אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות עם לקוח ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
דיבור איתור צרכים עם לקוח לפגוע ודאות מוחלטת רצון הזדהות עם לקוח נותני שירות ספקי שירותים ספקי שירות עובד כיצד לשכנע אנשים nlp איזה שאלה איך לגרום לאנשים איך לגרום ללקוח איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך עובד איך עובד המוח איך עובד המוח האנושי אנושיות בטח איזה שאלה הגדלת מכירות הזדהות הזדהות עם הלקוח הזדהות עם לקוח הלקוח הלקוח שלך המוח המוח האנושי טיפול טיפול בלקוחות טיפולים טיפים טיפים למכירות יצירת הזדהות יצירת הזדהות עם הלקוח יצירת הזדהות עם לקוח כושר כושר שכנוע כיצד לשכנע אנשים כיצד עובד המוח לגרום לאנשים לגרום ללקוחות להגדיל את המכירות להגדיל מכירות להזדהות לקוח לקוחות לשאול לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוח מטופל מטופלים מטפל מכירות משמעות משמעות המילים משמעות מילים משמעותיות נלפ עובד עובד המוח האנושי עובדים שאלה שאלות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ... אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין ... הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את ... ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא ... ומעדיף את טובתו האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים ... עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר הזדהות, יש ... יקרים מדי ואני מצטער אחר כך, ניתן להגיב: אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני תמיד מחפש מוצרים שבאמת שווים את המחיר שלהם. השורה התחתונה - יצירת הזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי חזק במכירות, אך היא חייבת להיעשות בחוכמה. - אם הלקוח גאה בתכונה מסוימת - כדאי לשדר לו שאתה כמוהו. - אם ... שהוא עושה זאת מתוך אינטרס. לכן, חשוב תמיד להיות מודע להשפעה של יצירת הזדהות ולפעול מתוך הבנה מעמיקה של הלקוח. שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של יצירת הזדהות עם לקוח האם ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב ... חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב ולכן אם בן אדם, לכאורה המסקנה המתבקשת מכך היא שבעצם צריך ליצור הזדהות הלקוח. מה זאת אומרת ליצור הזדהות עם הלקוח? הלקוח בראש שלו חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב, הלקוח מעניין אותו האינטרס של עצמו ... הלקוח שהוא שותה מים רק מינרלים של חברה מסוימת בכוס מסוימת ואתה גם כזה ואתה אומר לו וואלה אני כמוך בדיוק בנושא הזה והזה מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר יצירת הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר יצירת הרמוניה עם הלקוח. ואז כביכול זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח בעצם ירצה לקנות ממך כי הוא לא חושב שיש ניגוד אינטרסים הוא אומר וואלה אתה בדיוק כמוני אנחנו באותו ראש, אותו הדבר בוא תמכור לי מה אתה רוצה. ועכשיו אני רוצה להסביר בעצם מתי לא לשדר הזדהות עם הלקוח, מתי אסור לך לשדר ללקוח שאתה כמוהו ומתי אתה חייב לשדר ללקוח שאתה לא כמוהו אתה הפוך ממנו וזה כמובן קשור לנושא של האם בן ... למדת יותר ממנו תגיד אני למדתי כמוך, למדתי יותר ממך את הנושא הספציפי הזה. ולכן צריך לשים לב כשלקוח מספר לכם סיפור כשאנחנו יודעים משהו על הלקוח לא תמיד צריך ליצור הזדהות עם הלקוח, כן צריך ליצור הזדהות עם הלקוח בהנחה שההזדהות היא עם תכונות חיוביות שהלקוח אוהב בעצמו, תכונות שהלקוח סומך עליהן בתהליך המכירה. נגיד שלקוח חושב שהוא משהו ... לא יקנה ממך כי אתה כמוהו כי גם על עצמו הוא לא היה סומך כי מההיבטים הספציפיים האלה שיש בו דווקא על ההיבטים האלה הוא לא סומך. הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור ... צריך לשקף ללקוח את המקום של כן אבל גם אני רוצה לשנות את זה. עוד פעם הכל צריך לעשות בחוכמה הכל לפי ההקשר ולפי העניין אבל השורה התחתונה לשים לב לא תמיד צריך לשדר הזדהות עם הלקוח ולפעמים מאוד כדאי לשדר הזדהות עם הלקוח, לפעמים בשביל לסגור עסקה מה הלקוח אמר שהוא תגיד לו שגם אתה תראה לו שגם אתה כמוהו ואז הוא יגיד אז הוא כמוני אם הוא כמוני ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה ... מעריך אותך יותר, והוא חושב שאתה באמת מבין אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ... הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את האני שלו עצמו הלקוח. דהיינו, ... משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה. ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף ... נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את עצמו. ולכן במקרה כזה לדוגמה, עליך לשדר ללקוח, שאתה מה שהוא היה רוצה להיות. ובסיכומו של דבר, יצירת הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. זא כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו ... שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... כמובן שלא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו, אם אתה שונה ממנו בפרט בדברים שהוא דומה לכולם, אם אתה שונה ממנו בדברים שהוא עצמו מבין שהוא שונה מכולם אז זה אולי לגיטימי בעיני הלקוח דהיינו, זה פחות מפריע ליצירת ההזדהות עם הלקוח אבל אם אתה שונה בדברים שרוב האנשים דומים ללקוח הלקוח מרגיש ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות ... רוצה שיהיה לו טוב. יתרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות עם הלקוח. יותר קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. ... כיף לעבוד ופחות שחיקה. חסרונות במצב 2 - של הזדהות עם הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על ... פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי מול הלקוח. תחושה של עויינות. ...
לקחת אחריות, דיאטה, לשמור על המשקל, לרדת במשקל, ירידה במשקל, לא אוהב להתאמץ, שונא להתאמץ, ללכת לחדר כושר, לא מחפש עבודה, חיפוש עבודה, מסיר אחריות, לקיחת אחריות, הסרת אחריות
לקחת אחריות, דיאטה, לשמור על המשקל, לרדת במשקל, ירידה במשקל, לא אוהב להתאמץ, שונא להתאמץ, ללכת לחדר כושר, לא מחפש עבודה, חיפוש עבודה, מסיר אחריות, לקיחת אחריות, הסרת אחריות
... המשקל, לרדת במשקל, ירידה במשקל, לא אוהב להתאמץ, שונא להתאמץ, ללכת לחדר כושר, לא מחפש עבודה, חיפוש עבודה, מסיר אחריות, לקיחת אחריות, הסרת אחריות למה אנשים לא לוקחים אחריות על חייהם? אחת הסוגיות ... ויש לו תחושה של אי - נוחות לגבי התפקוד שלו בחיים, במיוחד בתחום של חיפוש עבודה ושמירה על משקל הגוף. במהלך השיחה, מתברר כי אותו אדם מגדיר אחריות כתשומת לב לדברים. הוא מרגיש שהוא אינו אחראי משום שישנם דברים שהוא חושב שצריך לעשות (למשל, לחפש עבודה או לרדת במשקל), אבל הוא לא עושה אותם. כאן אליעד מציג נקודת מבט שונה, ואומר שלמעשה האדם הזה ... החליט (במודע או שלא במודע) שהם פחות חשובים לו. לדוגמה, האדם נמנע מלחפש עבודה לא כי הוא חסר אחריות באופן מוחלט, אלא כי הוא אחראי מאד לכך שלא יפריעו לו, שלא יכתיבו לו ... לו תחושת חופש. הוא שוקל במוחו את העלות והתועלת, ומחליט שהעלות של חיפוש עבודה גדולה מדי, ולכן הוא מעדיף להישאר ללא עבודה, מתוך מודעות ואחריות מוחלטת להחלטה הזו. אליעד מדגיש כי לא מדובר כאן באדם חסר אחריות, אלא באדם שלוקח אחריות מלאה על ההחלטה שלו לא לעבוד. האם אפשר לא להיות אחראי בכלל? אליעד טוען שזה בלתי אפשרי לא להיות אחראי בכלל, מכיוון שכל ... מלאה לדבר אחר שהוא כן עושה. למשל, אדם שלא יורד במשקל ולא הולך לחדר כושר , אחראי על ההנאה שלו מלאכול בלי הגבלה, ואחראי על כך שהוא לא צריך להתמודד עם הסבל של אימונים. ... חווה קונפליקט פנימי: הוא תופס עצמו כחסר אחריות ביחס למטרות חיצוניות (עבודה , דיאטה), אבל הוא אחראי מאוד ביחס למטרות פנימיות (נוחות, רוגע, חופש). מדוע אנשים סובלים ... שהוא סובל מכך שהוא לא משיג את המטרות שלו, למשל את הירידה במשקל או מציאת עבודה . אליעד מדגיש שהסבל שלו לא נובע מכך שהוא לא משיג את המטרות, אלא מכך שהוא משקר לעצמו וחושב ... ליתרונות ולחסרונות של כל החלטה. למשל, אותו אדם שלא רוצה ללכת לחדר כושר אחראי מאד לכך שלא יכאב לו, שלא יהיה לו קשה, ושלא יצטרך להתמודד עם מאמץ פיזי. מנגד, יש לכך ... אפילו אם מדובר בהנאה מוויתור על מטרה כלשהי. הוא מביא כדוגמה אנשים שמכורים לתחושת השליטה בזמן דיאטה, ונהנים מזה שהם מצליחים להתאפק ולא לאכול, למרות שברור שהם עדיין ... אחריות? איך לרדת במשקל בלי להתאמץ? למה אני שונא להתאמץ? למה אני לא מחפש עבודה? איך להתמודד עם מטרות סותרות? האם אפשר להגיע לשלמות? ...
השכל של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת משקולות, ספורט, חשיבה מופשטת, השגת מטרות, מאמץ יתר, עודף מאמץ, השכל שיש בכל דבר
השכל של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת משקולות, ספורט, חשיבה מופשטת, השגת מטרות, מאמץ יתר, עודף מאמץ, השכל שיש בכל דבר
... של לעשות כושר, איך להתאמן נכון? להתאמץ נכון, איך לנתח דברים? איך להבין דברים? הרמת משקולות, ספורט, חשיבה מופשטת, השגת מטרות, מאמץ יתר, עודף מאמץ, השכל שיש בכל דבר מה הקשר בין מאמץ ... הם עקרונות אוניברסליים ונכונים לכל תחום. אין הבדל בין התחומים השונים מבחינת חוקי היסוד: בין אם מדובר בכושר גופני, בחיפוש האמת, או בפתרון בעיות יומיומיות, אותם כללים יחולו. לדוגמה, העיקרון של להתאמץ ואז לנוח תקף גם בהתמודדות עם חרדה, עם שאיפות כלכליות, או עם חיפוש האמת. בכל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הזדהות עם לקוח, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הזדהות עם לקוח, איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי להרזייה בנושא הזדהות עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3281 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:24:41 - wesi1