... ולא נכונות יחד. כאן האדם יכול לאבד את דרכו אם הוא נאחז בצד אחד. אליעד מסביר כי בסופו של דבר האדם מגיע
להבנה עמוקה עוד יותר, שלפיה לומר יש סיבה או אין סיבה זה אותו הדבר בדיוק, כי במציאות עצמה הכל אחד. מי שיש לו את השכל לראות זאת, מבין שבעצם אין שאלה אמיתית, והשאלות עצמן ... במתנה. האדם צריך להיות כנה, להודות שהוא לא יודע הכל, ולהפסיק לתת תשובות נחרצות כשהוא לא באמת בטוח בהן.
ההבנה העמוקה היא שהטוב האמיתי נמצא כבר כאן, במציאות עצמה, וכאשר האדם מפסיק לשקר לעצמו, הוא מגיע לנקודה פנימית שבה כל השאלות מתבטלות, ושם הוא יכול ליהנות באמת מהחיים ...