אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מודלים ✔תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
זמן מקום לקבוע מחיר מכירה איכות לתת הנחה ללקוח ספק שירותים להיות מיליונר אלטרנטיבות של לקוח שיקולים בתמחור ביקוש איך להרוויח כסף איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך לתמחר אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות תמחור דירה האם להוריד מחיר האם להעלות מחיר הוצאה הוצאות הוצאות מימון הורדת מחיר הורדת מחירים הנחה ללקוח העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים העלאת שכר העלאת שכר דירה הצעת מחיר הצעת עבודה כמה כסף כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כמה לבקש בהצעת מחיר כמה לבקש בהצעת עבודה כסף לבקש להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים למקסם רווח לקבוע לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת הנחה מודל מודל תמחור מודל תמחור מוצר מודלים מוצר מחיר מחיר השוק מחיר שוק מקסום רווח משכורות משכורת עבודה עלויות מימון עסק עסקים קביעת מחיר שיווק שיטות שיטות תמחור שיקולים שיקולים בקביעת מחיר שיקולים בתמחור שיקולים בתמחור מוצר שיקולים בתמחור שירות שירות שכר שכר דירה תזרים תזרים כספי תזרים עסקי תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירותים תעריף של מוצר תעריף של שירות תקציב שיווק
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
... איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר למשכורת? תגמול עובדים הוא כל סוג של תשלום או הטבה נוספת לעובד ... להציג רווח גבוה יותר באופן מלאכותי. העובד יכול גם למכור נכסים במהירות כדי להגדיל את הרווח בטווח הקצר, גם אם הדבר יפגע בעסק בטווח הארוך. איך נכון להגדיר מודל תגמול כדי להימנע מניגוד אינטרסים? כדי למנוע ניגוד אינטרסים ומניפולציות מצד העובדים, התגמול חייב להיות מבוסס על מודל רחב ומאוזן יותר, ולא להתמקד בתחום צר או בודד בלבד. במודל נכון של תגמול, העובד יקבל תגמול שקשור למספר פרמטרים שונים, כך שהוא יידרש לפעול לטובת העסק כולו ולא רק לטובת תחום צר שבו הוא מתוגמל. לדוגמה, אם מתגמלים ... עמידה בתקציבים, כך שהעובד לא יתמקד רק בכמות המכירות אלא גם באיכות הכוללת של עבודתו. מדוע הגדרת המושגים חשובה במיוחד בתגמול עובדים בכירים? כאשר מגדירים מודל תגמול לעובדים בכירים, חובה להגדיר במדויק מושגים כמו רווח, מחזור, ומכירות. ההגדרה המדויקת מונעת מצבים שבהם העובד יכול לעשות מניפולציות על הנתונים. חשוב ... באיזו שיטת חישוב משתמשים, ומתי בדיוק הנתונים נסגרים. הגדרות ברורות אלה מונעות מהעובד להגדיל באופן מלאכותי את הבונוס שלו. מה חייבים לקחת בחשבון כשבונים מודל תגמול לעובדים? כשבונים מודל תגמול לעובדים בכירים או מנהלים, יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות: התגמול חייב להיות מאוזן ולכלול מספר פרמטרים שונים, ולא תחום בודד. חשוב להגדיר מושגים ... בעסק. איך לתגמל מנהל בכיר? תגמול לפי רווח או לפי מחזור? איך להימנע מניגוד אינטרסים בתגמול עובדים? מהו אחוז הבונוס המקובל? בונוסים לעובדים לפי ביצועים מודל חלוקת רווחים לעובדים שיטות תגמול לעובדי מכירות תגמול עובדים - שיקולים, טעויות והשלכות תגמול עובדים הוא נושא מהותי בכל ארגון, וכשמתגמלים עובדים, יש לקחת ... נוסף על תגמול עובדים, איך לבנות שיטות תגמול נכונות ולמנוע בעיות עתידיות, ניתן לחפש מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בונוסים לעובדים לפי ביצועים, מודל חלוקת רווחים לעובדים, איך לקבוע שכר משתנה? מהו אחוז הבונוס המקובל? תגמול עובדים בעסק קטן, איך לעודד עובדים למכור יותר? שיטות לתגמול מנהלים בכירים, תמריצים מבוססי יעדים, שכר בסיס מול עמלה - מה עדיף, השפעת תגמול על מוטיבציה של עובדים, בניית מודל תגמול, תגמול איש מכירות, מודל תגמול עובדים, תמרוץ אנשים, מודל תמריצים לעובדים, עובד שרוצה העלאה במשכורת, עובד שרוצה עוד כסף, תגמול לפי הרווח, תגמול לפי המחזור, תגמול לפי המכירות, כמה משכורת לתת למנהל? עמלת מכירות, כמה ... בגלל תגמול עובדים, תגמול מהרווח, תגמול מהמחזור, תגמול מהמכירות, תמרוץ עובדים, תמריצים לעובדים, איך לתמרץ עובדים? העובד רוצה העלאה בשכר, איך לשלם לעובד? מודל תגמול לאנשי מכירות, שכר איש מכירות, אחוזי מכירה, שיטות תגמול לסוכני מכירות, תוכנית יעדים מכירות ...
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... ואפילו נפשיות. רק אז אפשר לומר שהשיטה באמת חזקה ואמינה. כיצד לפתח יכולת שכנוע בכל תחום בחיים איך להתמודד עם פחדים והתנגדויות באמצעות שינוי תפיסה הרחבת מודלים של מכירות לטיפול רגשי הבנת נקודות החוזק והחולשה של שיטות מכירה ... נפשיים, או בכל תחום אחר שדורש שכנוע ושינוי מחשבתי עמוק. כיצד לפתח יכולת שכנוע בכל תחום בחיים איך להתמודד עם פחדים והתנגדויות באמצעות שינוי תפיסה הרחבת מודלים של מכירות לטיפול רגשי הבנת נקודות החוזק והחולשה של שיטות מכירה ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
... או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר ... היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו ... הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות ... יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, ... תשובה חד משמעית לגבי המודל העסקי האידיאלי. ההחלטה חייבת להיעשות בהתבסס על שורה ארוכה של שיקולים, ולא רק על בסיס ... בעבודה בכל אחד מהמודלים? כמה אנרגיה ומשאבים צריך להשקיע בשיווק ובמכירה? איזה סוג של לקוחות העסק מושך בכל מודל עסקי? לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר ... כיצד לתכנן נכון את המודל העסקי? הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לבצע ניתוח מקיף ומעמיק של שני המודלים. הוא מציע לבצע תסריטים פשוטים אך מפורטים: ראשית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר הרבה ... איך לבדוק בפועל את המודל העסקי? למי שמתלבט ואינו יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על פתרון ... שתמיד עובדת: לפעמים מודל המכירה הזולה עובד מצוין בעסק מסוים, ולפעמים דווקא מודל המכירה היקרה הוא שמצליח יותר. הכל תלוי בתכנון נכון, בניתוח התוצאות ובהתאמה אישית של ... תמחור מוצרים מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר? במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את ... ההבדל המרכזי בין המודלים הוא בגובה הרווחים בסופו של יום. השאלה המרכזית היא לא האם למכור הרבה בזול או מעט ... חד משמעית. כל אחד מהמודלים יכול להיות משתלם יותר בתנאים שונים. ייתכן שמי שמוכר מכוניות יוקרה יוכל להרוויח יותר ... אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר ... מה עדיף, שכן כל מודל עסקי טומן בחובו יתרונות וחסרונות. חשוב לבחון את האפשרויות, לנסות ולהתנסות, ולהתאים את המודל העסקי למטרות האישיות שלך. ייעוץ לעסקים הקמת עסקים מכירות שיטות מכירה תמחור מוצרים ...
קושי בקבלת החלטות, 2 גורמים לקושי להחליט, 2 סיבות שקשה לקבל החלטה, לא יודע איך להחליט, איך להיות שלם עם החלטה? ללמוד להחליט, ללמוד לקבל החלטה, אני לא שלם עם ההחלטות שלי, החלטה בלב שלם, למה קשה להחליט? איך מחליטים החלטות?
קושי בקבלת החלטות, 2 גורמים לקושי להחליט, 2 סיבות שקשה לקבל החלטה, לא יודע איך להחליט, איך להיות שלם עם החלטה? ללמוד להחליט, ללמוד לקבל החלטה, אני לא שלם עם ההחלטות שלי, החלטה בלב שלם, למה קשה להחליט? איך מחליטים החלטות?
... בחובה חסרונות מסוימים. מעבר מהבנה למעשה אליעד מציע שגם את תהליך קבלת ההחלטות וגם את הפן הרגשי אפשר לשפר באמצעות למידה. יש אנשים שזקוקים להדרכה טכנית ולמודלים של השוואת אפשרויות, בעוד אחרים צריכים לפתח שקט פנימי כדי להתמודד עם חוסר השלמות שבחיים. כל אדם יכול להחליט אם עליו לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלו באופן טכני או אם עליו ... כי הוא מפתח ביטחון אישי שאינו תלוי בביטול מוחלט של חסרונות. איך עוברים מהבנה למעשה? יש אנשים שזקוקים לרכוש כלים לשיפור יכולת ההחלטה עצמה: הדרכות, שיטות, מודלים של השוואת אפשרויות או ביקורת בונה על תהליך קבלת ההחלטה. אחרים צריכים להתמקד יותר בפן הנפשי: ללמוד איך להשלים עם העובדה שהעולם אינו מושלם, ולפתח יכולת לשמור על שקט פנימי גם ...
כבוד / חיפוש כבוד - מדוע האדם מחפש כבוד? ומדוע זה מיותר לחפש כבוד?
... אהוב, רצוי, מקובל וכולי. הכבוד גורם לאדם להרגיש אחדות עם הסביבה שלו. אדם אינו מכבד את מי שמתנגד לו. האדם מכבד את מי שהוא מעריך. להעריך בן אדם = לראות באדם אותו מעריכים מודל לחיקוי בתחום כלשהו, שממנו נובעת ההערכה = רצון להדמות, להיות כמו האדם אותו ...
מודל לחיקוי - כמו מי ברצונך להיות? איך להצליח להיות, כמו הדמות שאותה אתה מעריץ?
מודל לחיקוי - כמו מי ברצונך להיות? איך להצליח להיות, כמו הדמות שאותה אתה מעריץ? דמות לחיקוי. כמו מי ברצונך להיות?! ואיך להצליח להיות כמו המודל לחיקוי שלך? כדי שהאדם יוכל להתקדם, עליו להציב לעצמו דמות ומודל לחיקוי שאליו הוא ישאף. דמות לחיקוי = דמות שברצונו של האדם להיות כמוה. דמות לחיקוי = דמות ... תלויה בשום דבר? האם הדמות שברצוני להיות כמוה אינה מרגישה חסר של שום דבר בעולם? האם היא מאושרת באמת? וכיוב. התכלית הסופית של האדם היא להרגיש טוב, ולכן עליו לדמיין לעצמו כמודל לחיקוי, אך ורק דמות שמרגישה טוב באמת ובשלמות. על האדם לחפש ולחקור, עד שהוא ימצא את הדמות ... כמוה. ככל שהאדם מבין טוב יותר את צורת החשיבה של הדמות שברצונו להיות כמוה, כך הוא מתחיל לחשוב כמו הדמות שברצונו להיות כמוה. ואז הוא הופך להיות כמוה. כאשר האדם בוחר לעצמו כמודל לחיקוי את השלמות ואת הטוב האמיתי, וחושב כפי שהשלמות והטוב האמיתי חושבים, אז הוא מגיע אל ...
הימורים / גמילה מהימורים - איך להיגמל מהימורים? התמכרות להימורים - איך להתמודד?
... את כספו בקזינו, אלא הוא מרוויח את כספו מכך שהוא מנהל עסק של הימורים. וכל המודל העסקי של הקזינו הוא, שמבחינה סטטיסטית, ככל שיש יותר הימורים, כך הקזינו אמור להרוויח יותר כסף. והמשמעות הפשוטה של זה היא, שככל שהאדם מהמר יותר, כך הסיכוי שהוא ...
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... אחרי השרלטן. אבל מצד האמת, כל בני האדם בעולם, כולם מובלים אחרי שרלטן. שהוא מודל האושר המזויף. כי כנל, כל בני האדם בעולם, לכל אחד ואחד נדמה לו, שאם המציאות תהיה בצורה כלשהי, הרי שהמציאות תהיה טובה יותר. וכל אחד ואחד יש לו בראש איזה ... את כל זמנו, ועושה פעולות רבות, ומתאמץ במאמצים רבים, והכל כדי להגיע ולהשיג איזה מודל אושר שקרי כלשהו. והאדם לא קולט שמישהו מרמה אותה. כי הדמיון שנדמה לאדם שאם המציאות תהיה שונה, אז הוא יהיה יותר מאושר, הרי שזאת בעצם נוכלות שהאדם משקר את ...
אושר מזויף - מהו סוף המרדף אחרי אושר מזויף? איך הוא מוביל אל אושר אמיתי?
... על ידי זה הוא מכלה את כוחו. ואם האדם ירוץ מספיק זמן אחרי שטויות, בסוף הכוח שלו יגמר לגמרי, והוא יגלה את השקר שבו הוא נמצא, ואז הוא יחפש את האמת ואז הוא ימצא אותה. כי לאדם יש מודל אושר מזויף בראש. ונדמה לאדם שאם המציאות תהיה בצורה כלשהי כפי הדמיון שלו, אז החיים יהיו טובים יותר. והאדם רודף אחרי תמונת האושר השקרי הזאת שיש בראש שלו. וכאשר ... את מהירות הריצה שלו אחרי האושר שלו, גם אם הוא רודף אחרי אושר שקרי, אז אם האדם ירדוף מספיק מהר אחרי האושר, בסופו של דבר הוא ישיג אותו, ואז הוא יגלה שהוא שקרי. ואחרי שהאדם יגלה שמודל האושר שלו הוא שקרי, אז הוא יוכל להגיע אל האושר האמיתי. כי האושר האמיתי תלוי בידיעת האמת. והאדם לא יכול לדעת את האמת, בלי לרצות באמת לדעת את האמת. וכל זמן שהאדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מודלים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מודלים, איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי מומלץ בנושאי מודלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2773 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 09:41:31 - wesi1