אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להכין? ✔איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים.

אם לדוגמה הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך / דימויים של הלקוח שלך / מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים.

וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק חדש, שאתה עדיין לא מכיר אותו מספיק טוב. נניח לדוגמה במקרה הנ"ל, שאתה רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים, ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך.

אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיו"ב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון העליון מחפשים, שיגרום להם לסגור איתך עסקה? איזה תכנים שיווקיים אתה צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון?

כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, איך לדעת איך הלקוח שלך חושב, ומה הכאב של הלקוח שלך, בלי שמעולם דיברת איתו? איך בעצם להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, בלי שאתה יודע מה השפה של הלקוח?

ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח.

ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי.

וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד.

לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיו"ב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים.

וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים.

ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים / הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיו"ב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר.

אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיו"ב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד.

כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך.

כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך.

לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך תוכל לנסות להבין, מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלך ואיך לעשות עבורו את השיווק הטוב ביותר.
הנחה עולם המושגים של קהל היעד איך לדעת איך הלקוח שלך חושב עיקרון השפה של קהל היעד ניקיון זיהוי כאב של הלקוח לקוחות מתעניינים שיווק לשוק חדש מתי להכין חומרי שיווק לראיין איזה חומרי שיווק איך לאתר את צרכי הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך לדעת מה הכאב של הלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להכיר איך להכיר את הלקוח איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי איך להעתיק מהמתחרים איך ליצור חומרי שיווק איך ללמוד איך ללמוד מהמתחרים איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אצל המתחרים בלי לדבר עם הלקוח דרך החשיבה של הלקוח דרך חשיבה האלפיון העליון האם להכין חומרי שיווק הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח הפוטנציאלי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הלקוח הלקוח הפוטנציאלי הלקוח הפוטנציאלי רוצה הפוטנציאלי הצורך של הלקוח הפוטנציאלי השפה של הלקוח זיהוי זיהוי הכאב של הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי זיהוי כאב זיהוי כאב של הלקוח חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק של המתחרים חומרים שיווקיים חשיבה יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כאב כאב של לקוח כאבים כמה לאתר את צרכי הלקוח כניסה לשוק חדש לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להכין להכין חומרי שיווק להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להכיר להכיר את דרך החשיבה של הלקוח להכיר את הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להכיר את קהל היעד להעתיק להעתיק מהמתחרים ליצור חומרי שיווק ללמוד ללמוד מהמתחרים למה לאתר את צרכי הלקוח למידה לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מהאלפיון העליון לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים מה הכאב של הלקוח מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה מה הצורך של הלקוח מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי מי קהל היעד ממי ללמוד מתחרים מתי להכין חומרי שיווק פוטנציאל פוטנציאליות צורך של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קהל היעד קהל יעד רצון שיווק שיווק לשוק חדש שפה של לקוח
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך ... תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו, שמתחילים בלכתוב את המהות של מה שרוצים ... מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה / לכתוב נאום וכיוב. שלב 1 - נסה להגדיר בכמה שפחות מילים, על מה אתה הולך לכתוב את ... - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה. ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה שאתה רוצה לכתוב ולומר, אלא רק ואך ורק כותרות ... להסביר משהו וכולי. הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר - כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו / מתחיל להכין נאום כלשהו וכיוב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה רוצה לומר ולכתוב. וכאן הוסבר, איך לארגן את מה ... לומר, לצורה של מאמר. אבל כמובן שעליך לדעת מראש מה אתה רוצה לומר. ובנוסף, באפשרותך גם תוך כדי כתיבה, להכין תתי כותרות של מה שאתה רוצה לומר. ורק תוך כדי כתיבה, לאסוף את המידע שאתה רוצה להעביר. הארות כלליות ... טיעוני, עדיין התהליך עצמו של כתיבת המאמר עצמו תהיה זהה. הארות כלליות - הכנת נאום - נניח שאתה רוצה להכין נאום. כתוב לך את הכותרת הראשית. תתי כותרות. תתי תתי כותרות וכולי, בצורה מובנית ולפי הסדר שאתה רוצה. ועכשיו ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל ...
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה? איך לכתוב מאמר או לבנות הרצאה בצורה פשוטה וברורה? הדרך לכתוב מאמר, לבנות הרצאה, להכין מצגת או ליצור סדנה, מתבססת תמיד על אותו עיקרון פשוט וברור. אליעד כהן מסביר כי אין באמת הבדל מהותי ... על טיפול בילדים. תחילה יש לבחור בכותרת ראשית: טיפול בילדים. אחר כך לשאול שאלות כמו: איך מטפלים בילד שמסרב להכין שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד שמרביץ לאמא שלו? איך לטפל בילד שיש לו בעיות חברתיות? כל שאלה הופכת ... מיוצרים מטוסים? יתרונות וחסרונות של המטוסים? כל פרק נבנה באותה שיטה: כותרת משנה, תשובות, ושאלות נוספות להרחבת התוכן. כיצד להכין סדנה בקלות וביעילות? גם בניית סדנה פשוטה מאד. הסדנה מורכבת משאלות, וכל שאלה היא שיעור בפני עצמו. אם רוצים ... מכינים מצגת מקצועית? איך יוצרים סדנה? איך לתכנן קורס דיגיטלי? איך לכתוב תוכן עניינים? איך לכתוב מערך שיעור? איך להכין הרצאה? תקשורת בין אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, יכולות תקשורת, איך לכתוב טור דעה? ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס דיגיטלי? איך לכתוב ספר דיגיטלי? איך לכתוב מאמר טיעון? איך לכתוב מכתב? איך לבנות נאום? איך להכין נאום? איך להכין הרצאה? איך לתכנן הרצאה? איך להתחיל לכתוב ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? איך לכתוב ... עסקית? איך לכתוב תקציר? איך לכתוב תוכן עניינים? איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך להתחיל פרזנטציה? איך בונים סדנה מוצלחת? איך כותבים סדנא? איך בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? איך להכין מצגת מקצועית? איך לכתוב פרזנטציה? איך לבנות סדנה? יצירת תוכן שיווקי, מדריך כתיבת תוכן, רעיונות לכתיבת תוכן, איך לבנות פרזנטציה? איך להכין סדנא? איך יוצרים קורס דיגיטלי?
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
... איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים ... שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע ... במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה. אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את ...
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני איך להכין לוח זמנים בצורה נכונה? איך לנהל גאנט ולמנוע אבטלה סמויה? לוחות זמנים הם כלי חשוב בניהול פרויקטים, והם מאפשרים ... הממחיש את כל המשימות של פרויקט תוך ציון זמנים, תלות בין משימות ומשך זמן משוער לכל משימה. אך איך להכין את לוח הגאנט בצורה שתשקף את מציאות העבודה, כולל מניעת אבטלה סמויה? מהו תרשים גאנט? תרשים גאנט מציג את ... לראות בצורה ברורה את התקדמות העבודה ואת הימים שבהם כל משימה צריכה להתבצע, ומאפשרת תכנון ובקרה על הפרויקט. איך להכין תרשים גאנט? הכנת תרשים גאנט דורשת מספר שלבים חשובים: 1. הגדרת המשימות המרכזיות - יש להגדיר את כל המשימות ... לעקוב אחרי העבודה של העובדים? איך לעקוב אחרי העובדים? אבטלה סמויה ולוחות זמנים בניית גאנט ומניעת אבטלה סמויה איך להכין לוח זמנים בצורה נכונה? איך לנהל גאנט ולמנוע אבטלה סמויה? לוחות זמנים הם כלי חשוב בניהול פרויקטים, כאשר אחד ... להתבצע קודם. כלי זה מאפשר לאנשים המעורבים בפרויקט לראות בצורה ברורה מתי כל משימה צריכה להתבצע ומה התקדמותה. איך להכין תרשים גאנט? הכנת תרשים גאנט דורשת הגדרת המשימות המרכזיות של הפרויקט, קביעת הזמנים המתאימים לכל אחת מהן, והבנת הקשרים ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את ... הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית ...
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
... בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר? מהם הסודות לדבר בפני קהל ולהעביר נאום אותנטי? האם ניתן לדבר בצורה חופשית מבלי להיתמך ... זו יכולה לעזור להעריך עד כמה הדברים שנאמרים הם אמיתיים וכנים, ועד כמה הם נועדו רק לשכנע ולהרשים. איך להכין נאום איך להכין הרצאה איך לבנות הרצאה אותנטיות פוליטיקה פיתוח החשיבה איך לדבר עם ביטחון תקשורת בין אישית פיתוח שיחה איך לתכנן ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה ... מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו. כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור. אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ... לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל. ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת ... מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, ... מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו. דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת ... חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי ... הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ...
הערכת שווי נכס, הערכת שווי דירה, הערכת שווי חברה, הערכת שווי עסק, הערכת שווי קרקע, הערכת שווי מגרש, שמאות מקרקעין, דוח 0, רווח יזמי, איך להכין דוח 0? מה זה דוח 0? איך לדעת כמה שווה הנכס? כמה שווה הבית? האם המחיר הוגן? שמאי מקרקעין, שווי השוק, מחיר השוק, תמחור, הערכת שווי של חברה, רכישת מניות, הערכת שווי שותפות, השקעות בנדלן, רכישת דירה להשקעה, יזמות נדלן, יזמות עסקית, הכנת תוכנית עסקית, תוכנית כלכלית, יעוץ כלכלי, רכישת דירה, רכישת נכס להשכרה
... הערכת שווי חברה, הערכת שווי עסק, הערכת שווי קרקע, הערכת שווי מגרש, שמאות מקרקעין, דוח 0, רווח יזמי, איך להכין דוח 0? מה זה דוח 0? איך לדעת כמה שווה הנכס? כמה שווה הבית? האם המחיר הוגן? שמאי מקרקעין, ... הנכס (זה כמובן ברכישה למטרת מכירה ולא ברכישה למטרת השכרה, ששם צריך לעשות התאמות בנוסחה לפי ההקשר). ולכן עליך להכין דוח 0 לפרויקט שלך, שזה אומר את הדבר הבא. הכנת דוח 0 אז מה זה דוח 0? ואיך להכין דוח 0? ואיך זה עוזר לנו לדעת כמה שווה לך הנכס שאתה רוצה לרכוש? אז דוח 0, בהסבר פשטני ... מהפרויקט. וצריכים לראות שנשאר רווח יזמי בשיעור ריאלי כלשהו, שתכף אסביר גם לגבי זה. אז מה לעשות בפועל? איך להכין דוח 0 בסיסי? אז בפועל, נניח שאתה רוצה לרכוש דירה, לשפץ אותה, להשכיר אותה, ולמכור אותה. אז קח אקסל ...
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת ... יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להכין?, איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להכין?, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי להצלחה, מאמן מנטלי בנושאי איך להכין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 01:46:05 - wesi1