אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להצליח? ✔איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. לדוגמה, כאשר לקוח מגיע לסוכנות מכירת רכבים ואומר "אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה", המוכר החכם יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו", ולא "רכב", למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה "אוטו", ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש.

דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר "אני מחפש רכב לנסיעה לטיול". במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, "רכב לנסיעה לטיול", ולא להחליף את המילים למשהו כמו "רכב כיפי לטייל". ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה.

מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח?

למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר "אני מעוניין לקנות", יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "מעוניין", אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו "צריך" או "חייב", כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות.

עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו סביר במחיר סביר", והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "סביר", אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו "מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת".

מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת?

אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל "אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן", בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח "המוצר הזה עובד כל הזמן", ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו.

עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא השתמש. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מחפש "רכב שלא יעשה כאבי גב", עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו "רכב נוח במיוחד".

מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו?

לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א'), אבל בתוך תוכו הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג'). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו.

אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה.

מה המסקנה על השימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות.

אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ולהיזהר ממוכרים שמציגים את המוצר בדיוק במילים שבהן הם השתמשו, כי לא תמיד זה אומר שהמוצר באמת מתאים להם. כלומר, שימוש במילים של הלקוח יכול להיות טריק שמטרתו לגרום לקונה להרגיש שהמוצר בדיוק תואם את הצרכים שלו, אף שזה לא תמיד נכון.
איך למכור נכון? שימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה

המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו.

כיצד להשתמש במילים של הלקוח?

למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין ב"אוטו", ולא ב"רכב", יש להקפיד להשתמש במילה "אוטו" ולא "רכב". אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב "לטיול", על המוכר להימנע מלומר "רכב כייפי לטיולים" ולהשתמש במילים שהוא בחר - "רכב שמתאים לנסיעה לטיול".

החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר "אני רוצה רכב לנסיעה לטיול", על המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד "הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול".

מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות?

לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא "מעוניין" במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו "חייב" במקום "מעוניין". זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש.

כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא "מחפש משהו סביר" ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה "סביר" ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: "המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב".

מתי לא להשתמש במילים של הלקוח?

לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד "כל הזמן" ולא רק "רוב הזמן".

הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה.

האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח?

ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר.

שיקוף והזדהות עם הלקוח

חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים שמתארות את המוצר בצורה שדומה למה שהלקוח ביקש יעזור לו להתחבר אל המוצר, אך יש לשים לב שהמילים שהלקוח השתמש בהן באמת מתארות את המוצר בצורה נכונה.

אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה.

ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו הזה" למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי כן בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב.

אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר "אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול" צריך להגיד לו "הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול" לא להגיד לו לדוגמה לא להגיד ללקוח "הרכב הזה יהיה לך כייפי לטייל בו", "הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה לטיול", מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול.

תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" נניח ואז המוכר אומר לו "אוקי יש פה רכב שמאוד טוב לטיולים", לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" ואז המוכר אמר "יש פה רכב שהוא טוב לטיולים" ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד "רגע אם הוא טוב לטיולים אז אני יכול לטייל בו".

יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם הלקוח "אני רוצה רכב לטייל בו" אז אנחנו נגיד לו "יש פה רכב שיהיה לך נוח לטייל בו, הנה יש פה רכב שהוא טוב בשביל לטייל בו", לא להגיד "הנה רכב שטוב לטיולים" למה כי אז המוח של הלקוח צריך לעשות עוד פעולה ויש בזה נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה.

נגיד שהלקוח אמר "אני מעוניין לקנות ככה וככה" הוא לא אמר "אני צריך לקנות", הוא לא אמר "אני חייב לקנות" אמר "מעוניין" אז אם לדוגמה אנחנו נגיד ללקוח נשתמש במילה הזאת "מעוניין" בתהליך המכירה "אוקי אז הרכב שאמרת שאתה מעוניין לקנות הוא 1.. 2.. 3" לדוגמה מהיבט מסוים זה טוב מהיבט אחר אנחנו רוצים למחוק בראש של הלקוח את המילה "מעוניין". אני סתם נתתי כדוגמה "מעוניין" אבל העיקרון היה שאנחנו נגיד נרצה לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר שלפעמים בתהליך של מכירה הלקוח נגיד לדוגמה לא יודע להסביר מספיק טוב את מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר.

נגיד שהלקוח אומר "אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר" או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את עצמו "האם המוצר הזה מתאים לי", למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש שהמילים שלו לא מדויקות לדוגמה ואז אם המוכר משתמש במילים של הלקוח, הלקוח עצמו לא מאמין במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות.

לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" אז לא להגיד לו "הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן" כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה להגיד לו רוב הזמן, אז להגיד לו "אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל הזמן". עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל הזמן כל שכן שזה עובד רוב הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד "עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה" למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל הזמן לדוגמה.

ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר "אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב הזמן, משהו שיחזיק x זמן" והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר "אני מספיק לי אחריות לשנה" אבל במוצר הזה יש אחריות לעשר שנים אז אנחנו נגיד לו "אדוני המוצר הזה יש לך עליו אחריות לעשר שנים לא לשנה" דווקא נשתמש במושגים אחרים. עכשיו בקיצור בשורה התחתונה יהיה צריך לשים לב שיש לפעמים ביטויים שהלקוח משתמש שאנחנו לא נרצה לתאר בהם את איך שהלקוח תיאר את המוצר את השירות את מה שזה לא יהיה אנחנו דווקא נרצה לשכתב לו את המילים הבעייתיות האלה במילים אחרות.

עכשיו מסקנה לכאורה שאפשר להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים טרמינולוגיות אחרות או מה שזה לא יהיה, לכאורה זאת המסקנה שהיא כמובן נכונה אבל כמובן היא גם לא נכונה באופן מוחלט, ולמה? כי לפעמים יש מצבים שבהם אם אנחנו נשתמש אפילו בחלק מהמילים שבהן הלקוח השתמש אסוציאטיבית רגשית אנחנו נחבר אותו לשאר המילים שעלו לו בראש שאנחנו רוצים שהוא ישכח אותם.

זאת אומרת נגיד שהלקוח תיאר את המוצר הוא אמר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." אמר תיאור מסוים של המוצר אז אנחנו לכאורה הגרסה הראשונה אומרת אז תגיד לו "יש לי פה מוצר שיש בו א.. ב.. ג.. ד.." בדיוק מה שהוא אמר זה מה שיש במוצר בהנחה שיש את זה במוצר כמובן, התוספת שהוספתי אחר כך אומרת אבל תשים לב שה - ב' ו - ג' יש להם בעיה בצורת ניסוח כי הניסוח הזה הוא ניסוח שלישי דווקא המוצר שלנו יותר טוב מאיך שהלקוח הציג אותו או שאנחנו גם יכולים להציג את המוצר בצורה יותר טובה מאשר איך שהלקוח תיאר את מה שהוא מחפש ולכן לכאורה מה המסקנה המתבקשת שאת א' ו - ד' שהלקוח תיאר את זה טוב אנחנו נשתמש ב - א' ו - ד' אבל ב' ו - ג' שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר מחמיאים למוצר.

אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א' וב - ד' בשני התיאורים שהם כביכול מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא הזכיר ב - ב' ו - ג' ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב שהוא רצה לשלם מלכתחילה, למה כפול כסף? כי המוצר הזה גם הוא טוב פי אלף ממה שהוא רצה לקנות אבל אם אנחנו נשתמש בחלק אפילו, יכול להיות מצב שבו אם נשתמש אפילו בחלק מהמושגים שבהם השתמש הלקוח קודם אז חווייתית רגשית הוא בעצם מחובר למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות.

ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם עדיף לא להשתמש בו, למה כי זה בעייתי ועדיף לנו דווקא לשכתב את מה שהלקוח דיבר נגיד שהלקוח אומר סתם כדוגמה "אני מחפש רכב נוח" עדיף להגיד לו "יש פה רכב מאוד נוח" אנחנו משכתבים את מה שהוא אמר מהמילה "נוח" למילה "מאוד נוח", נניח אוקי או נגיד שהלקוח "אני מחפש רכב שאני לא אסבול בו, אני מחפש רכב שלא יעשה לי כאבי גב" נניח, עכשיו למה לא לדבר בצורה פוזיטיבית למה להגיד לו "הנה יש לך פה רכב שלא תסבול", מה זה "רכב שלא תסבול בו" שתהנה בו. אוקי אבל צריך לשים לב כי זה כאילו ניסוח בעייתי זה ניסוח שמקטין כי מה אנחנו נמכור לו מוצר כי אתה לא תסבול בו?

אבל מה שכן צריך לשים לב שאם משתמשים אפילו בחלק מהמילים שהלקוח השתמש קודם לפעמים עלול להיווצר מצב שבו הלקוח חווייתית עדיין יהיה מחובר למילים השליליות שהוא קודם תיאר בהן את המוצר ואז דווקא זה בסופו של דבר יכול לגרום לו לא לקנות את המוצר למרות שהוא אמר שזה מה שהוא מחפש, כי יכול להיות שהוא לא סגור על עצמו והוא לא באמת בטוח שהוא רוצה דווקא לקנות את המוצר הזה ולכן צריך לשים לב שאם נגיד לדוגמה משתמשים במילים של הלקוח והלקוח מהסס או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר.

אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ללקוח, להגיד לו "תקשיב מה שאתה מחפש אין לנו בחנות" למרות שיש לנו את זה בחנות "ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש", כאילו חווייתית לשדר לו שזה בעצם מדובר על מוצר אחר מאשר מה שהוא רצה לקנות. ולמה מה מהות העניין? מהות העניין היא כי לכאורה אם הלקוח אמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." תגיד לו "הנה א.. ב.. ג.. ד.." והוא קנה מה אכפת לנו איך הוא התנסח אבל העניין הוא פשוט אם היינו בטוחים במאה אחוז שהלקוח שאמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." אם הוא יחשוב שיש מולו "א.. ב.. ג.. ד.." הוא יקנה את זה תגיד לו "אדוני יש פה א.. ב.. ג.. ד.. קח תקנה" הוא קנה שלום לישראל, מה הבעיה? הבעיה היא שיכול להיות שהלקוח אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." זה מה שהוא אמר שהוא רוצה אבל בתוך תוכו הוא לא בטוח שהוא רוצה את זה, למה? כי יש בזה חסרונות והחסרונות האלה לפעמים באים לידי ביטוי בצורה שבה הלקוח תיאר את המוצר.

ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח "תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה" דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה זה יגרום לו לרצות לא לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו "מה חיפשת א'? הנה א' " אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א' הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו יותר טוב מ - א' רק הוא לא ידע איך להסביר את עצמו או שהוא מסיבה כזו או אחרת אמר "אני רוצה א' " והוא בכלל לא בטוח שהוא רוצה את א' הוא רוצה ג' בכלל. ולכן אם הפשט אומר, אם התפיסה הבסיסית אומרת "תקשיב אם הוא אמר שהוא רוצה א' מה אתה אומר לו יש פה ג'? תגיד לו יש א' אל תנסה להתחכם" אבל זה רק אם אנחנו בטוחים שהוא באמת רוצה לקנות את א' שאנחנו באמת בטוחים שבראש שלו אם הוא חושב שיש פה א' הוא קונה אותו.

אבל לפעמים הוא אומר "אני רוצה לקנות א' " הוא לא באמת רוצה את ה - א' הזה הוא רוצה שיגידו לו "אדוני א' אין יש ג' " הוא רוצה משהו יותר טוב מ - א'. אוקי ולכן בשורה התחתונה התשובה לשאלה האם עדיף להשתמש במילים של הלקוח היא שלפעמים עדיף ולפעמים לא עדיף והכל תלוי בהקשר ובעניין. ומהצד של השומע הצד של הלקוח אם הוא רוצה שלא ירמו אותו הוא צריך לשים לב לטריק הזה שעושים אנשי מכירות, הרבה פעמים בן אדם בא לקנות מוצר והוא אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." ואומרים לו "הנה יש פה א.. ב.. ג.. ד" בדיוק אפילו באותם מילים והוא אומר "בדיוק מה ששאלתי הוא אמר שיש" אבל אדוני הוא אמר שיש כי הוא השתמש במילים שלך זה שהוא השתמש במילים שלך זה עדיין לא אומר שזה מה שאתה מחפש, יכול להיות שזה מוצר אחר יכול להיות שהמוצר לא בדיוק תואם את מה שאתה מחפש אבל פשוט בגלל שהצגת את זה בצורה מסוימת לכן אותו מוכר מציג לך את זה באותה צורה שאתה כלקוח הצעת שאתה רוצה לקנות את זה אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת מתאים לך. אז שלא יעבדו עליכם.
במי הכל תלוי ידע מומלץ תוצאות לשכנע מישהו מה אני לא רוצה מה היא רוצה להחזיר את הביטחון העצמי שיפור הביטחון העצמי מכירות להזדהות איך יוצרים ראפור איך לגרום ללקוח שלך איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור נכון איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות אנשי מכירות באיזה מילים למכור דימוי דימויים דימויים של הלקוח דימויים של לקוח הצלחה טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להצליח להצליח למכור לטעות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מילים מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח ראפור שימוש במילים של הלקוח שיקוף שיקוף של הלקוח שכנוע
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים להצליח להצליח אחרי כישלון להצליח באופן חלקי להצליח באופן מוחלט להצליח באמת להצליח בבחינה להצליח בבית משפט להצליח בגדול להצליח בדייט להצליח בזוגיות להצליח בזוגיות מאושרת להצליח בחיים להצליח בחינוך להצליח בחינוך ילדים להצליח בכוח המחשבה להצליח בכל דבר להצליח בכל תחום להצליח בכל תחום בחיים להצליח בכל תחומי החיים להצליח בלי להתאמץ להצליח בלי לנסות להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות להצליח במסחר להצליח במסחר במטח להצליח במערכות יחסים להצליח במערכות יחסים רגשיות להצליח במערכת יחסים להצליח במקום העבודה להצליח במקום עבודה להצליח במשא ומתן להצליח במשהו להצליח במשחק להצליח במשימה להצליח במשימות להצליח בעבודה להצליח בעבודה במכירות להצליח בעסקים להצליח בפוליטיקה להצליח בפרויקט להצליח בצורה מזלזלת להצליח בצורה פשוטה להצליח ...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה ... טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות ... הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך. כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ... טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך. וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא ... עשרה מטבעות, ומה אכפת לי רוח כזה מיד ליד?! והיה רק מלא שמחה וחדוה תמיד... ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת. ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ... צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם. וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי. ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה ... חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו. לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו ...
סודות ההצלחה, איך להצליח ולא להיכשל? איך להצליח בגדול ולא להיכשל בקטן? איך להצליח בכל תחום? איך לא להיכשל בשום דבר? למה אני נכשל ולא מצליח? איך לא לפספס הזדמנות להצלחה? איך לא להיכשל בטעות? מנטור להצלחה, אימון להצלחה
סודות ההצלחה, איך להצליח ולא להיכשל? איך להצליח בגדול ולא להיכשל בקטן? איך להצליח בכל תחום? איך לא להיכשל בשום דבר? למה אני נכשל ולא מצליח? איך לא לפספס הזדמנות להצלחה? איך לא להיכשל בטעות? מנטור להצלחה, אימון להצלחה
סודות ההצלחה, איך להצליח ולא להיכשל? איך להצליח בגדול ולא להיכשל בקטן? איך להצליח בכל תחום? איך לא להיכשל בשום דבר? למה אני נכשל ולא מצליח? איך לא לפספס הזדמנות להצלחה? איך לא להיכשל בטעות? מנטור להצלחה, אימון להצלחה איך להצליח בגדול בלי להיכשל בקטן? כדי להצליח בגדול ולא להיכשל בדברים הקטנים, אליעד כהן מסביר כי חשוב לבדוק תמיד שני צדדים של המטבע: לא רק איך להצליח, אלא גם איך לא להיכשל. אנשים בדרך כלל חושבים רק על הצלחה ומתעלמים מהשאלה איך להימנע מכישלון. לכן, כדי להגדיל הצלחה ולהקטין סיכויים לכישלון, אדם צריך להפעיל את ההיגיון ולבחון לעומק את שני המצבים האפשריים: אולי אני יכול להצליח? ואולי אני עלול להיכשל?. למה הכרחי לבדוק אם אתה בטוח ב - 100% שאתה לא יכול להצליח? אליעד מסביר שאחד הגורמים המרכזיים לכך שאנשים מפספסים הזדמנויות להצלחה הוא שהם משוכנעים מראש שאין להם סיכוי. הם אומרים לעצמם אני בטוח שאני לא יכול להצליח בזה, מבלי שבדקו זאת לעומק. לדוגמה, אדם רוצה לפתוח עסק, ובגלל שהוא משוכנע שהוא לא יצליח - הוא לא מנסה כלל. אבל האם הוא בדק לעומק? האם הוא באמת בטוח במאה אחוז שאין אפשרות להצליח? ייתכן שיש פתרון יצירתי או דרך חדשה שהוא לא שקל. לכן, אם אדם לא בטוח במאה אחוז שאי אפשר להצליח, עליו להמשיך לנסות, להיות פתוח לפתרונות חדשים, וכך להגדיל משמעותית את הסיכויים שלו להצליח בכל תחום. למה חייבים לבדוק אם אתה בטוח ב - 100% שאתה לא הולך להיכשל? מהצד השני, אליעד מדגיש שצריך להיות זהירים גם כאשר האדם בטוח מאוד שהוא יצליח. לא מספיק להגיד אני יכול להצליח, צריך לשאול האם אני בטוח במאה אחוז שאני לא אכשל?. למשל, מישהו בטוח שההשקעה שלו תניב רווחים גדולים, אך ... הזדמנויות להצלחה? כדי להימנע מפספוס של הזדמנויות, אליעד מציע שיטת חשיבה פשוטה: בכל פעם שהמוח אומר אתה לא יכול להצליח, האדם צריך לעצור ולשאול את עצמו רגע, למה אני חושב כך? האם אני בטוח ב - 100% שאין לי אפשרות להצליח? ייתכן כי קיימת דרך נסתרת שעדיין לא חשב עליה, ולכן עליו להמשיך לנסות ולחקור. במקביל, כשהוא בטוח שהוא הולך להצליח, עליו לעצור שוב ולשאול האם אני בטוח לגמרי שאני לא אכשל? ייתכן שיש סכנות או מכשולים שהוא מתעלם מהם, ... ההבדל בין הלוזר למצליחן בעזרת דוגמה ברורה: הלוזר המקסימלי הוא מי שעושה בדיוק ההפך ממה שצריך: כאשר הוא יכול להצליח, הוא בטוח שאין סיכוי ולכן לא מנסה. כך הוא מפספס הצלחות אפשריות. ומצד שני, כאשר הוא לא יכול להצליח, הוא משוכנע שהוא כן יכול, וכך נכשל שוב ושוב. לעומתו, המצליחן המקסימלי פועל באופן הפוך: כאשר קיימת אפשרות להצליח, הוא בודק לעומק, מבין שזה אפשרי, ופועל. וכאשר קיימת סכנה להיכשל, הוא נזהר ונמנע מפעולות שיביאו לכישלון. כך הוא מגדיל הצלחות ומקטין כישלונות. כיצד להשתמש בשכל כדי להצליח בכל תחום? אליעד מסכם שהמפתח האמיתי להצלחה הוא פשוט להפעיל שכל. משמעות הדבר היא תמיד לבדוק את האמת לעומק. ... למה אני נכשל ולא מצליח? על האדם לחקור שתי נקודות קריטיות: האם אני באמת בטוח במאה אחוז שאי אפשר להצליח? אם התשובה לא מוחלטת, יש להמשיך לנסות בכל הדרכים האפשריות, ולחפש פתרונות חדשים עד למציאת ההצלחה. האם אני באמת ... ולמנוע כישלונות מיותרים. אדם החושב בדרך זו הוא אדם בעל תכונות של אנשים מוצלחים, בעלי תכונות אופי טובות, שמסוגל להצליח בכל תחום ולהפוך לאדם מוצלח באמת. סודות ההצלחה בחיים איך להצליח ולא להיכשל? תכונות של אנשים מוצלחים ותכונות של אנשים מצליחים איך לחשוב כמו מישהו מצליח? תכונות אופי טובות ותכונות אופי רעות איך להצליח בגדול בלי להיכשל בקטן? בשאלה הזו נשאלת נקודת המפתח: איך בן אדם יכול להצליח בחיים בגדול ולא להיכשל בשום דבר קטן בדרך? הרעיון הוא להבין שלא מספיק רק לנסות להצליח, אלא חשוב גם לא להיכשל בטעות. כשחושבים על סודות ההצלחה, צריך תמיד לבדוק את שני הצדדים: גם את הצד שאומר אולי אני לא יכול להצליח וגם את הצד שאומר אולי אני עלול להיכשל. למה חשוב לבדוק האם אני בטוח ב - 100% שאי אפשר להצליח? אחד ההרגלים הרעים שגורמים לאנשים לפספס הזדמנות להצלחה הוא שהם אומרים לעצמם אין סיכוי שאצליח, מבלי לבדוק לעומק אם באמת אין אפשרות להצליח. אם לא בטוחים במאה אחוז שאי אפשר להצליח, כדאי להמשיך לנסות. ייתכן שיש דרך לפתור את הבעיה או לעקוף קושי מסוים. באופן כזה, לא מפספסים סיכויים להצליח בכל תחום. למה חשוב לבדוק האם אני בטוח ב - 100% שלא אכשל? כדי לא להיכשל בקטן, צריך גם לבדוק את הצד ההפוך: האם אני בטוח שאני יכול להצליח בלי להיכשל בכלל? אם לא בטוחים במאה אחוז שלא הולכים להיכשל, צריך להיזהר. זה אומר להפעיל שיקול דעת, לתכנן ... מיותרים ושומרים על הצלחה בגדול. איך לא לפספס הזדמנויות להצלחה? הרעיון הוא שכל פעם שהמוח אומר אתה לא יכול להצליח, לעצור ולשאול למה אני חושב כך? האם אני בטוח במאה אחוז? יכול להיות שדווקא כן ניתן להצליח אם מחפשים פתרונות יצירתיים. מצד שני, גם כשאתה משוכנע לגמרי שאתה יכול להצליח, שאל את עצמך האם אני בטוח שלא אכשל? יכול להיות שאתה עושה צעד מסוכן בלי להבין את ההשלכות. הגישה ... כישלונות. מה ההבדל בין לוזר מקסימלי למצליחן מקסימלי? לוזר מקסימלי הוא מי שבדיוק הפוך למה שנדרש: - כשהוא יכול להצליח, הוא בטוח שאי אפשר, ולכן הוא לא מנסה ומפספס הצלחות. - כשהוא לא יכול להצליח, הוא בטוח שכן, ואז הוא נכשל בפועל. מצליחן מקסימלי עושה את ההיפך: - כשהוא יכול להצליח, הוא בודק לעומק ומבין שזה אפשרי, ולכן הוא פועל ומצליח. - כשהוא לא יכול להצליח, הוא נזהר ולא פועל בצורה שתביא אותו לכישלון מיותר. איך לסכם את הסודות להצלחה בלי להיכשל? השורה התחתונה היא ... למה אני נכשל ולא מצליח?, יש צורך לחקור את האמת בפועל: - אם לא בטוחים במאה אחוז שאי אפשר להצליח, ממשיכים לנסות ולא מוותרים. - אם לא בטוחים במאה אחוז שלא הולכים להיכשל, בודקים מה הסיכונים ונמנעים מטעויות. זוהי ... כך מגדילים את סיכויי ההצלחה בגדול ומפחיתים משמעותית את סיכויי הכישלון גם בדברים הקטנים ביותר. סודות ההצלחה בחיים איך להצליח ולא להיכשל? תכונות של אנשים מוצלחים ותכונות של אנשים מצליחים איך לחשוב כמו מישהו מצליח? תכונות אופי טובות ותכונות ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה / שיטות השכנוע / ... שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, ... אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ... בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. ... יותר מסודרת ובצורה יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, יוצרת אצלם רצון ...
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי מה עושה אדם שרוצה להיות יותר מוצלח בלי להתאמץ? אדם שמבקש להצליח יותר אך לא רוצה להשקיע באמת במאמץ, יוכל למצוא את הדרך הפשוטה להפוך למנטור או גורו. דמיינו אדם שאין לו את הידע הנדרש או את ההצלחה בעולם העסקים, אך הוא עדיין רוצה להרגיש כמו איש עסקים מצליח. הדרך הקלה והמהירה ביותר בשבילו היא להתחיל לחלק ... ניסיון או הבנה בתחום. עצות אלה, לעיתים קרובות, רדודות, חסרות דיוק ואינן מועילות לאנשים בעלי ניסיון. אל תבנו את ההצלחה שלכם על שקרים ומחמאות שקריות אל תתפתו להרגיש חכמים או מצליחים על ידי כך שתמצאו אנשים שיחמיאו לכם ויעשו לכם לייקים כדי שתוכלו להרגיש מומחים. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על תוצאות שטחיות, כמו לייקים בפייסבוק או עוקבים במדיה החברתית. בסופו של דבר, התחושה הזו היא אשליה. אם תלמדו להיות באמת חכמים ומצליחים, עליכם להשקיע, להתאמץ וללמוד, ולהפסיק לחפש קיצורי דרך שיביאו להצלחה כוזבת. האספסוף שמעריץ את הגורואים בפועל, לאנשים שמחמיאים למנטורים בדרך כלל אין ידע מעמיק או ניסיון אמיתי בעולם העסקים. ... אמיתי. מסקנה המסקנה העולה היא שעליכם להיות מה שאתם באמת רוצים להיות, מבלי לחפש פתרונות כוזבים. אם אתם שואפים להצליח או להיות חכמים יותר, עליכם לעשות זאת בצורה אמיתית - על ידי לימוד, השקעה ומאמץ. אל תחפשו את הדרך המהירה שהופכת אתכם לדמות מוערכת על ידי אנשים חסרי ניסיון. בסופו של דבר, ההצלחה האמיתית היא זו שאתם משיגים בעבודה קשה ובלימוד רציני, ולא דרך עוקבים שמעריצים אתכם על דברים שקריים. איך להצליח בקלות? איך להיות מנטור להצלחה? מי יכול ללמד אחרים? איך להפוך למנטור עסקי? מהם השקרים של גורואים? איך להרגיש מצליח מבלי להתאמץ? מהו קיצור הדרך להצלחה? שלום חברים אז מה עושה אדם שרוצה להיות הרבה יותר מוצלח, אבל אין לו כוח להתאמץ? הוא רוצה להיות חכם יותר, אבל אין לו כוח ללמוד? הוא שואף להצליח, אבל מחפש קיצור דרך? מה שהוא צריך לעשות - אם הוא לא רוצה להתאמץ באמת - זה פשוט להקיף ... תחפשו דרכים עקיפות להרגיש חכמים על ידי כך שתמצאו אנשים טיפשים יותר מכם שיחמיאו לכם. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על לייקים ועוקבים בפייסבוק. בסופו של דבר, זה אדם מול עצמו - אם אתה רוצה להיות חכם יותר, פשוט תשקיע ותלמד. אם אתה רוצה להצליח, תתאמץ באמת ותגיע לשם. אל תיפלו לפח של לבנות קהל רק כדי שהוא יחמיא לכם ויגרום לכם להרגיש מוצלחים. כי עמוק בפנים, כל אחד יודע את האמת - אם האנשים שמריעים לו הם לא באמת אנשים מצליחים, אז ההצלחה הזאת היא אשליה בלבד. אתה יכול להיכנס ללול תרנגולות ולצעוק אני המלך!, והתרנגולות יצעקו לך בחזרה רוקו ריקו רוקו ... דבר, מדובר באספסוף שבוחר בהם. אז מה המסקנה? תהיו מה שאתם באמת רוצים להיות, בלי לחפש קומבינות, בלי לבנות הצלחה מזויפת שמבוססת על קהל חסר ידע. ואם אתם רוצים מידע נוסף על איך להצליח באמת, איך להיות חכמים יותר או איך לפתח קריירה מוצלחת - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! מי יכול ללמד אחרים? לחלק עצות לאחרים, לתת עצות לאנשים, מי התלמידים שלך? מי המעריצים שלך? לייקים בפייסבוק, לייקים ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול איך להיות מנכל מצליח ולנהל עסק גדול? אליעד כהן מסביר שכדי ... היא להבין שבתוכנו קיימים כל התפקידים שיש בחברה גדולה - שיווק, מכירות, פיתוח, רכש, תמחור ועוד. אליעד מדגיש שכדי להצליח לנהל אחרים, קודם כל צריך להצליח לנהל את עצמנו ואת התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל ... את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל בין לנהל עסק קטן, עסק גדול ... פשוט וקל יותר. הכל עניין של גישה והסתכלות נכונה על עצמך ועל העסק כולו. מה הקשר בין משאבים, מטרות והצלחה בניהול? לפי אליעד, הצלחה בניהול עסק גדול או קטן היא תוצאה של הבנת שני דברים מרכזיים: הכרת המטרות שלך בצורה ברורה הכרת המשאבים ... להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך כעסק? איך להצליח כמנכל? תכונות של מנהל מוצלח פיתוח קריירה ניהולית איך לנהל אלפי עובדים? איך לקדם את עצמך בעבודה? ללמוד לנהל, ... העבודה, להתייחס לבוס כאל לקוח, להתייחס לעצמך כאל עסק, להפוך משכיר לעצמאי, איך לנהל חברות? איך לנהל עסקים? איך להצליח בניהול העסק? אימון למנהלים, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות אופי של מנכל טוב
סודות ההצלחה, איך להצליח בחיים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? סוד ההצלחה, איך ליצור מוטיבציה? איך לאהוב בלי תנאים? איך להיות מאושר בחיים? איך להרגיש טוב?
סודות ההצלחה, איך להצליח בחיים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? סוד ההצלחה, איך ליצור מוטיבציה? איך לאהוב בלי תנאים? איך להיות מאושר בחיים? איך להרגיש טוב?
סודות ההצלחה, איך להצליח בחיים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? סוד ההצלחה, איך ליצור מוטיבציה? איך לאהוב בלי תנאים? איך להיות מאושר בחיים? איך להרגיש טוב? מהם עקרונות ההצלחה בחיים ובמערכות יחסים? בהרצאה זו, אליעד מתאר את הגישות השונות להצלחה בחיים, תוך שהוא מתמקד בשאלות המרכזיות של איך להצליח בזוגיות, במערכות יחסים רגשיות, איך ליצור מוטיבציה, איך לאהוב ללא תנאים, ואיך להיות מאושר בחיים. אליעד מציין את חשיבות ... פסיבי, כלומר, להתמקד יותר בשקט נפשי, בהימנעות מהכאב ומהמצבים המאתגרים. הוא ממליץ על שיטות שיעזרו לאדם לפתח את המוטיבציה להצלחה במצבים האקטיביים, ולעיתים להימנע מהתעסקות עם תחושות שליליות במצבים הפסיביים. מה משמעותה של שיפוטיות וכיצד היא קשורה למוטיבציה? שיפוטיות, ... הוא שהיא יכולה להוביל לתחושת לחץ וכישלון אם לא נשיג את המטרה. מהו המתח בין שקט נפשי לבין חיפוש הצלחה? המגבלה המרכזית בתהליך של השגת מטרות היא איך לשמור על שקט נפשי בזמן שאנחנו שואפים להשיג מטרות גדולות. אליעד ... כל אחד יכול לבחור את המינונים שלו בין שני הכיוונים, ולהתאים את האסטרטגיה שלו לאור מטרותיו האישיות. הבחירה לשאוף להצלחה מביאה איתה את הצורך להתאמץ ולעבוד קשה, בעוד הבחירה בשקט פנימי מובילה להפחתת הציפיות והדרישות מעצמנו, אך יכולה גם ... האישיות, כי הוא מאפשר לנו להימנע להיות מותנים בשיפוטיות לגבי איך אחרים צריכים להתנהג. כיצד ניתן להשתמש במוטיבציה כדי להצליח בעסקים ובחיים האישיים? לסיום, אליעד מדבר על הדרך בה ניתן לנצל את המוטיבציה כדי להצליח בעסקים ובחיים האישיים. הוא מציין כי הדרך להצלחה טמונה ביכולת לשכנע את עצמנו שהעשייה היא יותר טובה מהחיים הנוכחיים, ושצריך למצוא את המינון הנכון בין העבודה להשגת מטרות ובין השקט הפנימי של לא להיות שיפוטיים כלפי עצמנו. מהם עקרונות ההצלחה? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? מהו סוד המוטיבציה להצלחה? איך לאהוב בלי תנאים? כיצד ליצור שקט פנימי? איך להרגיש טוב בחיים?
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, ... הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. דהיינו, לגרום לאותו ... טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את היתרונות היחסיים שיש בנקודת מבט כלשהי, שתגרום לעסקה להתבצע בהצלחה.
האם להיות קשה להשגה? איך לעשות טיזינג? איך לפתות מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אמנות הפיקאפ, איך להצליח עם נשים? איך להצליח עם גברים? אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, איך להצליח בדייט?
האם להיות קשה להשגה? איך לעשות טיזינג? איך לפתות מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אמנות הפיקאפ, איך להצליח עם נשים? איך להצליח עם גברים? אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, איך להצליח בדייט?
האם להיות קשה להשגה? איך לעשות טיזינג? איך לפתות מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? אמנות הפיקאפ, איך להצליח עם נשים? איך להצליח עם גברים? אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורה, איך להצליח בדייט? האם להיות קשה להשגה באמת עובד? אליעד כהן מתייחס בהרצאה לנושא המוכר מתחום אומנות הפיתוי והפיקאפ, שאומר שכאשר ... חוסר סיכוי מוחלט. יש לשדר חוסר עניין באופן שאינו פרסונלי ואינו משפיל, אלא כזה שמשאיר לצד השני פתח ותקווה להצלחה, מה שיגרום לו להגביר את מאמציו להשיג אותך. איך להיות קשה להשגה? האם טיזינג עובד בפיקאפ? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לפתות בלי לפגוע? מה הגבול בין טיזינג להשפלה? איך להצליח בדייט? איך לא להיות קל להשגה? עכשיו יש קטע כזה באומנות הפיתוי אומנות הפיקאפ יש קטע כזה שאם תנמיך ...
הצלחה עם נשים, איך להצליח עם נשים? איך לגרום לה לרצות לעשות איתך סקס? איך להשיג בחורות יפות? איך לגרום לבחורות לרצות אותך? איך לגרום לנשים לרצות להיות איתך? איך לגרום לנשים להימשך אליך, איך לגרום לבחורה לרצות לעשות איתך סקס? איך למשוך אותה אליך? איך לגרום לה להימשך אליך? איך ליצור משיכה מינית? למה היא לא רוצה אותי? איך למשוך אליך נשים יפות? איך לגרום למישהי יפה לרצות אותך? איך להשיג אותה? איך להצליח להשיג בחורות יפות? איך להצליח עם בחורות יפות?
הצלחה עם נשים, איך להצליח עם נשים? איך לגרום לה לרצות לעשות איתך סקס? איך להשיג בחורות יפות? איך לגרום לבחורות לרצות אותך? איך ... היא לא רוצה אותי? איך למשוך אליך נשים יפות? איך לגרום למישהי יפה לרצות אותך? איך להשיג אותה? איך להצליח להשיג בחורות יפות? איך להצליח עם בחורות יפות? וכאן אסביר, איך להשיג בחורות? איך לגרום לבחורות לרצות אותך? איך לגרום לנשים לרצות להיות איתך? איך לגרום לנשים להימשך אליך? ועוד. אז אם אתה רוצה להצליח עם נשים, אתה צריך להשתדל להיות גבר שנשים מרגישות הצלחה כשהן משיגות אותו. ואני אסביר: להצליח עם נשים, זאת תוצאה של משהו. ואם רוצים להשיג את המטרה הזאת של להצליח עם נשים, אז במקום להתמקד באיך להצליח עם נשים, צריכים להתמקד באיך להיות גבר שנשים מרגישות הצלחה כשהן משיגות אותו. נניח לדוגמה שאתה מנסה למכור משהו ולא מצליח למכור אותו. איך לדעתך אתה יכול למכור אותו? ... שלך רוצה. ככל שהמוצר יותר יתאים לרצון של הלקוח, ככה יש יותר סיכוי שתצליח למכור את המוצר. במילים אחרות, ההצלחה למכור את המוצר, היא תוצאה של זה שהצלחת להפוך את המוצר, למוצר שלקוחות רוצים אותו. ובהקשר של להצליח עם נשים, הצלחה עם נשים היא תוצאה של זה, שאתה הופך להיות, גבר שנשים רוצות להיות איתו, גבר שבחורות רוצות להשיג, גבר שנשים מרגישות הצלחה כשהן איתו. מה שצריך לזכור זה, שאישה היא קודם כל בן אדם. אומנם יש לה גוף שונה משל גבר. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להצליח?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן לזוגיות, מאמן אישי למתבגרים בנושאי איך להצליח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7813 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 15:20:56 - wesi1