אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להציע מחיר ✔בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?

ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות / המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו / לתמחר את המוצר ללקוח, לשם כך צריכים לבצע עבודה מסוימת, כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח.

במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות לעשות אפיון צרכים עם הלקוח, העלות לתת יעוץ ללקוח לראות מה בדיוק הוא רוצה וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי.

יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ובהתאם אליו להכין את הצעת המחיר. לדוגמה, בן אדם שרוצה הצעת מחיר לבניית בית (הצעת מחיר לשירותי בנייה), הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל.

דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל בסיסו יש להכין הצעת מחיר מסודרת. והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח בו את התוכניות לביצוע.

ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך.

ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי.

ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה.

פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ישלם לפי מה שיעלה לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט פלוס). כאן יכולות להיות כל מיני בעיות. 1 - יכול להיות שהלקוח עדיין ירצה הערכת מחיר, שיש עלות להכין גם אותה. 2 - לא בטוח שהלקוח יסמוך עליך שאתה תקבע במהלך הדרך, כמה עולה העבודה שלו. 3 - תתכן בעיה בזמן אמת, לדעת כמה עולה העבודה, לפני הרווח שלך. אבל ברמת העיקרון, אפשרי לסגור עם הלקוח הסכם שאומר, שהמחיר יהיה "קוסט פלוס". דהיינו, אתה תבצע את העבודה, ותציג לדוגמה חשבוניות על עלות החומרים ועל זה תיקח X רווח. זאת לדוגמה אפשרות, שלכאורה חוסכת את העלות להוציא הצעת מחיר מסודרת. אבל היא אפשרית ברמה העקרונית.

אפשרות נוספת יכולה להיות, להוציא ללקוח הצעת מחיר לא מדויקת, אלא רק הצעת מחיר מבוססת הערכה כללית. והחיסרון הוא שאז אפשרי שאתה או הלקוח תגרמו לעצמכם נזקים ומריבות בזמן אמת. כי יתכן שאתה תרצה עוד כסף וכולי.

ולכן כעיקרון, עדיף להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת, הצעת מחיר מדוייקת, הצעת מחיר תחרותית, הצעת מחיר עם מחיר תחרותי, כמה אפשר, בלי הרבה בצמים (בצמ = בלתי צפוי מראש) בלתמים (בלתם = בלתי ידוע מראש) וכולי.

ולכן אנחנו חוזרים לשאלה, איך להתמודד עם העלות להוציא הצעת מחיר? ואיך לבקש כסף מהלקוח בתמורה לזה שמוציאים לו הצעת מחיר?


אז היבט נוסף שאפשרי לקחת בחשבון, הוא האם במהלך הצעת המחיר ללקוח, אנחנו מספקים ללקוח שירות שהוא יוכל להשתמש בו, גם אם הוא לא יעשה את העבודה איתנו. שאז לדוגמה, אפשרי ויותר קל לגבות כסף על עצם זה שמוציאים ללקוח הצעת מחיר.

לדוגמה: נניח שמתכננים לבן אדם בית, אז אפשרי לגבות כסף על שירותי הייעוץ, על השירות של הכנת כתב הכמויות, על השירות של התכנון והכנת תוכניות וכולי.

במילים אחרות, אפשרי לקחת את תהליך הכנת הצעת המחיר, לחלק אותו לחלקים ולגבות מהלקוח כסף, עבור החלקים שהם בטוח מביאים לו תועלת, גם אם הוא לא ירצה בסוף לבצע איתך את העבודה.

כמובן שאפשרי להגדיר, שאם הלקוח כן מבצע בסופו של דבר את העבודה, הרי שהעלות של הכנת הצעת המחיר, תתקזז מהעלות של ביצוע העבודה וכיו"ב.

או ניקח לדוגמה שמאי, שלוקח כסף על עצם זה שהוא עושה שמאות לנכס מסוים / שמאות והערכת שווי חברה / הערכת שווי נכס וכיו"ב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם עצם זה שאתה עוזר לאדם להחליט האם כדאי לו כלכלית לבצע את העבודה. גם בלי קשר להאם בסוף הוא יבצע או לא יבצע את העבודה.

ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך הוצאת הצעת המחיר לחלקים. ולנסות לגבות כסף מהלקוח עבור כל החלקים שהם בטוח מספקים לו ערך ושהוא יהיה מוכן לשלם עבורם.


אבל הנקודה החשובה ביותר שצריכים לדעת, היא העניין של היצע וביקוש. שככל שתשקיע יותר בשיווק, וככל שתייצר לך יותר ביקוש, ככה תוכל לבקש יותר כסף, על עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר להוצאת הצעת מחיר ללקוח.

כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה לך מספיק ביקוש, אז תוכל לגבות כסף, גם עבור כל דבר ודבר שאתה עושה. על עצם זה שאתה מדבר עם הלקוח בטלפון להבין מה הוא צריך. על עצם זה שאתה מאפיין איתו את מה שהוא צריך וכולי.

השאלה היא, כמה ביקוש יש לך, וכמה ערך מקבל הלקוח שלך, מעצם זה שאתה מוכן להקדיש לו זמן, לבדוק את ההתאמה ביניכם. כי אם אתה נתפש כאיש מקצוע אמין בעיני הלקוח, הרי שהלקוח יהיה מוכן לשלם, עבור הייעוץ ממך, לדעת מה האמת, כמה עולה לו משהו, מגורם אמין ומקצועי.

לדוגמה, אדם שבונה בית, שהוא ירצה לקבל יעוץ מקצועי, על: מה כדאי לו לבנות, עם איזה חומרים כדאי לו לבנות את הבית, וכמה באמת זה יעלה לו. ובן אדם, יהיה מוכן לשלם כסף, על שירותי היעוץ האלו. אבל לשם כך, הוא חייב לתפוש אותך כגורם מקצועי, שהוא סומך עליך יותר מאשר על כל אחד אחר.

כי אם לא, אז הוא יכול לקבל הצעות מחיר מעוד אנשים. רק השאלה היא, כמה הלקוח סומך על הצעת המחיר שהוא מקבל ממישהו אחר.


ולכן הגיוני להסביר ללקוח, שהוא צריך לעבור תהליך של יעוץ, איתור צרכים, להבין מה בדיוק הוא צריך, להבין מה בדיוק מתאים לו, להבין איך הכי נכון לעשות את העבודה, להבין כמה יעלה לו לבצע את העבודה ולהבין אם ומה האפשרויות שיש ללקוח. במילים אחרות, לספק ללקוח שירות, בעצם זה שאתה מספק לו הצעת מחיר מקצועית.


נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, היא שככל שיהיה לך יותר ביקוש, כנראה שיהיו לך יותר לקוחות טובים, שכנראה ייקחו ממך את העבודה, במובן שלא תוציא הצעת מחיר לחינם. דהיינו, שאם יהיה לך יותר ביקוש, תוכל לבחור את הלקוחות, שלדעתך יש יותר סיכוי שיסגרו איתך עסקה, ושלא סתם ישרפו לך את הזמן בלהוציא להם הצעת מחיר.


ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שהכל זה עניין של האלטרנטיבות שלך כבעל עסק. דהיינו, האם הגיוני להתלונן על זה שהחומרים של המוצר, עולים כסף? האם הגיוני להתלונן, ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק מהוצאות השיווק והמכירה.

דהיינו, בסוף אתה פועל לפי האלטרנטיבות שלך. האם יש לך אפשרות להרוויח כסף, ולחסוך כסף על השיווק? על הייצור? על חומרי הגלם? על הוצאת הצעת המחיר?

ולכן בסופו של דבר, צריך להתעסק בהגדלת ביקושים, דהיינו, להגדיל את הביקוש של העסק שלך ללקוחות, ותמיד לפעול לפי האפשרויות שלך. אם אתה יכול, תגבה כסף גם על עצם זה שאתה עונה למישהו לטלפון. אם אתה לא יכול, אז אל תגבה כסף גם לא על העבודה שלך, אלא תיתן הנחה, כי אין לך ברירה אחרת וכולי.

לסיכום: תעשה שיווק ללקוחות בצורה נכונה, ואז ממילא בטווח הרחוק, תוכל גם לגבות כסף על עצם זה שאתה מוציא הצעת מחיר ללקוח, גם על שירותי יעוץ שאתה נותן ללקוח וכולי.
הערכה גורמים לנסות תחרות איך לעשות יותר כסף שאלות להרוויח הרבה כסף עלות התאמות כמה כסף לבקש מדוייק התאמה איך לבקש איך לבקש כסף איך לבקש כסף על הצעת מחיר איך להציע מחיר איך להציע מחיר ללקוח איך לקבל איך לקבל כסף איך לקבל כסף על הצעת מחיר איך לתמחר איך לתמחר עבודה איך לתמחר עלות איך לתמחר עלות הצעת מחיר איך לתמחר שירות בחינם בלי כסף בקשת תשלום בקשת תשלום על הצעת מחיר האם לבקש תשלום האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר הזמנת עבודה הכנת הצעת מחיר הכנת כתב כמויות הצעת מחיר הצעת מחיר בחינם הצעת מחיר בלי כסף הצעת מחיר בתשלום הצעת עבודה חינם כמה כסף כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כסף כתב כמויות לבקש לבקש כסף לבקש כסף על הזמנת עבודה לבקש כסף על הצעת מחיר לבקש תשלום לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר להציע להציע מחיר להציע מחיר ללקוח לקבוע מחיר לקבל כסף לקבל כסף על הצעת מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתמחר עבודה לתמחר עלות לתמחר עלות הצעת מחיר לתמחר שירות מוצר מחיר מחיר ללקוח עבודה עלויות הכנת הצעת מחיר עלויות לתמחר עלויות תמחור מוצר עלות עלות הכנת הצעת מחיר עלות לתמחר עבודה קביעת מחיר קוסט פלוס שיטות שיטות להצעת מחיר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תשלום תשלום על הצעת מחיר
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד שהלקוח יוותר על הרכישה. המחשבה שעוברת להם בראש היא שאם המחיר יהיה גבוה מדי, הלקוח מיד יברח ויחפש מוצר או שירות במקום אחר. אליעד מסביר שיש שני מצבים שונים להציע מחיר גבוה: הצעת מחיר גבוהה בפרסום או במדף, כאשר המחיר מוצג מראש. הצעת מחיר כחלק מתהליך של משא ומתן, ... המחיר שיוצג לציבור. למה אין צורך לפחד לתת מחיר גבוה במשא ומתן? במצב השני, כשהמחיר הוא חלק משיחה או משא ומתן, אליעד מסביר שאין צורך לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ללקוח גבוה בצורה מוגזמת, הוא לא מיד יעזוב את העסקה, אלא ינסה ... איך להצליח למכור במחיר גבוה? המפתח להצלחה במכירה של מוצר יקר או במחיר גבוה הוא להציג את ההצעה כחלק מתהליך. אליעד ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא לדעת לנהל את הדיאלוג עם הלקוח בצורה חכמה ויעילה. המחיר הגבוה עצמו לעולם אינו הגורם ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... בלבד, עליך להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק ... לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ...
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
... בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות ... טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם מהם הסודות של האושר והאם יש מתנות בחינם? בהרצאה זו, אליעד עוסק בנושא האושר והקשר בין טוב ורע, תשלום ומתנות. הוא מציג את הרעיון המרכזי שהאושר לא יכול להיות חינם, ושיש מחיר לכל דבר טוב שאנחנו מקבלים. ההרצאה מתחילה בהסבר על איך אנשים לעיתים קרובות אוהבים לקבל דברים בחינם, אך בפועל, כל דבר שמקבלים בחינם דורש תשלום בצורה של סבל, אכזבה או מאמץ. אליעד מציין כי כל מי שמרגיש כי הוא מקבל משהו בחינם נמצא במערכת יחסים לא מאוזנת עם החיים. הוא טוען שברגע שאתה מקבל משהו בחינם, אתה למעשה משלם עבורו בצורה אחרת - למשל, בזיכרונות רעים או ... הבחנה בין טוב ורע, ומסביר כיצד כל טוב כרוך בתשלום עבור רע. לדוגמה, כדי ליהנות מהחיים הטובים צריך לדעת גם להרגיש רע ... עם הרגעים הפחות טובים שבה. האם באמת יש מתנות חינם? לאחר מכן, אליעד משיב על השאלה הפופולרית האם יש מתנות חינם, ומציג את רעיונו כי כל דבר שמקבלים בחינם מגיע עם מחיר. אפילו אם אנחנו מקבלים משהו בחינם, כמו אוויר או מים, תמיד יש מחיר - לא תמיד ברור, אך תמיד קיים. כל דבר בחיים דורש איזון, ואפילו הרגעים הפשוטים ביותר דורשים תשלום פנימי כלשהו. ההבדל בין מי שמוכן לשלם ומי שלא אליעד עובר להסביר את ... לשלם על דברים ובין כאלה שמבקשים לקבל כל דבר בחינם. הוא מדבר על איך אנשים שמבקשים דברים בחינם למעשה סובלים יותר בסופו של דבר, משום שהם לא מבינים את הצורך של תשלום כלשהו בחיים. כל דבר שאדם מקבל בחינם יהיה מלווה בתחושות של חוסר איזון, שיגרמו לו יותר סבל מאשר אם ... ההדדיות? האם יש אושר ללא סבל? האם מתנות באמת חינם? איך למצוא איזון בין טוב ורע בחיים? מה הקשר בין רעב לסבל? מהי הדרך ...
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
... ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם למה אנשים רוצים לקבל דברים בחינם? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים לקבל דברים בחינם מתוך צורך פסיכולוגי עמוק שיאהבו אותם בלי תנאים. האדם שואף לשליטה מוחלטת, רוצה שאלוהים והמציאות ייכנעו לו ... מעולם המסחר: אף אדם לא נכנס לחנות ומבקש מוצר בחינם בטענה שהמוכר אמור להיות טוב אליו. לעומת זאת, כאשר מגיעים לתחום הרוחני, אנשים מצפים לקבל את הידע, האושר והאהבה בחינם, מתוך אמונה שזה מגיע להם ללא תמורה. האם אפשר לקבל אושר בלי לשלם עליו מחיר? אליעד כהן מדגיש באופן חד וברור שאין אפשרות אמיתית לקבל אושר או הצלחה בחיים בלי לשלם מחיר כלשהו. אם אתה רוצה משהו מעבר למה שיש לך כרגע, בהכרח יהיה צורך בהתאמצות מסוימת כדי להשיג אותו. הוא נותן דוגמה ... כלשהו: לקום, להכין אוכל, או לקנות אותו בכסף שהרוויח. אין שום דבר חינם, מלבד הדבר שכבר יש לאדם באותו רגע. הוא מציג מצב פרדוקסלי שבו אנשים רוצים שיאהבו אותם ללא תנאי, אך כשהם ... הם מתמרדים וטוענים שזה צריך להיות חינם. לדבריו, אם אתה באמת אוהב את המציאות שלך ללא תנאים, אינך צריך לשנות או לקבל דבר, אך ברגע שאתה רוצה לשנות משהו, כבר נוצרת מערכת יחסים של תנאי ומחיר. מדוע אנשים מחפשים רוחניות בחינם? אליעד מסביר שהרצון לקבל רוחניות בחינם נובע מאמונה מוטעית לפיה רוחניות, בניגוד לחומריות, צריכה להינתן ללא תמורה, אחרת היא אינה אמיתית. הוא מציין שהאדם לא מבקש מוצרים גשמיים בחינם, אך כן מצפה לכך מהרוחניות. הסיבה היא שהאדם חושב שאם הוא צריך לשלם או להתאמץ, הוא כבר לא מקבל אהבה ללא תנאי. מה המחיר שצריך לשלם כדי להשיג דברים משמעותיים בחיים? אליעד מתבסס על תורת רבי נחמן מברסלב כדי להסביר שככל שהמטרה או ... ישתנה לטובתו, הוא חייב לפעול ולשלם את המחיר הנדרש, כלומר, להשקיע מאמץ. הוא מביא דוגמאות רבות של אנשים שמתלוננים על כך שהמציאות לא מתחשבת בהם ולא נותנת להם דברים בחינם, אך מסביר שאין כל טעם בתלונות, כיוון שהמציאות אינה כפופה לרצונך. מדוע אי אפשר לקבל דברים בעלי ערך ללא מאמץ? ... שאין עסקה משתלמת במאה אחוז ללא סיכון או מחיר כלשהו. כל הצלחה דורשת הקרבה, מאמץ, או סיכון מסוים. הוא נותן דוגמה מעולם ההשקעות: ככל שהסיכון גדול יותר, כך גם ... או להיות מאושר חייב להבין שיש לזה מחיר, והוא חייב להסכים לשלם אותו. למה גם עזרה בחינם אינה באמת עוזרת לאדם? אליעד מסביר שלעיתים אפילו אם מישהו יעזור לאדם אחר ללא תמורה, זה לא באמת יפתור את הבעיה, ...
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף מהם האתגרים הקשורים לכסף ורוחניות? ההרצאה עוסקת בשאלות העמוקות שנוגעות לקשר בין כסף ורוחניות. בשיחה, נוגעים בכמה נקודות עקרוניות שיכולות להטיל אור על האתגרים שבמערכת היחסים הזו, תוך הצגת דילמות אתיות ומעשיות. האם מורה רוחני יכול לקחת כסף על לימוד רוחני? השאלה הראשונה שעולה בשיחה נוגעת למורה רוחני שלוקח כסף עבור שירותיו. מדובר בשאלה מוסרית שכמובן מעוררת מחלוקות רבות. יש שיטענו כי מורה רוחני שלוקח כסף על לימודיו לא באמת עוסק בתכלית הרוחניות, אלא בעניין גשמי בלבד. אליעד מציין שהשאלה היא לא בהכרח האם לקחת כסף, אלא מה הכוונה מאחורי הפעולה. הכסף, כך הוא מסביר, הוא אמצעי לתמיכה במורה שיכול להמשיך ללמד. האם מורה רוחני המציע שירותים בחינם יכול לעזור בצורה אובייקטיבית יותר? השיחה נוגעת גם בשאלה האם אדם שמציע שירותים רוחניים בחינם באמת מסוגל לעזור בצורה אובייקטיבית ומנותקת מהאינטרסים האישיים שלו. המטרה היא להבין האם אדם שמחפש טיפול רוחני יכול להרגיש בטוח כי המורה לא מושפע מהשפעת הכסף בתהליך. האם הכסף הוא אמצעי לשליטה? ההרצאה גם עוסקת במחשבה על כסף כאמצעי לשליטה או מניפולציה. במקרה של מורה רוחני, זהו כלי שבעזרתו ניתן לקבוע את המחיר של הרוחניות. הרעיון המובע כאן הוא שכאשר אדם משלם כסף עבור רוחניות, הוא בעצם נותן למורה את הכוח לשלוט בו ולהשפיע עליו. באותו הזמן, המורה מתמודד עם התשוקה לקבל את התשלום הנדרש ולהמשיך להתקיים כלכלית. מהו הפער בין רוחניות למקצועיות? נושא ... הוא הפער בין עיסוק רוחני לעיסוק מקצועי. השיחה מציינת את הדילמה שבה עומדים מורים רוחניים שלפעמים צריכים לאזן בין עבודתם הרוחנית לבין הצורך להתפרנס. האם אדם יכול להיות מורה רוחני אמיתי ולקחת כסף על עבודתו? האם זה הופך אותו לאדם שאינו רוחני? או שדווקא הכסף מאפשר לו להיות מקצועי יותר ולהמשיך להציע את עזרתו לאנשים? האם האדם שמגיע לטיפול רוחני באמת רוצה שינוי? לסיום, ... הוא מתאר את המצב שבו אדם מחפש מישהו שייתן לו פתרונות מבלי שהוא בעצמו יהיה מוכן להתמודד עם השינוי הדרוש. רוחניות וכסף האם מורה רוחני יכול לקחת כסף? כיצד כסף משפיע על רוחניות? האם מורה רוחני יכול לעזור בחינם? האם כסף משפיע על טיפול רוחני? האם אדם שמגיע לטיפול רוחני באמת רוצה שינוי? ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
... התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של לקבל משהו בלי להתאמץ. כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל אקסטרה תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל מגיע לי. לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל היום ושומע כל הזמן ביקורות (אתה לא מספיק טוב, אתה לא מתאמץ מספיק) מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של מגיע לי משהו בלי מאמץ. האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום? אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג בחינם. לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי שאוכל חינם. למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא אוכל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להציע מחיר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להציע מחיר, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי לדיאטה, אימון אישי להרזייה בתחום להציע מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 18:13:14 - wesi1