אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד.

ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני שתנסה להבין: למה הלקוח עוזב את המתחרים? מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים וכיו"ב, או שזה לא הכרחי? או אולי אפילו עדיף שלא? ועוד.

אז נניח לדוגמה, שאתה מוכר שירותים של חברה סלולארית ולקוח מגיע אליך לברר פרטים לגבי האפשרות לעבור אליך, האם הגיוני שתשאל אותו, מה לא טוב לו בחברה הקיימת? למה הוא רוצה לעבור? מה הכי חשוב לו? או נניח לדוגמה שלקוח מגיע לסוכנות רכב ומברר פרטים לרכוש רכב חדש. האם הגיוני לשאול אותו למה הוא רוצה לרכוש רכב חדש? למה ומה הוא לא מרוצה מהרכב הקיים? מה האמת?

והתשובה היא ש, הגיוני לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה.

אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו.

אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה.


איך זה יכול להיות? תשובה:

1 - לדוגמה כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, שלפעמים הלקוח חושב שיש לו צורך מסוים. אבל הוא חושב את זה בטעות. ויתכן שאם הלקוח יספר לך על הצורך שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחויבת.

2 - דוגמה נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל העלות של הלקוח לפתור את הצורך שלו, לדוגמה לעבור אליך, לא שווה לו את היתרון בלפתור את הבעיה שלו. לדוגמה, העלות והכאב ראש לעבור מחברה לחברה.

ויתכן שאם תדבר עם הלקוח על הצורך שלו שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו להטיל ספק מחדש בהחלטה שלו לעזוב את המתחרים. ואז או שהוא יגלה שאין לו באמת שם בעיה, או שהבעיה שם לא באמת שווה לו לעבור אליך.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.

3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי של הצורך הספציפי שבגללו הלקוח רוצה לעזוב את המתחרים שלך. ויתכן שאם תנסה לתת מענה לכאב של הלקוח, שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו, לא לעבור אליך. כי אולי גם לך אין מענה ואולי אתה אפילו עוד יותר גרוע מהמתחרים שלך בנושא הספציפי הזה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.


ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של "האם יש משהו ספציפי שחשוב לו", יכול להיות מספיק טוב, בלי להיכנס לתוך המוח של הלקוח, למה הוא החליט לעזוב את המתחרים. כי כנ"ל, אם תיכנס לשם, לא בטוח שתצא משם בקטע טוב ואולי תאבד את העסקה.

כמו כן אם לדוגמה אתה יודע שאין לך יתרון ספציפי על המתחרים שלך, גם אז אולי לא כדאי להיכנס לשאלות על המתחרים שלך. ואולי הלקוח רוצה לעבור אליך, בגלל שהוא עצבני על המתחרים שלך באופן כללי. ואולי הוא רב שם עם מישהו. ואולי הוא סתם מאמין שהוא צריך לעזוב אותם מסיבה כלשהי, שלא קשורה ליתרון שיש דווקא אצלך.

ולכן לפעמים כדאי לא להיכנס לשאלה, מה היה רע לך אצל המתחרים ולא כדאי לחפש אצל הלקוח, את החסרונות של המתחרים שהוא עוזב כרגע. כי לפעמים, זה יגרום ללקוח או לא לעזוב את המתחרים, בגלל התבוננות מחדש על התהליך, או שזה יגרום לו לעזוב, אבל למתחרים אחרים שלך.

ולכן כל מקרה לגופו והכל תלוי הקשר. תלוי מה אתה יודע על המתחרים ומה אתה מניח שהסיבה שהוא עוזב את המתחרים ומה אתה חושב שהיתרונות או החסרונות שלך ביחס למתחרים.

ולפעמים הכי טוב יהיה להציג את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט.

ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך.

לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל המתחרים וכולי. אבל זה ממש לא הכרחי ואפילו יכול לגרום לנזק. בפרט כאשר אין לך מענה לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח לא באמת החליט לעזוב את המתחרים.

ולכן לפעמים, עדיף שתדבר על עצמך, בלי שום איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר הגדול ב X או את המוצר הקטן ב Y, מתוך כל האפשרויות שיש לך. או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו.

אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו.
אפשרי תוצאות מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים בטוח נכון לא צריך לאתר את צרכי הלקוח לא שווה איתור צרכים של הלקוח יתרון או חיסרון חיסרון ויתרון כאשר לקוח עצבנות איך לאתר את צרכי הלקוח איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכי לקוח של המתחרים איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח איתור צרכים של לקוח מאוכזב איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים אפיון צרכים אצל המתחרים בירור צרכים האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח אצל המתחרים הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים חייב לעשות איתור צרכי לקוח טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות כאב כאב של לקוח כאבים כמה לאתר את צרכי הלקוח לא לעשות איתור צרכי לקוח לא צריך לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לטעות למה הלקוח למה הלקוח עוזב את המתחרים למה לא לעשות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח למה לאתר את צרכי הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח לקוח לקוח מאוכזב לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח עוזב את המתחרים לקוח של המתחרים לקוח שלא מרוצה מהמתחרים לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לקוחות מה הכאב של הלקוח מה לא לעשות מה רע באיתור צרכי לקוח מרוצה מתחרים מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צורך של לקוח צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש ... לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של ... אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ... משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך. כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו. וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם ... בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין ... את כל הצבעים להציע לו. בקיצור, יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת לדעתנו המוצר ... מוצר הכי מתאים ללקוח, ביחס לאיתור הצרכים שאנחנו עושים ללקוח. בקיצור, איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה רובוטית. יש סדר איך הגיוני לעשות איתור צרכים ללקוח. קודם לשאול שאלות ... שנוכל ליצור התאמה או חוסר התאמה עם הלקוח. בקיצור, צריך להפעיל את המוח באיתור צרכי הלקוח. ...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ואיזה צרכים של הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איזה צרכי לקוח לא לאתר? ועוד. אז בעיקרון את צרכי הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי שהלקוח כבר רכש את המוצר שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר את צרכי הלקוח, כדי לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך. לדוגמה, לקוח שרכש מוצר מקרר, נצטרך לדעת להיכן הלקוח רוצה שהמוצר שלו ... הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של הלקוח, כדי שנוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, והוא איתור צרכים ... גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח צריך, ... שהלקוח מוכן לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. וכאן ... יש המון צרכים. ויש המון צרכים של הלקוח, שאנחנו בוודאות נצטרך לדעת אותם, אחרי שהלקוח יהיה לקוח משלם, אחרי שהלקוח יסגור עסקה וכולי. שנצטרך לדעת אותם, כדי ... כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא צריך ... הזה באופן כללי. יש גם שאלות וצרכים של הלקוח, שאמורים לגרום לו לרצות לרכוש מאיתנו ולא ממישהו אחר. אבל יש צרכים של הלקוח, שקשורים לשאלה, של מה יהיה כתוב בהסכם ברמה הפרטנית, במידה והוא ירכוש מאיתנו את השירות. עכשיו, את הצרכים האלו נרצה ... נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ושיעשה סוג של סיכום צרכי הלקוח, כדי שהלקוח יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות, צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך מסוים, ושאפשרי לרכוש אותו במחיר ... על המחיר, איש המכירות עושה איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי. וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש את שלב איתור הצרכים, שבו הלקוח ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ... ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח ... של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה ... כמה חשוב לך הנפח של המנוע?. דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות בשאלה של איזה ... שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי הלקוח, ולא להסתפק בתשובות ספציפיות לשאלות ספציפיות. ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
... על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח. 2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח , ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו. 3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ... ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו. ... לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך? בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו. ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה ... עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד ... של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים ...
אהבה / זוגיות / אהבה עצמית / התאהבות - מהי אהבה? איך לאהוב? איך להתאהב? איך ליצור אהבה?
... לברר את הרצון האמיתי, של אותה ישות, שהוא רוצה ליצור אהבה בינו לבינה. (בדיוק כמו בירור צרכי הלקוח , כדי שהוא יאהב את המוצר). והדגש הוא, על הרצון האמיתי והפנימי, שנמצא בתת המודע, של הישות שרוצים שהיא תתאהב בך ותאהב אותך. כי לפעמים האדם אומר שהוא ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... ועניין. וכאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, יש בתהליך הזה, כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת. כגון לדוגמה: זיהוי צרכי הלקוח , זיהוי התנגדויות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, התאמת המוצר ללקוח ועוד. וכל הדברים האלו, צריך לתת עליהם את הדעת, כאשר מנסים למכור למישהו משהו, או ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 2
... והדבר הראשון שצריכים להתבונן עליו בתהליך של מכירה, הוא זיהוי צרכי הלקוח. כי דבר ראשון צריך לבדוק, זה, האם בכלל הלקוח רוצה את המוצר שלנו. וגם אם הוא לא רוצה ... וגם צריך לראות ולוודא, שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון ולצורך של הלקוח. כי אז, כמובן שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. ואז, כמובן שהלקוח ירגיש כעס, על מי ... שגם אין לו בו חפץ, וגם המוצר פוגע לו ברצון המנוגד שלו. וזיהוי צרכי הלקוח פירושו, לזהות ולהגדיר, את הצרכים של הלקוח ושל הילד. בין אם אלו צרכים פיזיים וגלויים, ובין אם אלו צרכים רגשיים, שלא תמיד הלקוח ... גם ברמת המודע שלהם וגם ברמת תת המודע שלהם. וכאשר מדברים על צרכי הלקוח, שהם הצרכים הרגשיים של הילד, יש להזכיר ולחדד, שבעצם, הצרכים הרגשיים האמיתיים של ... לחלוטין. וכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. ואחרי שמזהים את צרכי הלקוח , עכשיו צריך לראות, האם באמת המוצר מתאים ללקוח. כי אם לא, אז ברור מאליו, שמכירת ... בכלל הילד לא מרוצה ממה שאומרים לו. וההבנה, שצריך להבין את הצרכים של הלקוח, כדי להמעיט כמה שאפשר, את החיכוך מול הרצונות של הילד. כי בסופו של דבר, בחיים, בדכ ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לתזונה נכונה, מורה רוחני מומלץ בתחום איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:38:49 - wesi1