אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לתת הנחה? ✔תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
עלות לרכוש לא שווה שיטות תמחור מתחרים איך להיות עשיר לוזרים לקנות את המוצר שלך האלטרנטיבות של הלקוח היצע וביקוש למכור איך לבקש איך להוריד איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך להעלות מחירים איך לקבוע איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתת הנחה אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות תמחור דירה האם להוריד מחיר האם להעלות את המחיר האם להעלות מחיר האם לתת הנחה הוצאה הוצאות הוצאות מימון הורדת מחיר הורדת מחירים הנחה ללקוח העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים העלאת שכר העלאת שכר דירה הצעת מחיר הצעת עבודה כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כמה לבקש בהצעת מחיר כמה לבקש בהצעת עבודה כמה שכר כסף לבקש להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים למקסם רווח לקבוע לקבוע את המחיר לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת הנחה מה מחיר השוק מודל מודל תמחור מודל תמחור מוצר מודלים מוצר מחיר מחיר השוק מחיר שוק מקסום רווח משכורות משכורת מתי לתת הנחה עבודה עלויות מימון עלות מימון עסק עסקים קביעת מחיר שיווק שיטות שיטות תמחור שיקולים שיקולים בקביעת מחיר שיקולים בתמחור שיקולים בתמחור מוצר שיקולים בתמחור שירות שירות שכר שכר דירה תזרים תזרים כספי תזרים עסקי תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירותים תעריף של מוצר תעריף של שירות תקציב שיווק
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות ... הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, ... באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל ... בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות ... קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות. איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן? אם ההנחה ... בעתיד. מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח? חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות: הנחה ... ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה ... לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא ... עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא ... אני משלם יותר מדי? במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה לגרום ללקוח ... אותו בדרך אחרת. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח? יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: זה המחיר שלי ואין ... יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ... את המונח עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ... חלק מהעגבניות במחיר המלא של עשרה שקלים ללקוחות אחרים, דבר שהיה מגדיל את רווחיו משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת ... הנחה, אם זה אומר שבסופו של דבר הרווח הכולל יהיה גדול יותר דרך מכירה רגילה במחיר מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת הנחה כמותית ברכישות גדולות? כאשר אדם או חברה רוכשים מוצר או שירות בכמות גדולה, עולה השאלה: האם כדאי להעניק להם הנחה? השיקול ... - האם המכירה הכמותית מתבצעת על חשבון מכירות אחרות? נניח שהיבואן יכול היה למכור את כל 100,000 הרכבים האלה ללקוחות שונים במחיר מלא. אם הוא נותן הנחה ללקוח גדול, הוא עלול להרוויח פחות לעומת תרחיש שבו הוא מוכר את אותם הרכבים במחיר המלא לקונים אחרים. דוגמה להמחשה - חנות ... ומבט רחב על האלטרנטיבות הקיימות. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח, מתי לא לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה על רכישת כמות? איך לנהל עסק? ...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, ... האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי ... דווקא כדי להיות בטוח שאין הנחה. ולפעמים ההתעקשות שלא לתת הנחה ללקוח, גורמת ללקוח עוד יותר להעריך את איכות המוצר. כי אז ... 10 אחוז ולא יותר על עלות המוצר. ואז במקרה כזה, אם נותנים הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שלפני שנתנו לו הנחה, אולי מראש ... כי הכל מדוייק וכי יש ערך מדוייק למוצר. אבל אם משחקים עם ההנחה ללקוח, הרי שמראש זה אומר שתמחרו את המוצר במחיר גבוה שמגלם בתוכו את האפשרות לתת הנחה ועדיין להרוויח כסף. ואז הלקוח מבין שלא מחשב תמחר את ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח , להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות ... בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק כסף כדי ... לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא עצמו לא ... במקום לשכנע את המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם ... עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה? ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ... לא היה מתפשר כל כך בקלות. למעשה, המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח ... רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים והמכירות אלא גם בחיים האישיים ובעולם התעסוקה. למעשה, גם אדם שכיר שאינו מוכר מוצרים או שירותים יכול להימצא בסיטואציה שבה ... להוכיח את האיכות שלך, הלקוח עשוי להתרחק כי הוא מחפש מוצר טוב, לא בהכרח מוצר זול. אז מתי כדאי לתת הנחה? השאלה האם לתת הנחה או לא היא שאלה מורכבת שתלויה בנסיבות שונות. ישנם מקרים שבהם הנחה היא כלי חכם למשוך לקוחות או להגדיל מכירות, אך ישנם גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בראיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה ... ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור ... הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, אך תוספות נוספות הופכות את העסקה למשתלמת יותר בסך הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שהלקוח לא יחשוב רק על ההורדה במחיר? הדרך ... בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן, יש מצבים שבהם ידוע מראש שבסופו של דבר תתבקש הנחה. הסיבות לכך יכולות להיות תחרות בשוק, התעקשות של הלקוח על מחיר נמוך יותר או תנאי עסקה שמצריכים הורדת מחיר . לעיתים, אפילו ידועה מראש גובה ההנחה שתצטרכו לתת, אך עצם מתן ההנחה לא חייב לפגוע ברווח הכולל. למה לתת הנחה לא אומר בהכרח להרוויח פחות? הנחה אינה חייבת להיתפס כוויתור ... מראש את גבולות ההנחה, בקשו תמורה בכל מקום אפשרי, והפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת וארוכת טווח. איך לתת הנחה כמה הנחה לתת מתי לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה כן לתת הנחה ניהול משא ומתן על המחיר איך לנהל משא ומתן איך לקבל הנחה איך ...
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ... - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול משא ומתן אפקטיבי איך לקבוע קו אדום במשא ומתן? האם לחשוף מראש את הקלפים במשא ומתן? אסטרטגיות במשא ומתן עסקי מתי לתת הנחה מראש? איך להגן על עצמך במשא ומתן? ניהול משא ומתן: האם ...
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ... אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט ... עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה ככ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה. ובשורה התחתונה, כאשר לקוח ... אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה. וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה ... ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי ... כנראה שהוא לא היה רציני וכולי. אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה ... הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה ... ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח ... צריך כרגע עוד יחידות של המוצר. אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. ... ולוגיקות איך לתת ללקוח הנחה, במידה וכן רוצים לתת הנחה ללקוח. וצריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה וכמה הנחה לתת ללקוח וגם איך למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו. כי גם למכור ...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח , עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה ... ולא מאיש מכירות שרוצה את הכסף שלו. אולי המחיר לא הכי טוב שיש באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור ... להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת ... כך שאולי כרגע המחיר שאתה נותן לו אחרי הנחה, אולי הוא לא המחיר האופטימאלי. לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ... שהוא יכול לקבל. כי אין אפשרות לקבל הנחה כלשהי. הסתרת מידע מהלקוח ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה ... האלו וגם כמובן בגלל סיבות נוספות, צריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, שעצם זה שאתה נותן הנחה ללקוח, זה עושה לו גם רע ולפעמים הלקוח לא ירכוש את המוצר, דווקא בגלל שנתת לו הנחה. ולכן גם לתת הנחה ללקוח, גם את זה צריכים ללמוד. ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם ... לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי ... הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות קשה להשגה או קל להשגה כאשר נותנים את ההנחה? ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה ... הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד. במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו 3 שאלות נפרדות, שצריכים לחשוב עליהן כאשר לקוח מבקש הנחה או כאשר רוצים לתת הנחה ללקוח.
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח ... את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים אחרים. איך מתקדמים מכאן? אז הפתרון הפשוט ביותר, הוא להוריד את המחיר של המוצר. אבל כמובן שלא לשם נתכנסנו. אז איך כן נכון לגשת לניתוח הסיטואציה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתי לתת הנחה?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתי לתת הנחה?, איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, אימון אישי לירידה במשקל, מאמן אישי להרזייה בנושא מתי לתת הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6406 שניות - עכשיו 25_07_2025 השעה 05:13:33 - wesi1