אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחינם ✔למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך?

הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו באופן ישיר, וזו הדרך הטובה ביותר לשכנע אותו לקנות. במקום להשקיע מאמצים רבים בפרסום, שיווק או הסברים, פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת.

מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה?

כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. הלקוחות מרגישים בטוחים יותר ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה.

למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו שהמוצר עולה על הציפיות שלהם.

מנגד, אם המוצר שלך הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר.

מה המשמעות של מוצר טוב ביחס לתמחור שלו?

אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי החשיבות של תמחור נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית.

לעומת זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים.

אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה?

אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים:
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש.
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר.
לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר.

איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך?

כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית.

כיצד להשתמש בשיווק מידע באינטרנט בשיטת ההתנסות?

שיטת ההתנסות החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ומועיל באמת, הלקוח ישאף לרכוש את המידע הנוסף. לעומת זאת, אם המידע החינמי חלש או לא מועיל, הלקוח יאבד עניין ויעזוב. לכן, ככל שהמידע החינמי איכותי יותר, כך הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע.

לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות?

העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך

מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם "מוכרים" לעצמם את מה שאתה מציע.

למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא?

השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות.

לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה.

תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח

כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח.

לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר.

מה המשמעות של מוצר טוב?

יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, אתה מבין שהם פחות טובים ממה שחשבת, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש עליהם. מנגד, יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, כך אתה אוהב אותם יותר, זקוק להם יותר ומבין שהם שווים הרבה מעבר למה ששילמת עליהם.

לסיכום

אם אתם רוצים לשווק מוצר בהצלחה, תשתדלו לייצר מוצרים שבאמת בעלי ערך. ככל שהמוצר איכותי יותר, כך תוכלו לתת לאנשים להתנסות בו ללא חשש - וזה רק יגביר את המכירות. כך הלקוח יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו.

לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: "לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם", "איך לשווק ללקוחות", "המלצות של לקוחות" ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
למכור את המוצר מרוצה יעילות למה לגרום ללקוח להישמע אמין אמת מוחלטת ליהנות שירות להתנסות במוצר בחינם eip לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח למכור לעצמו איך לגרום ללקוח שלך איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אינטרנט איש מכירות אנשי מכירות בחינם הלקוח הלקוח כאיש מכירות המלצות המלצות של לקוחות התנסות התנסות במוצר התנסות הלקוחות במוצר חינם לגרום ללקוח לגרום ללקוח למכור לעצמו לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך להתנסות להתנסות במוצר בחינם ללקוח למכור לעצמו למה לגרום ללקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור לעצמי למכור לעצמך לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח להתנסות במוצר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לתת ללקוחות מוצר מוצר בחינם מוצרי מידע מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח שיווק שיווק באינטרנט שיווק המוצר שיווק מוצרי מידע שיווק מידע באינטרנט
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם למה אנשים רוצים לקבל דברים בחינם? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים לקבל דברים בחינם מתוך צורך פסיכולוגי עמוק שיאהבו אותם בלי תנאים. האדם שואף לשליטה מוחלטת, רוצה שאלוהים והמציאות ייכנעו לו ויעניקו לו ... ללא צורך להתאמץ או לתת תמורה. הוא משתמש בדוגמה מוחשית מעולם המסחר: אף אדם לא נכנס לחנות ומבקש מוצר בחינם בטענה שהמוכר אמור להיות טוב אליו. לעומת זאת, כאשר מגיעים לתחום הרוחני, אנשים מצפים לקבל את הידע, האושר והאהבה בחינם, מתוך אמונה שזה מגיע להם ללא תמורה. האם אפשר לקבל אושר בלי לשלם עליו מחיר? אליעד כהן מדגיש באופן ... לקבל דבר, אך ברגע שאתה רוצה לשנות משהו, כבר נוצרת מערכת יחסים של תנאי ומחיר. מדוע אנשים מחפשים רוחניות בחינם? אליעד מסביר שהרצון לקבל רוחניות בחינם נובע מאמונה מוטעית לפיה רוחניות, בניגוד לחומריות, צריכה להינתן ללא תמורה, אחרת היא אינה אמיתית. הוא מציין שהאדם לא מבקש מוצרים גשמיים בחינם, אך כן מצפה לכך מהרוחניות. הסיבה היא שהאדם חושב שאם הוא צריך לשלם או להתאמץ, הוא כבר לא מקבל ... להשקיע מאמץ. הוא מביא דוגמאות רבות של אנשים שמתלוננים על כך שהמציאות לא מתחשבת בהם ולא נותנת להם דברים בחינם, אך מסביר שאין כל טעם בתלונות, כיוון שהמציאות אינה כפופה לרצונך. מדוע אי אפשר לקבל דברים בעלי ערך ללא ... מי שמחפש להצליח או להיות מאושר חייב להבין שיש לזה מחיר, והוא חייב להסכים לשלם אותו. למה גם עזרה בחינם אינה באמת עוזרת לאדם? אליעד מסביר שלעיתים אפילו אם מישהו יעזור לאדם אחר ללא תמורה, זה לא באמת יפתור את הבעיה, כי בסופו של דבר האדם יידרש להתאמץ בעצמו מול המציאות. הוא אומר שאפשר לתת לאדם ייעוץ בחינם, אך עדיין הוא יצטרך להתאמץ כדי לממש אותו. האדם חייב להתאמץ בעצמו, אף אחד לא יכול באמת לעשות את ... על העובדה שבגשמיות אנשים מבינים שהם צריכים לשלם כדי לקבל משהו, אך ברוחניות הם טועים לחשוב שזה צריך להינתן בחינם. הוא מציין שבסופו של דבר, גם התועלת הרוחנית מותנית במאמץ פנימי של האדם, ולכן אין באמת הבדל בין רוחניות ... כדאי לך להתאמץ יותר, כי הקושי מעיד שאתה קרוב יותר לדבר החשוב באמת. לסיכום, האם יש משהו שאפשר לקבל בחינם? בסופו של דבר, אליעד חוזר ואומר שהדבר היחיד שאפשר לקבל בחינם הוא את מה שכבר יש לך כרגע. כל דבר מעבר לכך דורש מאמץ, מחיר או הקרבה. הוא מבהיר שאין ... שהאדם מוכן להשקיע ולהתאמץ. אין ארוחות חינם איך להשיג אושר אמיתי? למה קשה להשיג מטרות? האם אפשר לקבל דברים בחינם? למה המציאות לא מתחשבת בי? מה זה חוק ההדדיות? כסף ורוחניות
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה מדוע אנשים מרגישים לא בנוח לקבל מתנות בחינם? אליעד כהן מסביר את הנושא של קבלת מתנות בחינם, ומדוע אנשים רבים מתקשים לקבל משהו בלי להרגיש חובה לתת בחזרה. לדבריו, קיימות שתי יכולות מרכזיות: היכולת לתת והיכולת לקבל. בעוד שרוב האנשים מוצאים הנאה וסיפוק בנתינה לאחרים, קיים קושי רגשי משמעותי בקבלת דברים בחינם. כאשר מישהו מקבל משהו, הוא עלול להרגיש מושפל, חלש או חייב, ולכן מעדיף לעיתים להימנע מלקבל מתנות או עזרה ... התלות או החוב שנוצרת ברגע קבלת המתנה. כיצד מתנה גורמת לאדם להרגיש חלש או חייב? הסיבה לקושי בקבלת מתנות בחינם, כפי שמסביר אליעד, קשורה לתחושת חולשה ופגיעות. כאשר אדם מקבל מתנה או עזרה, הוא מרגיש לעיתים קרובות כאילו הוא ... לו לנסות להחזיר משהו, רק כדי לא להרגיש שהוא חייב. למה אנשים מרגישים שלא מגיע להם לקבל דברים טובים בחינם? אנשים חשים תחושת אשמה או מבוכה כאשר הם מקבלים מתנות בחינם, מכיוון שהם מאמינים שהם צריכים להרוויח את הדברים הטובים שהם מקבלים. יש תפיסה נפוצה לפיה דברים שניתנים בחינם מעידים שהאדם שמקבל אותם אינו בעל ערך מספיק, ולכן הוא צריך לעבוד או לשלם עבור מה שהוא מקבל. אליעד מדגיש את החשיבות שבפיתוח יכולת רגשית לקבל דברים בחינם בלי לחוש נחות או חסר ערך. מהו המצב האידיאלי של נתינה וקבלה לפי אליעד? לפי אליעד, המצב האידיאלי הוא ... הוא מסביר שהיכולת האמיתית היא לאהוב ולקבל אהבה בלי צורך בסיבה או תמורה, כלומר, חסד חינם. אדם שמסוגל לקבל בחינם, ללא תחושת חובה או השפלה, וגם לתת לאחרים ללא ציפייה לתמורה, חווה תחושה של שלמות רגשית. אליעד משתמש בדימוי ... והריגוש בחיים. מה הקשר בין נתינה וקבלה לבין תחושת ערך עצמי? אליעד מדגיש קשר ישיר בין היכולת לקבל דברים בחינם לבין תחושת הערך העצמי של האדם. אדם שלא אוהב את עצמו ללא תנאי יחוש אי נוחות כשיקבל משהו בחינם, משום שהוא יחשוב שהוא לא ראוי לכך. הוא יסביר לעצמו שהוא צריך לעבוד או להתאמץ כדי להצדיק את מה ... שהשנאה למתנות נובעת מפחד או קושי פסיכולוגי לקבל אהבה או חסד ללא תנאים. הוא מסביר שדווקא היכולת לקבל ולהעניק בחינם ללא תנאים וללא אשמה היא הדרך לשלמות פנימית ולחוויית חיים טובה יותר. לסיכום, כיצד אפשר להגיע ליכולת לקבל ולתת ... שבו האדם אינו עסוק כל הזמן בניסיון להצדיק או להרוויח את האהבה והטוב שמגיעים אליו. למה קשה לקבל מתנות בחינם? איך לקבל בלי להרגיש חייב? מה המשמעות של חסד חינם? האם אפשר לתת ללא תנאים? מדוע אנשים שונאים לקבל ... היכולת לתת, יכולת נתינה בלי תנאים, יכולת קבלה בלי תנאים, חסד חינם, להרגיש קבצן, לקבל צדקה, להיות קבצן, הכל בחינם, לעבוד בחינם, לקבל משכורת בחינם, רצון לקבל, רצון לתת
אהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב בלי תנאים? האם לאהוב באהבת חינם?
אהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב בלי תנאים? האם לאהוב באהבת חינם?
אהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בחינם, לשנוא בחינם, למה אהבת חינם היא שנאת חינם? למה לא לאהוב בחינם? מה רע באהבת חינם? למה אהבת חינם זה רע? לאהוב בלי תנאים, האם אהבה היא שנאה? למה לא לאהוב ... את האהבה שלך כלפיו. אליעד כהן טוען כי אהבת חינם היא למעשה דבר רע, וכי כאשר אתה אוהב מישהו בחינם, אתה בעצם שונא מישהו אחר. מה קורה כשאנחנו אוהבים מישהו בחינם? הסברו של אליעד כהן מבוסס על המושג של אהבת חינם בתור תופעה של אהבה שמגיעה ללא תנאים. הוא מביא את הדוגמה של אדם שפוגע באחרים, לדוגמה גנב. אם אתה אוהב את הגנב בחינם, כלומר, מבלי שהוא עשה דבר שיגרום לו להרוויח את האהבה שלך, אתה למעשה שונא את זה שהגנב פגע בו. כשתאהב את הגנב בחינם, אתה משדר מסר של העדפה לאדם שעשה רע, ובכך בעצם מזלזל במי שנפגע ממנו. למה אהבת חינם היא בעצם ... שנפגע ממנו לאהוב אותו. כלומר, אם אתה לא רואה סיבה לאהוב את אותו אדם, אך בכל זאת עושה זאת בחינם, אתה בעצם פוגע בכבוד ובזכות של אלה שהוא פגע בהם. זאת אומרת, אהבת חינם לא רק שמזלזלת במי שפוגע, ... לאהוב אנשים בתנאים מסוימים. מה רע באהבת חינם? החלק המרכזי של הרצאתו של אליעד כהן הוא שלא כדאי לאהוב בחינם ואותו דבר נכון לגבי שנאה בחינם. הוא מדגיש כי המציאות לא אוהבת אף אחד בחינם - אין דבר כזה בעולם שבו הכל מגיע בחינם ללא סיבה מוצדקת. כל פעולה, כך אליעד כהן, צריכה להיות מבוססת על חוקים ותנאים. מי שעושה טוב, מגיע לו ... אליעד כהן מציין כי רעיונות כמו לאהוב ללא תנאים יכולים להיבחן בפרספקטיבות אחרות, אך ההמלצה הכללית היא שלא לאהוב בחינם. אהבת חינם היא בעיניו בעיה מוסרית - כי כשאתה אוהב מישהו שלא מגיע לו את זה, אתה בעצם מזלזל ...
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם מהם הסודות של האושר והאם יש מתנות בחינם? בהרצאה זו, אליעד עוסק בנושא האושר והקשר בין טוב ורע, תשלום ומתנות. הוא מציג את הרעיון המרכזי שהאושר לא ... חינם, ושיש מחיר לכל דבר טוב שאנחנו מקבלים. ההרצאה מתחילה בהסבר על איך אנשים לעיתים קרובות אוהבים לקבל דברים בחינם, אך בפועל, כל דבר שמקבלים בחינם דורש תשלום בצורה של סבל, אכזבה או מאמץ. אליעד מציין כי כל מי שמרגיש כי הוא מקבל משהו בחינם נמצא במערכת יחסים לא מאוזנת עם החיים. הוא טוען שברגע שאתה מקבל משהו בחינם, אתה למעשה משלם עבורו בצורה אחרת - למשל, בזיכרונות רעים או בחרדות עתידיות. כל זה מתבצע בהתאם לחוק ההדדיות. ... חינם? לאחר מכן, אליעד משיב על השאלה הפופולרית האם יש מתנות חינם, ומציג את רעיונו כי כל דבר שמקבלים בחינם מגיע עם מחיר. אפילו אם אנחנו מקבלים משהו בחינם, כמו אוויר או מים, תמיד יש מחיר - לא תמיד ברור, אך תמיד קיים. כל דבר בחיים דורש איזון, ... ומי שלא אליעד עובר להסביר את ההבדל בין אנשים שמוכנים לשלם על דברים ובין כאלה שמבקשים לקבל כל דבר בחינם. הוא מדבר על איך אנשים שמבקשים דברים בחינם למעשה סובלים יותר בסופו של דבר, משום שהם לא מבינים את הצורך של תשלום כלשהו בחיים. כל דבר שאדם מקבל בחינם יהיה מלווה בתחושות של חוסר איזון, שיגרמו לו יותר סבל מאשר אם היה משלם על אותו דבר. האם ניתן ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר ... הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני ... לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של לקבל משהו בלי להתאמץ. כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל אקסטרה תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל מגיע לי. לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל ... לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של מגיע לי משהו בלי מאמץ. האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום? אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג בחינם. לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי שאוכל חינם. למשל, אם לאדם מסוים אמרו ... אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים. בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים ... החוקרים היו שואלים למה, הם היו מגלים גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה הסופית. הוא מדגיש שחקירת הלמה ... ומראה שהבנת ההקשר הרגשי והחברתי מאחורי קבלת ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית. למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם? סבל מתמשך או סבל קצר? למה מדענים לא שואלים למה? איך להחליט מבלי לפגוע באחרים? מה משפיע על החלטות ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה ... או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא ... מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע ... שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון?
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
... מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם? בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם ... להתנסות בו, לפחות באופן חלקי: ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה. חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם. מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות. מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה. איך עושים שיווק נכון ואמיתי? ...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
... עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום וכן ... אז תהיה אפשרות כלשהי לעשות פרסום בלי שום תשלום כלשהו? כנראה שלא. ונכון שבפועל יש הבדל מסוים, בין לפרסם בחינם סרטון בפייסבוק שמפיץ את עצמו באופן ויראלי לבין לשלם לפייסבוק כסף כדי שהם יפרסמו את הפרסומת שלך למישהו, אבל ...
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי למה אנשים מנסים לחיות על חשבון ... ליהנות ממשהו באמת בלי לתת משהו בתמורה. לדוגמה, אם אדם מנסה לנצל מערכת או אנשים אחרים כדי לקבל דברים בחינם או במחיר נמוך במיוחד, הוא אולי מרגיש שהרוויח, אך בעצם הוא הפסיד בטווח הארוך כי זה יוצר אצלו דפוס מחשבה שגורם לו לסבל. האם באמת אפשר לקבל משהו בחינם ללא תמורה? אליעד מציג את העיקרון שכל הנאה דורשת תשלום. הוא מדגים זאת דרך הדוגמה של אדם שמוריד סרטים בחינם מהאינטרנט. לכאורה, האדם לא משלם על הסרט והוא נהנה מכך. אבל האמת היא שהסרט לא נוצר מעצמו, אנשים השקיעו זמן, מאמץ וכסף ביצירתו. כשאדם נהנה ממשהו שניתן לו בחינם, הוא מתרגל לקבל ללא תמורה, מה שמוביל אותו לחשוב שהוא יכול ליהנות מטוב בלי רע, וכך הוא מפתח דפוס ... קיצורי דרך, מרגיש תסכול מתמיד מכך שהמציאות לא עובדת תמיד לפי רצונו. מדוע אנחנו לא יכולים להעריך משהו שקיבלנו בחינם? הסבר נוסף שמספק אליעד הוא שכאשר אדם משלם מחיר, המוח שלו מבין שהדבר בעל ערך, ולכן הוא גם נהנה ... ברצינות רבה יותר ויהנה יותר, כי המחיר הגבוה גרם לו להעריך את הערך של המוצר. איך הרצון לקבל דברים בחינם גורם לנו לסבל? ההסבר המהותי של אליעד הוא שהסבל של האדם נובע מכך שהוא חושב שרע לו ללא סיבה, כלומר, בחינם. אדם שסובל מחרדה או כאב לא מבין שזה התשלום על ההנאות הקודמות שהיו לו. לדוגמה, אם האדם נהנה בעבר ... מתלוננים, אך הם עצמם בחרו שוב ושוב במנהיגים קומבינטורים, ולכן משלמים על כך. האם עדיף לא לנסות לקבל דברים בחינם כלל? אליעד מדגיש שלמרות שנראה שהמציאות מאפשרת לקחת דברים בחינם, זה יוצר אשליה של חיסרון ללא יתרון, או יתרון ללא חיסרון, והאדם משלם מחיר יקר בהמשך. עדיף לשלם מחיר ... אם המחיר נראה גבוה, מאשר לחפש הנחות ולקמבן, מה שגורם למחיר כפול בטווח הארוך. האם קיימים דברים שבאמת ניתנים בחינם? אליעד מציג זווית נוספת בה הוא אומר שגם אם המציאות מספקת דברים ללא מאמץ מצידנו, כגון אוויר לנשימה, האדם ...
מהי מתנת חינם? לאהוב באהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד
מהי מתנת חינם? לאהוב באהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד
... חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד מהי מתנת חינם, והאם אפשר לאהוב בלי לקבל שום דבר בתמורה? המושג מתנת ... לחלופין אוהב דבר כלשהו ללא שום סיבה הגיונית. אליעד כהן מסביר שקיימים במציאות דברים שהדרך היחידה להשיג אותם היא בחינם, כיוון שכל מאמץ לעשות משהו במודע עלול לסתור את עצם הכוונה. לדוגמה, אם אדם רוצה להפסיק להתאמץ, הרי שכל מאמץ שיפעיל לשם כך הוא בעצמו התעסקות, ולכן אינו יכול להפסיק להתאמץ בעזרת מאמץ. ישנם דברים שהאדם צריך לקבל בחינם לחלוטין, משום שכל התערבות או פעולה למענם תפריע להשגתם. האם קיים דבר כזה לתת בחינם באמת? אליעד כהן מבהיר שכדי לקבל מתנת חינם אמיתית, האדם חייב גם להיות מוכן לתת בחינם באופן מוחלט. לתת בחינם משמעותו לתת דבר מבלי לקבל שום דבר בתמורה, אפילו לא תחושה טובה או הנאה מעצם הנתינה. אך הוא מסביר ... הדבר הזה למרות שהוא רע לחלוטין ואין בו שום טוב, ולא יצא לי ממנו דבר לעולם, הוא זה שאוהב בחינם. ככל שהדבר הנאהב רע יותר ומביא פחות תועלת, כך אהבת החינם היא מוחלטת יותר ואמיתית יותר. מה ההבדל בין ... מי שמסוגל להפסיק לשנוא סתם, ללא סיבה אמיתית, יוכל גם להתחיל לאהוב סתם, ללא סיבה אמיתית. האם אפשרי לאהוב בחינם בפועל? אליעד כהן מבהיר שאהבת חינם היא יכולת כמעט על - אנושית, אך אם האדם יצליח להגיע אליה, הוא ... חינם שהאדם נותן למציאות תחזור אליו כתחושה של קבלה אינסופית מהמציאות עצמה. פרקטית, הוא מציע לאנשים שרוצים לנסות לאהוב בחינם להתחיל בדברים פשוטים יותר. למשל, אם אדם רוצה לחוות את התחושה של אהבת חינם, הוא יכול להתחיל בכך שלא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחינם, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחינם, איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, רטוריקה, אימון אישי לימודים בתחום בחינם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 22:52:24 - wesi1