... הרע (סיכוי להיכשל בלימודים). וחלקן עוסקות בלמה
אני לא רוצה שיקרה הדבר הרע (סיכון להיכשל בלימודים). ורצוי לשים לב להבדל שבין 2 סוגי המשפטים. למה אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים? סיכוי אני מפחד להיכשל בלימודים, ... אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים. סיכוי אני מפחד להיכשל בלימודים, כי יש לי חרדת בחינות ואז לא אצליח במבחנים ואז אכשל בלימודים. למה אני חושב שיש סיכון אם אכשל בלימודים? ... עכשיו המון בלימודים, זה אומר שזה יחזור על עצמו
אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים +
אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים. על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות: שאלה 1 - האם זה שאני חושב שעד עכשיו נכשלתי המון בלימודים, האם זו ... שאני תמיד נכשל בדברים, יגרום לכך שאכשל גם עכשיו
אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים +
אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים. על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות: שאלה 1 - האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל בדברים, האם זאת אכן האמת ... זמן ובכל מקום? האם אני בטוח בזה במאה אחוז? ולמה
אני לא רוצה להיכשל שוב? אז מה אם אכשל שוב? מי אמר שזה רע להיכשל שוב? אולי זה לא משנה אם אכשל שוב? אולי זה טוב שאכשל שוב? שאלה 2 - האם זה שאני חושב שאני תמיד נכשל ... אני מפחד להיכשל בלימודים, כי הלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים. הנחות יסוד אמונות מגבילות: הלימודים מאוד קשים מאחר שהלימודים מאוד קשים, זה אומר שאכשל בלימודים
אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים +
אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים. על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות: שאלה 1 - האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, האם זאת אכן האמת כל האמת ואך ורק האמת? האם באמת הלימודים קשים? מי אמר שהם קשים? כמה הם קשים? האם אם רק קשים? האם הם קשים גם בהתחלה וגם ... שאלה 2 - האם זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, מחייב אותי בהכרח לפחד מכישלון בלימודים? אולי אפשרי שלמרות שאני חושב שהלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, עדיין ואעפכ לא אפחד להיכשל בלימודים? ואולי אדרבה דווקא בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים, אולי דווקא בגלל זה, אני לא אפחד להיכשל בלימודים? כגון שאלמד להתמודד עם לימודים קשים אלמד להתמודד עם אתגרים אלמד להתמודד עם קשיים אלמד לא ... באמת רק בגלל זה שאני חושב שהלימודים מאוד קשים
ואני לא רוצה להיכשל בלימודים? או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם בהן, כדי למנוע את זה שאפחד מכישלון בלימודים? דוגמה למחשבה מפחידה מחשבה ... במבחנים אם לא אצליח במבחנים, לא אצליח בלימודים
אני לא רוצה להיכשל בלימודים, כי אני חושב שזה יעשה לי רע מסיבה כלשהי (שצריך לברר אותה) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני חושב שיש סיכוי שאכשל בלימודים +
אני לא רוצה את זה, לכן אני מפחד להיכשל בלימודים. על המחשבה הזאת אפשרי וכדאי לשאול את השאלות הבאות: או שמא יכול להיות שזה גם בגלל סיבות אחרות נוספות, שצריך לטפל גם ... בלימודים לא יאהבו אותי אני רוצה שיאהבו אותי
ואני לא רוצה שלא יאהבו אותי אם לא יאהבו אותי יהיה לי רע אני חושב שיש אפשרות שאכשל בלימודים (צריך לבדוק את הסיכוי האמיתי לכך) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני מפחד להיכשל ... אמונות מגבילות: אם אכשל בלימודים אשנא את עצמי
אני לא רוצה לשנוא את עצמי אני חושב שאם אשנא את עצמי יהיה לי רע אני חושב שיש אפשרות שאכשל בלימודים (צריך לבדוק את הסיכוי האמיתי לכך) מסקנה שיוצרת פחד וחרדה: אני מפחד ... בלי תנאים? האם באמת מוכרח שאשנא את עצמי? ולמה
אני לא רוצה לשנוא את עצמי? אז מה אם אשנא את עצמי? האם זה סוף העולם שאשנא את עצמי? האם רק אשנא את עצמי? אם אשנא את עצמי, האם זה רק רע? אולי אני גם רוצה להיכשל, כדי ... מגבילות: אם אכשל אהיה בטוח שלא יצא ממני כלום
אני לא רוצה להיות בטוח שלא יצא ממני כלום אם אהיה בטוח שלא יצא ממני כלום, ארגיש רע אני חושב שיש אפשרות שאכשל בלימודים (צריך לבדוק את הסיכוי האמיתי לכך) מסקנה שיוצרת ...