אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בבית הספר ✔גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
איך להפוך כל נושא למעניין ורלוונטי לתלמידים?

אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית לכך שתלמידים אינם מתעניינים בשיעורים היא שהמורה עצמו אינו מוצא עניין אמיתי בחומר שהוא מלמד. הדוגמה שניתנה היא מורה לגיאוגרפיה שמרגישה שהתלמידים אינם מתעניינים בנושא. אליעד מציע שאם המורה רוצה שהשיעור יעניין את התלמידים, עליו בעצמו לראות את העניין בחומר שהוא מלמד. אם המורה משתעמם ומקרין זאת לתלמידים, הם בהכרח ירגישו ויזדהו עם חוסר העניין שלו. במקום זאת, המורה צריך לשדר את החוויה שלו, להסביר מדוע דווקא הוא מתעניין בנושא, וכך לגרום לתלמידים להזדהות עם החוויה שלו.

מה הקשר בין שיעור גיאוגרפיה לבין תהליכים נפשיים?

אליעד מדגים כיצד ניתן לקחת כל נושא לימוד ולהפוך אותו למראה שמשקפת את החיים הפנימיים שלנו. למשל, בנושא של גיאוגרפיה והדגם העירוני, הוא מראה איך אפשר להסתכל על תהליך ההתפתחות של עיר, כגון דגם מעגלי או דגם גזרתי, ולפרש זאת כתהליך פנימי שמתרחש בתוך האדם עצמו. לדוגמה, הדגם המעגלי, שבו יש מרכז עסקים ואזורי מגורים שמתרחקים בהדרגה, יכול לייצג את המקום בתוכנו שהוא הליבה הרגשית, שממנה מתרחקים רגשות ומחשבות שונות. בדגם הגזרתי, העיר מתפתחת לאורך צירי תחבורה ראשיים, וזה יכול לשקף את הדרך שבה האדם מפתח יכולות והתנהגויות בהתאם ל"צירים" החשובים בחייו, כמו יכולת ההסתגלות וההתאמה לשינויים.

מדוע חשוב להזדהות גם עם דברים שליליים?

אליעד טוען שכל דבר שמתרחש בעולם, גם אירועים שליליים, משקף חלק בתוכנו. לכן, אם אדם נתקל באירוע שלילי, כמו פשע או דמות שלילית בהיסטוריה, עליו לשאול את עצמו: "איפה בתוכי יש את החלק הזה?". הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה קשה: כיצד ניתן להזדהות עם פעולותיו של היטלר. אליעד מסביר שאדם יכול להזדהות עם התהליך עצמו, למשל עם הרצון "להשמיד" את המחשבות השליליות שבתוכו. אם אדם מתמודד עם מחשבות שליליות ואינו מצליח להתגבר עליהן, עליו לחשוב על דרכים יצירתיות וחכמות להתמודד איתן, ממש כפי שהיטלר חשב על דרכים להוציא לפועל את תוכניתו. הרעיון כאן הוא לא לתמוך בפעולות שליליות, אלא להבין לעומק את התהליך הרגשי והנפשי שמתרחש בתוכנו, דרך האנלוגיה.

איך אפשר ללמוד מכל דבר בחיים?

המסר המרכזי בהרצאה של אליעד הוא שכל תהליך שקורה במציאות, גם אם הוא נראה לכאורה חסר משמעות או לא קשור אלינו, למעשה מדבר עלינו באופן ישיר. הוא מציע שיטה לפיה, בכל פעם שאנחנו נתקלים במידע חדש, סיפור או תהליך, ננסה לזהות איפה הדבר הזה קיים בתוכנו. אליעד מביא כדוגמה את המושג של "תחבורה" בעיר, שהוא משל ליכולת שלנו להעביר רגשות, מחשבות ורעיונות מנקודה אחת לשנייה בצורה יעילה וחלקה. לפי גישה זו, ככל שה"אוטוסטרדות" הפנימיות שלנו, כלומר, היכולת לעבד רגשות, מחשבות ולהסתגל למצבים חדשים במהירות, טובות יותר, כך החיים שלנו יהיו קלים וזורמים יותר.

איך אפשר להפוך שיעורים לחווייתיים ומלמדים?

אליעד מציע שהדרך הטובה ביותר ללמד היא לא להתמקד רק במידע הטכני, אלא קודם כל למצוא את המשמעות האישית של החומר עבור המורה. המורה צריך להתכונן לשיעור על ידי קריאה עמוקה והתבוננות אישית, ואז להציג לתלמידים את החומר...
הרגשה להוציא לקרוא טקסטים להתגבר על אהבה הסתגלות לשכוח מבחור הזמן עסק להפסיק לאהוב את האקסית הרצון איך לפתח את המוח איך להזדהות איך לחנך איך לחנך ילדים איך ללמוד איך ללמוד מכל דבר בבית הספר בית ספר ברסלב גיאוגרפיה הדרכה להורים הדרכת הורים הזדהות הכל מדבר עליך השכל השכל שיש בכל דבר השכל של סיפורי מעשיות השתקפות השתקפות עצמית חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים להזדהות להזדהות עם כל דבר לחנך לחנך ילדים ללמוד ללמוד מכל דבר למידה מורה בבית ספר מחנך מחנכים ממי ללמוד מעשיות סיפור סיפורי מעשיות רבי נחמן מברסלב שיעור בגיאוגרפיה שכל
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד ... חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים? איך להתמודד עם ילד שעושים עליו חרם בבית הספר? כאשר הורים מגלים כי הילד שלהם נתון לחרם חברתי בבית הספר, הם לרוב נבהלים ומחפשים דרכים לטפל בסיטואציה. אך ישנם דברים שצריך לעשות, ויש דברים שצריך להימנע מהם, שכן ההתנהלות ... ושהוא יכול ללמוד להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה. איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה? למרות שילד בבית הספר לא רוצה להרגיש נידוי חברתי, יש להכיר בכך שגם המבוגרים נתקלים לפעמים במצבים של חוסר חיבור חברתי. במקרים כאלה, ... של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד. חרם בבית הספר חרדה חברתית והתגברות עליה פיתוח כישורי חברה אצל ילדים לקיחת אחריות אישית במצבי קושי חינוך ילדים וחיזוק הביטחון העצמי ... סוף העולם. ההבנה הזו, שמה שאחרים חושבים עליך לא חייב לפגוע בך, היא כלי חשוב שאפשר להנחיל כבר לילד בבית הספר. כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם? כאשר הילד לומד לא להתרגש מצחוקים או לעג מצד אחרים, יורדת ... של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד. חרם בבית הספר חרדה חברתית והתגברות עליה פיתוח כישורי חברה אצל ילדים לקיחת אחריות אישית במצבי קושי חינוך ילדים וחיזוק הביטחון העצמי ... לקיחת אחריות אצל ילדים, איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה להאשים את עצמך? איך לעשות חרם על החרם? חרם בבית ספר, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם חרם בבית הספר? הדרכת הורים לילדים שעשו עליהם חרם, טראומת חרם בבית ספר, טראומה מהילדות, טראומה מבית הספר, טראומת נידוי חברתי, חרדה חברתית, איך לא ליצור טראומה לילד? איך לגרום לילד לא ... להיפגע מאחרים? איך ליצור ביטחון עצמי לילדים? איך לחזק את הביטחון העצמי של הילד? לילד שלי אין חברים, בעיות בבית ספר, מריבות בבית ספר, איך להתמודד עם חרם בכיתה? חרם חברתי בכיתה, חרם כיתתי, חרם בגן הילדים, חרם של ילדים, חרם אצל ילדים, ... דחייה חברתית, דחוי חברתית, דחויה חברתית, מניעת חרם, חרם מחשל, לא אוהבים אותי במקום העבודה, השכנים לא אוהבים אותי, בבית הספר לא אוהבים אותי, בעבודה לא אוהבים אותי
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 1 איך להגיב לילד שמתנהג באלימות ... הבעיות הקשות שמתעוררות היא כאשר הערכים של המשפחה שונים מאוד מאלו של בית הספר. אליעד מדגים זאת במצב שבו בבית הספר לא מקובל להפעיל אלימות בשום מצב, אבל הילד מגיע ממשפחה שמאמינה שלפעמים יש מצבים בהם הפעלת כוח מוצדקת, למשל ... היא להחליף מסגרת, אם הערכים של בית הספר אינם תואמים לחלוטין את אלו של הבית. אפשרות שנייה היא להישאר בבית הספר ולהתמודד עם הקונפליקט באופן מודע. אפשרות שלישית היא לנסות לשנות את המערכת או לשכנע את בית הספר לקבל את ... לבני אדם. אם המשפחה מאמינה בשוויון ערך בין בעלי חיים לאנשים, עליה לקחת בחשבון שזו עשויה להיות עמדה חריגה בבית הספר, וכך נוצר קונפליקט נוסף שיש לקחת בחשבון. כיצד להתמודד עם הנהלת בית הספר במקרים של אלימות מוצדקת בעיני הילד? ... אימפולסיבי ולהבין יותר את ההשלכות ארוכות הטווח של התנהגותו. איך למנוע אלימות של ילדים? מה עושים עם ילד אלים בבית הספר? האם להגן על חיות זה מצדיק אלימות? איך ללמד ילד להבין את הצד השני? בעיות התנהגות של ילדים בבית הספר מה לעשות כשהילד לא מתאים למסגרת?
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2 איך לשכנע ילד לא לפעול ... מסביר כי האיומים, כגון יזרקו אותך מבית הספר, עשויים דווקא לעודד התנהגות אלימה אצל הילד. אם ילד אינו מרוצה בבית הספר, איום מסוג זה עשוי להפוך עבורו דווקא ליתרון - הוא יעדיף שיזרקו אותו. מכאן שהאיום אינו משרת את מטרתו. ... לשלב שבו הוא יבין מדוע כדאי לו לבחור אחרת. איך למנוע אלימות אצל ילדים? בעיות התנהגות בכיתה טיפול באלימות בבית הספר מה לעשות כשהילד מרביץ? איך להתמודד עם ילד אלים? הדרכת הורים בנושא אלימות ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
... רצון כללי לשתף, אלא שהילד פשוט לא רוצה לדבר עם ההורים ספציפית. לדוגמה, כשחבר שואל את הילד איך היה בבית הספר? הוא עונה באופן חופשי, אך כאשר ההורה שואל בדיוק אותה שאלה, הילד אינו מגיב. כלומר, לילד אין קושי בדיבור ... הורים מרגישים שהילד כלל לא רוצה לשתף, אבל בפועל הוא כן מדבר עם חבריו. כשחבר שואל אותו איך היה בבית הספר? הוא עונה בחופשיות, בעוד שלהורה הוא לא עונה. המשמעות היא שהקושי אינו עצם הדיבור, אלא הדיבור עם ההורים דווקא. ... לפה ההורים רצו לעזור לילד רצו לעזור לו, באו לילד שאלו אותו מה שלומך מה קרה מה קורה איתך בבית הספר לא מעוניין לדבר לא מעוניין לשתף לא מעוניין לדבר איתם לא מעוניין לשתף אותם מה לעשות איך לפרוץ את זה. אז איך בודקים את זה איך ניגשים לזה ההורים אומרים אני בא לשאול את הילד איך היה לך בבית הספר היום מה עשית הוא לא מוכן לדבר איתי, איך לפרוץ את זה הוא לא מוכן לדבר על שום נושא ... להיפגש הוא היה אומר לו כן? כן, ואם חבר שלו היה אומר לו תגיד לי מה איך היה לך בבית הספר היום הוא היה עונה לו? היה עונה לו זאת אומרת שקודם כל הוא לא רוצה לדבר איתך זה לא ... זה מה שהוא שומע באוזן. למרות שאתה לא אומר לו את זה אבל הצורה שאתה שואל אותו איך היה בבית הספר זה לא כמו חבר ששואל אותו איך היה לך בבית הספר, אותו יום אותה שעה אם עכשיו חבר שלו יגיד לו איך היה לך בבית הספר הוא יענה לו לך הוא לא יענה זאת אומרת יש בעיה באיך שאתה שואל אותו. עכשיו מה פשר העניין פשר העניין הוא שכשחבר שלו שואל אותו איך היה לך בבית הספר הוא לא מצפה ממנו לכלום הוא באמת התעניין הוא אומר ואיך היה לך בבית הספר סתם מדבר איתו כשאתה שואל אותו איך היה לך בבית הספר אתה שואל אותו מתוך ציפייה אתה מאוכזב ממנו אתה מתוסכל ממנו ואתה לא באמת אוהב אותו, אתה שואל אותו איך היה בבית הספר כדי להוביל אותו איפשהו כדי לשנות אותו או כדי לתקן אותו מה שבעבר עשית את זה ולכן הוא חושב ... ואתה שואל את עצמך האם אני מרוצה מהחיים או לא והמוח אומר לך לא כי הילד שלי לא לומד בבית הספר בעצם אתה שונא את עצמך אתה כועס על עצמך אתה בביקורת על עצמך ואז אתה בביקורת על עצמך אז ...
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה
טיפול בטראומת אונס, טיפול בטראומה מהעבר, איך לטפל בטראומה? טיפול בטראומה חברתית, טראומה מהילדות, עברתי חרם בבית ספר, עברתי נידוי בבית ספר, פגעו בי, השפילו אותי, טראומה מינית, בעיה נפשית של פוסט טראומה איך לטפל בטראומה נפשית מהעבר שלא השפיעה פיזית? ... לא תמיד מדובר בפגיעה פיזית ברורה כמו נכות או איבוד איבר. טראומה יכולה להיות אירוע שהתרחש בעבר, למשל חרם בבית הספר, השפלה פומבית, טראומה מינית או התעללות נפשית. למרות שאין סימן פיזי מובהק, הטראומה ממשיכה להשפיע על האדם מבחינה נפשית ... כזו, יש להבחין ולהבין באופן עמוק את המשמעות שהאדם נותן לאירועים הללו בהווה. לדוגמה, אדם שעבר חרם או השפלה בבית הספר עלול להאמין כי הוא אינו שווה או שאינו ראוי לאהבה ולקשרים חברתיים. לכן, כדי להתמודד עם הטראומה, חשוב לא ... אליעד כהן מציע לשאול באופן מדויק מה המשמעות של הטראומה בעבור האדם. למשל, אם אדם עבר התעללות או השפלה בבית הספר, כדאי לברר מה הוא חושב על עצמו בעקבות האירועים האלו. אם האדם אומר אני חושב שאני לא ראוי לאהבה ... אם היא לא השפיעה פיזית? הטראומות שאנשים סובלים מהן אינן בהכרח טראומות פיזיות. לעיתים, אירועים שקרו בעבר, כמו השפלה בבית הספר, חרם, או טראומה מינית, לא ישפיעו פיזית על הגוף, אך עשויים להשפיע נפשית לאורך זמן. לכן, כאשר מטפלים בטראומה ... כיום? השפעתה של טראומה לא טמונה רק במה שקרה, אלא בתפיסות ובפירושים שאנחנו נותנים לה. לדוגמה, אדם שעבר השפלה בבית הספר עשוי להרגיש שלא שווה לו להיות חבר או שמגיע לו עונש. זו לא המציאות הפיזית, אלא הפירוש הנפשי שמלווה ... תופס את הטראומה שהוא עבר, צריך לשאול אותו מה המשמעות שהוא נותן לאירועים מסוימים. לדוגמה, אם אדם עבר חרם בבית הספר, כדאי להבין אילו מחשבות יש לו על עצמו בעקבות זאת. אם הוא מאמין שהוא לא שווה או שאין לו ... רוב הטראומות שיש לאנשים זה טראומות ממשהו שהשפיע עליהם פיזית זה טראומה ממשהו שהשפיע עליהם מנטלית, בילדות צחקו עליו בבית הספר בילדות עשו עליו חרם בילדות אנסו אותו בילדות השפילו אותו הוא הפסיד הרבה כסף אשתו עזבה אותו אשתו בגדה ... בעבר מזה זה אומר לך לגבי כרגע ומה זה אומר לגבי העתיד שלך, לדוגמה נגיד בן אדם שהשפילו אותו בבית הספר עשו עליו חרם ויש לו טראומה מזה או פוסט טראומה ואז אנחנו צריכים לנסות להבין מה זה אומר לך ...
טראומה מהי, מה זה טראומה? גורמים לטראומה, מה גורם לטראומה? איך נוצרת טראומה? איך טראומה משפיעה? מה זה פוסט טראומה? מהי טראומה נפשית? מהי פגיעת טראומה? זיכרון טראומטי, זיכרונות טראומטיים, זיכרון של טראומה, זיכרון פוסט טראומה
טראומה מהי, מה זה טראומה? גורמים לטראומה, מה גורם לטראומה? איך נוצרת טראומה? איך טראומה משפיעה? מה זה פוסט טראומה? מהי טראומה נפשית? מהי פגיעת טראומה? זיכרון טראומטי, זיכרונות טראומטיים, זיכרון של טראומה, זיכרון פוסט טראומה
... טראומטיות בעבר עלול להימנע מצעדים מסוימים בהווה כדי לא להיתקל שוב במצבים הדומים לאירועים שהתרחשו. לדוגמה, אדם שעבר חרם בבית הספר עלול לפתח פחד ממפגשים חברתיים בהווה, מה שימנע ממנו לפתח קשרים חדשים בעתיד. אם הוא יימנע ממצבים חברתיים, הוא ... מקומות, פרטי לבוש), ומחפש דפוסים כדי ללמוד מהם מה גרם לאיום ולמנוע אותו בעתיד. לדוגמה, אם ילד עבר חרם בבית הספר ונלבש חולצה אדומה ביום האירוע, המוח עשוי לקשר את החולצה האדומה עם החוויה הטראומטית, וכך יימנע מלבוש חולצה אדומה ... שהוא שומע רעש חזק. - אם אדם עבר תאונת דרכים, הוא עשוי להימנע מנהיגה. - אם אדם חווה השפלה בבית הספר, הוא עשוי להימנע ממצבים שבהם הוא עשוי להרגיש חשוף לביקורת. מדוע אנשים נמנעים מהתמודדות עם טראומה? ישנן שתי סיבות ... יבצע פעולות מסוימות או יימנע מפעולות מסוימות בהווה, מה שיגרום לו לשנות את מסלול חייו. למשל, אדם שעבר חרם בבית הספר עשוי לפתח פחד ממפגשים חברתיים ולהימנע מדיבור עם אנשים גם בהווה. פחד זה ישפיע עליו בעתיד, כי אם הוא ... ריחות מסוימים או אפילו בגדים שהוא לבש באותו יום. אותו דבר נכון גם לגבי טראומות אחרות: מי שעבר חרם בבית הספר עשוי להימנע מאירועים חברתיים או אפילו מראיונות עבודה, כי הם מזכירים לו את הסיטואציה שבה הוא היה נלעג. תהליך ... למשל, בגדים שנלבשו, מקומות שבהם האדם היה, אנשים מסוימים שהיו בסביבה, פעולות שבוצעו וכדומה. כך, אם ילד עבר חרם בבית הספר ולבש באותו יום חולצה אדומה, המוח עלול לקשר בין החולצה האדומה לבין החוויה השלילית, וכתוצאה מכך הוא עשוי להימנע ... מלחיץ, עלול לברוח בכל פעם שהוא שומע רעש חזק. מי שעבר תאונת דרכים, עשוי להימנע מנהיגה. מי שחווה השפלה בבית הספר, עלול להימנע ממצבים שבהם הוא עשוי להרגיש חשוף לביקורת. המוח יוצר מנגנוני הגנה שמונעים מהאדם להתקרב לכל מה שעלול ...
2 שיטות לטיפול בטראומה, זיכרון טראומטי, האם חייבים לטפל בשורש הטראומה? האם חייבים לחזור לזיכרון הטראומטי כדי לטפל בטראומה שנוצרה ממנו? האם אפשרי לטפל בטראומה בלי לחזור לעבר? מהי חרדה טראומטית?
2 שיטות לטיפול בטראומה, זיכרון טראומטי, האם חייבים לטפל בשורש הטראומה? האם חייבים לחזור לזיכרון הטראומטי כדי לטפל בטראומה שנוצרה ממנו? האם אפשרי לטפל בטראומה בלי לחזור לעבר? מהי חרדה טראומטית?
... בהווה מפני שהיא מזכירה לו חוויה שלילית קשה מהעבר. למשל, אדם שפוחד לדבר עם אנשים כי בילדותו צחקו עליו בבית הספר, וכעת כל סיטואציה דומה מעוררת אצלו פחד וחרדה טראומטית. יש שתי דרכים עיקריות לטפל בטראומה: הדרך הראשונה - לגרום ... הפתרון הוא להבין ולהסביר את חוסר הקשר בין המצבים. לדוגמה, אדם שחושש לדבר עם אנשים בגלל חוויות של לעג בבית הספר בילדותו, יצטרך להבין שהסיטואציות כיום אינן דומות לסיטואציה בה היה ילד, ולכן אין לו סיבה להיזכר בזיכרון זה. במקרה ... כאשר אדם פוחד לפעול בהווה בשל חוויה רעה מהעבר. למשל, אדם שפוחד לדבר עם אנשים משום שזכר צחוק עליו בבית הספר. השאלה היא האם כדי להתמודד עם פחדים אלו, חייבים לחזור לטראומה המקורית, או שניתן לפתור את הבעיה מבלי לחזור ... אז אין צורך לחזור לעבר, ויש לטפל בהבנת חוסר הדמיון. לדוגמה, אדם שמפחד לדבר עם אנשים בגלל חוויות צחוק בבית הספר, אם ההווה שונה (כמו סיטואציות של שיחות עם מבוגרים), אין צורך לחזור לעבר. מה קורה כשאין קשר בין העבר ... לעשות בהווה בגלל שהוא נזכר במשהו מהעבר למה אתה לא מדבר עם אנשים כי זה מזכיר לך את זה שבבית הספר צחקו עליך, האם לשם כך חייבים לחזור לעבר ולטפל בו או לא התשובה היא כזאת תלוי בסוג הטראומה ואני ... בעבר הוא לא רוצה שזה יקרה שוב, למה אתה לא מדבר עם אנשים כי זה מזכיר לי את זה שבבית הספר צחקו עלי אז אתה גם זה מזכיר לך את זה וגם כשאתה נזכר בזה זה עושה לך רע. לכן ... עובד ככה אם לדוגמה בן אדם נגיד מפחד לדבר עם אנשים למה אתה מפחד לדבר עם אנשים כי כשהייתי בבית הספר צחקו עלי אנחנו צריכים לשאול את עצמנו עד כמה אנחנו חושבים שמחויב שזה יזכיר לו את זה שזה בעצם ... זה לא דומה אז איך מסבירים לו אתה חושב שזה לא דומה אתה נגיד אומר תראה פעם היית ילד בבית הספר והיית עולה חדש לכן צחקו עליך היום אתה עולה חדש לא היום אנשים מבוגרים מתנהגים ככה לא אז זה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... כלשהי, האדם רוכש שכל כלשהו. שהשכל הזה, עוזר לאדם ליהנות טוב יותר בחיים. ומצד האמת, כל הלימודים שהאדם לומד בבית הספר, כל הלימודים עוזרים לאדם בחיים. לא באופן ישיר באמצעות השימוש במה שהאדם למד, אלא באמצעות זה שהאדם בחייו הבוגרים, יש לו יכולות חשיבה יותר טובות. בגלל, כל אותם הדברים, שהוא למד בבית הספר. וכאשר הילד לומד בבית הספר דבר כלשהו, מה שהוא באמת לומד, זה איך לחשוב בצורה נכונה יותר, כדי ליהנות יותר בחיים, גם כילד וגם ... כילד. והדרך לעשות את זה, היא על ידי זה, שבמקום להתייחס ללימודים כאל דרך להעביר מידע, צריך להתייחס ללימודים בבית הספר, כאל דרך ללמד את הילד לחשוב בצורה טובה יותר, כדי ליהנות טוב יותר בחיים. כי בכל מקצוע ומקצוע שיש ...
איך להתנצל? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך לדעת שמישהו סולח? מה גורם למישהו לסלוח? האם מישהו באמת סולח? לא באמת סולח, סליחה אחרי בגידה, התנצלות לא תמיד עוזרת, הבעת סליחה, איך מתנצלים?
איך להתנצל? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך לדעת שמישהו סולח? מה גורם למישהו לסלוח? האם מישהו באמת סולח? לא באמת סולח, סליחה אחרי בגידה, התנצלות לא תמיד עוזרת, הבעת סליחה, איך מתנצלים?
... להיות. אליעד: יש אנשים שבאים לטיפול שהם עד היום הזה בגיל מבוגר עוד למה אתה עושה ככה וככה? כי בבית הספר צחקו עלי הוא עוד בבית הספר עוד תקוע בבית הספר ואתה אומר מה אכפת לי מה צחקו עלי בבית הספר והוא תקוע עם הבית ספר, רגע בן אדם כזה מה אם תגיד לו סליחה זה ימחק לו את זה ...
מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים גרושים, טעויות בחינוך ילדים, אחדות מול הילדים, חינוך ילדים
מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים גרושים, טעויות בחינוך ילדים, אחדות מול הילדים, חינוך ילדים
... הילד סובל הרבה יותר ומפתח את היכולת להתמודד עם קשיים בצורה לקויה. חינוך ילדים והצבת גבולות התמודדות עם חרם בבית הספר איך להעניק לילד ביטחון בלי לפנק אותו יתר על המידה איזון בין גישות חינוכיות שונות בתוך המשפחה מדוע הורה ... יהיה לו קשה יותר להתמודד עם הסיטואציה שבה הורה אחר או סביבה אחרת (כמו בית ספר) מציבים גבולות. אם בבית הספר דורשים ממנו לעשות מטלות ומקשים עליו, אבל בבית מפנקים אותו לגמרי בלי דרישות, נוצרת תחושת קונפליקט וסבל מוגבר בכל פעם שהוא מתמודד עם הגבולות מחוץ לבית. איך הדוגמאות של חרם ופציעה ממחישות את הנזק? כאשר ילד עובר חרם בבית הספר וההורה המגן אומר לו שהוא מושלם ושאין שום סיבה בעולם שמישהו ירצה להתרחק ממנו, הילד סובל עוד יותר. הוא ... ולגבולות בריאים, וללמוד כיצד למנוע סבל מילדים הנמצאים בין שתי גישות קיצוניות. חינוך ילדים והצבת גבולות התמודדות עם חרם בבית הספר איך להעניק לילד ביטחון בלי לפנק אותו יתר על המידה איזון בין גישות חינוכיות שונות בתוך המשפחה ילד שעובר התעללות, ילד שעובר חרם בבית ספר, האם לפנק את הילד? איבוד סמכות הורית, למה הילד סובל? בעיות התנהגות אצל ילדים, להאשים את ההורה השני, להאשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על גיאוגרפיה, השתקפות עצמית, הכל מדבר עליך, להזדהות עם כל דבר, השכל שיש בכל דבר, חינוך ילדים, מורה בבית ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות, ללמוד מכל דבר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בבית הספר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בבית הספר, איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי לילדים בתחום בבית הספר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 17:38:12 - wesi1