... להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך
אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול ... אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת
האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו
אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין ... החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר
אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו ... אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר
אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ... החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר
אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם ... שלך, ואתה מספר לו על החסרונות שלך. כדי ליצור אצלו
אמון, שאתה לא מסתיר ממנו מידע. אבל גם בצורה הזאת, גם בה יש חיסרון. והוא שלפעמים ... דהיינו, עליך לדעת לזהות בזמן אמת, מה יצור הכי הרבה
אמון אצל השומע, ולהציג את הדברים, בצורה שתראה הכי הרבה הגיונית והכי הרבה אמיתית ... שכן קשה לשומע כדי לקבל אותם. כדי ליצור אצל השומע
אמון , שכאילו אין עוד חסרונות שקשה לו להכיל אותם, במוצר שלך. ויש חסרונות שאתה ... לספר דווקא על חסרונות אובייקטיביים. כי זה יוצר
אמון שהוא כבר יודע על החסרונות האובייקטיביים וכולי. וכמובן שכל הנל רלוונטי ...