אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
האם ועד כמה לעשות יותר כסף שרלטנים מצליחן למה המוצר כל כך יקר העלאת מחיר עבר מדינה מוכר מוצר להרוויח יותר כסף הלקוח חושב איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך לתמחר אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות תמחור דירה האם להוריד מחיר האם להעלות מחיר הוצאה הוצאות הוצאות מימון הורדת מחיר הורדת מחירים הנחה ללקוח העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים העלאת שכר העלאת שכר דירה הצעת מחיר הצעת עבודה כמה כמה כסף כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כמה לבקש בהצעת מחיר כמה לבקש בהצעת עבודה כסף לבקש להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים למקסם רווח לקבוע לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת הנחה מודל מודל תמחור מודל תמחור מוצר מודלים מוצר מחיר מחיר השוק מקסום רווח משכורות משכורת עבודה עלויות מימון עסק עסקים קביעת מחיר שיווק שיטות שיטות תמחור שיקולים שיקולים בקביעת מחיר שיקולים בתמחור שיקולים בתמחור מוצר שיקולים בתמחור שירות שירות שכר שכר דירה תזרים תזרים כספי תזרים עסקי תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירותים תעריף של מוצר תעריף של שירות תקציב שיווק
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, ... מהי הדרך הנכונה לקבוע שכר לעובדים? אליעד כהן פתח את הרצאתו בשאלה חשובה ... לעובד כמה שפחות משכורת או כמה שיותר משכורת? על פי התפיסה הראשונית, רוב האנשים עשויים לחשוב שעדיף לשלם ... כי זה יקטין את ההוצאות של העסק ויגדיל את הרווח. אך אליעד מציין שזו אינה בהכרח האמת המוחלטת, ... היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך? ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה הוצאה, וההוצאות משפיעות ישירות על הרווח של העסק. ככל שהמעסיק משלם פחות לעובד, כך ההוצאות פוחתות, ולכן הרווחים עשויים לגדול. אליעד מסביר שלפעמים נראה ... את הרווח של העסק. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה? מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר, ... יותר לשמור אותו בעסק לאורך זמן. כשעובד מרוצה, הוא יכול להוות נכס חשוב לעסק ולהגדיל את ההכנסות של החברה. האם הגיוני שהעובד ירוויח יותר ... הרווח הכללי של העסק הוא המקסימלי שניתן להשיג. כיצד קובעים את גובה השכר? ההחלטה לגבי ... אם המעסיק משלם שכר מינימום, ההוצאות יהיו נמוכות, אך ייתכן שהעובד יהיה פחות מקצועי ופחות מחויב לעסק. אם המעסיק משלם
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
... משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות? מהי הדרך היעילה ביותר לתעדף ... קטנים, וראו כיצד זה משפיע על ניהול הזמן שלכם בצורה חיובית. תעדוף משימות איך לנהל משימות? ניהול זמן אסטרטגיות עבודה אפקטיביות תכנון וניהול פרויקטים ... קטנים ולא כמשימות שלמות - ותראו איך זה משפר את הניהול שלכם. תעדוף משימות איך לנהל משימות ניהול זמן אסטרטגיות עבודה אפקטיביות תכנון וניהול פרויקטים ...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
... הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה ... בצורה ממוקדת ויעילה. איך לחלק משימות לקטגוריות? השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום עיסוק מסוים, וזה מאפשר להקנות לכל משימה קונטקסט ברור. לאחר החלקת ... תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות, או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? כל קטגוריה תיבחר לפי מטרות ויעדים אישיים ועסקיים שמנחים את החלטות התיעדוף. מה לעשות כשיש משימות שלא ניתן לתעדף בקלות? לפעמים יש משימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה החשובה ... לתעדף בתוך כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה בה נתמקד, השלב הבא הוא תיעדוף המשימות בתוך אותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, נצטרך לשאול את עצמנו: איזו משימה עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? כך, נוכל למקד את המשאבים והזמן במשימות ... עם הכמות הרבה של המשימות. מהם היתרונות של חלוקת משימות לקטגוריות? השלב הראשון הוא לחלק את כל המשימות לפי קטגוריות רלוונטיות. לדוגמה, אם מדובר בעסק, המשימות יכולות להתפצל לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה שייכת לתחום מסוים בעסק, והרעיון הוא, להקל על ההתמודדות עם כל המשימות הללו על ידי הצבתן בתוך קונטקסט מסודר וברור. איך לבחור איזו קטגוריה היא הכי חשובה? לאחר ... השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר? איזו קטגוריה שווה להתמקד בה עכשיו? לדוגמה, אם יש לי עסק עם קטגוריות שונות, אני שואל את עצמי: האם כרגע חשוב יותר להתעסק בשיווק , במכירות, בהגדלת המודעות או אולי במחשוב ובאבטחת מידע? את התשובה לשאלה זו עלינו למצוא על פי היעדים האישיים והעסקיים שלנו. מה קורה כשיש משימות שאי אפשר לתעדף באופן כללי? החלק המעניין הוא שלפעמים יש משימות מסוימות שלא בהכרח משתייכות לקטגוריה ... כל קטגוריה? לאחר שמחליטים על הקטגוריה שבה נתמקד, יש לבצע תיעדוף גם בתוך המשימות השייכות לאותה קטגוריה. לדוגמה, אם אנו עובדים על משימות שקשורות לשיווק, עלינו לשאול את עצמנו: איזו משימה בתחום השיווק עשויה להביא את התועלת הרבה ביותר ביחס לזמן שיידרש לבצע אותה? בכך נוכל למקד את המשאבים והזמן שלנו למשימות החשובות ביותר. אליעד מציע ...
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
... להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר , איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר? וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם הכסף שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח? ובמילים אחרות, איך באפשרותך להיות שלם עם הסכום המחיר התשלום שאותו אתה מבקש מהלקוח שלך, עבור המוצר שירות שלך? והתשובה לכך היא, שקודם כל צריכים לדעת, שלא בטוח שאתה יכול להיות שלם עם המחיר שלך ויתכן שבאמת אין לך אפשרות להיות שלם עם המחיר שלך. מה כן? כן יש אפשרות לעזור לך להיות שלם עם המחיר שלך, כשזה כן אפשרי. אבל לא בהכרח שזה אפשרי. אז איך להיות שלם עם המחיר שלך? והתשובה היא, שכדי שתוכל להרגיש בנוח עם המחיר שלך, לשם כך צריכים להבין למה אתה לא שלם עם ה
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים , הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שה
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר ... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים גנב וכיוב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, ... כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור ... שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני ... האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך ... המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. אבל ... או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן ... קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו ... יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור המוצר? אפשרות אחת לדוגמה יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על המוצר שלנו. אבל אם היה ל
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים איך באמת אפשר להוריד את מחירי הדירות? השאלה המרכזית שעולה בדיון של אליעד כהן היא כיצד אפשר להוריד את מחירי הדירות בישראל? אליעד מציג שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הבעיה: גישה ישירה ... שורש הבעיה באופן ברור ופשוט, בעוד שהדרך העקיפה עוסקת במניפולציות שונות שבפועל אינן פותרות את בעיית מחירי הדיור לאורך זמן. הדרך הישירה שאליעד מתאר מתחילה מהסוף להתחלה: מה רוצים להשיג, ומהי התוצאה המבוקשת? הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם כיום דירה עולה שני מיליון שח והמטרה להוריד את המחיר למיליון שקל, המשמעות הישירה היא שיהיו יותר דירות מאנשים שמעוניינים לקנות אותן. אם יש 100 אנשים שלכל אחד מהם מיליון שקלים ויש בשוק 200 דירות, המחיר חייב לרדת למיליון שקל כי נוצרת תחרות בין המוכרים. מצד שני, אם יש 100 אנשים עם כסף מוגבל ורק 10 דירות, המוכרים יכולים לדרוש כמה שהם רוצים, והמחיר בהכרח יעלה. אליעד מסביר זאת באמצעות דוגמה מפורטת נוספת: אם בשוק יש עשר דירות ועשרה קונים בלבד, כל אחד יכול לשלם כמה שהוא רוצה ואין לקונה או למוכר כוח על האחר. אבל אם יש עשרה אנשים שרוצים לקנות דירה ויש רק מוכר אחד, הוא יכול להכתיב את המחיר הגבוה ביותר, כי אחרת אין לקונים ברירה. לעומת זאת, אם יש אלף דירות למכירה שנמכרות על ידי עשרה קבלנים, נוצרת תחרות בין הקבלנים. כל קבלן ינסה לשכנע את הקונה לבחור בו על ידי הורדת המחיר, והתחרות הזו תביא לירידת מחירים משמעותית. אליעד מדגיש שמחיר הדירה נקבע בסופו של דבר על פי היצע וביקוש בלבד. לא משנה אילו מניפולציות יעשה בנק ישראל, כמו העלאת או הורדת הריבית, הגבלת המשכנתאות או פתרונות פיננסיים אחרים, כל אלו הם פתרונות עקיפים שלא פותרים את הבעיה הבסיסית. הוא מדגים זאת שוב ושוב: אם יש מעט מדי דירות לעומת הקונים, המחירים תמיד יעלו. ואם יש הרבה מאוד דירות לעומת מספר קונים קטן, המחיר תמיד ירד באופן אוטומטי. האם למדינה יש אינטרס אמיתי להוריד את מחירי הדירות? אליעד מדגיש שהסיבה העיקרית לכך שהמדינה לא באמת פותרת את בעיית מחירי הדיור היא כי אין לה אינטרס אמיתי להוריד את המחירים. הורדת מחירי הדיור משמעותה הפסד כספי למדינה. הוא מסביר לדוגמה: אם המדינה תחליט להוזיל את מחירי הקרקעות, זה אומר שיהיה לה פחות כסף. אם יהיה לה פחות כסף, היא תצטרך לצמצם בתקציבים אחרים, כגון ... התקציבים שמועברים לסקטורים שונים כמו לדתיים או לקבוצות אחרות. מדוע המדינה נמנעת מלפעול באופן ישיר להורדת מחירי הדירות? אליעד מסביר שהמדינה פועלת תחת לחצים פוליטיים חזקים מסקטורים שונים. היא חוששת שאם תוריד מחירים באופן משמעותי על ידי הגדלת ההיצע, היא תאבד תמיכה פוליטית מכיוון שהכסף שהיא תפסיד יגרום לה לפגיעה בסקטורים אחרים. הוא נותן דוגמה ספציפית: אם המדינה תוריד את המחירים על ידי הורדת מחירי הקרקעות, ייווצר חור תקציבי. כדי לסגור אותו, היא תצטרך לקחת כסף מסקטור אחר, כמו למשל ... פוליטי, ובוחרת לפעול רק כשאין לה ברירה. לדוגמה, אליעד מציין שאם ראש הממשלה יראה שאם הוא לא יוריד את מחירי הדיור הוא ייפול בוודאות, הוא יפעל להורדת המחירים. אם הציבור באמת יהיה נחוש ואיים על השלטון בכך שאם לנו אין דירות גם לכם לא יהיו דירות, הלחץ ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
... או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או להשקיע את הכסף בדרך אחרת, נוגעת לשיקולים כלכליים, רגשיים ופרקטיים. אליעד כהן מדבר על השיקולים המרכזיים שמובילים אנשים לקבל החלטה, ועל האלטרנטיבות האפשריות לכל אדם בהתמודדות עם השאלה. במהלך ההרצאה, נוגעים בנושאים של השקעות כספיות, תשואה, שכר דירה, וההיבטים הכלכליים והפסיכולוגיים של קניית דירה לעומת שכירות. באופן כללי, קיימת תחושת רצון לביטחון כלכלי, אך ישנם גם מקרים בהם רכישת דירה עשויה להיות פחות משתלמת מבחינה כלכלית. האם המשכנתא שווה את זה? אליעד מציין את ההיבט הכלכלי של קניית דירה עם משכנתא: המשמעות היא לקחת הלוואה ולשלם עליה ריביות רבות. לעיתים, זה עשוי להכביד על האדם מבחינה כלכלית, במיוחד אם ישנה ... של אדם בעוד 20 שנה. ההחלטה על רכישת דירה לעיתים נובעת מרצון אישי להרגיש ביטחון או שקט נפשי. אנשים רבים רואים בדירה כמשהו יציב, שלא יפנה אותם בו זמנית עם משפחותיהם. ... הכלכליות של השקעה בנדלן? במקום לרכוש דירה, ישנם אנשים שבוחרים להשקיע את הכסף במקום אחר, כמו עסק או נכס אחר שייתן להם תשואה גבוהה יותר. אליעד מציין את ההבדל בין קניית דירה והשקעה בה, לבין השקעה בנכסים אחרים או עסקים, שבחלקם עשויים להניב תשואה גדולה יותר. לעיתים, אנשים עשויים להרגיש שזה עדיף להשקיע בכסף בטווח הקצר והארוך ... מה חשוב לקחת בחשבון כששוקלים האם לקנות דירה? כאשר אנשים שוקלים האם לקנות דירה, יש לבדוק את מספר האלטרנטיבות הקיימות, את מצב השוק ואת הסיכון הכלכלי. לדוגמה, האם הנכס יעלה או ירד בערכו במשך השנים? האם הריבית על המשכנתא תשתנה? כיצד המחיר של הדירה ישפיע על התשואה האפשרית? אליעד מדגיש שזו לא שאלה של מה טוב, אלא של איזו אופציה משתלמת יותר כלכלית בטווח הארוך. מה ההבדל בין לקנות דירה לשכור דירה מבחינת השקעה? כאשר משווים בין קניית דירה לשכירות, יש להבין גם את ההיבטים של נזילות הכסף. משכיר לא משקיע את כספו בדירה פיזית, אלא מספק לעצמו יציבות כלכלית. בעוד שבעל הדירה נמצא בעסקת השקעה ארוכת טווח שמכילה סיכון עם חובות וריביות. בסופו של דבר, השיקול המרכזי הוא מה התכלית של כל אחד. האם הוא רוצה יציבות או שהוא מעדיף להשקיע את הכסף במקום אחר שיביא לו תשואה גבוהה יותר? החלטה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסטרטגיות תמחור, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסטרטגיות תמחור, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן לכלכלת המשפחה, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום אסטרטגיות תמחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:46:40 - wesi1