... לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של
דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש. האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית? בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה ... ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או
דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה. כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח יצירת אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה הקשר בין רגשות שליליים לרצון לרכוש מוצר חדש ... שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות
בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע. אוקי לכן גם ... מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא
בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר. זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או ...