אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דרך חשיבה ✔איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים.

אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנ"ל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך.

אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיו"ב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון?

כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח?

ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח.

ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי.

וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד.

לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיו"ב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים.

וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים.

ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיו"ב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר.

אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיו"ב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד.

כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך.

כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך.

לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
להכיר את עולם המושגים אפשרות יכולת איתור צרכים עם לקוח לקוח ליצור חומרי שיווק תשובה מוצר מושגים של הלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח ללמוד איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך לדעת איך לדעת מה הכאב של הלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך להכין חומרי שיווק איך להכיר איך להכיר את הלקוח איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי איך להעתיק מהמתחרים איך ללמוד איך ללמוד מהמתחרים איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אצל המתחרים בלי לדבר עם הלקוח דרך החשיבה של הלקוח דרך חשיבה האלפיון העליון האם להכין חומרי שיווק הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הלקוח הלקוח הפוטנציאלי הלקוח הפוטנציאלי רוצה הלקוח שלך הפוטנציאלי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי השפה של הלקוח זיהוי זיהוי הכאב של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי כאב זיהוי כאב של הלקוח חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק של המתחרים חומרים שיווקיים חשיבה יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כאב כאב של לקוח כאבים כניסה לשוק חדש לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לדבר לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להכין להכין חומרי שיווק להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להכיר להכיר את דרך החשיבה של הלקוח להכיר את הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להכיר את קהל היעד להעתיק להעתיק מהמתחרים ליצור חומרי שיווק ללמוד ללמוד מהמתחרים למידה לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מהאלפיון העליון לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים מה הכאב של הלקוח מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה מה הצורך של הלקוח מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מתחרים מתי להכין חומרי שיווק פוטנציאל פוטנציאליות צורך צורך של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קהל היעד קהל יעד רצון שיווק שיווק לשוק חדש שפה של לקוח
איך לא לאכול את העוגה? איך לשמור על המשקל? איך לשמור על הדיאטה? איך לשמור על תזונה נכונה? איך לרדת במשקל? ירידה במשקל, שמירה על המשקל, אכילת יתר, איך לא לאכול מתוק? התמכרות למתוק, חלק 1
איך לא לאכול את העוגה? איך לשמור על המשקל? איך לשמור על הדיאטה? איך לשמור על תזונה נכונה? איך לרדת במשקל? ירידה במשקל, שמירה על המשקל, אכילת יתר, איך לא לאכול מתוק? התמכרות למתוק, חלק 1
... להתמודד עם הקושי לשמור על דיאטה ולהימנע מאכילת יתר, ובעיקר מתוקים. הוא מציג דרך חשיבה מעמיקה על המניעים והסיבות שמובילים אותנו לאכילה מיותרת, ... של אנשים להפסיק לאכול מתוקים ולהתמיד בירידה במשקל. בשיחה מפורטת זו, הוא מציג דרך חשיבה מעמיקה המסבירה מדוע אנשים מתקשים לעמוד בפיתויים, כגון אכילת ...
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
... מקום. אם הוא בוגדני, הוא עלול להאמין שכולם בוגדים סביבו. אם הוא נאמן, הוא יאמין שכולם נאמנים. לכן, כאשר אדם מפרש את מעשיהם של אחרים, זה עשוי לשקף את דרך החשיבה הפנימית שלו עצמו. האם ניתן להסיק על אופיו של אדם רק מהפירושים שהוא מעניק? לא תמיד ניתן להסיק ישירות על אופיו של אדם ... למציאות. אולם, ברוב המקרים, פירושיהם של אנשים יכולים לעזור לנו להבין את האישיות שלהם. אם מישהו נותן פירושים קיצוניים או מופרזים, זה עשוי להצביע על דרך חשיבה מסוימת, כמו חשדנות או צורך לשלוט במצבים. מה עושים עם התובנות האלו? הבנת הפירושים של אחרים יכולה לעזור לנו להבין טוב ... אם הוא בוגדני, הוא עלול להאמין שכולם בוגדים סביבו. אם הוא אמין, הוא ייטה לסמוך על אחרים. לכן, פירושים מופרזים או האשמות קיצוניות מצביעים לעיתים על דרך חשיבה פנימית של המאשים. האם תמיד אפשר להסיק ישירות על אופיו של אדם רק מפירושיו? חשוב לזכור שזה לא מוחלט. ייתכן מצב שבו ...
אימון אישי / קואצ'ינג / יעוץ - מהו אימון אישי כולל? ומה טוב בו?
... שרצוי יותר למצוא מאמן אישי אחר טוב יותר. לסיכום: אימון אישי כולל מלמד את האדם צורת חשיבה שעוזרת לו בכל תחומי החיים. אימון אישי כולל = מספק דרך חשיבה טובה ופתרון כולל לאדם לכל האירועים השונים בחייו. ...
הסוד של מהות האושר - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים מורי הדרך אל האושר? חלק 4
... כי החכם האמיתי מלמד את האדם לא רק איך להיות יותר חכם, אלא גם באיזו צורה להפוך להיות יותר חכם. כי יש דרך חשיבה מאוד מסוימת, שככל שיש אותה יותר לאדם, כך הוא מתקרב ...
פסיכולוג מאמן אישי - מחליף בעיה בבעיה - למה?
פסיכולוג מאמן אישי - מחליף בעיה בבעיה - למה?
... זמנית, אך מיד מגיע רצון חדש שמשאיר אותו כבול. בצורה זו, האדם כל הזמן מחליף בית כלא אחד בבית כלא אחר. מה קורה כאשר מנסים לפתור בעיה דרך חשיבה חיובית או שיטות דומות? כל השיטות, כולל חשיבה חיובית, להסתכל על חצי הכוס המלאה או לחיות את הרגע, לא באמת משחררות את האדם. הן בסך הכל מחליפות את הבעיה ...
מהות הבורא, משה רבנו, חז"ל, הרב אשלג, תורת הקבלה, הנושאים שבספר להיות אלוהים
מהות הבורא, משה רבנו, חז"ל, הרב אשלג, תורת הקבלה, הנושאים שבספר להיות אלוהים
... את הבורא? אליעד כהן מציע את הגישה שלו להבנת מהות הבורא באופן ישיר ופשוט: דרך חשיבה ביקורתית, בדיקת האמונות והשאלות הקשות ללא שום פחד, וחקירה עצמאית שאינה כפופה למגבלות של דת, מסורת או סמכות חיצונית. לדבריו, כל אדם יכול להגיע להבנה מלאה ...
סרטים מצוירים, ליהנות מכל המציאות כמו סרטים מצויירים, הספר להיות אלוהים
סרטים מצוירים, ליהנות מכל המציאות כמו סרטים מצויירים, הספר להיות אלוהים
... ומפרשים את האירועים. אליעד מציג גישה לוגית המאפשרת לנו לשנות את נקודת המבט שלנו על המציאות. הוא אומר שכדי שנוכל לעשות זאת, אנחנו צריכים לאמץ דרך חשיבה הדומה לזו של מי שצופה בסרט מצויר. כשאנחנו מסתכלים על סרט, אנחנו באופן טבעי יודעים שיש בו מבנה פנימי ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... הנוספות. אליעד מסביר שאותו עיקרון בדיוק יכול להיות מיושם לא רק במשימות יום - יומיות, אלא גם בהחלטות משמעותיות ועמוקות יותר בחיים. הוא מעודד אנשים לאמץ דרך חשיבה זו בכל תחומי החיים, על מנת להגיע לבהירות, סדר פנימי ומיקוד גבוה יותר בהחלטות ...
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
... מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה איך פתרון בעיית רעש משקית בייגלה קשור לנפרדות ואחדות? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה זו הוא כיצד בעיות יומיומיות יכולות להיפתר דרך חשיבה מופשטת על עקרון בסיסי של נפרדות ואחדות. כדוגמה מעשית, אליעד הציג סיטואציה שבה אדם אוכל בייגלה מתוך שקית ומרעיש, מה שהפריע לסובבים אותו. בתחילה אנשים הציעו פתרונות ...
אמהות, להביא ילדים, להיות אמא, דמות אב, לגדל ילד לבד, בנק הזרע, הורים וילדים, אם חד הורית מבחירה, חד הוריות, זוגיות
אמהות, להביא ילדים, להיות אמא, דמות אב, לגדל ילד לבד, בנק הזרע, הורים וילדים, אם חד הורית מבחירה, חד הוריות, זוגיות
... ולכן היא מתקשה לקבל מציאות אחרת. אליעד נותן כדוגמה מצב שבו אישה מוטרדת מהאפשרות שילדה לא יכיר את אביו הביולוגי, ונכנסת ללחץ מזהות האב או מחוסר הזוגיות שתתלווה לגידול הילד. הוא מציע דרך חשיבה אחרת: להבין שהבעיה היא לא שהילד לא יכיר את אביו, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דרך חשיבה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דרך חשיבה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לחיים בתחום דרך חשיבה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 10:17:59 - wesi1