אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פוטנציאליות ✔איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים.

אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנ"ל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך.

אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיו"ב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון?

כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח?

ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח.

ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי.

וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד.

לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיו"ב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים.

וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים.

ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיו"ב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר.

אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיו"ב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד.

כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך.

כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך.

לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
ספקים קולגות עסקיים פוטנציאליות איתור צרכים של לקוח תועלת לעזור בפרסום איך ללמוד מהמתחרים להתחבר הכאב של הלקוח מתי להכין חומרי שיווק איזה חומרי שיווק איך לאתר את צרכי הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך לדעת מה הכאב של הלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להכיר איך להכיר את הלקוח איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי איך להעתיק מהמתחרים איך ליצור חומרי שיווק איך ללמוד איך ללמוד מהמתחרים איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אצל המתחרים בלי לדבר עם הלקוח דרך החשיבה של הלקוח דרך חשיבה האלפיון העליון האם להכין חומרי שיווק הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הלקוח הפוטנציאלי הלקוח הפוטנציאלי רוצה הפוטנציאלי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי השפה של הלקוח זיהוי זיהוי הכאב של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי כאב זיהוי כאב של הלקוח חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק של המתחרים חומרים שיווקיים חשיבה יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כאב כאב של לקוח כאבים כמה לאתר את צרכי הלקוח כניסה לשוק חדש לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להכין להכין חומרי שיווק להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להכיר להכיר את דרך החשיבה של הלקוח להכיר את הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להכיר את קהל היעד להעתיק להעתיק מהמתחרים ליצור חומרי שיווק ללמוד ללמוד מהמתחרים למה לאתר את צרכי הלקוח למידה לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מהאלפיון העליון לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים מה הכאב של הלקוח מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה מה הצורך של הלקוח מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מי קהל היעד ממי ללמוד מתחרים מתי להכין חומרי שיווק פוטנציאל פוטנציאליות צורך של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קהל היעד קהל יעד רצון שיווק שיווק לשוק חדש שפה של לקוח
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
... אם מדובר בשותפות עסקית, בהסכם בין חברות או אפילו בזוגיות ובנישואים, אחת הפעולות החשובות ביותר היא להציף מראש בעיות פוטנציאליות שעלולות להתגלות בעתיד. רוב האנשים נמנעים משיחה גלויה על בעיות אפשריות, מחשש שהשיח הזה יפגע בשותפות או יגרום לצד ... בעיות, חשוב להקפיד לעשות זאת בצורה מאוזנת וחכמה. אם תגזימו ותעלו יותר מדי בעיות, אתם עלולים להכניס את השותף הפוטנציאלי לחרדות, ולגרום לו להירתע משיתוף פעולה איתכם. לכן, הצפת הבעיות צריכה להיעשות באופן מתון וממוקד, תוך כדי יצירת שיח ... וכנה, בלי להלחיץ את הצד השני. אילו שאלות כדאי לשאול בפגישת היכרות עם שותף עסקי? בפגישת היכרות עם שותף פוטנציאלי, רצוי לשאול שאלות כמו: איפה לדעתך עלולות להתעורר בעיות בינינו בעתיד? אילו בעיות היו לך בעבר עם שותפים או ... אפילו אם מדובר בנושאים קשים, כדי להבטיח שההסכם באמת יהיה טוב וברור לכולם. מה המסקנה לגבי שיחות על בעיות פוטנציאליות? אליעד מציע לאמץ גישה מפוכחת, שבה בעת יצירת אמון עם שותפים עסקיים או כל סוג של שותפות אחרת, לא ... שהוא יודע מראש שהוא הולך להפר את ההסכם, ולכן לא אכפת לו מהסעיפים המשפטיים. איך לא להפחיד את השותף הפוטנציאלי? כמובן, יש כאן איזון עדין: מצד אחד, חשוב להציף בעיות מראש, מצד שני, אם תגזים ותדגיש רק בעיות, השותף הפוטנציאלי עלול להיבהל ולסגת. לכן, צריך להעלות את הנושאים הללו בצורה חכמה ומתונה - לנהל שיח פתוח אבל לא מלחיץ. ... עליהן. תחשבו על זה. זו לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט נקודה חשובה להתבוננות: כמה, איך ולמה כדאי להציף בעיות פוטנציאליות כבר בשלב ההיכרות? בהצלחה! אם אתם רוצים לקרוא עוד על יצירת אמון, הצפת בעיות, ניסוח הסכמים, שותפויות או הסכמי ...
אימון לזוגיות, ליצור זוגיות, לבנות קשר זוגי, חסימה זוגית, יצירת קשר זוגי, ליצור קשר זוגי, להכיר בחורה, ייעוץ זוגי, לא מוצא זוגיות, דימוי עצמי, הכרויות, חיפוש זוגיות
אימון לזוגיות, ליצור זוגיות, לבנות קשר זוגי, חסימה זוגית, יצירת קשר זוגי, ליצור קשר זוגי, להכיר בחורה, ייעוץ זוגי, לא מוצא זוגיות, דימוי עצמי, הכרויות, חיפוש זוגיות
... מסביר שהבעיה המרכזית נמצאת באופן שבו האדם מתמודד עם עצמו, עם הרגשות והתחושות שלו ביחס לעצמו וביחס לבני זוג פוטנציאליים. הוא מציין שצריך לזהות את שתי הרמות שבהן הבעיה מתבטאת: הרמה הראשונה - הגלויה והפשוטה: איך להתנהל נכון באינטראקציה עם אנשים, עם נשים או עם בני זוג פוטנציאליים, כדי ליצור קשר זוגי בריא ויציב. הרמה השנייה - העמוקה והמורכבת יותר: איך להרגיש טוב עם עצמך גם כשאתה ... האלה, הוא מנסה להוכיח לסביבה שהוא לא מה שהוא חושש להיות. הוא זקוק לאישור מתמיד מהסביבה, ובמיוחד מבנות זוג פוטנציאליות, שהן יגידו לו שהוא מספיק טוב. אליעד מציין כי התלות באישור חיצוני יוצרת תחושת חולשה ומניפולציה פנימית שמשדרת חוסר ...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
... כאשר לא מודעים מראש לכך שיש אפשרות להיווצרותם, ולא מתכוננים אליהם בהתאם. הוא ממליץ להיות מודעים מראש למוקדי חיכוך פוטנציאליים, ולהתכונן למצבים שבהם יצטרכו לבחור בין המשפחה לבין העסק. הוא נותן דוגמה שאם אתה יודע מראש שעלול להיות לך ... ההעסקה, ולקבוע גבולות ברורים בין התפקיד המשפחתי לבין התפקיד העסקי. בנוסף, יש לדבר באופן פתוח וישיר על נקודות חיכוך פוטנציאליות. אם למשל בעל עסק יודע שבן משפחה עשוי להיעלב או להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה ...
ניתוח תהליך, מהירות הורגת, נסיעה מסוכנת, זהירות בדרכים, הגבלת מהירות הנסיעה, מהירות לא חוקית, נסיעה בלי חגורת בטיחות, נסיעה לפי תנאי הדרך, חלק 2
ניתוח תהליך, מהירות הורגת, נסיעה מסוכנת, זהירות בדרכים, הגבלת מהירות הנסיעה, מהירות לא חוקית, נסיעה בלי חגורת בטיחות, נסיעה לפי תנאי הדרך, חלק 2
... המצויד במערכות מתקדמות ואוטונומיות. במצב זה, הנהג יכול להיכנס למצב של שאננות, להסתמך על הטכנולוגיה ולחדול להיות עירני לסכנות פוטנציאליות. כאשר משהו משתבש, הנהג עלול להיות מופתע ולהגיב מאוחר מדי, מה שיגדיל את חומרת התאונה. מהו האיזון הנכון בין ...
קטסטרופיזציה, חשיבה קטסטרופלית, גישה חרדתית, להוציא דברים מפרופורציה, לראות שחורות, למה אני רואה שחורות? להתכונן לגרוע מכל, למה אני חושב שלילי? לחשוב על הגרוע מכל, למה אני חושב על הגרוע מכל? תיקון עיוותי חשיבה
קטסטרופיזציה, חשיבה קטסטרופלית, גישה חרדתית, להוציא דברים מפרופורציה, לראות שחורות, למה אני רואה שחורות? להתכונן לגרוע מכל, למה אני חושב שלילי? לחשוב על הגרוע מכל, למה אני חושב על הגרוע מכל? תיקון עיוותי חשיבה
... חשיבה חשיבה קטסטרופלית - הבנה, גורמים ופתרונות חשיבה קטסטרופלית היא צורת חשיבה שבה אדם נוטה לפרש מצבים יומיומיים כקטסטרופות פוטנציאליות. אדם כזה חושב שהדברים עלולים להתפתח לתרחישים הגרועים ביותר. לדוגמה, אם יש נזילה בבית, הוא עלול לחשוב שתתרחש הצפה ...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע? הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק ... עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה ... המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת. כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך? אליעד מדגיש שהגישה של אין לי זמן ...
להסתכל בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב
להסתכל בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב
להסתכל בשכל שיש בכל דבר, פוטנציאל רע אין סופי, שיעור תורה, שיעור בהלכה, חוזר וניעור, חמץ בפסח, פוטנציאל של נפרדות, לבטל את הפוטנציאל, אפילו פוטנציאל אין, רע פוטנציאלי, רבי נחמן מברסלב מהו הפוטנציאל הרע הבלתי נגמר? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בהסתכלות השונה על המציאות, שם הוא מציע לנסות למצוא את השכל שבכל דבר. הוא מתחיל את דבריו בדיון על הפוטנציאל הרע הקיים בעולמנו, שמתקיים ללא סוף או הגבלה. הוא מבקש מהמאזינים להבין את הפוטנציאל האין סופי של הרע, תוך שימוש בדוגמאות מהתורה וההלכה, כמו חמץ בפסח, ומשמעותו במציאות הרוחנית. מה הקשר בין חמץ ... להבין באופן דומה - כל רע, גם אם הוא מזערי, לא ניתן להתעלם ממנו או להמעיט בחשיבותו, הוא מקבל פוטנציאל השפעה שלילי, אשר לא ניתן להחסירו. האם פוטנציאל הרע יכול להתבטל? אליעד פונה לעניין של פוטנציאל רע ונפרדות. הוא מסביר שאדם שעובר על עברה או חטא, אפילו אם הוא לא מבצע את העבירה באופן פיזי, עדיין יש לו פוטנציאל רע, כלומר, הוא יכול לעבור את החטא. השאלה היא, כיצד עלינו להתייחס לפוטנציאל הזה? האם אנחנו אמורים לראות אותו כמציאות כבר עכשיו או האם עלינו להמתין עד שהוא יתממש בפועל? אליעד מתאר את התשובה להבדל הזה כשאלה של נפש האדם, האם אדם יכול לבטל את הפוטנציאל הזה מראש, או שהוא חייב להמתין עד שהרע יתממש כדי להתעורר ולהתמודד איתו? מה הקשר בין תאוות לפוטנציאל הרע? לאורך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשר בין תאוות שונות לפוטנציאל הרע, תוך שהוא מדבר על תאוות שיכולות להיות חזקות ולפעמים נסתרות. הוא מביא את רבי נחמן מברסלב כמודל, שמדבר ... התאוות, אף אם הן לא התממשו, מייצרת מצב שבו יש לנו את הרע, גם אם לא פעלנו בו. כלומר, פוטנציאל הרע נשאר קיים, ואותו אדם לא יכול לבטל אותו עד שהרע לא מתממש בפועל. האם כל רע הוא פוטנציאל הרסני? בהמשך, אליעד מציין את הבעיה העמוקה שבה אדם לא מתייחס לפוטנציאל הרע שמסתתר מאחורי מצבים שונים, כמו תאוות בלתי נראות או רגשות שליליים שלא ממומשים, אך עדיין יש להם את הפוטנציאל לשפיע באופן הרסני. הוא מציע כי את הפוטנציאל הזה יש להבין כמשהו שדורש טיפול מיידי, כדי לא לאפשר לו להתממש. מה התפקיד של האדם בהתמודדות עם פוטנציאל הרע? לסיום, אליעד מסביר את התפקיד של האדם בתהליך הזה. הוא מדבר על האיזון בין ההכרה הפנימית במציאות הרוחנית ובין ההתמודדות עם הרע הפוטנציאלי. האדם צריך להיות מודע לפוטנציאל של רע שנמצא בתוך ליבו, ולהבין כיצד להימנע ממנו ולבטל אותו עוד לפני שהוא מתממש. מהו פוטנציאל רע אינסופי? מה הקשר בין חמץ בפסח לרע רוחני? כיצד להתמודד עם רע פוטנציאלי? מהם הפוטנציאלים הרוחניים בתאוות? כיצד רבי נחמן מברסלב מציע להתמודד עם תאוות?
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של דבר להתקיים או לא להתקיים. מדובר במושג מרכזי שממנו נובעות כל התופעות האפשריות שיכולות לקרות במציאות. פוטנציאל, מצד שני, הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות, כלומר, כל מה שיכול לקרות, אך עדיין לא קרה בפועל. בעוד שהאפשרות מתייחסת לתוצאה אפשרית של מצב, הפוטנציאל מתאר את כל התחום של האפשרויות שלא התגשמו. האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? השאלה הזו מתמקדת במציאות שבה ... אפשר להבין זאת? הדרך שבה ניתן להסביר זאת היא בהבנה שכל אפשרות מתקיימת ברמה שונה של מציאות. ברמה של הפוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו זמנית, אך ברמה של המציאות הממשית רק אחת מהן מתממשת. מה הקשר בין אפשרויות לרצון ... שאין מחויבות לרצות משהו מסוים, אלא שכל רצון הוא תוצאה של בחירה באחת האפשרויות מתוך המגוון האפשרי. מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? הפוטנציאל האינסופי של המציאות מתאר את העובדה שבמציאות תמיד קיימת האפשרות לשינוי. כל אפשרות שניתן לדמיין יכולה להתממש, ולכן אין שום גבול לפוטנציאל של המציאות. עצם קיומה של אפשרות אומרת שהמציאות יכולה להשתנות בכל רגע, משום שבסיס קיומה הוא האפשרות שנמצאת תמיד שם, בכל תחום ובכל מצב. לסיכום המושגים של אפשרות ופוטנציאל חיוניים להבנת המציאות. כל דבר שמתרחש במציאות הוא תוצאה של אפשרות שהפכה למציאות מתוך פוטנציאל אינסופי. כל רגע, כל בחירה, וכל רצון הם תוצאה של היכולת לדמיין אפשרויות בלתי מוגבלות, אשר כל אחת מהן ... קיימת או לא, מצביעה על כך שכל מצב אפשרי, משום שתשובתנו לשאלה זו היא עצמה אפשרות. מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של דבר להתקיים או לא להתקיים. זהו מושג מרכזי שמתייחס לכל מה שיכול לקרות. לעומת זאת, פוטנציאל הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות - כל מה שיכול לקרות, אך עדיין לא קרה בפועל. במציאות שלנו קיימות ... מחייבת אפשרויות. אם לא הייתה אפשרות, אז גם לא הייתה מציאות. כלומר, קיומה של המציאות מחייב שתהיינה אפשרויות שונות. הפוטנציאל של המציאות הוא אינסופי, ולכן תמיד קיימת האפשרות שמשהו ישתנה. האם ישנו מצב שבו אין הבדל בין אפשרויות? כדי ... אפשרות? לדוגמה, אם היינו חיים בעולם שבו אין הבדל בין יש לאין, האם היה אפשר לדבר על כך שיש פוטנציאל? בעולם כזה, גם האפשרות עצמה לא הייתה מובחנת, ולכן הפוטנציאל היה מאבד ממשמעותו. זהו מצב שבו אין הפרדה בין אפשרויות שונות, ולכן אין משמעות לדיון על קיום או חוסר ... הסתירה נראית רק לכאורה, משום שההבדל הוא רק בנקודת המבט שלנו. לדוגמה, כאשר אנו מתבוננים במשהו מנקודת מבט של פוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו - זמנית. אך כאשר אנו מתבוננים על הדברים מתוך המציאות הממשית, רק אפשרות אחת מתקיימת ... כסותר, למעשה מתקיים ברמות שונות של מציאות. כיצד ניתן לעבור בין אפשרויות? המעבר בין אפשרויות מתרחש כאשר משהו הופך מפוטנציאל למציאות. לדוגמה, אם יש לי בחדר מקום ריק, זה מאפשר לי להכניס לשם כיסא. כל עוד יש אפשרות, קיימת ... זהו הבסיס של כל הקיום - העובדה שתמיד ישנה אפשרות לדבר מה להתקיים או לא להתקיים. מכאן נובעת ההבנה שהפוטנציאל של המציאות הוא אינסופי, ושבכל רגע נתון קיימת האפשרות לשינוי. לסיכום המושגים של אפשרות ופוטנציאל הם יסודיים להבנת המציאות. האפשרויות הן מה שמאפשר שינוי ותנועה במציאות, והפוטנציאל הוא מרחב האפשרויות כולו. אי אפשר לחשוב על מצב שאין בו אפשרות, כי עצם ההכרה באפשרות היא חלק בלתי ... לראות שכל הבחירות, כל הרצונות וכל המצבים שאנו חווים הם למעשה חלק ממשחק אינסופי של אפשרויות. מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? מה משמעות הפוטנציאל האינסופי?
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה מה ההבדל בין פוטנציאל לממשי בתפיסת המציאות שלנו? התפיסה היום - יומית שלנו מבוססת על ההפרדה בין מה שיכול לקרות לבין מה שבאמת ... כלומר, ביום יום אנחנו מפרידים בין מה שקורה במציאות באופן ממשי לבין מה שיכול לקרות רק בדמיון או באופן פוטנציאלי. זוהי ההפרדה בין הבכוח לבפועל, בין הפוטנציאל לממשי. כאשר הפוטנציאל יוצא מן הכוח אל הפועל, נוצרת ההפרדה בין יש לאין. לדוגמה, אם כרגע יש פה יד פתוחה, אז אין כאן יד סגורה. מתוך אינסוף האפשרויות שהיו קיימות בפוטנציאל, התממשה רק אפשרות אחת מוגדרת וספציפית. כאשר פוטנציאל מתממש, הוא יוצר צמצום המאפשר הבחנה ברורה בין מה שיש לבין מה שאין. מהו מימד היקומים המקבילים, ומה הקשר שלו לפוטנציאל אינסופי? המימד השני, מימד היקומים המקבילים, הוא פרספקטיבה שבה אנחנו כבר לא מבחינים בין הפוטנציאל לבין הממשי. בפרספקטיבה הזאת האדם לא רואה את המציאות בצורה המצומצמת שלה, אלא דרך המהות של הדברים. לכל דבר ... הלבוש החיצוני. כאשר אדם מתחיל לחקור את המהות, הוא מגלה שכל מה שקורה במציאות הוא רק צורה אחת של פוטנציאל אינסופי, שיכול היה להתממש למיליון צורות אחרות. בפרספקטיבה זו של המהות והפוטנציאל, אין הבדל ממשי בין האפשרויות השונות, כי כולן קיימות במקביל. כלומר, האדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל, רואה בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות. זוהי הפרספקטיבה של יקומים מקבילים: במקום ובזמן ספציפי קיימות אינסוף אפשרויות במקביל. במציאות הפשוטה יכול לקרות רק דבר אחד, אך במימד היקומים המקבילים, כל האפשרויות קיימות יחד, בו זמנית. האם במימד הפוטנציאל הכל באמת אפשרי? למרות שהאדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל רואה אינסוף אפשרויות במקביל, גם כאן יש גבול. אפילו במימד של יקומים מקבילים, השכל האנושי אינו מסוגל לדמיין דבר ... המקבילים, הוא עדיין מבדיל בין יש לאין. רק שכאן, היש הוא מה שיכול לקרות, והאין הוא מה שאפילו באופן פוטנציאלי לא יכול לקרות לעולם. מה קיים לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים? מעבר למימד של יקומים מקבילים, קיים מימד עמוק יותר: המימד שלפני הפוטנציאל. במימד זה לא רק שאין הבדל בין יש לאין או בין אפשרות למימוש, אלא אפילו האפשרות עצמה איננה קיימת. זוהי הפרספקטיבה העמוקה ביותר, שנמצאת מעבר לשכל האנושי ומעבר לכל אפשרות של דמיון. מה זה אומר לפני הפוטנציאל? הכוונה היא שלפני שהייתה בכלל אפשרות שמשהו יקרה או לא יקרה, לפני שהייתה אפילו אפשרות לבריאת העולם או להיווצרות ... הזה לא קיימת הפרדה בכלל בין יש לאין, כי האפשרות להבדיל ביניהם עוד לא נוצרה. זהו מצב שאפילו האפשרות לפוטנציאל איננה קיימת בו. ברמה הזאת אפילו האפשרות עצמה נבראת, וזאת בעצם הרמה הגבוהה ביותר של תפיסת המציאות. ברגע שאדם ... במימד הראשון (היום - יומי), הוא מוגבל לראות את העולם רק דרך ההבדלים בין מה שיש בפועל למה שרק בפוטנציאל. כשהוא מתקדם למימד של היקומים המקבילים, הוא רואה את המציאות דרך הפוטנציאל, כלומר, מבין שכל האפשרויות קיימות במקביל. וכשהוא ממשיך מעבר לכך, לפני הפוטנציאל, הוא מגיע למצב שבו אפילו ההבחנה בין אפשרויות לא קיימת. ההארה היא התהליך שבו האדם עובר למצב שבו הכל ... ומגיע למצב של אחדות מוחלטת של ההפכים, שבו היש והאין הם אחד באופן מוחלט. יש ואין בו זמנית לפני הפוטנציאל יקומים מקבילים אחדות ההפכים לפני הרצון של אלוהים מעבר לשכל האנושי פוטנציאל וממשי שלום חברים אז הפעם נדבר לגבי הנושא של תפיסת המציאות, יקומים מקבילים, פוטנציאל, יש ואין. אז בקיצור, זה הולך ככה - יש לנו כל מיני רמות של תפיסת מציאות, שזה אומר שיש ... בדעתכם יש הבדל בין מה שיכול להיות לבין מה שקורה בפועל. זה נקרא הבדל בין בכוח לבפועל, הבדל בין פוטנציאל לבין ממשי. בעולם שלנו, ברמה החיצונית והפשוטה, אנחנו מבדילים בין מה שיכול לקרות, שזה נקרא פוטנציאל או אפשרות, לבין מה שבאמת קורה, שזה נקרא ממשי. ההפרדה בין יש לאין בתוך מה שבאמת קורה, יש הפרדה ... כאן משהו מסוים. או שיש, או שאין. כלומר, ההפרדה בין יש לאין מבוססת על ההוצאה מהכוח אל הפועל. כאשר הפוטנציאל מתממש, הוא מצטמצם לצורה ספציפית ומוגדרת, ואז אותה צורה או שיש בה משהו או שאין בה משהו. זה נקרא ההפרדה בין יש לאין ברמת מימוש הפוטנציאל. תפיסה אחרת של המציאות ישנה תפיסה נוספת שבה אין הפרדה בין יש לאין בפרספקטיבה הזו, אלא רואים את המציאות בצורה אחרת. בפרספקטיבה זו, האדם אינו מבדיל בין פוטנציאל לממשי, כלומר, הוא לא רואה את העולם דרך הפרספקטיבה של מה שבאמת קורה, אלא דרך מה שיכול לקרות. לכל ... אדם חוקר את המהות, הוא מתחיל להבין שמה שקורה בפועל זה רק צורה של מה שיכול לקרות. כלומר, יש פוטנציאל אינסופי שמצמצם את עצמו לצורה מסוימת. כאשר אדם רואה את המהות של הדברים, הוא פחות מסתכל על הצורה החיצונית ... על המהות. כשמתבוננים דרך המהות, אין הפרדה בין מה שיכול לקרות לבין מה שקורה בפועל. כי אם המהות היא פוטנציאל, והפוטנציאל הזה יכול להתממש לכל צורה, אז מי שמסתכל מנקודת מבט זו רואה את הכל מהפרספקטיבה של מה שיכול לקרות. ... לקרות, אבל בפועל, בכל מקום ובכל זמן, מתממשת רק אפשרות אחת. אבל כאשר מסתכלים על המציאות דרך הפרספקטיבה של הפוטנציאל, בעצם בכל מקום ובכל זמן כל האפשרויות קיימות במקביל. זהו הרעיון של יקומים מקבילים. הגבולות של הפוטנציאל עם זאת, גם כאשר נמצאים ברמה של יקומים מקבילים, עדיין קיימת הבחנה בין יש לאין. איך? מבדילים בין מה ... לא יכולים להתקיים בו זמנית לכן, גם בפרספקטיבה של יקומים מקבילים עדיין יש מגבלה: לא הכל יכול לקרות. לפני הפוטנציאל יש עוד רמה אחת מעבר לכך - לפני הפוטנציאל. לפני שהייתה אפשרות למשהו לקרות, לפני שהייתה בריאת העולם, לפני שהייתה אפשרות לבריאת העולם - היה מצב שבו אפילו ... עדיין מבדילים בין מה שיכול לקרות לבין מה שלא יכול לקרות. ורק כאשר יוצאים לחלוטין מהשכל ומגיעים למה שמעבר לפוטנציאל, מגיעים למצב שבו אפילו האפשרות עצמה אינה קיימת. אפשר להיכנס לאתר ולחפש מידע נוסף בנושאים כמו: יקומים מקבילים גבולות השכל לפני הפוטנציאל מהות וצורה כוח ופועל חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה! יש אפשרות שאין אפשרות, פוטנציאל וממשי, בכח ובפועל, אין שום אפשרות, אפילו אפשרות אין, לפני האפשרות, אין שום פוטנציאל, יש ואין בו זמנית, אחדות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פוטנציאליות, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פוטנציאליות, דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, קואצ'ר מומלץ, אימון אישי למנהלים בנושא פוטנציאליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6094 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 21:45:59 - wesi1