אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דימוי ✔איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. לדוגמה, כאשר לקוח מגיע לסוכנות מכירת רכבים ואומר "אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה", המוכר החכם יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו", ולא "רכב", למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה "אוטו", ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש.

דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר "אני מחפש רכב לנסיעה לטיול". במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, "רכב לנסיעה לטיול", ולא להחליף את המילים למשהו כמו "רכב כיפי לטייל". ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה.

מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח?

למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר "אני מעוניין לקנות", יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "מעוניין", אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו "צריך" או "חייב", כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות.

עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו סביר במחיר סביר", והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "סביר", אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו "מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת".

מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת?

אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל "אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן", בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח "המוצר הזה עובד כל הזמן", ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו.

עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא השתמש. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מחפש "רכב שלא יעשה כאבי גב", עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו "רכב נוח במיוחד".

מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו?

לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א'), אבל בתוך תוכו הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג'). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו.

אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה.

מה המסקנה על השימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות.

אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ולהיזהר ממוכרים שמציגים את המוצר בדיוק במילים שבהן הם השתמשו, כי לא תמיד זה אומר שהמוצר באמת מתאים להם. כלומר, שימוש במילים של הלקוח יכול להיות טריק שמטרתו לגרום לקונה להרגיש שהמוצר בדיוק תואם את הצרכים שלו, אף שזה לא תמיד נכון.
איך למכור נכון? שימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה

המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו.

כיצד להשתמש במילים של הלקוח?

למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין ב"אוטו", ולא ב"רכב", יש להקפיד להשתמש במילה "אוטו" ולא "רכב". אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב "לטיול", על המוכר להימנע מלומר "רכב כייפי לטיולים" ולהשתמש במילים שהוא בחר - "רכב שמתאים לנסיעה לטיול".

החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר "אני רוצה רכב לנסיעה לטיול", על המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד "הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול".

מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות?

לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא "מעוניין" במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו "חייב" במקום "מעוניין". זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש.

כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא "מחפש משהו סביר" ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה "סביר" ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: "המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב".

מתי לא להשתמש במילים של הלקוח?

לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד "כל הזמן" ולא רק "רוב הזמן".

הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה.

האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח?

ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר.

שיקוף והזדהות עם הלקוח

חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים שמתארות את המוצר בצורה שדומה למה שהלקוח ביקש יעזור לו להתחבר אל המוצר, אך יש לשים לב שהמילים שהלקוח השתמש בהן באמת מתארות את המוצר בצורה נכונה.

אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה.

ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו הזה" למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי כן בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב.

אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר "אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול" צריך להגיד לו "הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול" לא להגיד לו לדוגמה לא להגיד ללקוח "הרכב הזה יהיה לך כייפי לטייל בו", "הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה לטיול", מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול.

תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" נניח ואז המוכר אומר לו "אוקי יש פה רכב שמאוד טוב לטיולים", לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" ואז המוכר אמר "יש פה רכב שהוא טוב לטיולים" ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד "רגע אם הוא טוב לטיולים אז אני יכול לטייל בו".

יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם הלקוח "אני רוצה רכב לטייל בו" אז אנחנו נגיד לו "יש פה רכב שיהיה לך נוח לטייל בו, הנה יש פה רכב שהוא טוב בשביל לטייל בו", לא להגיד "הנה רכב שטוב לטיולים" למה כי אז המוח של הלקוח צריך לעשות עוד פעולה ויש בזה נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה.

נגיד שהלקוח אמר "אני מעוניין לקנות ככה וככה" הוא לא אמר "אני צריך לקנות", הוא לא אמר "אני חייב לקנות" אמר "מעוניין" אז אם לדוגמה אנחנו נגיד ללקוח נשתמש במילה הזאת "מעוניין" בתהליך המכירה "אוקי אז הרכב שאמרת שאתה מעוניין לקנות הוא 1.. 2.. 3" לדוגמה מהיבט מסוים זה טוב מהיבט אחר אנחנו רוצים למחוק בראש של הלקוח את המילה "מעוניין". אני סתם נתתי כדוגמה "מעוניין" אבל העיקרון היה שאנחנו נגיד נרצה לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר שלפעמים בתהליך של מכירה הלקוח נגיד לדוגמה לא יודע להסביר מספיק טוב את מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר.

נגיד שהלקוח אומר "אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר" או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את עצמו "האם המוצר הזה מתאים לי", למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש שהמילים שלו לא מדויקות לדוגמה ואז אם המוכר משתמש במילים של הלקוח, הלקוח עצמו לא מאמין במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות.

לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" אז לא להגיד לו "הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן" כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה להגיד לו רוב הזמן, אז להגיד לו "אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל הזמן". עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל הזמן כל שכן שזה עובד רוב הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד "עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה" למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל הזמן לדוגמה.

ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר "אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב הזמן, משהו שיחזיק x זמן" והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר "אני מספיק לי אחריות לשנה" אבל במוצר הזה יש אחריות לעשר שנים אז אנחנו נגיד לו "אדוני המוצר הזה יש לך עליו אחריות לעשר שנים לא לשנה" דווקא נשתמש במושגים אחרים. עכשיו בקיצור בשורה התחתונה יהיה צריך לשים לב שיש לפעמים ביטויים שהלקוח משתמש שאנחנו לא נרצה לתאר בהם את איך שהלקוח תיאר את המוצר את השירות את מה שזה לא יהיה אנחנו דווקא נרצה לשכתב לו את המילים הבעייתיות האלה במילים אחרות.

עכשיו מסקנה לכאורה שאפשר להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים טרמינולוגיות אחרות או מה שזה לא יהיה, לכאורה זאת המסקנה שהיא כמובן נכונה אבל כמובן היא גם לא נכונה באופן מוחלט, ולמה? כי לפעמים יש מצבים שבהם אם אנחנו נשתמש אפילו בחלק מהמילים שבהן הלקוח השתמש אסוציאטיבית רגשית אנחנו נחבר אותו לשאר המילים שעלו לו בראש שאנחנו רוצים שהוא ישכח אותם.

זאת אומרת נגיד שהלקוח תיאר את המוצר הוא אמר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." אמר תיאור מסוים של המוצר אז אנחנו לכאורה הגרסה הראשונה אומרת אז תגיד לו "יש לי פה מוצר שיש בו א.. ב.. ג.. ד.." בדיוק מה שהוא אמר זה מה שיש במוצר בהנחה שיש את זה במוצר כמובן, התוספת שהוספתי אחר כך אומרת אבל תשים לב שה - ב' ו - ג' יש להם בעיה בצורת ניסוח כי הניסוח הזה הוא ניסוח שלישי דווקא המוצר שלנו יותר טוב מאיך שהלקוח הציג אותו או שאנחנו גם יכולים להציג את המוצר בצורה יותר טובה מאשר איך שהלקוח תיאר את מה שהוא מחפש ולכן לכאורה מה המסקנה המתבקשת שאת א' ו - ד' שהלקוח תיאר את זה טוב אנחנו נשתמש ב - א' ו - ד' אבל ב' ו - ג' שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר מחמיאים למוצר.

אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א' וב - ד' בשני התיאורים שהם כביכול מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא הזכיר ב - ב' ו - ג' ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב שהוא רצה לשלם מלכתחילה, למה כפול כסף? כי המוצר הזה גם הוא טוב פי אלף ממה שהוא רצה לקנות אבל אם אנחנו נשתמש בחלק אפילו, יכול להיות מצב שבו אם נשתמש אפילו בחלק מהמושגים שבהם השתמש הלקוח קודם אז חווייתית רגשית הוא בעצם מחובר למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות.

ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם עדיף לא להשתמש בו, למה כי זה בעייתי ועדיף לנו דווקא לשכתב את מה שהלקוח דיבר נגיד שהלקוח אומר סתם כדוגמה "אני מחפש רכב נוח" עדיף להגיד לו "יש פה רכב מאוד נוח" אנחנו משכתבים את מה שהוא אמר מהמילה "נוח" למילה "מאוד נוח", נניח אוקי או נגיד שהלקוח "אני מחפש רכב שאני לא אסבול בו, אני מחפש רכב שלא יעשה לי כאבי גב" נניח, עכשיו למה לא לדבר בצורה פוזיטיבית למה להגיד לו "הנה יש לך פה רכב שלא תסבול", מה זה "רכב שלא תסבול בו" שתהנה בו. אוקי אבל צריך לשים לב כי זה כאילו ניסוח בעייתי זה ניסוח שמקטין כי מה אנחנו נמכור לו מוצר כי אתה לא תסבול בו?

אבל מה שכן צריך לשים לב שאם משתמשים אפילו בחלק מהמילים שהלקוח השתמש קודם לפעמים עלול להיווצר מצב שבו הלקוח חווייתית עדיין יהיה מחובר למילים השליליות שהוא קודם תיאר בהן את המוצר ואז דווקא זה בסופו של דבר יכול לגרום לו לא לקנות את המוצר למרות שהוא אמר שזה מה שהוא מחפש, כי יכול להיות שהוא לא סגור על עצמו והוא לא באמת בטוח שהוא רוצה דווקא לקנות את המוצר הזה ולכן צריך לשים לב שאם נגיד לדוגמה משתמשים במילים של הלקוח והלקוח מהסס או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר.

אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ללקוח, להגיד לו "תקשיב מה שאתה מחפש אין לנו בחנות" למרות שיש לנו את זה בחנות "ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש", כאילו חווייתית לשדר לו שזה בעצם מדובר על מוצר אחר מאשר מה שהוא רצה לקנות. ולמה מה מהות העניין? מהות העניין היא כי לכאורה אם הלקוח אמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." תגיד לו "הנה א.. ב.. ג.. ד.." והוא קנה מה אכפת לנו איך הוא התנסח אבל העניין הוא פשוט אם היינו בטוחים במאה אחוז שהלקוח שאמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." אם הוא יחשוב שיש מולו "א.. ב.. ג.. ד.." הוא יקנה את זה תגיד לו "אדוני יש פה א.. ב.. ג.. ד.. קח תקנה" הוא קנה שלום לישראל, מה הבעיה? הבעיה היא שיכול להיות שהלקוח אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." זה מה שהוא אמר שהוא רוצה אבל בתוך תוכו הוא לא בטוח שהוא רוצה את זה, למה? כי יש בזה חסרונות והחסרונות האלה לפעמים באים לידי ביטוי בצורה שבה הלקוח תיאר את המוצר.

ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח "תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה" דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה זה יגרום לו לרצות לא לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו "מה חיפשת א'? הנה א' " אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א' הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו יותר טוב מ - א' רק הוא לא ידע איך להסביר את עצמו או שהוא מסיבה כזו או אחרת אמר "אני רוצה א' " והוא בכלל לא בטוח שהוא רוצה את א' הוא רוצה ג' בכלל. ולכן אם הפשט אומר, אם התפיסה הבסיסית אומרת "תקשיב אם הוא אמר שהוא רוצה א' מה אתה אומר לו יש פה ג'? תגיד לו יש א' אל תנסה להתחכם" אבל זה רק אם אנחנו בטוחים שהוא באמת רוצה לקנות את א' שאנחנו באמת בטוחים שבראש שלו אם הוא חושב שיש פה א' הוא קונה אותו.

אבל לפעמים הוא אומר "אני רוצה לקנות א' " הוא לא באמת רוצה את ה - א' הזה הוא רוצה שיגידו לו "אדוני א' אין יש ג' " הוא רוצה משהו יותר טוב מ - א'. אוקי ולכן בשורה התחתונה התשובה לשאלה האם עדיף להשתמש במילים של הלקוח היא שלפעמים עדיף ולפעמים לא עדיף והכל תלוי בהקשר ובעניין. ומהצד של השומע הצד של הלקוח אם הוא רוצה שלא ירמו אותו הוא צריך לשים לב לטריק הזה שעושים אנשי מכירות, הרבה פעמים בן אדם בא לקנות מוצר והוא אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." ואומרים לו "הנה יש פה א.. ב.. ג.. ד" בדיוק אפילו באותם מילים והוא אומר "בדיוק מה ששאלתי הוא אמר שיש" אבל אדוני הוא אמר שיש כי הוא השתמש במילים שלך זה שהוא השתמש במילים שלך זה עדיין לא אומר שזה מה שאתה מחפש, יכול להיות שזה מוצר אחר יכול להיות שהמוצר לא בדיוק תואם את מה שאתה מחפש אבל פשוט בגלל שהצגת את זה בצורה מסוימת לכן אותו מוכר מציג לך את זה באותה צורה שאתה כלקוח הצעת שאתה רוצה לקנות את זה אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת מתאים לך. אז שלא יעבדו עליכם.
טוב יותר לשדר דוגמה המוצר שלך לגרום למישהו פיתוח הביטחון העצמי חוויה סובייקטיבית איך למכור לשנות לשדר ביטחון עצמי למה אני חוזר איזה מילים איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך לגרום ללקוח איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור נכון איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות אנשי מכירות באיזה מילים למכור דימוי דימויים דימויים של הלקוח דימויים של לקוח הלקוח הלקוח שלך הצלחה טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לגרום ללקוחות להצליח להצליח למכור לטעות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור נכון לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מילים מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות ראפור שימוש שימוש במילים של הלקוח שיקוף שיקוף של הלקוח שכנוע
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית גבוהה, הערכה עצמית נמוכה, לחזק ביטחון עצמי
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית גבוהה, הערכה עצמית נמוכה, לחזק ביטחון עצמי
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית גבוהה, ... רבים שואלים את עצמם האם הרגשות שהם חווים כלפי אנשים אחרים - כמו רחמים, שמחה או עצב - הם בעצם רק השלכות של מצבם האישי או דימויים פנימיים שלהם. אליעד כהן מתייחס לשאלה זו לעומק ... של אליעד, אנשים פעמים רבות מעדיפים לחשוב שניתן להתייחס למצב מסוים באופן אובייקטיבי כדי להימנע מהתמודדות ישירה עם רגשות או דימויים שליליים שיש להם על עצמם. האם אפשר להסתכל על אחרים ... את עצמו לאחרים. אותו עיקרון נכון גם לרגשות אחרים כגון עשיר ועני, רוחני ולא רוחני, מושחת ולא מושחת. האדם תמיד מתמודד עם הדימוי הפנימי שלו דרך ההשוואה לאחרים, ולכן אינו יכול ... אליעד מסביר כי האדם נוטה לשאול שאלות עקיפות כדי לברוח ממצבים שבהם הוא חושב על עצמו בצורה שלילית. מהי הדרך להתמודד עם דימוי עצמי שלילי? אליעד מסביר כי הפתרון לבעיה של דימוי עצמי נמוך או שלילי, חוסר ביטחון עצמי, או הערכה עצמית ... לו פשוט לקבל את עצמו בצורה מוחלטת ושלמה. איך להגיע לקבלה עצמית מלאה? אליעד מסכם ואומר שהאדם צריך לבחון בצורה כנה את הדימויים שלו, בלי לנסות להתחמק מהתמודדות איתם. האדם אמור ... שכל התכונות קיימות בו במאה אחוז. רק מתוך הבנה וקבלה מלאה של החסרונות והיתרונות הוא יכול להפסיק להפריד ביניהם, ובכך להגיע לדימוי עצמי חיובי באמת, קבלה עצמית ואהבה עצמית מוחלטת. איך לחזק ביטחון עצמי? מה גורם לדימוי עצמי נמוך? האם אפשר לאהוב את עצמי לגמרי? איך לקבל את ...
יחסי הורים וילדים, למצוא חן בעיני ההורים, למצוא חן בעיני הילדים, מה ההורים חושבים עליך? מה הילדים חושבים עליך? רוצה שיאהבו אותי, רוצה להרגיש אהבה, דימוי משפחתי, דימוי עצמי, דימוי סביבתי
יחסי הורים וילדים, למצוא חן בעיני ההורים, למצוא חן בעיני הילדים, מה ההורים חושבים עליך? מה הילדים חושבים עליך? רוצה שיאהבו אותי, רוצה להרגיש אהבה, דימוי משפחתי, דימוי עצמי, דימוי סביבתי
... עליך? מה הילדים חושבים עליך? רוצה שיאהבו אותי, רוצה להרגיש אהבה, דימוי משפחתי, דימוי עצמי, דימוי סביבתי מהם היחסים בין הורים לילדים וכיצד הם משפיעים על דימוי עצמי? ההרצאה עוסקת במורכבות של יחסי הורים וילדים והשפעתם על דימוי עצמי. מדובר בשאלות שמעסיקות את הילד ואת ההורה גם יחד: מה חושבים עליך ההורים? מה הילדים חושבים עליך? מה קורה כאשר רוצים ... אותנו, לרצות לקבל אהבה ולהרגיש אהובים? שאלות אלו קשורות ישירות לדימוי משפחתי, דימוי עצמי ולסביבה החינוכית והחברתית בה אנו נמצאים. ההרצאה נוגעת גם לשאלת השפעת הדימוי העצמי על ההתנהלות בחיים והקשרים בין בני אדם, וההבנה שאנחנו לפעמים מבקשים לאהוב את עצמנו ולהרגיש אהובים על ידי אחרים. ... העניין הזה מקבל משמעות מוגזמת שגורמת לנו לפגוע בעצמנו. שאלת הדימוי העצמי היא למעשה שאלה של קבלה עצמית והתמודדות עם הציפיות החיצוניות. מהם הקונפליקטים שנוצרים בין ציפיות חברתיות לבין הדימוי האישי? בהרצאה מוזכרת הדילמה שבין הרצון להיות נאהב לבין התחושה שלא תמיד אנחנו מצליחים להגשים את הציפיות של החברה ... שהם רוצים, מה שגורם להם לעיתים להרגיש נחותים. איך משפיעה האמונה בדימוי של אחרים על האופן שבו אנו תופסים את עצמנו? ההרצאה עוסקת גם בהבנה כיצד האמונה בציפיות חברתיות משפיעה על דימוי עצמנו. לדוגמה, אם אדם מאמין שהוא חייב להתנהג בצורה מסוימת כדי להיות מקובל, הוא עשוי לחוות תחושת חיסרון כל הזמן, עד שיתחיל ... של האמונה שלפיה עלינו להיות מישהו אחר כדי שיאהבו אותנו. מה הקשר בין דימוי עצמי לבין יצירת קשרים חברתיים? ההרצאה מצביעה גם על הקשר ההדדי בין דימוי עצמי לבין היחסים החברתיים. דימוי עצמי בריא מאפשר לנו ליצור קשרים בריאים עם אחרים, אך אם דימוי זה פגום, עלולה להתפתח תחושת בידוד שמובילה לכך שנחפש אהבה חיצונית כדי להרגיש טוב עם עצמנו. האם המניפולציות השונות בחיי היום יום משפיעות על הדימוי העצמי שלנו? בהרצאה נידונה גם השאלה האם המניפולציות שמופעלות עלינו בחיי היום יום - כמו מניפולציות רגשיות מצד בני משפחה ... טובים או שאנו חייבים לרצות אחרים כל הזמן. לסיכום, איך נוכל לבנות דימוי עצמי בריא וחיובי? אליעד מציין שבניית דימוי עצמי בריא היא תהליך מתמשך, שבו עלינו ללמוד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו, תוך שמירה על הגבולות האישיים שלנו ולא להתמסר לציפיות ... עלינו לפתח תחושת הערכה עצמית פנימית שאינה תלויה באישורים חיצוניים. דימוי עצמי יחסי הורים וילדים אהבה עצמית קבלה עצמית תחושת חיסרון ...
דימוי סביבתי, דימוי חברתי, חרדה חברתית, חרדה סביבתית, להתעלם מהסביבה, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, אין הבדל בין אדם לדומם, בחירה חופשית אמיתית, חופש בחירה אמיתי, דומם מדבר, רובוט אנושי
דימוי סביבתי, דימוי חברתי, חרדה חברתית, חרדה סביבתית, להתעלם מהסביבה, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, אין הבדל בין אדם לדומם, בחירה חופשית אמיתית, חופש בחירה אמיתי, דומם מדבר, רובוט אנושי
דימוי סביבתי, דימוי חברתי, חרדה חברתית, חרדה סביבתית, להתעלם מהסביבה, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, אין הבדל בין אדם לדומם, בחירה חופשית אמיתית, חופש בחירה אמיתי, דומם מדבר, רובוט אנושי מהם ... במגוון נושאים הקשורים לדימוי עצמי ולחשיבה סביבתית. הנושא המרכזי שנידון הוא כיצד אנשים מגיבים למה שחושבים עליהם אחרים וכיצד זה ... במיוחד בהקשרים של דימוי חברתי, דימוי עצמי והתמודדות עם פחדים פנימיים. המרצה מסביר כיצד תהליכי החשיבה שלנו לא תמיד משקפים את המציאות. ... של אחרים. בהקשר של דימוי עצמי, אליעד מציין את ההבדל בין ההתמקדות באדם ובין ההתמקדות בצורת ההתנהגות או התגובה של אדם. אדם ... בבחירה. אליעד מביא את הדימוי של תפריט במסעדה שבו כל האפשרויות נראות מצוינות, אך בסופו של דבר הבחירה מוגבלת למה שהאדם חושב שהוא ... את זה לחשיבה שלנו לגבי דימוי עצמי. אם אנו לא מבחינים בהבדלים בין אדם לדומם, אנחנו בעצם מבצעים את הבחירות שלנו על פי תפיסות ... את יכולת הבחירה שלנו. דימוי חברתי חרדה חברתית חרדה סביבתית מה חושבים עליך? בחירה חופשית אמיתית ...
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
... השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל למה כולם רוצים להיות רזים? אליעד מסביר תחילה, שלמרות התחושה הרווחת שכולם רוצים להיות רזים, לא בהכרח כולם באמת ... או חופש מוחלט), אך גורמות לתחושת עבד בתחום אחר (מגבלות בריאותיות או מגבלות על הרצון לאכול). האם אפשר בכלל להימנע מסבל סביב דימוי הגוף? אליעד טוען שלכל בחירה יש חסרונות, והשאלה החשובה היא איך האדם תופס את החסרונות האלה. הפתרון האולטימטיבי שהוא מציע הוא שהאדם יבין שהסבל והחסרונות הם חלק בלתי ... ביום כיפור לתת קצת כסף לצדקה, במטרה להקל על המצפון, אך בפועל אינם משנים את התנהגותם לאורך זמן. האם באמת אפשר להשתחרר מהעיסוק בדימוי גוף? אליעד מסביר שבשורש, כל העיסוק ברזון והשמנה, דימוי עצמי ודימוי חברתי, נובע מתפיסה של טוב ורע, יפה או מכוער, שליטה או חוסר שליטה. הדרך היחידה להשתחרר באמת מהעיסוק בזה היא להבין לעומק שאין יתרון או חיסרון מוחלט בשום צורה של מראה גוף. ... בכל מצב: כשהוא רזה הוא יסבול ממה שהוא מפסיד, וכשהוא שמן הוא יסבול ממה שהוא מפסיד בדרך השנייה. מהו הפתרון שאליעד מציע לבעיות דימוי עצמי והשמנה? אליעד טוען שהפתרון הוא להגיע להבנה עמוקה שכל מצב כולל חסרונות, ושלקבל את החסרונות הללו זו הדרך היחידה להשתחרר מהסבל. כלומר, להבין באמת את מהות המציאות - שכל מצב של קיום הוא בו זמנית גם טוב וגם רע, ובשורש האמיתי אין באמת חסרונות או יתרונות מוחלטים. אדם שיבין זאת יהיה משוחרר מבעיות של דימוי גוף והשמנה. איך להפסיק לסבול מדימוי גוף? למה אנשים רוצים להיות רזים? למה קשה לשמור על דיאטה? מה הקשר בין השמנה לביטחון עצמי? איך להשתחרר מדעות של אחרים? ...
מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי חברתי, דימוי סביבתי, לאהוב את עצמך, אהבה עצמית, לקבל את עצמך, להיות שמן, אמיר חצרוני, ירידה במשקל, אהבה בלי תנאים, קבלה בלי תנאים
מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי חברתי, דימוי סביבתי, לאהוב את עצמך, אהבה עצמית, לקבל את עצמך, להיות שמן, אמיר חצרוני, ירידה במשקל, אהבה בלי תנאים, קבלה בלי תנאים
... חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי חברתי, דימוי סביבתי, לאהוב את עצמך, אהבה עצמית, לקבל את עצמך, להיות שמן, אמיר חצרוני, ירידה במשקל, אהבה בלי תנאים, קבלה ... תנאים במהלך ההרצאה, נדונה השאלה מה חושבים עלינו וההשפעה שיש לדימוי העצמי שלנו על חיינו. הנושא המרכזי היה איך הדימוי העצמי, הדימוי החברתי והדימוי הסביבתי משפיעים על האדם, וכיצד ניתן לפתח אהבה עצמית וקבלה ללא תנאים. בהתחלה, אליעד הסביר כי השאלה ... עצמו כמו שהוא, ולא תלוי בהערות של אחרים. במהלך השיחה הוזכרו דימויים שונים של איך אנשים תופסים את עצמם, ואליעד סיפר על מקרה שבו ראו שני אנשים את אותה התמונה, ואחד מהם ציין ... להתעקש להיות משהו שאתה לא, אלא לקבל את עצמך כמו שאתה. בנוגע לדימוי החברתי, אליעד סיפר על מקרים שבהם אדם מקבל תגובות שליליות מהסביבה, כמו אנשים שצוחקים או שופטים אותו על ... עלו גם נושאים של אהבה עצמית ויכולת להתמודד עם כל סוגי הדימויים החברתיים, כולל הדימוי של אנשים שמנים. אליעד הביא דוגמה של אדם ששוקל יותר מ - 100 קילוגרם, ומדוע לא צריך להרגיש רע עם עצמו על כך. ... הסביר כי אנחנו לא יכולים להימנע מזה, אך חשוב להבין שמדובר בדימוי פנימי של כל אחד, ולא בהשפעה מוחלטת של הסביבה. בהשוואה לחיים של אמיר חצרוני, אליעד הציע נקודת מבט פילוסופית על החיים וההבנה שיש מקום לכל סוג של דימוי עצמי, לא משנה מה הסביבה חושבת. כלומר, המפתח הוא להבין שכל אדם הוא ייחודי וראוי לאהבה עצמית ולקבלה בכל מצב. ... לשלווה פנימית, כל עוד הוא בוחר לקבל את עצמו כפי שהוא. מהו דימוי עצמי? איך להתמודד עם דימוי חברתי? מה המשמעות של קבלה עצמית? איך לאהוב את עצמך? מה זה אהבה ללא תנאים? מהם היתרונות של להיות שמן? ...
גאווה, ענווה, יהירות, שחצנות, שיגעון גדלות, אגו, דימוי עצמי, ערך עצמי, התנשאות, ביטחון עצמי, אושר, סבל, הערכה עצמית, דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי גבוה
גאווה, ענווה, יהירות, שחצנות, שיגעון גדלות, אגו, דימוי עצמי, ערך עצמי, התנשאות, ביטחון עצמי, אושר, סבל, הערכה עצמית, דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי גבוה
... ענווה, יהירות, שחצנות, שיגעון גדלות, אגו, דימוי עצמי, ערך עצמי, התנשאות, ביטחון עצמי, אושר, סבל, הערכה עצמית, דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי גבוה האם גאווה גורמת לסבל או לאושר? אליעד כהן מסביר לעומק את הקשר בין גאווה, ענווה, יהירות, שחצנות, דימוי עצמי, ערך עצמי, התנשאות, ביטחון עצמי, לבין תחושות של ...
דימוי עצמי, מרגיש חסר ערך עצמי, דימוי סביבתי, רוצה להיות מאושר, למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני רוצה להיות מאושר? לא רוצה להרגיש שאני כלום, רצון להרגיש טוב, מה חושבים עליך?
דימוי עצמי, מרגיש חסר ערך עצמי, דימוי סביבתי, רוצה להיות מאושר, למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני רוצה להיות מאושר? לא רוצה להרגיש שאני כלום, רצון להרגיש טוב, מה חושבים עליך?
דימוי עצמי, מרגיש חסר ערך עצמי, דימוי סביבתי, רוצה להיות מאושר, למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני רוצה להיות מאושר? לא רוצה להרגיש שאני כלום, רצון להרגיש טוב, מה חושבים עליך? מהו דימוי עצמי וכיצד הוא משפיע על תחושת הערך האישי שלנו? הדימוי העצמי הוא תחושת הערך של האדם כלפי עצמו, והוא עשוי ... תופסים את עצמנו ואת יכולתנו לתפקד בסביבה החברתית. בהרצאה ניתנת תשומת לב רבה לשאלה מהו הדימוי העצמי, כיצד הוא נבנה ואיך הוא משפיע על תחושת הערך ... רבות עלו בנושא, כמו למה אני רוצה להרגיש טוב, ולמה אני רוצה להיות מאושר. חשוב להבין כי הדימוי העצמי לא תמיד מבוסס על מציאות אובייקטיבית, אלא על תחושות פנימיות של האדם, שיכולות להשתנות בהתאם להשפעות חיצוניות וסיטואציות שונות. האם הדימוי העצמי שלי קשור למה שאני חושב על עצמי או למה שחושבים עליי? מהן ההשפעות החיצוניות על הדימוי העצמי שלי? האם כל פעולה שאני עושה נובעת מרצון להרגיש טוב? האם זה נכון להימנע להרגיש שאני כלום על מנת לשמור על תחושת ערך עצמי? מהם הדימויים הסביבתיים וכיצד הם משפיעים על הדימוי העצמי? המרצה מתאר כיצד הדימוי העצמי שלנו יכול להשתנות במצבים חברתיים, כלומר, כיצד ... שהסביבה חושבת עלינו. הרעיון המרכזי כאן הוא שיש פעמים שבהן אנחנו מעמידים פנים כדי להתאים לדימוי הסביבתי או כדי לקבל אישור מבחוץ. כך למשל, אם אדם ... גם מההשפעות החיצוניות, ולא רק מהתחושות האישיות שלנו. כיצד אני יכול לדעת אם אני פועל לפי דימוי עצמי אמיתי או על פי אישור חיצוני? איך אני משלב את מה שאני ... להרגיש טוב על ידי רכישת דברים, קבלה חברתית או הערכה ממישהו אחר, ייתכן שאנחנו בונים את הדימוי שלנו בצורה שלא מבוססת על עצמנו אלא על מה שציפו מאיתנו. ... לקבל את עצמי גם כשאני מרגיש חסר ערך? מהם הכלים שיכולים לעזור לי בקבלה עצמית ובחיזוק הדימוי העצמי? האם יש קשר בין קבלה עצמית לבין שיפור הדימוי העצמי? מהם הצעדים המעשיים שניתן לעשות כדי לשפר את הדימוי העצמי? בהרצאה נדונה גם שאלה על הצעדים המעשיים שניתן לבצע כדי לשפר את הדימוי העצמי. לעיתים קרובות אנשים לא פועלים מספיק כדי לחקור ... שמובילות אותם לתחושות השונות שהם חווים. החוקר הפנימי הוא הכלי המרכזי בפתרון סוגיות של דימוי עצמי. אם אדם ישאל את עצמו למה הוא עושה כל פעולה - כדי ... לעשות את זה - הוא עשוי להימנע מטעויות ותחושות של חוסר ערך. הדרך הטובה ביותר לשפר את הדימוי העצמי היא קודם כל להבין את מניעי הפעולות שלנו, ולא לפחד מהשאלות שנשאל את עצמנו. מהם הצעדים המעשיים לשיפור הדימוי העצמי שלי? איך אני יכול לזהות את הסיבות האמיתיות לפעולות שלי? כיצד השאלות שאני שואל את עצמי עוזרות לי להבין את הדימוי העצמי שלי? איך אני יכול לשפר את הדימוי העצמי שלי? מהו דימוי עצמי חיובי? כיצד דימוי עצמי משפיע על תחושת הערך? מהם הצעדים לשיפור תחושת הערך העצמי? האם דימוי עצמי תלוי בסביבה? ...
ביטחון עצמי מופרז, דימוי עצמי גבוה מידי, ערך עצמית גבוה מידי, הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד לדבר עם בחורה, הסרט הסוד, פחד מכישלון
ביטחון עצמי מופרז, דימוי עצמי גבוה מידי, ערך עצמית גבוה מידי, הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד לדבר עם בחורה, הסרט הסוד, פחד מכישלון
... עצמי מופרז, דימוי עצמי גבוה מידי, ערך עצמית גבוה מידי, הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד לדבר עם בחורה, הסרט הסוד, פחד מכישלון איך דימוי עצמי גבוה מדי יכול להרוס הצלחה? דימוי עצמי גבוה מדי הוא מצב שבו האדם מחזיק בתפיסה עצמית בלתי מציאותית ומופרזת לגבי יכולותיו או ערכו, ודווקא גישה זו עלולה לפגוע באפשרות שלו להצליח. אליעד כהן מסביר כי דימוי עצמי אמיתי ובריא אכן אמור לעזור לאדם ולאפשר לו להתמודד עם מצבים שונים בצורה יעילה, אך כאשר מדובר בדימוי עצמי מוגזם, זה גורם לתופעה הפוכה - הפחד ... או מדחייה משתק את האדם. מדוע אנשים מפחדים להתחיל עם בחורה? לדוגמה, אדם שמפחד לגשת ולדבר עם בחורה סובל מפחד מדחייה בגלל דימוי עצמי גבוה מדי. אליעד נותן דוגמה ברורה: אותו אדם חושב שהוא טוב מדי ולכן הוא לא מסוגל לשמוע את המילה לא. דחייה עבורו היא בלתי נסבלת, משום שהיא מתנגשת עם הדימוי העצמי המופרז שלו. במצב הזה, האדם נמנע מלנסות מלכתחילה, ובכך הוא חוסם את עצמו מלהגיע לכן המיוחל. למעשה, אדם עם דימוי עצמי אמיתי ובריא לא היה מפחד כלל מדחייה, כי הוא היה מבין שלא הוא שלב טבעי בדרך להצלחה. אליעד מדגיש שאם לאדם היה באמת דימוי עצמי מספיק גבוה ובריא, לא רק שלא היה אכפת לו מדחייה, אלא גם לא היה משנה לו אם הבחורה תגיד כן או לא, כי הוא לא תלוי בתגובה שלה כדי להרגיש טוב עם עצמו. כיצד דימוי עצמי מוגזם מפריע להצלחה עסקית? אליעד כהן נותן ... שהחליט שהוא צריך להרוויח מיליון דולר בשנה. אותו אדם מתחיל לעבוד ומגלה שהוא לא מצליח להגיע לסכומים שהוא פנטז עליהם. בגלל הדימוי העצמי הגבוה והלא מציאותי שלו, הוא לא מוכן להסתפק בעסקאות קטנות ובפעולות פשוטות, שהן הכרחיות להצלחה בטווח הארוך. הדימוי העצמי הגבוה שלו גורם לו לחשוב שזה מתחת ... האדם צריך לאסוף דולרים בודדים בצורה הדרגתית. מי שמזלזל בפעולות הקטנות והיומיומיות אף פעם לא יגיע למטרתו הגדולה. דווקא הדימוי העצמי הגבוה מדי הזה, שמונע ממנו להתחיל ... מתייאש ולא פועל בכלל. הפער הענק בין החלום למציאות יוצר אצלו תסכול וחוסר פעולה, מה שמבטיח כישלון מלכתחילה. איך לאזן בין דימוי עצמי גבוה למציאות? הגישה הבריאה שאליעד כהן ... של המציאות כפי שהיא. האדם צריך להאמין בעצמו ולשאוף להצלחה, אך גם להיות מסוגל להתמודד עם צעדים קטנים וכישלונות זמניים. דימוי עצמי אמיתי מאפשר לאדם להתקדם לאט לאט, בלי ... לפעולות קטנות ועקביות. איך לבנות ביטחון עצמי אמיתי? למה אנשים מפחדים להיכשל? כיצד להצליח בלי לפחד מדחייה? מה ההבדל בין דימוי עצמי בריא לאשליה? האם חשיבה חיובית באמת עובדת? איך דימוי עצמי גבוה מידי יכול לפגוע באדם? לעיתים, דימוי עצמי גבוה לכאורה עלול דווקא לפגוע באדם. אמנם דימוי עצמי אמיתי ובריא אמור לעזור לאדם ולא להכשיל אותו, אך כאשר מדובר בדימוי עצמי מוגזם או לא מציאותי, זה עלול לגרום לו לבעיות שונות. מדוע פחד מדחייה קשור לדימוי עצמי גבוה? לדוגמה, אדם שמפחד להתחיל עם בחורה כי הוא לא מוכן לקבל דחייה - יש לו דימוי עצמי של אני כזה טוב שאסור שיגידו לי לא. אך ... יש צורך לנסות שוב ושוב עד שמישהי תגיד כן. אם הוא לא מוכן לספוג לא, הוא בעצם חוסם את עצמו מלהגיע לכן. למעשה, אם היה לו דימוי עצמי אמיתי ובריא, דחייה לא הייתה פוגעת בו והוא היה ממשיך לנסות בלי חשש. כיצד דימוי עצמי גבוה מדיי משפיע על הצלחה עסקית? אותו דבר ... כמו לסגור עסקה קטנה או להרוויח סכומים נמוכים בהתחלה. בפועל, כדי להגיע למיליון דולר, צריך לאסוף דולרים בהדרגה, אך בגלל הדימוי העצמי הגבוה מדיי, הוא מסרב להתחיל בקטן - ... רבים שחיים בתוך הפנטזיה, במקום להתקדם שלב אחר שלב, מרגישים שהמציאות רחוקה מדי מהחלום - ולכן נשברים. איך אפשר לאזן בין דימוי עצמי גבוה למציאות? כדי להצליח באמת, חשוב לא רק ... אלא גם להיות מציאותי. לא מספיק לדמיין הצלחה - צריך גם לבצע פעולות מעשיות באופן עקבי, בלי לפחד מכישלונות קטנים בדרך. דימוי עצמי אמיתי ובריא מאפשר לאדם לקבל גם כישלונות כחלק מהדרך להצלחה, ולא להשתמש בדימוי עצמי גבוה מדיי כתירוץ לא לפעול. איך לבנות ביטחון עצמי אמיתי? למה אנשים מפחדים להיכשל? כיצד להצליח בלי לפחד מדחייה? מה ההבדל בין דימוי עצמי בריא לאשליה? האם חשיבה חיובית באמת עובדת? עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוה וערך עצמי גבוה דופק את הבן אדם, ...
רגשי נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך, חוסר הערכה עצמית, שונא את עצמי, לא אוהב את עצמי, חסר ביטחון עצמי, חסר הערכה עצמית, דימוי עצמי שלילי, העלאת הדימוי העצמי
רגשי נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך, חוסר הערכה עצמית, שונא את עצמי, לא אוהב את עצמי, חסר ביטחון עצמי, חסר הערכה עצמית, דימוי עצמי שלילי, העלאת הדימוי העצמי
... נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך, חוסר הערכה עצמית, שונא את עצמי, לא אוהב את עצמי, חסר ביטחון עצמי, חסר הערכה עצמית, דימוי עצמי שלילי, העלאת הדימוי העצמי למה אנשים סובלים מרגשי נחיתות וגאווה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מדבר עליו הוא רגשי נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יהירות, צניעות ושנאה ... אך זה לא באמת מנחם. הוא מדגים שאם לאדם כואב, לא יעזור לו להגיד שמישהו אחר כואב יותר, הוא עדיין יסבול. הדבר נכון גם לגבי דימוי עצמי נמוך, כי התחושה השלילית תמיד נובעת מההשוואה לאחרים, ובסוף, האדם תמיד יתמקד באלה שמצבם טוב יותר ממנו. האם האדם אחראי לכישלונות או להצלחות ... רבנו. הוא מסביר שזה בדיוק ההפך מענווה אמיתית, וזו בעצם יהירות שמסתתרת מאחורי מסכה של ענווה. מה הטעות של עצות פופולריות בנושא דימוי עצמי? אליעד מבקר את העצה הנפוצה של תזכיר לעצמך דברים שאתה טוב בהם או תכתוב כל יום מה אתה אוהב בעצמך. הוא טוען שעצות אלו יוצרות מעגל של גאווה ... ושהוא שווה באמת לכל אחד אחר. איך להתמודד עם רגשי נחיתות? איך להשתחרר מרגשות אשמה? למה לא הגיוני להתגאות? איך להעלות את הדימוי העצמי? האם יש בחירה חופשית? איך להפסיק לשנוא את עצמי? מהי ענווה אמיתית? אין בחירה חופשית, אתה רובוט, איך לא לשנוא את עצמי? איך לא להתבייש ... איך לא לשנוא את עצמך? איך לקבל את עצמך בלי תנאים? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? איך לחזק את הביטחון העצמי? איך להתמודד עם דימוי עצמי נמוך? איך להתמודד עם רגשות אשם? מתבייש בעצמי, אני לא טוב כמו כולם, כולם יותר טובים ממני, כעט ביד הסופר, למה לא הגיוני להתגאות? איך לזכות ...
הערכה עצמית נמוכה, דימוי עצמי נמוך, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, הערכה עצמית גבוהה, דימוי עצמי גבוה
הערכה עצמית נמוכה, דימוי עצמי נמוך, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, הערכה עצמית גבוהה, דימוי עצמי גבוה
... עצמית נמוכה, דימוי עצמי נמוך, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, הערכה עצמית גבוהה, דימוי עצמי גבוה מה זה באמת להעריך את עצמך? כדי להבין למה יש לאדם הערכה עצמית נמוכה, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי או חוסר אהבה עצמית, צריך קודם להבין מהי בכלל הערכה עצמית ומה הקשר בינה ... מהסבל שכרוך בהערכה עצמית נמוכה, דימוי עצמי נמוך וחוסר ביטחון עצמי, האדם צריך להבין לעומק שהכל נתון לבחירה שלו, ולהשתחרר מאשליית המחויבות. ... תלויים בהצלחה חיצונית. למה יש לי דימוי עצמי נמוך? איך להפסיק לפחד מכישלון? מהי הערכה עצמית גבוהה? האם אפשר לאהוב את עצמי בלי להצליח? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דימוי, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דימוי, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן עסקי, הדרכה בתחום דימוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1719 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 23:25:23 - wesi1