... למנוע מהלקוח לקנות אותה. אם המוכר מחויב להציג חיסרון זה ללקוח, או אפילו אם הוא אינו מחויב לכך, עליו לעשות זאת בדרך שתיצור תחושה של אמינות
ואמון אצל הלקוח. הוא יציג את החיסרון המשמעותי בקצרה ומיד ... לחפש את הגניבה בביתו ומציג עצמו כעוזר נאמן ומועיל, אך תוך כדי כך מסתיר את מקום המחבוא האמיתי של הגניבה. המהות של הרעיון היא שהגנב יוצר אשליה של
אמון וכנות, אך בפועל משתמש בכנות לכאורה כדי להסיח את דעתם ... המוצר שהמוכר לא מספר לי עליהם ולכן בעצם המניפולציה אומרת ברגע שמספרים ללקוח על חסרונות שיכולים לגרום לו לא לקנות את המוצר אוטומטית רוכשים את
האמון של הלקוח כי הלקוח אומר הנה הוא מספר לי על חסרונות ... בחסרונות שבהם הלקוח אין כל כך בעיה או שאין לו ממש בעיה כל שכן אם בכלל הוא לא מחויב לספר ללקוח על החיסרון אז במקרה כזה הוא יכול פשוט כדי ליצור
אמון מול הלקוח כאילו הוא לא מסתיר חסרונות פשוט לספר ללקוח ... אתה יודע יכול להיות שתהיה לך בעיה לפעמים פעם בחודש יש פה ליד הבניין ככה וככה, סתם בעיה שהיא כאילו טוב אין לי בעיה עם זה ואז בעצם רוכשים את
האמון של הלקוח בכך שמספרים לו חיסרון שלא בעצם אמור להציק לו ... שהגנבה נמצאת שמה הוא מסתיר את הדבר שם הוא אומר לא, כאילו הוא עוזר לך לחפש את הגנבה כדי להסתיר את הגנבה במקום אחר, דהיינו, הוא רוכש כאילו את
האמון אבל בעצם הוא מרמה במקום אחר. ניתן עוד סתם דוגמה ... כנה איתך והוא כביכול אומר לך אתה יודע תראה יש לי חיסרון כזה וכזה אוטומטית המוח אומר הנה הוא חושף לי הוא מספר לי על החסרונות שלו אפשר לתת בו
אמון , החסרונות האלה לא באמת מציקים לי או מציקים לי אבל אני ...