אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליכים עסקיים ✔ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית?

הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם "האינבוקס", במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים.

מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס?

תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל מייל חדש הוא כמו אדם שנכנס למשרד ומחכה לפגישה או טיפול. בדיוק כפי שנחלק לאדם הפונה מקום לשבת ולהמתין לפגישה, כך על המיילים בתיבת הדואר הנכנס לקבל טיפול מיידי. אליעד מדגיש כי השארת מיילים בתיבת הדואר הנכנס מבלי לטפל בהם יוצרת חוסר סדר ובלבול, כפי שלפני אדם שנכנס למשרד אין מקום ויש בלגן עם המתנה לפגישות.

כיצד למנוע דואר לא מטופל?

ההמלצה המרכזית של אליעד היא שהמיילים בתיבת הדואר הנכנס צריכים להטופל מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית מה לעשות איתו: להעביר אותו למישהו אחר, לשייך אותו למשימה או לסיים את הטיפול בו. ברגע שמטפלים במייל, הוא צריך לצאת מיידית מהאינבוקס ולהעבור לתיקיה מתאימה, כך שנמנע מצב שבו המיילים יתערבבו עם מיילים שכבר טופלו. אליעד טוען שבשום מצב אסור להשאיר מיילים בתיבת הדואר הנכנס שלא טופלו - זה יכול ליצור בלגן ולהעמיס על המערכת.

מה קורה אם לא מטפלים במייל בזמן?

אם לא מטפלים במייל בזמן, הוא עלול להיתקע בתיבת הדואר הנכנס ולא להתעדכן. זה יוצר בלבול ועמסה כאשר תיבת הדואר לא מופרדת בין מיילים שטופלו לאלו שעדיין לא טופלו. כל מייל שלא הוצא מהאינבוקס ייצור ערבוב ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב.

מה התהליך הנכון לטיפול במיילים?

אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים "לא מטופלים".

האם זה באמת חשוב?

החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות.
איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית?

הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים "ילכו לאיבוד" או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי להימנע מבעיות אלו.

מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס?

תיבת הדואר הנכנס משמשת כמעין "כניסה למשרד". כאשר אדם נכנס למשרד, הוא עלול להיתקל במצבים שבהם הוא מחכה לפגישה או לתשובה ממישהו. התהליך של טיפול במיילים הוא דומה. כל אימייל חדש שמגיע לתיבת הדואר הנכנס דומה לאדם שנכנס למשרד ואינו יודע האם טיפלו בו או לא. המטרה היא לא להשאיר אף אימייל בתיבת הדואר הנכנס מבלי לטפל בו. כאשר אימיילים לא מטופלים, הם "נכנסים" לתוך תיבת הדואר הנכנס ומלכדים את כל המיילים שניתן היה לטפל בהם.

כיצד למנוע דואר לא מטופל?

אליעד מציע שאסור להשאיר שום מייל בתיבת הדואר הנכנס לאחר שנעשה איתו משהו. ברגע שהמייל נפתח והוחלט מה לעשות איתו - למשל להעביר אותו למישהו אחר או להוציא אותו מהאינבוקס - עלינו להוציא אותו מיידית מתוך האינבוקס. העניין הוא כזה: ברגע שמייל לא יוצא מהאינבוקס, הוא עלול להתערבב עם מיילים אחרים שכבר טופלו, ויצר בלגן. תהליך זה לא רק יוצר בלבול אלא גם יכול לגרום למיילים שלא טופלו בזמן להיבלע בתוך המיילים שכבר הושלמו.

מה קורה אם לא מטפלים במייל בזמן?

כאשר אדם נכנס לאינבוקס, הוא מוצא שם לא רק מיילים שטופלו, אלא גם מיילים שעדיין לא הוחלט מה לעשות איתם. אם לא מטפלים במיילים מיד לאחר קריאתם, יש סיכון שהמיילים יישארו באינבוקס ויתערבבו עם מיילים אחרים. זה יוצר בלגן ומעמיס על המערכת. לכן, הדרך הנכונה היא להפריד בין המיילים שטופלו לבין המיילים שעדיין מחכים לטיפול.

מה התהליך הנכון לטיפול במיילים?

לכל מייל שנכנס לאינבוקס יש לטפל באופן מיידי ולקבוע מה לעשות איתו. כל מייל צריך להיות מנותב לעבודה או משימה אחרת, או לחלופין להסגר כ"סיים". ברגע שאתה מטפל במייל, עליך להוציא אותו מהאינבוקס ולהעביר אותו לתיקייה רלוונטית. זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים.

האם זה באמת חשוב?

ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס.
איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות
טיפולים להחליט לקבל החלטות איך לנהל את המיילים איך לנהל ניהול הדואר האלקטרוני למנוע דואר נכנס שלא טופל מערכת ויתור לנהל את הדואר הנכנס תהליכים עסקיים inbox איבוד איך למנוע איך למנוע דואר נכנס שלא טופל איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד ארגון דואר נכנס הדואר האלקטרוני התייעלות התייעלות עסקית יועץ יעוץ יעוץ ארגוני ללכת ללכת לאיבוד למנוע למנוע דואר נכנס שלא טופל למנוע ממיילים ללכת לאיבוד לנהל לנהל עסק לנהל עסקים מחשוב עסקי מחשוב תהליכים מנהל ניהול ניהול הדואר האלקטרוני ניהול המיילים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים ניהול תהליכים עסקיים ניהול תיבת ה inbox ניהול תיבת הדואר הנכנס עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים עסקיים תיבת ה inbox
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
... הצעה טובה יותר או מוצר טוב יותר כדי למשוך אותו בחזרה. אליעד מדגיש שבתהליכים עסקיים אנשים מבינים את ההיגיון הזה בקלות, אולם כשזה מגיע לזוגיות, האדם מתקשה ליישם את אותו ההיגיון בגלל הפגיעה הרגשית ... שהוא קנה שם תביא לו גם פה תנסה להתיידד איתו יותר מאשר החנות ששמה, בתהליכים עסקיים אנשים מבינים שאם לקוח לא רוצה אותך ואתה רוצה את הלקוח אין היגיון שלקוח שבוגד בך שאתה תהיה מגעיל אליו אם אתה ... היגיון אין היגיון שאתה תעשה לו מחירים יותר יקרים אין בזה היגיון. ובתהליכים עסקיים אנשים מבינים את זה ומה שצריך לעשות זה להסביר לבן אדם תקשיב יש פה תהליך של מכירה הבחורה לצורך העניין זה הלקוח ...
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
... בעסק יכול להיות תכונה חיובית או שלילית, תלוי איך מיישמים אותה. כדי להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה, יש להתמקד בתהליכים העסקיים הגדולים ולא להיתפס לפרטים הקטנים שיכולים לעכב את ההצלחה הפיננסית של העסק. ניהול עסק שיווק ומכירות תהליכי קבלת החלטות התמודדות עם פרפקציוניזם ... פרפקציוניזם בעסק הוא תכונה שיכולה להיות טובה או רעה, תלוי איך מיישמים אותה. יש לוודא שהפרפקציוניזם לא פוגע בתהליכים העסקיים אלא משרת את המטרות הגדולות יותר. במקום להיות פרפקציוניסטים על כל פרט קטן, עדיף להיות פרפקציוניסטים על המערכת הכוללת - תהליכי העבודה, שביעות ...
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
ניהול עובדים, חוסר תיאום בין עובדים, איך לנהל צוות עובדים? תלות של עובדים אחד בשני, תכנון מבנה ארגוני, איך לתכנן מבנה ארגוני? תכנון מבנה הארגון, ניהול הארגון, יעוץ ארגוני, מנהל צוות עובדים, האם צריך מנהל? דינאמיקה בין עובדים
... או סדרי עדיפויות אחרים, שבהם עובד ב מרגיש שאין לו זמן לטפל בבקשות של עובד א. הבעיה המרכזית כאן היא שמכיוון שהעובדים תלויים זה בזה, כל עיכוב או קונפליקט משפיעים על כל הארגון וגורמים לעיכובים ולהפרעות בתהליכים העסקיים . מה הבעיה במצב של עודף שיתוף פעולה בין עובדים? הבעיה השנייה היא דווקא עודף שיתוף פעולה. במבט ראשון, ...
יעוץ / אימון אישי / עצות - איך עצות משפיעות על האדם? וממי כדאי לקבל עצות?
יעוץ אימון אישי עצות - איך עצות משפיעות על האדם? וממי כדאי לקבל עצות? יעוץ אישי. אימון אישי. עצות. ממי כדאי לקבל עצה? מהי עצה? עצה = צמצום השכל של האדם אל תוך רעיון כלשהו. היועץ מצמצם את שכלו ידיעותיו אל תוך רעיון כלשהו ומעביר אותו הלאה לזה שמקבל את העצה. העצה היא השתקפות השכל של זה שנתן אותה. וכאן מגיע הנושא החשוב ביותר שצריך לשים אליו לב. אם זה שנותן לך את העצה, הוא אדם שמח, הרי שהעצה שלו היא חלק מהשכל של אדם שמח. מה שאומר שהעצה הזאת תביא אותך לשמחה. לעומת זאת, אם זה שנותן את העצה הוא אדם כעסן רגזן עצוב וכיוב, זה אומר שקבלת העצה תוביל בהכרח את האדם לכעס עצבות וכולי. העצה היא חלק מהשכל של זה שאמר אותה. השכל של האדם הוא האחראי למצב הרוח שלו. חוכמה אמיתית = אושר שמחה. חוסר חוכמה = סבל עצבות. העצה היא חלק מצורת המחשבה הכללית של היועץ על המציאות. העצה משקפת את צורת המחשבה של היועץ. אם זה שנותן את העצה הוא אדם כעסן, הרי שזה אומר שהוא עצמו חסר שכל. ומאחר שהוא עצמו חסר שכל, ממילא זה אומר שאת העצה שלו יש לבחון היטב היטב. לעומת זאת, אם היועץ הוא אדם מאושר, הרי שזה אומר שהעצה מגיעה מאדם חכם, וממילא יישום נכון שלה אמור לעזור לאדם. אל תקבל עצות של מי שלא היית רוצה להרגיש כמוהו. הרגש הוא העיקר. הרגש הוא השורה התחתונה ומבחן התוצאה של האם השכל עובד. שכל טוב = רגש טוב. חוסר שימוש בשכל = רגש רע. חפש לקבל עצה ממישהו שהיית רוצה להרגיש כמו מה שנראה לך שהוא מרגיש. ...
אימון אישי / קואצ'ינג / יעוץ - מהו אימון אישי כולל? ומה טוב בו?
... אישי קואצינג יעוץ - מהו אימון אישי כולל? ומה טוב בו? מהו אימון אישי כולל? ומה טוב בו? אימון אישי כולל, הוא אימון אישי שמלמד את האדם גישת ...
חינוך / יעוץ / אימון אישי - ממה צריך להיזהר מי שעוסק בחינוך / אימון אישי / ייעוץ?
... יעוץ אימון אישי - ממה צריך להיזהר מי שעוסק בחינוך אימון אישי ייעוץ? מי שעוסק בייעוץ אישי לאנשים, עליו להיזהר מכך, שצורת המחשבה של אלו שהוא מייעץ להם, לא תשפיע עליו לרעה. טבע האדם הוא, שהוא מושפע מהמידע שאליו ... שאין להם מצב רוח טוב, עליו להיות עירני לכך, שמצב הרוח האישי שלו, לא יושפע ממצב הרוח של אלו שהוא עוזר להם. בנוסף, כאשר האדם מייעץ למישהו, הרי שבמודע או שלא במודע, הוא מכניס את עצמו במחשבה שלו, לתוך המצב של זה שמבקש ממנו את העצה, ודרך זה הוא מייעץ לו. כי כדי לייעץ למישהו, לשם כך צריך לנסות להבין את המצב שלו. וכדי להבין את המצב של מבקש העצה, לשם כך צריך לנסות לראות את המציאות, דרך העיניים של זה שמבקש את העצה. וצריך לנסות לתת לו עצה שמתאימה לו, לפי נקודת המבט של זה שמקבל את העצה. וכאשר האדם מייעץ למישהו, הרי שהוא מנסה להבין את צורת המחשבה, של זה שהוא נותן לו את העצה. כדי לדעת מה לייעץ לו, וכדי לדעת איך להתאים את העצה שלו, לזה שמבקש את העצה. והדבר הזה יכול כמובן, להשפיע גם על זה שנותן את העצה. כי כאשר נותן העצה מתחבר לצורת המחשבה של מקבל העצה, על ידי זה לפעמים, מחשבה אחת משפיעה על השנייה. אז מה הפתרון? מה ... לאדם, נובע מכך שהאדם בתוך תוכו רוצה את הטוב. וכל מחשבה שגויה שיש לאדם, נובעת ממחשבה אחרת טובה שאיבדה את האיזון שלה. ואם נותן העצה, יצליח לראות את הטוב שיש בכל דבר, דהיינו, יצליח להבין מאיזה דבר ... זה, לא רק שהוא לא יושפע לרעה, מהמחשבות הרעות, אלא אדרבה, הוא רק יתחזק מהן. מאחר שהוא רואה רק את הטוב שיש בהן. וכאשר מישהו מבקש עצה מהאדם באיזה עניין. אם נותן העצה רואה ומבין, כיצד הרצון וצורת המחשבה של האדם שמבקש את העצה, כיצד הם נובעים ממשהו שהוא טוב, הרי שעל ידי זה, האדם שנותן את העצה, מבחינתו הוא תמיד מתעסק עם משהו טוב, שלא יכול להשפיע עליו לרעה. ועיקר עבודתו האמיתית של היועץ, היא לעזור לאדם להבין את הטוב שבתוכו. ולנסות לעזור לו לראות את ... בו, ושבגללו הוא נמצא איפה שהוא נמצא. וכאשר האדם, מבין באמת את הטוב שיש בחברו, על ידי זה כל הצדדים מפיקים אך ורק טוב מתהליך הייעוץ.
עצות - עם מי כדאי להתייעץ? וממי לא כדאי לקבל עצות?
עצות - עם מי כדאי להתייעץ? וממי לא כדאי לקבל עצות? כפי שכבר ביארתי, עצה היא חלק מהשכל של זה שנותן אותה. כאשר האדם שומע עצה של מישהו, גם אם הוא לא מקבל אותה, הרי שהוא נחשף לצורת המחשבה של נותן העצה. אז ממי בעצם כדאי לקבל עצות, וממי כדאי שלא לקבל עצות? תשובה: על האדם להשתדל לקבל עצות, רק מאנשים שהוא היה רוצה להיות כמותם. בכל עצה ועצה שיש בעולם, נמצאים בתוכה השכל וצורת המחשבה של זה ... אותה. וכאשר זה שנותן את העצה הוא אדם שמח, המשמעות היא, שהעצה שהוא נותן, נובעת משכל שגורם לאדם להרגיש שמחה. וכאשר זה שנותן את העצה הוא אדם דיכאוני, המשמעות היא שהשכל שממנו נובעת העצה, הוביל את האדם לעצבות ולדיכאון. וכאשר האדם מקבל עצה, מאדם אחר שטוב לו, המשמעות היא שהוא בעצם שומע ומתבונן על חלק ... להרגיש טוב. וכאשר האדם מקבל עצה מאדם שמח, העצה הזאת מחברת אותו לצורת המחשבה של האדם השמח, והיא אמורה לגרום גם לזה שמקבל את העצה להיות שמח. וגם אם העצה היא בתחום כלשהו שלא קשור לשמחה או עצבות, הרי שתמיד יש בעצה חלק כלשהו מצורת המחשבה של זה שנותן את העצה. וכאשר האדם מקבל עצה בתחום כלשהו מאדם שהוא שמח, גם אם העצה הזאת לא קשורה לעניין של שמחה, הרי שהדבר הזה מטמיע אצל זה שמקבל את העצה, את צורת המחשבה הכללית של נותן העצה השמח, שחלק ממנה הוא העצה שהאדם מקבל. ועל ידי זה, האדם עצמו שמקבל את העצה, גם הוא יהיה שמח. והדבר נכון לגבי כל התחומים. אם אדם מצליח נותן לך עצה לגבי כל נושא, הרי שבעצם בתוך העצה הזאת, יש חלק של שכל שגורם לאדם להצליח. ואם אדם עצלן נותן לך עצה בתחום כלשהו בחיים, הרי שתמיד, בתוך ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תהליכים עסקיים, למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליכים עסקיים, דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, קואצינג מומלץ, מאמן אישי ועסקי בתחום תהליכים עסקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 10:33:01 - wesi1