אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
למה הוא לא אוהב למכור מוצר תהליכים התנגדות מחיר התנגדויות תירוצים התנגדות של לקוח איש מכירות התנגדות קניה מה זה מוצר יקר ללמוד אומר יקר לי איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתנגד איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות הלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה הלקוח אומר יקר לי למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה זה נוסחה מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
...סיבות אחרות? 2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר? 3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח. ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה...
דמיון מודרך, הסוד, איך ליצור מציאות? תודעת עושר, יצירת עושר, איך לעשות כסף? איך להתעשר? מחשבה יוצרת מציאות, איך לעשות דמיון מודרך? מהי יצירת מצירות? חוק המשיכה, תודעה יוצרת מציאות
דמיון מודרך, הסוד, איך ליצור מציאות? תודעת עושר, יצירת עושר, איך לעשות כסף? איך להתעשר? מחשבה יוצרת מציאות, איך לעשות דמיון מודרך? מהי יצירת מצירות? חוק המשיכה, תודעה יוצרת מציאות
...כולו, להבין מה הוא מוכן להקריב (כמו זמן פנוי או דברים אחרים) ומהם הצעדים המקטנים שיעזרו לו להשיג את מטרתו. כשהוא יחשוב על כל פרט ופרט, הסיכוי שהוא יצליח יגדל באופן משמעותי. האם דמיון מודרך באמת עובד? אליעד מציין כי אם אדם יצליח לדמיין את מטרתו בצורה ברורה ומדוקדקת, הוא יוכל להשיג אותה. הוא מביא דוגמה שבה אדם מנסה לדמיין איך הוא מגיע מנקודה A לנקודה B. אם הוא יחשוב על כל שלב, יבחר כל דרך שיכולה להוביל אותו להשגת מטרתו, ויעשה זאת עם אמונה מוחלטת שהוא יצליח, הוא בהחלט יכול להגיע אליה. מהם הקשיים בתהליך...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
...לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית והתחושה הטובה שהמוצר הזה יביא לו. וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן...
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף - חלק 2
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף - חלק 2
...לך סיבה לקום בבוקר, אך החיסרון הוא שאתה תמיד בפחד שמא תאבד את המטרות האלה, ולכן עלול לסבול מהישגיות ולחץ תמידיים. גישה שנייה: להחליט שאין צורך במטרות כלל, ופשוט ליהנות מהמצב ללא מטרות. היתרון הוא שקט פנימי ורוגע, אך החיסרון הוא שאולי תשתעמם או תחווה תחושת ריקנות. הגישה השלישית (המומלצת על ידי אליעד): להבין לעומק את כל היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות לעיל, ולחיות בתחושה של איזון. בדרך זו אתה יכול ליהנות גם כשיש לך מטרה וגם כשאין לך מטרה, כי אתה מבין לעומק שאין מצב עדיף באופן מוחלט על השני. כיצד...
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
הכנה לפסיכומטרי, ניתוח טענה לוגית, כשיוסי חובש כובע איתי מאושר ורק אז. ניתוח משפט סיבתיות, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, הסקה מילולית, חשיבה לוגית, לימוד לוגיקה, ללמוד לחשוב בהיגיון, לימוד לפסיכומטרי, שאלות מילוליות בפסיכומטרי
...מציינת אם הוא עושה זאת תמיד או לפעמים, אלא מתארת מצב מותנה שבו מתקיים התנאי שיוסי חובש כובע. האם איתי תמיד מאושר כשיוסי חובש כובע? אליעד כהן מבהיר כי המשפט מציין בבירור תנאי מוחלט: כאשר יוסי חובש כובע, איתי בהכרח יהיה מאושר. כלומר, המילה מאושר מופיעה ללא כל הסתייגות, כמו אולי או יכול להיות. לכן המשמעות היא חד משמעית: ברגע שיוסי חובש כובע, אין אפשרות אחרת מלבד שאיתי יהיה מאושר. זוהי סיבה מחייבת - אירוע שברגע שמתקיים, התוצאה חייבת להתרחש. האם איתי יכול להיות מאושר כאשר יוסי אינו חובש כובע? המשפט מוסיף...
אבטלה, מובטל, עבודה, האם להיות מובטל זה סבל, מי סובל
אבטלה, מובטל, עבודה, האם להיות מובטל זה סבל, מי סובל
...משיב תחילה באופן חד - משמעי כי כל אדם שקיים ולא מבין שהכל קורה כרצונו, סובל בהכרח. על פי הסברו של אליעד, לא משנה אם האדם עובד או אינו עובד, כי הסבל שלו אינו תלוי בפעולה ספציפית כמו עבודה או אבטלה, אלא באופן שבו הוא חווה ומבין את המציאות. אליעד כהן מבהיר כי המובטל אינו סובל בשל עצם העובדה שאינו עובד, אלא משום שיש בו התנגדות כלשהי למציאות, או רצון שהמציאות תהיה אחרת ממה שהיא כרגע. לכן, גם אדם שמוגדר בסבבה שלו, כלומר, נמצא לכאורה במצב רגוע ולא עושה דבר, עדיין עשוי לסבול. הסבל, לפי אליעד, תמיד נובע...
דיכאון וחרדה, דיכאון קליני, טיפול בדיכאון, מאניה דיפרסיה, תרופות דיכאון, דיכאון וחרדות, עצבות, מועקה
...היה בדיכאון כלל. כי לפעמים האדם לא מבין מה הוא לא אוהב במציאות שלנו. אבל בתת המודע שלו, יש המון דברים שהוא היה רוצה לשנות במציאות שלנו, אם הוא היה יכול לעשות זאת. והרצונות הידועים לאדם + הרצונות המודחקים שיש לאדם בתת המודע שלו, הם אלו שאחראיים לתחושת הדיכאון שיש לאדם, מכך שהמציאות היא לא בדיוק כרצונו. והפרעת חרדה, גם היא נובעת באופן ישיר מכך שהאדם מפחד שהמציאות לא תהיה כרצונו. כי אם אין לאדם שום רצון, שהמציאות תהיה כך או אחרת, ממילא לא שייך שהוא יהיה בחרדה כלשהי. כי הוא לא אכפת לו כלל מה יקרה במציאות...
אחריות אישית במערכות יחסים, למה לא טוב לי? האם אני אשם? האם לקחת אחריות או להסיר אחריות? האם להאשים את עצמך או להאשים מישהו אחר? מי אשם בזוגיות? האם להסיר אחריות? אחריות אישית בזוגיות, לקחת אחריות בזוגיות, מתי להסיר אחריות?
אחריות אישית במערכות יחסים, למה לא טוב לי? האם אני אשם? האם לקחת אחריות או להסיר אחריות? האם להאשים את עצמך או להאשים מישהו אחר? מי אשם בזוגיות? האם להסיר אחריות? אחריות אישית בזוגיות, לקחת אחריות בזוגיות, מתי להסיר אחריות?
...אינך מרוצה מהקריירה, מהבריאות, מההשכלה, ומהיחסים האישיים באופן כללי - אז הגיוני יותר שתטיל אחריות על עצמך כשאתה נתקל בבעיות בזוגיות. מדוע? משום שאם משהו לקוי באישיות שלך, ביכולת שלך להתמודד או בתפיסות שלך - הדבר ילווה אותך גם אחרי הזוגיות הנוכחית. האם נכון להסיר אחריות ולהטיל אותה על בן הזוג? אליעד מסביר שלהאשים את בן הזוג זה למעשה להסיר אחריות מעצמך ולהגיד: הפתרון לא אצלי אלא אצלו. אתה בעצם מוסר את הכוח לשלוט בסיטואציה למישהו אחר. אמנם אפשר להאשים את הצד השני עד אינסוף - אפשר אפילו לנקוט בצעדים...
משיכה למראה חיצוני, אני נמשך אליה כי היא יפה, אני חושב שהיא יפה כי אני נמשך אליה, למה אני חושב שהיא יפה? למה אני נמשך אליה? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? איך לגרום למישהו להימשך אליך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך?
משיכה למראה חיצוני, אני נמשך אליה כי היא יפה, אני חושב שהיא יפה כי אני נמשך אליה, למה אני חושב שהיא יפה? למה אני נמשך אליה? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? איך לגרום למישהו להימשך אליך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך?
...ההפוכה: למה אנחנו רואים מישהו מכוער? אדם שגוף או אופי מסוים אינם מייצרים אצלנו משיכה, ייתכן שנראה אותו גם כלא יפה או מכוער. כשאנחנו לא אוהבים מישהו או לא מרגישים איתו בנוח, יתכן שהמוח יתחיל להחמיר את המראה החיצוני שלו ולהפוך אותו לפחות מושך. אם אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים מאדם כלשהו, המוח ימצא דרכים להוריד את האטרקטיביות הפיזית שלו כדי להתמודד עם תחושת האכזבה. איך לגרום למישהו להימשך אליך? יש לא מעט אנשים שמחפשים דרכים לגרום למישהו להימשך אליהם. הדרך להפוך למושכים יותר בעיני אחרים אינה בהכרח...
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
...ומה תהיה התוצאה אם לא אגיב?. השיחה מציינת גם את השאלה אם התמודדות עם האלימות בצורה ישירה יכולה להחמיר את המצב. האם תמיד כדאי להגיב במצבים של אלימות? נראה כי השאלה האם תמיד כדאי להגיב? עוסקת בחשש שבני אדם או ילדים יכולים להרגיש כאשר הם מתמודדים עם אלימות. התשובה לשאלה זו לא תמיד חד משמעית. לפעמים תגובה לאלימות יכולה להחמיר את המצב, במיוחד אם היא מקדמת את המחולל של האלימות להרגיש חזק יותר. דוגמת השיחה מכילה מצב של ילד המכה ילד אחר ומחפש תגובה. אם הילד המוכה לא מגיב בכלל, יתכן שהילד המכה יפסיק, משום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בשביל מה לשאול שאלות, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בשביל מה לשאול שאלות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות להתווכח על מחיר למה אישה אלימה? אחד ועוד אחד שווה להתמודד עם לחץ חוויה נפשית חרדה במצבים של תקשורת עם אנשים פחד מתסמינים של חרדה מה זה לאהוב את עצמי? הגדרות של אהבה עצמית לגרום למישהי לאהוב אותך בלי תנאים האם להביע אהבה? האושר תלוי לנסות להיות מאושר להתגרש בגלל רומן מוצלח תנוחות מיניות אני לא שלם עם ההחלטות שלי החלטות בזוגיות איך להתמודד עם חרדה כללית? איך להתמודד עם מוות של ילד? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לבנות טבלת יעדי מכירות? לשכנע מישהו לשכנע לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה איך להתגרש בלי ליצור טראומה אצל הילד? חינוך להורים מחסום רוחני רוחניות תגרום לך לרצות למות התמודדות עם הפרעת אישיות הפרעות נפשיות אצל ילדים איך להצליח להחזיר אקס? איך להבין את האקסית שלך? למנוע כפיפה בחוליות עמוד השדרה שריר מכווץ איך לפגוש את אלוהים? אלוהים נפרד הארה קורית באופן אקראי או רק עם מאמץ הארה רוחנית אקראית להיות אלוהים חלש מה מיוחד בספר להיות אלוהים? איך לעשות כסף מכסף? איך להתעשר מהר בלי מאמץ? להתמודד עם שאלות משמעות החיים מה התכלית של החיים אחרי החיים? התמודדות עם מחשבות שליליות אוטומטיות איך לגרום למישהו ליהנות לתת? אין בחירה חופשית רובוט עולם מושלם עולם הצמצום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, יועץ טיפולי, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושאי בשביל מה לשאול שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 7.2188 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 05:50:47 - wesi1