אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה שאקנה דווקא ממך? ✔איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה הזאת?

ויש בזה כל מיני היבטים לגבי איך לענות לשאלה הזאת. אז אם מישהו שואל אותך, למה דווקא אותך, למה לא מישהו אחר, אז קודם כל צריכים להבין האם אתה חושב שאתה מבין למה האדם השני שואל אותך למה דווקא אתה? מה הסיבה ששואלים אותך את השאלה הזאת? כי יכולות להיות כל מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה. ועדיף שהתשובה שלך לשאלה למה דווקא אתה, תהיה בהתאם לסיבה ששואלים אותך למה דווקא אתה.

אז אתן כל מיני סיבות אפשריות, לכך שמישהו ישאל אותך למה דווקא אתה.

לדוגמה: נניח שאתה מבקש יותר כסף מאשר אחרים, אז אם מישהו שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שכנראה הוא מנסה להבין למה שהוא ירצה לשלם לך יותר כסף מאחרים. במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר.

יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש דווקא את המוצר שלך ודווקא עם היתרונות שיש למוצר שלך ושהוא לא ירכוש מוצרים אחרים שיש בהם יתרונות וחסרונות אחרים. במילים אחרות, הלקוח מבקש ממנו שתעזור לו להחליט, למה שהוא ירצה דווקא את היתרונות שלך למרות החסרונות שלך, ביחס לשאר האפשרויות שיש לו במקומך.

יכול גם להיות שאותו לקוח / מראיין מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה / לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה וכיו"ב. אז הוא צריך עזרה מה לענות אחר כך כשישאלו אותו למה דווקא אותך.

או אולי שיש לאותו אדם fomo כללי, שהוא כל הזמן מפחד מהחמצה ולכן הוא צריך "תירוץ" למה דווקא אתה ולא מישהו אחר.

יתכן גם שאותו מראיין מנסה להכיר אותך יותר טוב והוא מנסה לקבל עליך מידע נוסף, באמצעות השאלה למה דווקא אתה. כי הוא רוצה לראות איך תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך.

יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות.

בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ואפשרויות לכך שמישהו ישאל אותך, למה דווקא אתה / למה שנקבל דווקא אותך לעבודה / למה שארכוש דווקא ממך. ולכן בתור התחלה כדאי שתנסה להבין, למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ובהתאם לזה למצוא לו את התשובה שהכי מתאימה עבורו.


ואם אין לך מושג למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא מישהו אחר, מה לעשות במקרה כזה?

אז קודם כל צריכים לזכור שאתה תמיד יכול לענות בשאלה על מה ששאלו אותך ולבקש הבהרה על השאלה. דהיינו, לנסות להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל "למה שאני ארכוש דווקא ממך". אתה יכול לענות "אשמח להבין למה אתה מתכוון למה דווקא ממני, באיזה מובן? מה ההתלבטות שלך? מה הספק שלך? האם אתה מתלבט ביני לבין מישהו אחר? האם יש לך ספק ספציפי? האם אתה רוצה לדעת עוד משהו ספציפי? מה מהות הספק? אשמח לענות לכל שאלה" וכיו"ב.

במילים אחרות, אתה יכול לנסות להבין עם האדם השני, למה הוא שואל למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך.

אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, תשובה כללית ולא ספציפית. תשובה שלא עונה לשאלה למה דווקא אתה, אבל כן עונה למה גם אתה. ואני אסביר.

כדי שמישהו ירכוש ממך, הוא צריך לחשוב שיהיה לו טוב לרכוש ממך יותר משאר האפשרויות שלו. וכאן יש 2 דרכים להסתכל על זה. אפשרות 1 - אל תרכוש את X, עד שלא תדע למה דווקא X ולא Y. אפשרות 2 - אל תרכוש את X, אם תחשוב שיש Y שיותר טוב מ X.

במילים אחרות, יש 2 דרכים איך הלקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך. אפשרות 1 - שהוא חייב למצוא לעצמו סיבה למה אתה יותר טוב מאחרים. אפשרות 2 - שהוא חייב להבין שאתה לא פחות טוב מאחרים. ואלו 2 נקודות מבט שונות.

וכאן בעצם כאשר הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שאנחנו יכולים לענות לו למה לרכוש ממך, בלי לענות לו למה לרכוש דווקא ממך.

לדוגמה: תשובה לשאלה של למה דווקא ממך - אמורה להיות כך: תרכוש דווקא ממני, בגלל שרק אצלי תקבל X יותר מ Y. כי רק אני יותר טוב מאחרים ולכן תרכוש דווקא ממני, כי אני האפשרות הכי טובה.

אבל מצד האמת לקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך, גם אם אתה לא הכי טוב אלא גם אם אתה רק מספיק טוב עבורו. ולכן לא תמיד התשובה חייבת להיות סוג של בידול במה אתה יותר טוב מאחרים, אלא מספיק שהתשובה תהיה במה גם אתה טוב כמו אחרים ולמה אתה מספיק טוב כמו אחרים.

ולכן אם מישהו לדוגמה שואל אותך למה דווקא אתה, אתה יכול...
חברות היגיון פירוש החמצה יתרון או חיסרון גרוע להטריל להחליט ספקות ראיונות לענות לשאלות איך לענות איך לענות בראיון איך לענות בראיון עבודה איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח ששואל אתה ולא המתחרים אתה ולא המתחרים שלך אתה יותר טוב מהמתחרים במה אתה יותר טוב מאחרים במה אתה יותר טוב מהמתחרים במה אתה שונה מהמתחרים במה אתה שונה מהמתחרים שלך בראיון דווקא אותך החמצה הטרלה הטרלה של לקוח המתחרים שלך חרדת החמצה יותר טוב מאחרים יותר טוב מהמתחרים לא מהמתחרים שלך לגייס לגייס דווקא אותך להתראיין למה אתה ולא המתחרים למה אתה ולא המתחרים שלך למה דווקא אותך למה דווקא אתה למה לא מישהו אחר למה לגייס דווקא אותך למה לקוח שואל משהו למה לרכוש דווקא ממך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך למה שאני ארכוש דווקא ממך למה שאקנה דווקא ממך למה שנגייס דווקא אותך למה שנקבל דווקא אותך למה שנקבל לעבודה דווקא אותך לענות לענות בראיון לענות בראיון עבודה לענות ללקוח לענות ללקוח ששואל לקוח לקוח שואל משהו לקוח ששואל לקוחות לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לרכוש לרכוש דווקא ממך לשאול שאלות מה אתה יותר ממך ולא מהמתחרים מתחרים עבודה פחד פחד מהחמצה פחד מהחמצה של לקוח פחדים ראיון ראיון עבודה ראיונות שונה מהמתחרים שנקבל דווקא אותך
שיטות לקבל החלטה, איך לקבל החלטה? איך לדעת מה אתה רוצה? איך לדעת מה אתה יותר רוצה? איך לגלות מה אתה רוצה? איך להחליט? לא יודע מה להחליט, מה יותר טוב לך? החלטה אקראית, שיטות להחליט
שיטות לקבל החלטה, איך לקבל החלטה? איך לדעת מה אתה רוצה? איך לדעת מה אתה יותר רוצה? איך לגלות מה אתה רוצה? איך להחליט? לא יודע מה להחליט, מה יותר טוב לך? החלטה אקראית, שיטות להחליט
... החלטה? איך לדעת מה אתה רוצה? איך לדעת מה אתה יותר רוצה? איך לגלות מה אתה רוצה? איך להחליט? לא יודע מה להחליט, מה יותר טוב לך? החלטה אקראית, שיטות להחליט איך לקבל החלטה כשיש ספק? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד לקבל ... באמת. לדוגמה, אם אדם מתלבט בין שתי עבודות ונעזר בהחלטה אקראית ובסוף התוצאה היא עבודה מסוימת והוא מתבאס, זה חושף בפניו שהעבודה השנייה מועדפת עליו. האם התשובה לא להחליט היא אפשרות? אליעד מדגיש שלא להחליט היא גם סוג של החלטה, כי בעצם אדם שמחליט לא להחליט כבר החליט משהו - החליט להישאר במצבו ...
ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה?
ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? ובו יתבאר, איך לראיין עובדים? מה עליך כמראיין, לשאול את העובד, בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? ועוד. ובטרם נסביר מה לשאול עובד בראיון עבודה, נסביר מדוע הרעיון רלוונטי לכל תחום בחיים. כל בחירה אותה מבצע האדם, היא סוג של ראיון עבודה. ראיון עבודה מורכב ממספר גורמים: המראיין, המרואיין, התכלית שלשמה הוא מרואיין, השאלות של המראיין, התשובות של המרואיין, קבלת ההחלטה של המראיין לגבי האם לצרף את המרואיין לארגון. וכך, אותם הגורמים קיימים אצל כל אדם בכל החלטה שהוא מקבל. המראיין, הוא האדם עצמו. המרואיין, זאת אפשרות הבחירה האלטרנטיבה שיש לאדם. התכלית של הראיון, היא התכלית של הפעולה שהאדם מבצע. השאלות והתשובות של הראיון, הם ההתלבטויות של האדם מול עצמו, שיקולי בעד ונגד. קבלת ההחלטה של המראיין, היא הבחירה של האדם, האם לבצע את הפעולה. הארגון אליו מצטרף העובד, הם החיים של האדם. כך שכל מה שנכון לגבי ראיון עבודה, נכון לגבי כל החיים.
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה ובו יתבאר, מה עליך כמרואיין שמחפש עבודה, להשיב וגם לשאול את המעסיק, בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? ועוד. ובטרם תיגש לראיון העבודה, עליך כמחפש עבודה, לזכור דבר מאוד חשוב. והוא, שלמרות שנדמה לך, כי רק אתה הוא העובד, וכי זה שמראיין אותך הוא המעביד שלך, מצד המציאות באמת, המצב הוא גם הפוך. אתה הוא המעביד, והארגון שבו תעבוד, עובד אצלך. שים לב, שגם הארגון, עובד. הארגון, תפקידו לקחת את הפעילות שלך, ולהפוך אותה לתוצר ממשי, שבסופו של תהליך, ישלם לך את המשכורת בסוף החודש. לא רק אתה עובד, גם הארגון עובד. ואם הארגון לא יעבוד, אלא רק אתה, הרי שעבדת בחינם. אתה מקבל תועלת מהארגון, בדיוק כמו שהארגון מקבל תועלת ממך. ולכן, הצד שלך ... הרצון של המעביד. המראיין שלך, הוא אחד מאלו שעובדים בארגון שבו תעבוד. הארגון = מקום העבודה, גם אם מדובר באדם אחד שנמצא בארגון. זה שמראיין אותך, הוא אחד מהעובדים בארגון שבו תעבוד. והוא, כאחד מהעובדים בארגון שאמור ל
איך להצליח בראיון עבודה? איך לראיין עובדים? מה לענות בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? טיפים למרואיין, טיפים למראיין, איך לספר על עצמי? ספר לי על עצמך, מה החסרונות שלך? איך להתכונן לראיון עבודה? עצמאי או שכיר
איך להצליח בראיון עבודה? איך לראיין עובדים? מה לענות בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? טיפים למרואיין, טיפים למראיין, איך לספר על עצמי? ספר לי על עצמך, מה החסרונות שלך? איך להתכונן לראיון עבודה? עצמאי או שכיר
... להצליח בראיון עבודה? איך לראיין עובדים? מה לענות בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? טיפים למרואיין, טיפים למראיין, איך לספר על עצמי? ספר לי על עצמך, מה החסרונות שלך? איך להתכונן לראיון עבודה? עצמאי או שכיר איך לענות על השאלה ספר לי על עצמך בראיון עבודה? כדי להצליח בראיון עבודה, אליעד כהן מציג את הגישה הנכונה שיש לאמץ כשניגשים לשאלה ספר ... האישי שלהם, כגון איפה למדו, איפה גרו, או מה עשו בעבר. אבל התשובה הזו, לטענתו, אינה מעניינת את המראיין כלל. הדבר החשוב באמת, לפי אליעד, הוא להבין שהמראיין רוצה לדעת האם המועמד יוכל להביא ערך לחברה ולבצע את התפקיד בצורה טובה יותר מאחרים. לדוגמה, במקום לספר איפה למדת או מה התחביבים שלך, עדיף לשאול את המראיין באופן ישיר על התפקיד, למשל: אתה מראיין אותי לתפקיד ניהולי במחלקת רכש? תוכל לתת לי דוגמה לשלוש בעיות עיקריות שאתה נתקל בהן ... של עצמאי? אליעד כהן מסביר את ההבדל העקרוני בין החשיבה של עצמאי לחשיבה של שכיר. שכיר לרוב מגיע לראיון בתחושה שהוא צריך להוכיח את עצמו ולקוות שיקבלו אותו לעבודה. לעומת זאת, עצמאי מגיע לפגישה מתוך תפיסה של שותפות, כששני הצדדים צריכים להרוויח מהקשר. כשעצמאי נפגש עם לקוח הוא מנסה להבין את הצרכים של הלקוח ולהציג פתרונות ממוקדים שיגרמו ללקוח לרצות לעבוד איתו. לדוגמה, אליעד מביא את המצב של עצמאי שמייצר מטוסים ומגיע לפגישה עסקית עם חברה שמעוניינת לרכוש מטוסים. הוא לא יספר על עצמו באופן כללי, אלא יסביר בדיוק מדוע המטוסים שהוא מייצר מתאימים לצרכים של הלקוח. כך צריך גם השכיר לחשוב כשהוא מגיע לראיון עבודה - להראות באופן ספציפי איך הוא מתכוון לענות על הצרכים של החברה המעסיקה. כיצד להתקדם ולקבל קידום במקום העבודה? אליעד מדגיש את הצורך של העובד לחשוב בצורה עסקית ומכירתית גם כשהוא שכיר. בדיוק כפי שבעל עסק לומד לשווק את עצמו, כך גם השכיר חייב ללמוד לשווק את עצמו בתוך הארגון. אם עובד רוצה קידום, עליו לזהות מה הבעיה שהחברה צריכה לפתור, ואיך הוא יכול לפתור אותה טוב ... מהאחרים. אליעד מציין שלא תמיד יש צורך לחכות שהבוס יחליט לפתוח משרה חדשה או לפטר מנהל קיים, אלא העובד יכול ליזום ולשכנע את הבוס לפתוח עבורו משרה ייחודית, במיוחד אם הוא מוכשר מספיק. ... ואפילו לשכנע מנהל בכיר להתפטר מתפקידו ולפנות אותו עבורך. האם תואר אקדמי הוא באמת הכרחי להצלחה בקריירה? אליעד כהן טוען שהרבה פעמים תואר אקדמי לא באמת קובע את רמת היכולת או המקצועיות של ... וכך תוכל לשכנע מעסיקים שאתה מקצועי מספיק לתפקיד גם ללא תעודה. איך להתמודד עם השאלה למה עזבת את העבודה הקודמת? לשאלה זו, אליעד כהן ממליץ על גישה אקטיבית ולא מתגוננת. הוא מציין ...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
... לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה? מה לעשות אם נשאלת שאלה מקצועית ואין לך תשובה? כאשר מגיעים לראיון עבודה והמראיין שואל אותך שאלה מקצועית שאינך יודע את התשובה עליה, אין צורך להילחץ או לחשוש מהסיטואציה. חשוב להבין שמטרתו האמיתית של המראיין אינה לבדוק אם אתה יודע כל פרט וכל תשובה לשאלות שהוא שואל. המטרה העיקרית שלו היא לראות כיצד אתה מתמודד עם בעיות ואתגרים חדשים, האם יש לך ... לפתור בעיות מקצועיות גם כאשר אינך מכיר מראש את התשובה. האם המראיין מצפה ממך לדעת הכל בראיון עבודה? למעסיק בדרך כלל אין ציפייה אמיתית שתדע את כל התשובות לכל השאלות המקצועיות שתישאל בראיון. המעסיק רוצה לבדוק האם אתה מסוגל לתרום לחברה, האם אתה יכול להתמודד עם בעיות חדשות, והאם אתה באמת מקצועי ומסוגל להצדיק את המשכורת שתשלם לך ... במקום להודות בצורה ישירה שאינך יודע את התשובה, כדאי להציג למראיין את תהליך החשיבה שלך. כלומר, אתה מציג את הדרך שבה היית ניגש לשאלה, איך היית מנתח את הבעיה, ובאילו שלבים היית נוקט כדי למצוא פתרון. בדרך זו ... היכולת שלך להתמודד עם אתגרים בצורה מתודולוגית. לדוגמה, אם המראיין שואל אותך שאלה טכנית כלשהי שאתה לא יודע את התשובה המדויקת לה, אתה יכול להשיב כך: אני לא בטוח לגבי התשובה המדויקת, אך אני יכול להראות לך איך ... באופן כזה, למרות שאין לך את התשובה המדויקת, אתה עדיין מציג למראיין שאתה מסוגל לגשת לבעיות בצורה מקצועית ומסודרת, ושהידע שלך הוא מעבר לתשובה נקודתית אחת. דוגמה נוספת לשאלה פשוטה שאין לך תשובה עליה בראיון עבודה? ניקח אפילו שאלה פשוטה מאוד, כמו כמה זה 1+1?. נניח שברגע של לחץ אתה לא מצליח לענות מיד. במקום להיתקע, ניתן להשתמש בכך כהזדמנות להפגין את היכולת המקצועית שלך. אתה יכול להגיד למראיין: אני לא זוכר כרגע בעל פה, כי לפעמים הלחץ משפיע על הזיכרון שלי, אבל יש לי כמה דרכים איך הייתי מוצא את התשובה. למשל, הייתי מנסה לפרק את השאלה ... לפתור בעיות במצבים של חוסר ודאות. מה באמת מעניין את המעסיק בראיון עבודה? המראיין לא באמת מחפש רק ידע טכני ספציפי. חשוב לו לדעת שאתה יודע לחשוב באופן עצמאי, שאתה יודע להתמודד עם אתגרים, ושהגישה שלך היא מקצועית ואיכותית. למעשה, אם המראיין יתרשם מהדרך שבה אתה חושב, מנתח בעיות, או פותר אתגרים - הסיכוי שלך להתקבל לתפקיד עולה משמעותית. אם הצלחת להרשים את המראיין בדרך החשיבה שלך, אפילו אם התשובה עצמה לא הייתה נכונה או אפילו אם לא ידעת את התשובה, הוא ירגיש שיש לך ערך מקצועי משמעותי, ושווה לו להשקיע בך. לסיכום, איך להפוך חוסר ידע להזדמנות בראיון עבודה? אם אינך יודע את התשובה לשאלה מקצועית בראיון עבודה, אל תילחץ. תזכור שזו ההזדמנות להדגים למראיין כיצד אתה מתמודד עם אתגרים חדשים. במקום לומר אני לא יודע, הצג לו את תהליך החשיבה שלך בפירוט: איך היית מנתח את הבעיה? מה היית בודק תחילה, ... שהפתרון שלך נכון גם כשאינך בטוח במאה אחוז? כאשר אתה משתף את המראיין בתהליך החשיבה הזה, אתה מוכיח לו שאתה מקצועי, יצירתי, ויודע להתגבר על קשיים ואי ודאות, וזה מה שייתן לך יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים. איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבור ראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בלי ידע מקצועי? איזו תשובה המראיין רוצה לקבל? איך להתמודד עם שאלות ב
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל מקום את המחיר. ויש סוגי עסקים שבהם כל המידע כולו מוצג ללקוח מהרגע הראשון, כולל המחיר המדויק, כולל לתת אפשרות ללקוח לבנות לעצמו הצעת מחיר און ליין ועוד אפשרויות שונות. כך שברמת העיקרון אין כאן שחור או לבן. אבל בכל זאת ... לכך שתיסגר איתך עסקה באופן כללי ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך לרצות לרכוש ממך את השירות והמוצר. ולשם כך עליך לבנות עם הלקוח מערכת יחסים מסוימת, שבה הוא לומד לסמוך עליך, שבה הוא מקבל מידע ממך, שבה הוא רואה שאתה מקצועי, שבה הוא מתנסה במוצר ובאיכות השירות שלך וכולי. ואז, כאשר הלקוח כבר מכיר אותך, אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך בגלל שאתה זול, אלא בגלל שאתה טוב. כי אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע עליך. ולכן עליך להשתדל לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, שבה תוכל להתחבר אל ה
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים , יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה ... אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה תשמח לראות את הצעת המחיר האחרת ... האם באמת ואיך זה יכול להיות שמישהו אחר מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את זה ללקוח, זה כמובן עניין אחר. אבל בכללי, לפעמים כמישהו אומר לך, שאצל המתחרים זה יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע עבור אותו ... אותו מחרה עומד לפני פשיטת רגל או פשיטת יד ולכן הוא מוכן לעבוד כל כך בזול לצרכי התזרים הכספי שלו. ואולי הוא מציע מחיר ככ זול, כי בכל מקרה הוא לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן ... כי הוא מאוד גרוע וכולי. בקיצור, זה שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו ... הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר לבין איכות העבודה של המוצר. כי אולי המפרט של המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, ... של הריצוף שונה. ובמילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאצל המתחרים שלך יותר זול, מה שבאמת נכון לעשות, זה כמובן לבדוק מה האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים ה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה? אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה שאקנה דווקא ממך?, האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה שאקנה דווקא ממך?, איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לקריירה, אימון אישי קואצ'ינג בתחום למה שאקנה דווקא ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3672 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 07:17:36 - wesi1