך מושג למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא מישהו אחר, מה לעשות במקרה כזה?

אז קודם כל צריכים לזכור שאתה תמיד יכול לענות בשאלה על מה ששאלו אותך ולבקש הבהרה על השאלה. דהיינו, לנסות להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל "למה שאני ארכוש דווקא ממך". אתה יכול לענות "אשמח להבין למה אתה מתכוון למה דווקא ממני, באיזה מובן? מה ההתלבטות שלך? מה הספק שלך? האם אתה מתלבט ביני לבין מישהו אחר? האם יש לך ספק ספציפי? האם אתה רוצה לדעת עוד משהו ספציפי? מה מהות הספק? אשמח לענות לכל שאלה" וכיו"ב.

במילים אחרות, אתה יכול לנסות להבין עם האדם השני, למה הוא שואל למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך.

אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, תשובה כללית ולא ספציפית. תשובה שלא עונה לשאלה למה דווקא אתה, אבל כן עונה למה גם אתה. ואני אסביר.

כדי שמישהו ירכוש ממך, הוא צריך לחשוב שיהיה לו טוב לרכוש ממך יותר משאר האפשרויות שלו. וכאן יש 2 דרכים להסתכל על זה. אפשרות 1 - אל תרכוש את X, עד שלא תדע למה דווקא X ולא Y. אפשרות 2 - אל תרכוש את X, אם תחשוב שיש Y שיותר טוב מ X.

במילים אחרות, יש 2 דרכים איך הלקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך. אפשרות 1 - שהוא חייב למצוא לעצמו סיבה למה אתה יותר טוב מאחרים. אפשרות 2 - שהוא חייב להבין שאתה לא פחות טוב מאחרים. ואלו 2 נקודות מבט שונות.

וכאן בעצם כאשר הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שאנחנו יכולים לענות לו למה לרכוש ממך, בלי לענות לו למה לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: תשובה לשאלה של למה דווקא ממך - אמורה להיות כך: תרכוש דווקא ממני, בגלל שרק אצלי תקבל X יותר מ Y. כי רק אני יותר טוב מאחרים ולכן תרכוש דווקא ממני, כי אני האפשרות הכי טובה.

אבל מצד האמת לקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך, גם אם אתה לא הכי טוב אלא גם אם אתה רק מספיק טוב עבורו. ולכן לא תמיד התשובה חייבת להיות סוג של בידול במה אתה יותר טוב מאחרים, אלא מספיק שהתשובה תהיה במה גם אתה טוב כמו אחרים ולמה אתה מספיק טוב כמו אחרים.

ולכן אם מישהו לדוגמה שואל...
מתחרים לקנות לשאול שאלות מנהלי מכירות אני יותר טוב מאחרים מה לענות בראיון עבודה לקוח שואל משהו לקוח ששואל לענות ללקוח ששואל אותך חיסרון או יתרון היגיון איך להתראיין איך לענות בראיון איך לענות בראיון עבודה איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח ששואל איך לראיין איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך לשאול שאלות אתה יותר טוב מהמתחרים במה אתה יותר טוב מאחרים במה אתה יותר טוב מהמתחרים במה אתה שונה מהמתחרים במה אתה שונה מהמתחרים שלך בשביל מה לשאול שאלות דווקא אותך דווקא ממך דווקא ממני החמצה הטרלה הטרלה של לקוח חרדת החמצה יותר טוב מאחרים יותר טוב מהמתחרים לגייס לגייס דווקא אותך להתראיין למה אתה ולא המתחרים למה אתה ולא המתחרים שלך למה דווקא אותך למה דווקא אתה למה דווקא ממך למה לא מישהו אחר למה לגייס דווקא אותך למה לקוח שואל משהו למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך למה שאני ארכוש דווקא ממך למה שאקנה דווקא ממך למה שנגייס דווקא אותך למה שנקבל דווקא אותך למה שנקבל לעבודה דווקא אותך לענות לענות בראיון לענות בראיון עבודה לענות ללקוח לענות ללקוח ששואל לקוח לקוח שואל משהו לקוח ששואל לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לשאול שאלות מה לענות בראיון מה לענות בראיון עבודה מה לענות ללקוח ממך ולא מהמתחרים מתחרים עבודה פחד פחד מהחמצה פחד מהחמצה של לקוח פחדים ראיון ראיון עבודה ראיונות שונה מהמתחרים שנקבל דווקא אותך
על טעם וריח אין מה להתווכח, האם אתה בטוח במאה אחוז? האם ניתן להגיע לוודאות של מאה אחוז? מהי וודאות של מאה אחוז יחסית? נטל הוכחה של מאה אחוז, התמודדות עם טרולים, לבקש הוכחה במאה אחוז, ניהול דיונים
על טעם וריח אין מה להתווכח, האם אתה בטוח במאה אחוז? האם ניתן להגיע לוודאות של מאה אחוז? מהי וודאות של מאה אחוז יחסית? נטל הוכחה של מאה אחוז, התמודדות עם טרולים, לבקש הוכחה במאה אחוז, ניהול דיונים
... טעם וריח, והאם אפשר בכלל להיות בטוח במאה אחוז בדבר כלשהו? האם השאלה אתה בטוח בזה במאה אחוז היא הטרלה או שאלה לגיטימית? אליעד כהן מציין שיש אנשים שמשתמשים בשאלה אתה בטוח בזה במאה אחוז? כסוג של הטרלה, במטרה לשגע או לערער את הביטחון של הצד השני בדיון. אך הוא מדגיש שזה לא בהכרח נכון שזו הטרלה. השאלה הזו יכולה להיות שאלה רצינית ולגיטימית, משום שישנם מקרים שבהם אדם באמת יכול להיות בטוח במשהו במאה אחוז, ... שום התקדמות בדיון. אם מישהו רק מנסה לערער את הביטחון שלך בלי להציג טיעון לוגי ברור, זו יכולה להיות הטרלה. לעומת זאת, אם השאלה משמשת כדי להבין על בסיס אילו הנחות אתה טוען את הטענה שלך, זו שאלה לגיטימית ... אחוז באופן יחסי. על כן, השאלה אתה בטוח בזה במאה אחוז? יכולה להיות גם שאלה לגיטימית וגם סוג של הטרלה, תלוי בהקשר ובאופן שבו משתמשים בה. היכולת להבין את ההנחות שעומדות בבסיס הטענה מאפשרת להבהיר מהי רמת הוודאות האפשרית. ...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
...יש צורך בליווי של עורך דין מקצועי המתמחה בהסכמים מורכבים. להציג בצורה ברורה למה דווקא עורך הדין הספציפי הזה הוא הבחירה הטובה ביותר. הדף לא צריך רק לתת מידע, אלא בעיקר לעורר ספקות וצורך בייעוץ אישי. אליעד מדגים שכל התהליך הזה חייב להתחיל בשיווק נכון, מתוך הבנה עמוקה של תהליך המכירה עצמו ושל התהליך הפסיכולוגי שעובר הגולש בדרכו להפוך ללקוח משלם. המורכבות של הסכם ממון איך להסביר ללקוח את הצורך בהסכם ממון? דוגמאות לדף נחיתה מוצלח להסכם ממון למה כדאי להתמקד בכאב של הלקוח? איך לכתוב דף נחיתה להסכם ממון...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו. דוגמאות מהחיים: כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות. כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת. כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא...
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
...ביטחון הביטחון העצמי שאנחנו משדרים הוא הרבה יותר משמעותי ממה שאנחנו חושבים. כשאתה ניגש למישהו עם תחושת אני טוב מספיק כמו שאני, אתה הופך לאטרקטיבי יותר. המשיכה אינה רק עניין של נתונים חיצוניים - היא קשורה גם למצב הנפשי שלך ולתחושת הביטחון שאתה משדר. אם אתה חושב שאתה מוצר גרוע, זה ברור שאתה לא תוכל לגרום למישהו אחר לבחור בך. אבל אם אתה מאמין שיש לך ערך אמיתי, גם אחרים יראו את זה וירצו להיות לידך. סיכום במקום לשאול למה שהיא תרצה אותי?, תשאל את עצמך למה שלא תרצה אותי?. כל אדם הוא חבילה של יתרונות וחסרונות...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
...על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי...
להיות ראוי להיות מאושר, להיות ראוי להגיע לשלמות, למה דווקא אתה? למה שאלוהים יעזור לך? במה אתה יותר טוב מאחרים, איך אלוהים חושב? האושר שלך מנקודת המבט של אלוהים, למה שתהיה מאושר?
להיות ראוי להיות מאושר, להיות ראוי להגיע לשלמות, למה דווקא אתה? למה שאלוהים יעזור לך? במה אתה יותר טוב מאחרים, איך אלוהים חושב? האושר שלך מנקודת המבט של אלוהים, למה שתהיה מאושר?
...משתמש בו כדי להחליט מי יהיה מאושר? כאן מגיעים לנקודה המרכזית בהרצאה: לפי מה אלוהים בוחר למי לתת אושר או שלמות? אליעד כהן מסביר שיש שני אופנים אפשריים לקבל החלטה כזאת: אפשרות אחת היא בצורה אקראית לגמרי, ללא שום קריטריון מיוחד. האפשרות השנייה, והיא הסבירה יותר, שאלוהים יבחר להעניק את הטוב למי שהכי ראוי לכך, כלומר, לאדם שעשה משהו מיוחד, יוצא דופן או התאמץ יותר מאחרים. הרעיון שאליעד כהן מנסה להבהיר כאן הוא שהרבה אנשים אומרים שהם רוצים אושר ושלמות, אך עצם העובדה שמישהו רוצה משהו מאוד חזק אינה סיבה מספקת...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
...למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?. דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות בשאלה של איזה אבזור חשוב לך או למה אתה מתכוון האבזור של הרכב, האם יש משהו ספציפי שהיית רוצה. ונוכל גם לענות בתשובה כללית של האבזור מאוד טוב ומאוד מיוחד ואז נעבור לשאלות של איזה אבזור חשוב לך? האם יש משהו ספציפי שמעניין אותך וכיוב. לסיכום? ככל שלקוח שואל שאלה יותר ספציפית שיש לה פחות פירושים, כך יש יותר סיכוי שבשביל הנימוס...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
...שמתקדמים איתו לשלב הבא של הצעת מחיר יותר מפורטת. או במילים אחרות, אם עולה לך הרבה משאבים לתת ללקוח הצעת מחיר, אז תנסה לתת ללקוח הצעת מחיר בטווח מחירים, בין מחיר X לבין מחיר Y. ורק אם זה מקובל על הלקוח, רק אחר כך להתקדם לשלב של לתת ללקוח הצעת מחיר יותר מדויקת, אחרי שכבר יותר ברור לך שיש לך עסקה עם הלקוח. אז אם הלקוח שואל אותך כמה זה עולה, אז תוך כמה זמן הגיוני שתתן ללקוח הצעת מחיר מסודרת? תשובה: זה תלוי במוצר שאותו אתה מספק. קודם כל אתה צריך להבין האם אתה מספק מוצר שהוא יותר מוצר מדף, שיותר הגיוני...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...שבו אתה חושש לגרום ללקוח לא לרצות לרכוש וכולי כנל, אז צריכים לשים לב, שלפעמים קיימת לך האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר מתאים לו ובהתאם לכך לענות לו מה המחיר המדויק. לדוגמה, לקוח: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: יש למחשב הזה כל מיני גרסאות עם מחירים שונים, ולכן אני אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרה מה בדיוק אתה צריך, כדי שאני אוכל לומר לך מה המחיר המדויק עבורך בהתאם לצרכים שלך. כאשר מהות העצה היא, לומר ללקוח שאי אפשר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הטרלה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הטרלה, איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להשיג את הבלתי אפשרי? להפסיק לרצות לא להרגיש רע לקרוא אנשים מינית חוויית לידה אין הבדל בין יש הבדל לאין הבדל אמת אבסולוטית פחד להרגיש חלש פחד לאבד את היתרונות אהבה עצמית ללא תנאים פיתוח ביטחון עצמי האם אפשר להתאהב שוב? איך לגרום לילד לאהוב את עצמו? האם מינימליזם יעשה אותך מאושר? האם זוגיות תעשה אותך מאושר? יתרונות בבן זוג איך פונים לבחורה ברחוב? אני מקבל החלטות לקבל החלטות מתוך פחד התמודדות עם סרטן איך להתמודד עם חוסר אנרגיה? מרדף אחרי מטרות גשמיות איך להצליח יותר מכולם? איך להציג את המחיר ללקוח? איך למדוד את איכות מנהל השיווק? לחנך ילדים להיות יותר חכמים לבנות ביטחון עצמי לילדים האם להיות מורה רוחני? אסטרטגיה רוחנית להפסיק כדורים מחשבות שווא של שמיעת קולות אני מתגעגע לאקסית פרזנטציה לאקס front squat איבוד שריר להרגיש שאני אלוהים הוכחות לכך שאין אלוהים איך הגעת להארה? להגיע להארה קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים האם הבנת את הספר להיות אלוהים? רכישת דירה יד 2 ערמות של כסף משמעות החיים על פי אליעד כהן למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? מה הנזקים של הנאה מסרטי סקס? למה שמישהו יעשה לעצמו זיכרון שלילי? האם אני בוחר את הרצון? התמכרות ללא בחירה חופשית האם העולם נוצר מעצמו? הבריאה הראשונה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, אימון אישי לקריירה, ייעוץ פילוסופי בתחום הטרלה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 20:31:53 - wesi1