אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחינם ✔בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?

ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות / המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו / לתמחר את המוצר ללקוח, לשם כך צריכים לבצע עבודה מסוימת, כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח.

במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות לעשות אפיון צרכים עם הלקוח, העלות לתת יעוץ ללקוח לראות מה בדיוק הוא רוצה וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי.

יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ובהתאם אליו להכין את הצעת המחיר. לדוגמה, בן אדם שרוצה הצעת מחיר לבניית בית (הצעת מחיר לשירותי בנייה), הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל.

דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל בסיסו יש להכין הצעת מחיר מסודרת. והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח בו את התוכניות לביצוע.

ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך.

ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי.

ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה.

פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ישלם לפי מה שיעלה לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט פלוס). כאן יכולות להיות כל מיני בעיות. 1 - יכול להיות שהלקוח עדיין ירצה הערכת מחיר, שיש עלות להכין גם אותה. 2 - לא בטוח שהלקוח יסמוך עליך שאתה תקבע במהלך הדרך, כמה עולה העבודה שלו. 3 - תתכן בעיה בזמן אמת, לדעת כמה עולה העבודה, לפני הרווח שלך. אבל ברמת העיקרון, אפשרי לסגור עם הלקוח הסכם שאומר, שהמחיר יהיה "קוסט פלוס". דהיינו, אתה תבצע את העבודה, ותציג לדוגמה חשבוניות על עלות החומרים ועל זה תיקח X רווח. זאת לדוגמה אפשרות, שלכאורה חוסכת את העלות להוציא הצעת מחיר מסודרת. אבל היא אפשרית ברמה העקרונית.

אפשרות נוספת יכולה להיות, להוציא ללקוח הצעת מחיר לא מדויקת, אלא רק הצעת מחיר מבוססת הערכה כללית. והחיסרון הוא שאז אפשרי שאתה או הלקוח תגרמו לעצמכם נזקים ומריבות בזמן אמת. כי יתכן שאתה תרצה עוד כסף וכולי.

ולכן כעיקרון, עדיף להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת, הצעת מחיר מדוייקת, הצעת מחיר תחרותית, הצעת מחיר עם מחיר תחרותי, כמה אפשר, בלי הרבה בצמים (בצמ = בלתי צפוי מראש) בלתמים (בלתם = בלתי ידוע מראש) וכולי.

ולכן אנחנו חוזרים לשאלה, איך להתמודד עם העלות להוציא הצעת מחיר? ואיך לבקש כסף מהלקוח בתמורה לזה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז היבט נוסף שאפשרי לקחת בחשבון, הוא האם במהלך הצעת המחיר ללקוח, אנחנו מספקים ללקוח שירות שהוא יוכל להשתמש בו, גם אם הוא לא יעשה את העבודה איתנו. שאז לדוגמה, אפשרי ויותר קל לגבות כסף על עצם זה שמוציאים ללקוח הצעת מחיר.

לדוגמה: נניח שמתכננים לבן אדם בית, אז אפשרי לגבות כסף על שירותי הייעוץ, על השירות של הכנת כתב הכמויות, על השירות של התכנון והכנת תוכניות וכולי.

במילים אחרות, אפשרי לקחת את תהליך הכנת הצעת המחיר, לחלק אותו לחלקים ולגבות מהלקוח כסף, עבור החלקים שהם בטוח מביאים לו תועלת, גם אם הוא לא ירצה בסוף לבצע איתך את העבודה.

כמובן שאפשרי להגדיר, שאם הלקוח כן מבצע בסופו של דבר את העבודה, הרי שהעלות של הכנת הצעת המחיר, תתקזז מהעלות של ביצוע העבודה וכיו"ב.

או ניקח לדוגמה שמאי, שלוקח כסף על עצם זה שהוא עושה שמאות לנכס מסוים / שמאות והערכת שווי חברה / הערכת שווי נכס וכיו"ב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם עצם זה שאתה עוזר לאדם להחליט האם כדאי לו כלכלית לבצע את העבודה. גם בלי קשר להאם בסוף הוא יבצע או לא יבצע את העבודה.

ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך הוצאת הצעת המחיר לחלקים. ולנסות לגבות כסף מהלקוח עבור כל החלקים שהם בטוח מספקים לו ערך ושהוא יהיה מוכן לשלם עבורם.


אבל הנקודה החשובה ביותר שצריכים לדעת, היא העניין של היצע וביקוש. שככל שתשקיע יותר בשיווק, וככל שתייצר לך יותר ביקוש, ככה תוכל לבקש יותר כסף, על עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר להוצאת הצעת מחיר ללקוח.

כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה לך מספיק ביקוש, אז תוכל לגבות כסף, גם עבור כל דבר ודבר שאתה עושה. על עצם זה שאתה מדבר עם הלקוח בטלפון להבין מה הוא צריך. על עצם זה שאתה מאפיין איתו את מה שהוא צריך וכולי.

השאלה היא, כמה ביקוש יש לך, וכמה ערך מקבל הלקוח שלך, מעצם זה שאתה מוכן להקדיש לו זמן, לבדוק את ההתאמה ביניכם. כי אם אתה נתפש כאיש מקצוע אמין בעיני הלקוח, הרי שהלקוח יהיה מוכן לשלם, עבור הייעוץ ממך, לדעת מה האמת, כמה עולה לו משהו, מגורם אמין ומקצועי.

לדוגמה, אדם שבונה בית, שהוא ירצה לקבל יעוץ מקצועי, על: מה כדאי לו לבנות, עם איזה חומרים כדאי לו לבנות את הבית, וכמה באמת זה יעלה לו. ובן אדם, יהיה מוכן לשלם כסף, על שירותי היעוץ האלו. אבל לשם כך, הוא חייב לתפוש אותך כגורם מקצועי, שהוא סומך עליך יותר מאשר על כל אחד אחר.

כי אם לא, אז הוא יכול לקבל הצעות מחיר מעוד אנשים. רק השאלה היא, כמה הלקוח סומך על הצעת המחיר שהוא מקבל ממישהו אחר.


ולכן הגיוני להסביר ללקוח, שהוא צריך לעבור תהליך של יעוץ, איתור צרכים, להבין מה בדיוק הוא צריך, להבין מה בדיוק מתאים לו, להבין איך הכי נכון לעשות את העבודה, להבין כמה יעלה לו לבצע את העבודה ולהבין אם ומה האפשרויות שיש ללקוח. במילים אחרות, לספק ללקוח שירות, בעצם זה שאתה מספק לו הצעת מחיר מקצועית.


נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, היא שככל שיהיה לך יותר ביקוש, כנראה שיהיו לך יותר לקוחות טובים, שכנראה ייקחו ממך את העבודה, במובן שלא תוציא הצעת מחיר לחינם. דהיינו, שאם יהיה לך יותר ביקוש, תוכל לבחור את הלקוחות, שלדעתך יש יותר סיכוי שיסגרו איתך עסקה, ושלא סתם ישרפו לך את הזמן בלהוציא להם הצעת מחיר.


ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שהכל זה עניין של האלטרנטיבות שלך כבעל עסק. דהיינו, האם הגיוני להתלונן על זה שהחומרים של המוצר, עולים כסף? האם הגיוני להתלונן, ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק מהוצאות השיווק והמכירה.

דהיינו, בסוף אתה פועל לפי האלטרנטיבות שלך. האם יש לך אפשרות להרוויח כסף, ולחסוך כסף על השיווק? על הייצור? על חומרי הגלם? על הוצאת הצעת המחיר?

ולכן בסופו של דבר, צריך להתעסק בהגדלת ביקושים, דהיינו, להגדיל את הביקוש של העסק שלך ללקוחות, ותמיד לפעול לפי האפשרויות שלך. אם אתה יכול, תגבה כסף גם על עצם זה שאתה עונה למישהו לטלפון. אם אתה לא יכול, אז אל תגבה כסף גם לא על העבודה שלך, אלא תיתן הנחה, כי אין לך ברירה אחרת וכולי.

לסיכום: תעשה שיווק ללקוחות בצורה נכונה, ואז ממילא בטווח הרחוק, תוכל גם לגבות כסף על עצם זה שאתה מוציא הצעת מחיר ללקוח, גם על שירותי יעוץ שאתה נותן ללקוח וכולי.
הערכת שווי נכס שמאות והערכת שווי חברה סיכוי עושים כסף איש מקצוע אמין קביעת מחיר זמן אמת אפיון צרכים להתווכח על המחיר להציע מחיר ללקוח עוד כסף איך לבקש איך לבקש כסף על איך לבקש כסף על הצעת מחיר איך להציע מחיר איך להציע מחיר ללקוח איך לקבל איך לקבל כסף על איך לקבל כסף על הצעת מחיר איך לתמחר איך לתמחר עבודה איך לתמחר עלות איך לתמחר עלות הצעת מחיר איך לתמחר שירות בחינם בלי כסף בקשת תשלום על בקשת תשלום על הצעת מחיר האם לבקש תשלום על האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר הזמנת עבודה הכנת הצעת מחיר הכנת כתב כמויות הצעת מחיר הצעת מחיר בחינם הצעת מחיר בלי כסף הצעת מחיר בתשלום הצעת עבודה חינם כמה כמה כסף כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כסף כתב כמויות לבקש לבקש כסף לבקש כסף על לבקש כסף על הזמנת עבודה לבקש כסף על הצעת מחיר לבקש תשלום לבקש תשלום על לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר להציע להציע מחיר להציע מחיר ללקוח לקבוע מחיר לקבל כסף על לקבל כסף על הצעת מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתמחר עבודה לתמחר עלות לתמחר עלות הצעת מחיר לתמחר שירות מוצר מחיר מחיר ללקוח עבודה עלויות הכנת הצעת מחיר עלויות לתמחר עלויות תמחור מוצר עלות עלות הכנת הצעת מחיר עלות לתמחר עבודה קביעת מחיר קוסט פלוס שיטות שיטות ל שיטות להצעת מחיר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תשלום תשלום על הצעת מחיר
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
... ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם , מאושר בחינם למה אנשים רוצים לקבל דברים בחינם? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים לקבל דברים בחינם מתוך צורך פסיכולוגי עמוק שיאהבו אותם בלי תנאים. ... מוחלטת, רוצה שאלוהים והמציאות ייכנעו לו ויעניקו לו את מבוקשו ללא צורך להתאמץ או לתת תמורה. הוא משתמש בדוגמה מוחשית מעולם המסחר: אף אדם לא נכנס לחנות ומבקש מוצר בחינם בטענה שהמוכר אמור להיות טוב אליו. לעומת זאת, כאשר מגיעים לתחום הרוחני, אנשים מצפים לקבל את הידע, האושר והאהבה בחינם, מתוך אמונה שזה מגיע להם ללא תמורה. האם אפשר לקבל ... אתה באמת אוהב את המציאות שלך ללא תנאים, אינך צריך לשנות או לקבל דבר, אך ברגע שאתה רוצה לשנות משהו, כבר נוצרת מערכת יחסים של תנאי ומחיר. מדוע אנשים מחפשים רוחניות בחינם? אליעד מסביר שהרצון לקבל רוחניות בחינם נובע מאמונה מוטעית לפיה רוחניות, בניגוד לחומריות, צריכה להינתן ללא תמורה, אחרת היא אינה אמיתית. הוא מציין שהאדם לא מבקש מוצרים גשמיים בחינם, אך כן מצפה לכך מהרוחניות. הסיבה היא שהאדם חושב ... ישתנה לטובתו, הוא חייב לפעול ולשלם את המחיר הנדרש, כלומר, להשקיע מאמץ. הוא מביא דוגמאות רבות של אנשים שמתלוננים על כך שהמציאות לא מתחשבת בהם ולא נותנת להם דברים בחינם, אך מסביר שאין כל טעם בתלונות, כיוון שהמציאות ... ההשקעות: ככל שהסיכון גדול יותר, כך גם הפוטנציאל לרווח גדול יותר. מי שמחפש להצליח או להיות מאושר חייב להבין שיש לזה מחיר, והוא חייב להסכים לשלם אותו. למה גם עזרה בחינם אינה באמת עוזרת לאדם? אליעד מסביר שלעיתים אפילו אם מישהו יעזור לאדם אחר ללא תמורה, זה לא באמת יפתור את הבעיה, כי בסופו של דבר האדם יידרש להתאמץ בעצמו מול המציאות. הוא אומר שאפשר לתת לאדם ייעוץ בחינם, אך עדיין הוא יצטרך להתאמץ כדי לממש אותו. האדם ... מה ההבדל בין גשמיות לרוחניות בעניין התשלום? אליעד מצביע על העובדה שבגשמיות אנשים מבינים שהם צריכים לשלם כדי לקבל משהו, אך ברוחניות הם טועים לחשוב שזה צריך להינתן בחינם. הוא מציין שבסופו של דבר, גם התועלת הרוחנית ... להגדיל את החשק והרצון להשיג את המטרה. כלומר, אם קשה לך, דווקא אז כדאי לך להתאמץ יותר, כי הקושי מעיד שאתה קרוב יותר לדבר החשוב באמת. לסיכום, האם יש משהו שאפשר לקבל בחינם? בסופו של דבר, אליעד חוזר ואומר שהדבר היחיד שאפשר לקבל בחינם הוא את מה שכבר יש לך כרגע. כל דבר מעבר לכך דורש ... לא בחומריות ולא ברוחניות, ושההצלחה האמיתית מגיעה רק אחרי שהאדם מוכן להשקיע ולהתאמץ. אין ארוחות חינם איך להשיג אושר אמיתי? למה קשה להשיג מטרות? האם אפשר לקבל דברים בחינם? למה המציאות לא מתחשבת בי? מה זה חוק ההדדיות? כסף ...
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
... אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם , לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה מדוע אנשים מרגישים לא בנוח לקבל מתנות בחינם? אליעד כהן מסביר את הנושא של קבלת מתנות בחינם, ומדוע אנשים רבים מתקשים לקבל משהו בלי להרגיש חובה לתת בחזרה. לדבריו, קיימות שתי יכולות מרכזיות: היכולת לתת והיכולת לקבל. בעוד שרוב האנשים מוצאים הנאה וסיפוק בנתינה לאחרים, קיים קושי רגשי משמעותי בקבלת דברים בחינם. כאשר מישהו מקבל משהו, הוא עלול להרגיש מושפל, חלש או חייב, ולכן מעדיף לעיתים להימנע מלקבל מתנות או עזרה מאחרים. יש אנשים המעדיפים לומר במפורש שלא לתת להם כלום, וזאת כדי להימנע מתחושת התלות או החוב שנוצרת ברגע קבלת המתנה. כיצד מתנה גורמת לאדם להרגיש חלש או חייב? הסיבה לקושי בקבלת מתנות בחינם, כפי שמסביר אליעד, קשורה לתחושת חולשה ופגיעות. כאשר אדם מקבל מתנה או עזרה, הוא מרגיש לעיתים קרובות כאילו הוא נזקק או תלוי באחר, דבר שמנוגד לתפיסתו העצמית כאדם עצמאי וחזק. ... הלא נעימה שהוא לבד או חלש, דבר שגורם לו לנסות להחזיר משהו, רק כדי לא להרגיש שהוא חייב. למה אנשים מרגישים שלא מגיע להם לקבל דברים טובים בחינם? אנשים חשים תחושת אשמה או מבוכה כאשר הם מקבלים מתנות בחינם, מכיוון שהם מאמינים שהם צריכים להרוויח את הדברים הטובים שהם מקבלים. יש תפיסה נפוצה לפיה דברים שניתנים בחינם מעידים שהאדם שמקבל אותם אינו בעל ערך מספיק, ולכן הוא צריך לעבוד או לשלם עבור מה שהוא מקבל. אליעד מדגיש את החשיבות שבפיתוח יכולת רגשית לקבל דברים בחינם בלי לחוש נחות או חסר ערך. מהו המצב האידיאלי של נתינה וקבלה לפי אליעד? לפי אליעד, המצב האידיאלי הוא כזה שבו האדם נותן ומקבל ללא תנאים. הוא מסביר שהיכולת האמיתית היא לאהוב ולקבל אהבה בלי צורך בסיבה או תמורה, כלומר, חסד חינם. אדם שמסוגל לקבל בחינם, ללא תחושת חובה או השפלה, וגם לתת לאחרים ללא ציפייה לתמורה, חווה תחושה של שלמות רגשית. אליעד משתמש בדימוי של מצב שבו כל אדם היה יכול להשיג כל מה שהוא רוצה ללא מאמץ - מצב שעל ... מאחר והוא עלול לגרום לאיבוד הטעם והריגוש בחיים. מה הקשר בין נתינה וקבלה לבין תחושת ערך עצמי? אליעד מדגיש קשר ישיר בין היכולת לקבל דברים בחינם לבין תחושת הערך העצמי של האדם. אדם שלא אוהב את עצמו ללא תנאי יחוש אי נוחות כשיקבל משהו בחינם, משום שהוא יחשוב שהוא לא ראוי לכך. הוא יסביר לעצמו שהוא צריך לעבוד או להתאמץ כדי להצדיק את מה שהוא מקבל. לעומת זאת, אדם שמקבל את עצמו לחלוטין, לא ירגיש אשמה או חוסר נוחות ... או להרגיש חייב. אליעד מפרש שהשנאה למתנות נובעת מפחד או קושי פסיכולוגי לקבל אהבה או חסד ללא תנאים. הוא מסביר שדווקא היכולת לקבל ולהעניק בחינם ללא תנאים וללא אשמה היא הדרך לשלמות פנימית ולחוויית חיים טובה יותר. לסיכום, כיצד אפשר להגיע ליכולת לקבל ולתת ללא תנאים? הדרך להגיע לקבלה ונתינה ללא תנאים, לפי אליעד, היא קודם ... כזה הוא מצב אידיאלי של קיום הרמוני שבו האדם אינו עסוק כל הזמן בניסיון להצדיק או להרוויח את האהבה והטוב שמגיעים אליו. למה קשה לקבל מתנות בחינם? איך לקבל בלי להרגיש חייב? מה המשמעות של חסד חינם? האם אפשר לתת ללא תנאים? מדוע אנשים שונאים לקבל צדקה? איך לפתח אהבה עצמית ללא תנאים? מה זה שונא מתנות יחיה? פיתוח היכולת לקבל, פיתוח היכולת לתת, יכולת נתינה בלי תנאים, יכולת קבלה בלי תנאים, חסד חינם, להרגיש קבצן, לקבל צדקה, להיות קבצן, הכל בחינם, לעבוד בחינם, לקבל משכורת בחינם, רצון לקבל, רצון לתת ...
אהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב בלי תנאים? האם לאהוב באהבת חינם?
אהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב בלי תנאים? האם לאהוב באהבת חינם?
... חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב ... למרות שהוא לא עשה משהו שמצדיק את האהבה שלך כלפיו. אליעד כהן טוען כי אהבת חינם היא למעשה דבר רע, וכי כאשר אתה אוהב מישהו בחינם , אתה בעצם שונא מישהו אחר. מה קורה כשאנחנו אוהבים מישהו בחינם? הסברו של אליעד כהן מבוסס על המושג של אהבת חינם בתור תופעה של אהבה שמגיעה ללא תנאים. הוא מביא את הדוגמה של אדם שפוגע באחרים, לדוגמה גנב. אם אתה אוהב את הגנב בחינם, כלומר, מבלי שהוא עשה דבר שיגרום לו להרוויח את האהבה שלך, אתה למעשה שונא את זה שהגנב פגע בו. כשתאהב את הגנב בחינם, אתה משדר מסר של העדפה לאדם שעשה רע, ובכך בעצם מזלזל במי שנפגע ממנו. למה אהבת חינם היא ... אתה בעצם שולל את הזכות של מי שנפגע ממנו לאהוב אותו. כלומר, אם אתה לא רואה סיבה לאהוב את אותו אדם, אך בכל זאת עושה זאת בחינם, אתה בעצם פוגע בכבוד ובזכות של אלה שהוא פגע בהם. זאת אומרת, אהבת חינם לא רק שמזלזלת במי ... חוסר ההבנה למה יש לאהוב אנשים בתנאים מסוימים. מה רע באהבת חינם? החלק המרכזי של הרצאתו של אליעד כהן הוא שלא כדאי לאהוב בחינם ואותו דבר נכון לגבי שנאה בחינם. הוא מדגיש כי המציאות לא אוהבת אף אחד בחינם - אין דבר כזה בעולם שבו הכל מגיע בחינם ללא סיבה מוצדקת. כל פעולה, כך אליעד כהן, צריכה להיות מבוססת על חוקים ותנאים. מי שעושה ... תנאים? אליעד כהן מציין כי רעיונות כמו לאהוב ללא תנאים יכולים להיבחן בפרספקטיבות אחרות, אך ההמלצה הכללית היא שלא לאהוב בחינם. אהבת חינם היא בעיניו בעיה מוסרית - כי כשאתה אוהב מישהו שלא מגיע לו את זה, אתה בעצם מזלזל ...
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
... בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם מהם הסודות של האושר והאם יש מתנות בחינם? בהרצאה זו, אליעד עוסק בנושא האושר והקשר בין טוב ורע, תשלום ומתנות. הוא מציג את הרעיון המרכזי שהאושר לא יכול להיות חינם, ושיש מחיר לכל דבר טוב שאנחנו מקבלים. ההרצאה מתחילה בהסבר על איך אנשים לעיתים קרובות אוהבים לקבל דברים בחינם, אך בפועל, כל דבר שמקבלים בחינם דורש תשלום בצורה של סבל, אכזבה או מאמץ. אליעד מציין כי כל מי שמרגיש כי הוא מקבל משהו בחינם נמצא במערכת יחסים לא מאוזנת עם החיים. הוא טוען שברגע שאתה מקבל משהו בחינם, אתה למעשה משלם עבורו בצורה אחרת - למשל, בזיכרונות רעים או בחרדות עתידיות. כל זה מתבצע בהתאם לחוק ההדדיות. האם כל דבר טוב דורש גם רע? אליעד מבצע ... אליעד משיב על השאלה הפופולרית האם יש מתנות חינם, ומציג את רעיונו כי כל דבר שמקבלים בחינם מגיע עם מחיר. אפילו אם אנחנו מקבלים משהו בחינם, כמו אוויר או מים, תמיד יש מחיר - לא תמיד ברור, אך תמיד קיים. כל דבר בחיים דורש איזון, ואפילו הרגעים הפשוטים ביותר דורשים תשלום פנימי כלשהו. ההבדל ... עובר להסביר את ההבדל בין אנשים שמוכנים לשלם על דברים ובין כאלה שמבקשים לקבל כל דבר בחינם. הוא מדבר על איך אנשים שמבקשים דברים בחינם למעשה סובלים יותר בסופו של דבר, משום שהם לא מבינים את הצורך של תשלום כלשהו בחיים. כל דבר שאדם מקבל בחינם יהיה מלווה בתחושות של חוסר איזון, שיגרמו לו יותר סבל מאשר אם היה משלם על אותו דבר. האם ניתן להשיג אושר בלי סבל? בהמשך, אליעד מציע דרך להתמודד עם ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר ... של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או ... מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, ... לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון? ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
... התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, ... המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן ... בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, ... גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של לקבל משהו בלי להתאמץ. כשאדם מקבל מוצר בחינם , הוא מקבל אקסטרה תחושה של זכייה, של ניצחון על ... גבוהה יותר, של מגיע לי משהו בלי מאמץ. האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום? אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג בחינם. לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף ... כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים ... וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים ... המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית. למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם? סבל מתמשך או סבל קצר? למה מדענים לא שואלים ...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
... פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי ... תשלום כלשהו? כנראה שלא. ונכון שבפועל יש הבדל מסוים, בין לפרסם בחינם סרטון בפייסבוק שמפיץ את עצמו באופן ויראלי לבין לשלם לפייסבוק כסף כדי שהם יפרסמו את הפרסומת שלך ...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
... בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם , החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם? בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט ... חינם או בהנחה. חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם. מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות. מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה. איך עושים שיווק נכון ואמיתי? אליעד מסביר ...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
... למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק ... פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת. מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה? כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים ... איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר. איך לקוחות הופכים למשווקים ... החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ... את המוצר וימליצו עליו לאחרים. איך להפוך לקוח לאיש מכירות? לתת ללקוחות להתנסות בחינם איך לשווק מוצרי מידע באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט איך לתמחר ... ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם מוכרים ... 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם , הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש ... מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו ... נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם, איך לשווק ללקוחות, המלצות של לקוחות ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף ...
איך הכי טוב הופך להיות הכי רע? איך לא להפוך טוב לרע? איך לא להרגיש רע? תלות רגשית, איך לא להיות תלוי רגשית? למה רע אחרי פרידה זוגית? מתי רע אחרי חופשה? למה לא להיאחז בדברים? למה אי אפשר להרגיש טוב בלי תנאים? למה אין טוב בחינם?
איך הכי טוב הופך להיות הכי רע? איך לא להפוך טוב לרע? איך לא להרגיש רע? תלות רגשית, איך לא להיות תלוי רגשית? למה רע אחרי פרידה זוגית? מתי רע אחרי חופשה? למה לא להיאחז בדברים? למה אי אפשר להרגיש טוב בלי תנאים? למה אין טוב בחינם?
... איך לא להיות תלוי רגשית? למה רע אחרי פרידה זוגית? מתי רע אחרי חופשה? למה לא להיאחז בדברים? למה אי אפשר להרגיש טוב בלי תנאים? למה אין טוב בחינם? איך הכי טוב הופך להיות הכי רע? כשאנשים נהנים ממשהו, הם בדרך כלל לא חושבים על המחיר שיגבו מהם בעתיד. אליעד כהן מדבר ... מציין כי הוא לא נגד להיקשר, אך עלינו להיות מודעים למחירים. אנחנו חייבים לדעת איך לשמור על פרופורציות ולזכור תמיד שדברים טובים לא באים בחינם, ושהם יכולים להתחלף או להיגמר. המודעות למחיר יכולה לשמור אותנו מפני סבל. תלות רגשית היקשרות לדברים הנאה עם תנאים תהליכים ... שלך, הוא היה עושה פעולה כדי לראות והיה מאוד נהנה מזה שהוא רואה. זאת אומרת שהתחושה של ההנאה נובעת רק מהחוויה של החיסרון, ולכן הנאה לא באה בחינם. מה זאת אומרת, הנאה לא באה בחינם? כשאתה נהנה בטיול, נגיד, זה רק בגלל שאתה יודע שאחר כך אתה חוזר לפה. עכשיו, אם אתה נהנה מאיפשהו ואתה אומר, אני הולך להישאר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחינם, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחינם, איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי בטלפון, מטפל טוב בתחום בחינם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 03:32:37 - wesi1