אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד.

ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני שתנסה להבין: למה הלקוח עוזב את המתחרים? מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים וכיו"ב, או שזה לא הכרחי? או אולי אפילו עדיף שלא? ועוד.

אז נניח לדוגמה, שאתה מוכר שירותים של חברה סלולארית ולקוח מגיע אליך לברר פרטים לגבי האפשרות לעבור אליך, האם הגיוני שתשאל אותו, מה לא טוב לו בחברה הקיימת? למה הוא רוצה לעבור? מה הכי חשוב לו? או נניח לדוגמה שלקוח מגיע לסוכנות רכב ומברר פרטים לרכוש רכב חדש. האם הגיוני לשאול אותו למה הוא רוצה לרכוש רכב חדש? למה ומה הוא לא מרוצה מהרכב הקיים? מה האמת?

והתשובה היא ש, הגיוני לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה.

אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו.

אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה.


איך זה יכול להיות? תשובה:

1 - לדוגמה כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, שלפעמים הלקוח חושב שיש לו צורך מסוים. אבל הוא חושב את זה בטעות. ויתכן שאם הלקוח יספר לך על הצורך שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחוייבת.

2 - דוגמה נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל העלות של הלקוח לפתור את הצורך שלו, לדוגמה לעבור אליך, לא שווה לו את היתרון בלפתור את הבעיה שלו. לדוגמה, העלות והכאב ראש לעבור מחברה לחברה.

ויתכן שאם תדבר עם הלקוח על הצורך שלו שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו להטיל ספק מחדש בהחלטה שלו לעזוב את המתחרים. ואז או שהוא יגלה שאין לו באמת שם בעיה, או שהבעיה שם לא באמת שווה לו לעבור אליך.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.

3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי של הצורך הספציפי שבגללו הלקוח רוצה לעזוב את המתחרים שלך. ויתכן שאם תנסה לתת מענה לכאב של הלקוח, שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו, לא לעבור אליך. כי אולי גם לך אין מענה ואולי אתה אפילו עוד יותר גרוע מהמתחרים שלך בנושא הספציפי הזה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.


ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של "האם יש משהו ספציפי שחשוב לו", יכול להיות מספיק טוב, בלי להיכנס לתוך המוח של הלקוח, למה הוא החליט לעזוב את המתחרים. כי כנ"ל, אם תיכנס לשם, לא בטוח שתצא משם בקטע טוב ואולי תאבד את העסקה.

כמו כן אם לדוגמה אתה יודע שאין לך יתרון ספציפי על המתחרים שלך, גם אז אולי לא כדאי להיכנס לשאלות על המתחרים שלך. ואולי הלקוח רוצה לעבור אליך, בגלל שהוא עצבני על המתחרים שלך באופן כללי. ואולי הוא רב שם עם מישהו. ואולי הוא סתם מאמין שהוא צריך לעזוב אותם מסיבה כלשהי, שלא קשורה ליתרון שיש דווקא אצלך.

ולכן לפעמים כדאי לא להיכנס לשאלה, מה היה רע לך אצל המתחרים ולא כדאי לחפש אצל הלקוח, את החסרונות של המתחרים שהוא עוזב כרגע. כי לפעמים, זה יגרום ללקוח או לא לעזוב את המתחרים, בגלל התבוננות מחדש על התהליך, או שזה יגרום לו לעזוב, אבל למתחרים אחרים שלך.

ולכן כל מקרה לגופו והכל תלוי הקשר. תלוי מה אתה יודע על המתחרים ומה אתה מניח שהסיבה שהוא עוזב את המתחרים ומה אתה חושב שהיתרונות או החסרונות שלך ביחס למתחרים.

ולפעמים הכי טוב יהיה להציג את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט.

ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך.

לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל המתחרים וכולי. אבל זה ממש לא הכרחי ואפילו יכול לגרום לנזק. בפרט כאשר אין לך מענה לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח לא באמת החליט לעזוב את המתחרים.

ולכן לפעמים, עדיף שתדבר על עצמך, בלי שום איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר הגדול ב X או את המוצר הקטן ב Y, מתוך כל האפשרויות שיש לך. או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו.

אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו.
לשאול שאלות צרכים של לקוח לקוח שלא מרוצה מהמתחרים איתור צרכים יתרון או חיסרון טעויות איתור צרכים של לקוח ביחס למתחרים מוח מה רע באיתור צרכי לקוח לקוח איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכי לקוח של המתחרים איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח איתור צרכים של לקוח מאוכזב איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים אצל המתחרים האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח האם חייב האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח אצל המתחרים הלקוח הלקוח שלך הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח חייב חייב לעשות איתור צרכי לקוח טעויות טעויות ב טעויות באיתור צרכי הלקוח כאב כאב של הלקוח כאב של לקוח כאבים כדאי לעשות לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח לא לעשות לא לעשות איתור צרכי לקוח לא מרוצה לא צריך לא צריך לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח למה הלקוח למה הלקוח עוזב את המתחרים למה לא לעשות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח לקוח לקוח מאוכזב לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח עוזב את המתחרים לקוח של המתחרים לקוח שלא מרוצה מהמתחרים לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לקוחות מה לא לעשות מה רע ב מה רע באיתור צרכי לקוח מרוצה מתחרים מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צורך של לקוח צריך צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון של מתחרים
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
... אך ורק על המידע שמתקבל מהלקוח, לגבי הצרכים של הלקוח. אז אם לא נשאל את הלקוח מה הוא צריך ואם לא נסמוך על מה שהלקוח אומר לגבי מה שהוא צריך, איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת ...
בחירה חופשית, מי לא צריך בחירה חופשית, מי רוצה בחירה חופשית, התמודדות עם טראומה, אפאטיות, דרך קיצור
בחירה חופשית, מי לא צריך בחירה חופשית, מי רוצה בחירה חופשית, התמודדות עם טראומה, אפאטיות, דרך קיצור
...הבחירה החופשית? אליעד מראה שהפתרון לשאלת הבחירה החופשית נמצא בהבנת השאלה עצמה. הוא מסביר שכאשר אתה מבין שהמציאות מושלמת כמו שהיא, אז שאלת הבחירה כבר לא מטרידה אותך יותר. למשל, אם המציאות כרגע מושלמת עבורך, לא תעניין אותך בכלל השאלה אם יש לך בחירה או לא. אם אתה אלוהים ויש לך את כל הבחירה בעולם, אז למה שתרצה לשנות משהו? הרי אתה כבר נמצא במצב המושלם עבורך. כיצד התפיסה שהכל אחד פותרת את שאלת הבחירה? כאשר האדם מבין באמת ובפנימיותו שהכל אחד, הוא רואה שלמעשה...
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
...משתחרר מהתחושה המתמדת של לחץ וחרדה הנובעים מהרגשת ההכרח. הוא מבין שהכל נעשה מתוך בחירה, גם אם זו בחירה בין רע לרע פחות. לדוגמה, אדם שנמצא בכלא יכול להרגיש שהוא צריך לברוח כי הוא לא רוצה להישאר בכלא, אבל בפועל הוא פשוט מעדיף לברוח מאשר להישאר. כלומר, הבריחה היא לא חובה, אלא החלטה שנובעת מתוך העדפה ברורה. ההבנה הזו מאפשרת לאדם לחוות את המציאות באופן קל יותר ופחות מלחיץ. כיצד ההבנה של לא צריך מפחיתה את הסבל? אליעד מדגיש שהבנת התפיסה הזו יכולה להפחית...
שקרים - למה *לא* צריך להפסיק לשקר? ואיך *כן* לשקר, אבל לדעת את האמת? למה איך ומתי זה בסדר לשקר אפילו את עצמך?
...שלנו הוא שקר. וכל חיי הנפרדות הם שקר. וגם החכם האמיתי, משקר את עצמו וחי חיי נפרדות. אלא שהחכם האמיתי, יודע שהוא משקר את עצמו, ולכן הוא לא באמת משקר את עצמו, אלא הוא משקר את עצמו, רק כמשחק וכדמיון בלבד. ולהיות איש אמת, אין פירושו לא לשקר את עצמך כלל. אלא פירושו הוא, שתבין שאתה משקר את עצמך, וזהו! דהיינו, עליך רק להבין את האמת. וכאשר יש שקר, לזהות אותו כשקר, וזהו. ומה שיקרה אחכ יקרה. אם תרצה להמשיך לשקר, אז תשקר, ואם לא, אז לא. אבל העיקר הוא, שתדע...
לוותר / וותרנות - מי לא צריך לא להתעקש ולא לוותר על שום דבר?
...אחת, ומעדיף אותה על פני הרצון שלו לבחור באפשרות השנייה. כאשר האדם יכול ללכת או לצד ימין או לצד שמאל, והאדם רוצה ללכת גם לצד ימין וגם לצד שמאל, הרי שבמקרה כזה על האדם לוותר על אחת מהאפשרויות לטובת השנייה. ומי לא צריך לוותר על שום דבר? תשובה: מי שיש לו יותר. כאשר יש לאדם בצד ימין גם את מה שיש בצד שמאל, הרי שבמקרה כזה האדם בוחר ללכת לצד ימין, בלי לוותר על מה שיש בצד שמאל. מאחר שצד ימין כולל בתוכו גם את מה שיש בצד שמאל. כאשר יש לאדם את מה שהוא צריך בלי...
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
...האדם מנהל את חייו לפי תכליות ומטרות שונות. כל דבר שמתרחש, מתרחש למען תכלית מסוימת. האדם כל הזמן מחפש מטרה. האדם מחפש סיבה לקום בבוקר. האדם מחפש תכלית כלשהי לחיים שלו. האדם מחפש מטרה כלשהי לנוע לכיוונה. מדוע האדם מחפש תכלית? תשובה: כדי להרגיש טוב. התכלית יוצרת עבור האדם משמעות טובה לקיומו למציאות. האדם מחפש תכלית ומטרה כדי להרגיש טוב. האדם לא רוצה להרגיש שהוא סתם חי ללא סיבה. כאשר אין לאדם תכלית הוא מרגיש שעמום. ולכן האדם מחפש תכלית כלשהי כדי ליצור...
מלחמת העולמות, יש או אין, טוב או רע, אושר או סבל, כעס או שמחה, רוצה או לא רוצה, יודע או לא יודע, תנודות של יש ואין, צריך או לא צריך, לאהוב את מה שיש, לשנוא את מה שיש
מלחמת העולמות, יש או אין, טוב או רע, אושר או סבל, כעס או שמחה, רוצה או לא רוצה, יודע או לא יודע, תנודות של יש ואין, צריך או לא צריך, לאהוב את מה שיש, לשנוא את מה שיש
...את מה שיש? אליעד מסביר שכשאומרים לאהוב את מה שיש, הכוונה היא לקבל את המציאות בדיוק כפי שהיא. לשנוא את מה שיש משמעו לרצות שהמציאות תהיה אחרת ממה שהיא. לפי אליעד, אם אדם מבין שהרצון שלו הוא רק מחשבה, הוא יוכל להיות חופשי באמת. הוא יוכל לאהוב או לשנוא, אבל מתוך חופש והבנה שזה רק משחק של מחשבות - ולא מתוך סבל פנימי שנובע מהזדהות עם הרצון לשנות את המציאות. איך להפחית סבל נפשי? מה גורם לסבל בחיים? איך להתמודד עם מחשבות שליליות? מה המשמעות של קבלת המציאות...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות מוסריים, והם מרגישים רע כאשר הם מוכרים ללקוח מוצר שהוא לא צריך אותו, לפחות בעיניהם כאנשי מכירות. ולפעמים איש המכירות לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד האמת, אף אחד לא באמת צריך שום ... כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחוייב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח, בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה לא צריך את המוצר. דהיינו, גם אם הלקוח אומר שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, מצד האמת, זה אף פעם לא נכון במאה אחוז. כי האדם אף פעם לא באמת לא רוצה רוצה משהו, במאת האחוזים. כי בכל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה הצרכים של הלקוח?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה הצרכים של הלקוח?, איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, טיפול אישי מומלץ, מטפל רגשי בנושא מה הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 23:14:29 - wesi1