אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ארגון ✔ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית?

הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם "האינבוקס", במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים.

מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס?

תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל מייל חדש הוא כמו אדם שנכנס למשרד ומחכה לפגישה או טיפול. בדיוק כפי שנחלק לאדם הפונה מקום לשבת ולהמתין לפגישה, כך על המיילים בתיבת הדואר הנכנס לקבל טיפול מיידי. אליעד מדגיש כי השארת מיילים בתיבת הדואר הנכנס מבלי לטפל בהם יוצרת חוסר סדר ובלבול, כפי שלפני אדם שנכנס למשרד אין מקום ויש בלגן עם המתנה לפגישות.

כיצד למנוע דואר לא מטופל?

ההמלצה המרכזית של אליעד היא שהמיילים בתיבת הדואר הנכנס צריכים להטופל מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית מה לעשות איתו: להעביר אותו למישהו אחר, לשייך אותו למשימה או לסיים את הטיפול בו. ברגע שמטפלים במייל, הוא צריך לצאת מיידית מהאינבוקס ולהעבור לתיקיה מתאימה, כך שנמנע מצב שבו המיילים יתערבבו עם מיילים שכבר טופלו. אליעד טוען שבשום מצב אסור להשאיר מיילים בתיבת הדואר הנכנס שלא טופלו - זה יכול ליצור בלגן ולהעמיס על המערכת.

מה קורה אם לא מטפלים במייל בזמן?

אם לא מטפלים במייל בזמן, הוא עלול להיתקע בתיבת הדואר הנכנס ולא להתעדכן. זה יוצר בלבול ועמסה כאשר תיבת הדואר לא מופרדת בין מיילים שטופלו לאלו שעדיין לא טופלו. כל מייל שלא הוצא מהאינבוקס ייצור ערבוב ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב.

מה התהליך הנכון לטיפול במיילים?

אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים "לא מטופלים".

האם זה באמת חשוב?

החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות.
איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית?

הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים "ילכו לאיבוד" או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי להימנע מבעיות אלו.

מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס?

תיבת הדואר הנכנס משמשת כמעין "כניסה למשרד". כאשר אדם נכנס למשרד, הוא עלול להיתקל במצבים שבהם הוא מחכה לפגישה או לתשובה ממישהו. התהליך של טיפול במיילים הוא דומה. כל אימייל חדש שמגיע לתיבת הדואר הנכנס דומה לאדם שנכנס למשרד ואינו יודע האם טיפלו בו או לא. המטרה היא לא להשאיר אף אימייל בתיבת הדואר הנכנס מבלי לטפל בו. כאשר אימיילים לא מטופלים, הם "נכנסים" לתוך תיבת הדואר הנכנס ומלכדים את כל המיילים שניתן היה לטפל בהם.

כיצד למנוע דואר לא מטופל?

אליעד מציע שאסור להשאיר שום מייל בתיבת הדואר הנכנס לאחר שנעשה איתו משהו. ברגע שהמייל נפתח והוחלט מה לעשות איתו - למשל להעביר אותו למישהו אחר או להוציא אותו מהאינבוקס - עלינו להוציא אותו מיידית מתוך האינבוקס. העניין הוא כזה: ברגע שמייל לא יוצא מהאינבוקס, הוא עלול להתערבב עם מיילים אחרים שכבר טופלו, ויצר בלגן. תהליך זה לא רק יוצר בלבול אלא גם יכול לגרום למיילים שלא טופלו בזמן להיבלע בתוך המיילים שכבר הושלמו.

מה קורה אם לא מטפלים במייל בזמן?

כאשר אדם נכנס לאינבוקס, הוא מוצא שם לא רק מיילים שטופלו, אלא גם מיילים שעדיין לא הוחלט מה לעשות איתם. אם לא מטפלים במיילים מיד לאחר קריאתם, יש סיכון שהמיילים יישארו באינבוקס ויתערבבו עם מיילים אחרים. זה יוצר בלגן ומעמיס על המערכת. לכן, הדרך הנכונה היא להפריד בין המיילים שטופלו לבין המיילים שעדיין מחכים לטיפול.

מה התהליך הנכון לטיפול במיילים?

לכל מייל שנכנס לאינבוקס יש לטפל באופן מיידי ולקבוע מה לעשות איתו. כל מייל צריך להיות מנותב לעבודה או משימה אחרת, או לחלופין להסגר כ"סיים". ברגע שאתה מטפל במייל, עליך להוציא אותו מהאינבוקס ולהעביר אותו לתיקייה רלוונטית. זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים.

האם זה באמת חשוב?

ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס.
איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות
לטפל מחשוב עסקי צריך להיות לנהל עסק ללכת מאורגן דואר נכנס לעבודה לנהל את הדואר האלקטרוני לנהל את הדואר הנכנס ניהול הדואר האלקטרוני inbox איבוד איך למנוע איך למנוע דואר נכנס שלא טופל איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד ארגון דואר נכנס הדואר האלקטרוני התייעלות התייעלות עסקית יועץ יעוץ יעוץ ארגוני ללכת ללכת לאיבוד למנוע למנוע דואר נכנס שלא טופל למנוע ממיילים ללכת לאיבוד לנהל מחשוב עסקי מחשוב תהליכים מנהל ניהול ניהול הדואר האלקטרוני ניהול המיילים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים ניהול תהליכים עסקיים ניהול תיבת ה inbox ניהול תיבת הדואר הנכנס עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים עסקיים תיבת ה inbox
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי ... וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי ... מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח ... והיא שיכול להיות שיהיו אנשי מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי המכירות, הרי שבמובן ... שיש להם, אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר אמיתי הוא מצב של תחושת שלמות שמתרחש ללא תנאים חיצוניים, כלומר, אדם יכול להיות מאושר גם אם הוא לא מסודר. ... זוגיות, או הצלחה בעסקים, הסיפור הוא שונה לחלוטין. אליעד מסביר כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על מזל או אקראיות. מה ההבדל בין אקראיות לסיבתיות בהשגת מטרות? ישנם שני דרכים להגיע לתוצאה מסוימת: ... ליעד מסוים, ואדם מסודר מגדיר מטרות ותוכנית פעולה כדי להשיגן. האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל במקרה של זכיית לוטו או גילוי מקרה של אוצרות. אך כאשר מדובר בהצלחה מחושבת וברורה, כמו לפתוח עסק, למצוא ... סכום כסף מוגדר, ההצלחה לא תקרה במקרה. יש לבצע תהליך סיבתי, כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר יום? החיים ללא סדר יכולים להוביל לפיזור מחשבות והתמקדות במטרות לא ברורות. אדם שאינו מסודר לא מגדיר ... בצורה אקראית, מה שמקטין את סיכוייו להשיג מטרה ברורה ומוגדרת. איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא רוצה להשיג. לדוגמה, להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, או להשיג סכום כסף. לאחר מכן, יש ... שלו להצליח בהשגת מטרותיו הספציפיות גדל. סיכום לסיכום, אליעד מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת מטרות ברורות ומוגדרות צריך להפעיל סדר יום מסודר, להתמקד במטרות סיבתיות ולא אקראיות, ולפעול באופן עקבי ומדויק. בכך, הוא יוכל למקסם את הסיכוי להצלחה בתחום שבו הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים האם אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל זאת לחוות אושר מלא. אושר כזה מוגדר כאושר בלי תנאים, משום שהוא אינו דורש שום דבר חיצוני. מדוע בכל זאת ... ספציפיים וכדומה), יש צורך לפעול באופן שיטתי ומתוכנן. כאן נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון: מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים לא יכול להסתמך רק על אקראיות, אלא צריך לפעול מתוך סדר, שיטה ותוכנית פעולה סיבתית. כיצד קשורים אקראיות ... איך להגיע לאותה מטרה שלב אחרי שלב, ובהתאם לסדר עדיפויות רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ומניעת בלבול בין פרטים. ניתוח תקלות ותיקונים: בדיקה מתמדת אם דברים עובדים לפי התוכנית, והיערכות בהתאם ... נמוך הרבה יותר שאירועים מקריים יביאו אותו לתוצאה הספציפית הרצויה. איך ליישם סדר וארגון בחיי היומיום? סדר וארגון פירושם בין השאר: להחליט מה המטרה: להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, להשיג סכום כסף מוגדר ועוד. להגדיר תתי - מטרות: אם רוצים להקים עסק, מה בדיוק ... מה, ומשקיע בבדיקת האפשרויות ובתכנון הדרך, מגדיל מאוד את הסיכוי להצליח. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון , ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון ... מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל ... לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות ...
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
... ישיר וגלוי. קיימים מצבים רבים שבהם הארגון מעוניין להיפטר מעובד מסוים, אבל לא יכול לעשות זאת מטעמים שונים כגון ... באופן ישיר? אליעד מדגים מספר מצבים בהם ארגונים נתקלים בבעיה הזאת: ארגון שרוצה לפטר עובד, אבל העובד חיוני מדי מכדי לפטר אותו. ארגון שמעוניין לפטר עובד, אך חושש מתגובה שלילית של העובד שיכולה לפגוע בחברה. מנהל ... מנכל או עובד חיוני שמאיים להתפטר, והארגון לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותו. ארגון שרוצה לפטר עובד בעתיד הקרוב, אך אינו רוצה ליידע אותו מראש מחשש שייצור בלגן או יפגע בפעילות הארגון. איך ניתן לבצע פיטורים באופן עקיף? אליעד מסביר שהתהליך של פיטורים כולל שני ... מציע הוא הפרדה בין שני המרכיבים האלו. הארגון יכול ליישם את מהות הפיטורים בלי לבצע את הצורה הרשמית של הפיטורים. כלומר, הארגון יגרום לעובד להיות פחות ופחות חיוני על ידי הפסקה הדרגתית של ביצוע התפקיד שלו ... מספר דוגמאות מפורטות מאוד לאופן שבו הארגון יכול ליישם את השיטה: נניח שהארגון רוצה לפטר עובד בכיר בעוד חודש, אבל לא רוצה לספר לו על כך מראש. כדי להתכונן, הארגון יכול לגייס עובדים חדשים ולהכשיר אותם מראש, כך שכשיגיע הזמן לפיטורים, העובד ... המעשי. אם יש עובד שמאיים שהוא יתפטר, הארגון יכול להיערך מראש על ידי חלוקת התפקיד של העובד בין אנשים אחרים, כך שהפגיעה בארגון תהיה מינימלית אם העובד יחליט לעזוב. במקרה של מנכל או מנהל בכיר שלא ניתן לפטר ישירות, הארגון יכול להציג לעובד שמכניסים תחתיו עובדים נוספים בטענה שמדובר בשדרוג מעמדו, ... לאחרים, כך שתפקידו הופך פחות חיוני והארגון יהיה תלוי בו פחות ופחות. איך אפשר להוריד מנהל בכיר מתפקידו מבלי ליצור ... שלו מצטמצמות, הוא הופך לפחות הכרחי לארגון, וקל יותר להיפטר ממנו באופן רשמי בהמשך, כשהוא כבר לא מחזיק כוח או חשיבות ... וכך נמנע עימות או התנגדות מצדו. הארגון מצליח להתכונן לפיטורים בצורה שקטה, מדורגת, וללא משבר. הארגון מצמצם סיכון של נזק במקרה שהעובד מאיים לעזוב. הפגיעה באיכות העבודה מינימלית, ... אותו רשמית). בשיטה זו העובד נשאר בארגון עד שהחברה מחליטה סופית על הזמן המתאים ביותר להיפטר ממנו באופן מלא ורשמי. ... איך לגרום לעובד בכיר להתפטר? הכנת הארגון לפיטורי מנכל ניהול בכירים בארגון איך להתמודד עם עובד שמאיים להתפטר? איך לצמצם סמכויות של מנכל? פיטורים ... היא להוריד מתפקידו ולצמצם את חיוניותו לארגון. שינוי תפקיד בהסוואה אחד הפתרונות היעילים ביותר לפיטורי עובדים בכירים מבלי ... ממשימותיו. בכך הוא יהפוך לפחות הכרחי לארגון, וכשנגיע לרגע האמת - הפיטורים יהיו פשוטים יותר. מהות וצורה של פיטורים ... בתפקיד ניהולי בכיר, משאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים בכירים, לצמצם סמכויות למנכל, להגביל סמכויות למנכל, תפקידי ... עובד בצורה יפה? ניהול חברות, ניהול ארגונים, איך לגרום לו להתפטר? איך לגרום לו לרצות להתפטר? איך לגרום לה להתפטר? איך ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ... איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש ... אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך ... שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם תדע לעשות את זה עם עצמך, אתה יכול להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... זאת בצורה יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש בטכניקות עבודה יעילות, כך תגיע ... מוקדם של החומר, שימוש בשיטות למידה יעילות יותר או ארגון סביבת לימודים נקייה ומסודרת שתסייע לך להתרכז טוב יותר. ... מידע נוסף על שיטות התייעלות, ניהול זמן נכון, ארגון משימות בצורה אפקטיבית וטכניקות עבודה ממוקדות. המפתח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ארגון, דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ארגון, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, קואצ'ר מומלץ, קואצ'ר לילדים בתחום ארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4230 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 00:27:57 - wesi1