... לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון
עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי
עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים שלהם היא איך לעשות יותר כסף? אליעד כהן הציג בהרצאתו כיצד נכון לגשת לשאלה זו ואיך לבצע את הניתוח הנכון כדי להגיע לפתרונות ... הטעות הנפוצה שאנשים עושים כשהם מנסים להרוויח יותר? רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים
בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן מדגיש שזו גישה לא נכונה מכיוון שהיא לא מטפלת בשורש ... פתרונות חדשים לפני שמבינים לעומק מהי החוקיות האמיתית של עשיית כסף, יש להבין תחילה את העיקרון הבסיסי לפיו
העסק פועל. מהי החוקיות הבסיסית של עשיית כסף? לפי אליעד, החוקיות הפשוטה ביותר של עשיית כסף היא לקנות בזול ולמכור ביוקר . כל סוג של
עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל
העסק להבין בדיוק כיצד הוא מיישם את העיקרון הזה
בעסק שלו. למשל, עליו לבחון מהו היתרון התחרותי שלו - איזה מוצר או שירות הוא יכול לספק במחיר נמוך יחסית, וכיצד הוא יכול למכור אותו במחיר גבוה יותר וליצור מרווח רווח גדול יותר. איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות
בעסק? כדי לנתח את השאלה איך לעשות יותר כסף? בצורה מדויקת, על בעל
העסק לבצע את הפעולות הבאות: להבין היטב כיצד
העסק שלו עושה כסף כיום - מהו המוצר או השירות המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר. לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה
בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים. לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק לעומק אם העלויות החדשות
והסיכון שווים את זה, במיוחד אם אין לו יתרון תחרותי ברור בתחום החדש. לוודא שכל רעיון להגדלת רווחים מתאים לעיקרון הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. למה
עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב? אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים חדשים, שבהם אין להם שום יתרון אמיתי, ולכן ההוצאות
והסיכונים שלהם גדלים בצורה משמעותית. במקום זאת, הוא ממליץ לבדוק לעומק את התחום הקיים שבו הם כבר פועלים, ולמצות את כל האפשרויות הקיימות שם, כמו שיפור עלויות הייצור, שיפור המוצר או ... שמבינים לעומק את הבסיס והחוקיות, ניתן להתחיל לגזור מתוכה פתרונות מעשיים ומדויקים יותר. לדוגמה, אם בעל
העסק ינסה להגדיל את הכנסותיו על ידי הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא פועל בניגוד לחוק הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. האם תמיד צריך ... חושבים, ואין צורך לחפש פתרונות מורכבים או רחוקים כאשר ניתן פשוט לשפר את הקיים. מתי נכון לתת תשובה לשאלה
עסקית? עוד נושא שאליעד דן בו הוא השאלה מתי נכון להתחיל לתת פתרונות מעשיים לבעיה
עסקית. לדבריו, הרבה אנשים מנסים לתת תשובה לפני שהם מבינים את החוקיות של הבעיה, ולכן הם מגיעים לפתרונות שגויים או לא אפקטיביים. הדרך הנכונה היא קודם כל להכיר לעומק את ... מעמד לאורך זמן. לסיכום - איך נכון לגשת להגדלת הכסף והרווחים? לסיכום ההרצאה, אליעד כהן הדגיש שכדי להצליח
עסקית וכלכלית, יש להתמקד קודם כל בעקרונות הבסיסיים של עשיית הכסף - קנייה בזול ומכירה ביוקר. רק אחרי שמבינים לעומק את העיקרון הזה, אפשר להתחיל לבדוק באופן מסודר כיצד לשפר ... חדשים שעלולים להוביל להפסדים מיותרים. ניתוח מסודר ויסודי של השאלה איך לעשות יותר כסף? הוא המפתח להצלחה
עסקית אמיתית ויציבה. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה
עסקית? מהם הכלים להצלחה
עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף
בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות מרכזיות העוסקות כיצד עושים יותר כסף, כיצד יש לגשת לשאלות מהותיות בתחום הכלכלה
והעסקים, ואיך לנתח בעיות בצורה שתוביל להצלחה כלכלית. הוא התחיל בשאלה בסיסית של איך עושים יותר כסף? ושם דגש על החשיבות בהבנת החוקיות הבסיסית שמובילה לעשיית כסף ולא בהמצאת רעיונות אקראיים. מהם הגורמים שיכולים לעזור בהגדלת הרווחים? אליעד הציג את הדוגמה של אדם עם
עסק שמרוויח כבר כסף, אך הוא שואל את עצמו איך להרוויח יותר. אחת התשובות השגויות לכך היא להוסיף פרויקטים חדשים או מוצרים נוספים, מבלי להבין קודם את מהות הדרך בה הוא עושה כסף. ... ולבחון את עקרונות עשיית הכסף. הוא הדגים זאת בכך שברגע שמבינים את החוקיות, אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג
בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את
העסקה בצורה שתשאיר לך רווח. אליעד הדגיש שוב ושוב את הצורך להבין את הבסיס של השאלה לפני שמתחילים להמציא פתרונות חדשים. מהו הגורם המרכזי לכישלונות
בעסקים? כשהוא דיבר על הסיבות שיכולות להוביל לכישלון, הוא הצביע על כך
שעסקים רבים מנסים להוסיף פרויקטים או מוצרים חדשים מבלי להבין את שורש הבעיה - הם לא משפרים את הדרך בה הם עושים כסף, אלא פשוט מוסיפים עוד פרויקטים מבלי להבין את ... הנפוצות היא כניסה לתחום חדש מבלי להבין את היתרון התחרותי שבו. הרבה אנשים מנסים לפתח מוצרים חדשים או
להתעסק בתחום שאינו עוסק בו, תוך שהם שוכחים את מה שהם כבר עושים בצורה טובה. אליעד הסביר שכשנכנסים לתחום חדש, העלויות
והסיכון גדלים ולכן צריך לבדוק היטב האם יש מקום לשדרג את המוצר או השירות הקיים לפני שמחפשים תחומים חדשים. מהי שיטת החשיבה בה יש לנקוט לפני שמקבלים החלטות כלכליות? חשיבה מסודרת ...