אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד.

ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני שתנסה להבין: למה הלקוח עוזב את המתחרים? מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים וכיו"ב, או שזה לא הכרחי? או אולי אפילו עדיף שלא? ועוד.

אז נניח לדוגמה, שאתה מוכר שירותים של חברה סלולארית ולקוח מגיע אליך לברר פרטים לגבי האפשרות לעבור אליך, האם הגיוני שתשאל אותו, מה לא טוב לו בחברה הקיימת? למה הוא רוצה לעבור? מה הכי חשוב לו? או נניח לדוגמה שלקוח מגיע לסוכנות רכב ומברר פרטים לרכוש רכב חדש. האם הגיוני לשאול אותו למה הוא רוצה לרכוש רכב חדש? למה ומה הוא לא מרוצה מהרכב הקיים? מה האמת?

והתשובה היא ש, הגיוני לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה.

אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו.

אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה.


איך זה יכול להיות? תשובה:

1 - לדוגמה כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, שלפעמים הלקוח חושב שיש לו צורך מסוים. אבל הוא חושב את זה בטעות. ויתכן שאם הלקוח יספר לך על הצורך שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחויבת.

2 - דוגמה נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל העלות של הלקוח לפתור את הצורך שלו, לדוגמה לעבור אליך, לא שווה לו את היתרון בלפתור את הבעיה שלו. לדוגמה, העלות והכאב ראש לעבור מחברה לחברה.

ויתכן שאם תדבר עם הלקוח על הצורך שלו שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו להטיל ספק מחדש בהחלטה שלו לעזוב את המתחרים. ואז או שהוא יגלה שאין לו באמת שם בעיה, או שהבעיה שם לא באמת שווה לו לעבור אליך.

בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.

3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי של הצורך הספציפי שבגללו הלקוח רוצה לעזוב את המתחרים שלך. ויתכן שאם תנסה לתת מענה לכאב של הלקוח, שבגללו הוא רוצה לעזוב את המתחרים, הרי שזה יגרום לו, לא לעבור אליך. כי אולי גם לך אין מענה ואולי אתה אפילו עוד יותר גרוע מהמתחרים שלך בנושא הספציפי הזה.

בהקשר של ניתוח סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה.


ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של "האם יש משהו ספציפי שחשוב לו", יכול להיות מספיק טוב, בלי להיכנס לתוך המוח של הלקוח, למה הוא החליט לעזוב את המתחרים. כי כנ"ל, אם תיכנס לשם, לא בטוח שתצא משם בקטע טוב ואולי תאבד את העסקה.

כמו כן אם לדוגמה אתה יודע שאין לך יתרון ספציפי על המתחרים שלך, גם אז אולי לא כדאי להיכנס לשאלות על המתחרים שלך. ואולי הלקוח רוצה לעבור אליך, בגלל שהוא עצבני על המתחרים שלך באופן כללי. ואולי הוא רב שם עם מישהו. ואולי הוא סתם מאמין שהוא צריך לעזוב אותם מסיבה כלשהי, שלא קשורה ליתרון שיש דווקא אצלך.

ולכן לפעמים כדאי לא להיכנס לשאלה, מה היה רע לך אצל המתחרים ולא כדאי לחפש אצל הלקוח, את החסרונות של המתחרים שהוא עוזב כרגע. כי לפעמים, זה יגרום ללקוח או לא לעזוב את המתחרים, בגלל התבוננות מחדש על התהליך, או שזה יגרום לו לעזוב, אבל למתחרים אחרים שלך.

ולכן כל מקרה לגופו והכל תלוי הקשר. תלוי מה אתה יודע על המתחרים ומה אתה מניח שהסיבה שהוא עוזב את המתחרים ומה אתה חושב שהיתרונות או החסרונות שלך ביחס למתחרים.

ולפעמים הכי טוב יהיה להציג את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט.

ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך.

לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל המתחרים וכולי. אבל זה ממש לא הכרחי ואפילו יכול לגרום לנזק. בפרט כאשר אין לך מענה לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח לא באמת החליט לעזוב את המתחרים.

ולכן לפעמים, עדיף שתדבר על עצמך, בלי שום איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר הגדול ב X או את המוצר הקטן ב Y, מתוך כל האפשרויות שיש לך. או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו.

אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו.
המתחרים שלך לדבר עם לקוחות מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח מספיק טוב יתרון וחיסרון יתרונות מול חסרונות לגרום ללקוח שלך לשלם תחושות ספק לרכוש איך לאתר את צרכי הלקוח איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכי לקוח של המתחרים איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח איתור צרכים של לקוח מאוכזב איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים אפיון צרכים אצל המתחרים בירור צרכים האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח הכאב של הלקוח הכאב של הלקוח אצל המתחרים הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים חייב לעשות איתור צרכי לקוח טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות כאב כאב של לקוח כאבים כמה לאתר את צרכי הלקוח לא לעשות איתור צרכי לקוח לא צריך לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לטעות למה הלקוח עוזב את המתחרים למה לא לעשות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח למה לאתר את צרכי הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח לקוח לקוח מאוכזב לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח עוזב את המתחרים לקוח של המתחרים לקוח שלא מרוצה מהמתחרים לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לקוחות מה הכאב של הלקוח מה לא לעשות מה רע באיתור צרכי לקוח מרוצה מתחרים מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צורך של לקוח צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון
ייאוש ופתרון בעיות ללא פתרון, איך לפתור בעיות בלי פתרון? איך לא להתייאש? למה לא להתייאש? מה לעשות כשאין מה לעשות? מה לא לעשות כדי לפתור בעיות? אין שום יאוש בעולם כלל, למה אסור להתייאש? מה לעשות במבוי סתום? איך לא לאבד תקווה?
ייאוש ופתרון בעיות ללא פתרון, איך לפתור בעיות בלי פתרון? איך לא להתייאש? למה לא להתייאש? מה לעשות כשאין מה לעשות? מה לא לעשות כדי לפתור בעיות? אין שום יאוש בעולם כלל, למה אסור להתייאש? מה לעשות במבוי סתום? איך לא לאבד תקווה?
... ופתרון בעיות ללא פתרון, איך לפתור בעיות בלי פתרון? איך לא להתייאש? למה לא להתייאש? מה לעשות כשאין מה לעשות? מה לא לעשות כדי לפתור בעיות? אין שום יאוש בעולם כלל, למה אסור להתייאש? מה לעשות במבוי סתום? איך לא לאבד תקווה? איך לפתור בעיה שאין לה פתרון ולא להתייאש? כאשר אדם נתקל בבעיה שאין לה ... נוספים, וכתוצאה מכך הוא נתקע עמוק יותר בתוך הבעיה. אליעד מדגיש שלא רק שחשוב לדעת מה כן לעשות, אלא גם חשוב להבין היטב מה לא לעשות. לא לעשות פירושו לא לתת לכוחות שליליים כמו ייאוש וחוסר אונים לשלוט במצב. הייאוש עצמו הופך את הבעיה לגדולה יותר ומורכבת יותר, ולכן חיוני להימנע מהאמירה אין מה לעשות. אז מה ... ייאוש בעולם כלל פירושה שלמרות שנדמה לנו לפעמים שאין פתרון, למעשה תמיד קיימת אפשרות או דרך כלשהי. ייאוש נובע מאמונה מוטעית שאין דרך אחרת, וזו בדיוק האמונה שאליעד מציע לשנות. כאשר אדם מחליט לא להתייאש, הוא מאפשר לעצמו להמשיך ולחפש פתרונות. עצם ההחלטה הזו משפרת את הסיכוי למציאת פתרון, ולפחות ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ממוצר אחר במחיר נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם ... ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים השונים. מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי ש
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה למעשה שותל במוחו את המחשבה שחזרה ... לא לצאת שקרן. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שאצל המתחרה הוא עולה רק 500 שקלים, אסור להגיד לו אז לך תקנה שם. התגובה הזו גורמת לו להרגיש לא בנוח אם ירצה לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על ... להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של המתחרים, כגון: מה בדיוק הציעו לך שם? האם זה אותו מוצר בדיוק, עם אותן תכונות ואותה אחריות? אתה בטוח שהשירות שם זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ובאיכות המוצר שלך: השולחן שלי ... אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע שירות דומה בחצי מחיר, עליך ... כמו: הייעוץ שלי מבוסס על ניסיון מיוחד שאין לאחרים. לקוחותיי מקבלים ערך משמעותי יותר בפרק זמן קצר יותר. השירות שאני נותן הוא אישי ובלעדי, שלא ניתן לקבל ... כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר זול יותר, אלא גם אי אפשר למצוא מוצר טוב יותר ... כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו למתחרים? אליעד כהן מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של המוצר שלך במקום לדבר רק על המחיר. להשתמש בשאלות מנחות ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם לכך שאין לו כסף? האם באמת אין לו כסף? ואם המוצר היה זול, האם הלקוח כן היה רוכש את המוצר? אבל נניח שניתחנו את הסיטואציה והגענו למסקנה, שללקוח שלנו כן יש את הכסף ושהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים ... הסיטואציה? והתשובה היא שבתור התחלה, עלינו לשאול את עצמנו, מה האמת? למה באמת המוצר שלנו יותר יקר מאשר של המתחרים שלנו? האם זה בגלל שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף? האם זה בגלל ... מה האמת בסיפור הזה? דהיינו, בראש ובראשונה להבין מה האמת שלנו, לגבי מה הסיבה לכך שהמוצר שלנו יותר יקר משל המתחרים שלנו. כי יכול להיות שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף ולכן אנחנו ... שבכלל אנחנו מפסידים כסף, במחיר הגבוה שאנחנו מוכרים, אבל המחיר גבוה, כי עלות הייצור שלנו גבוהה יותר משל המתחרה שלנו. ולכן קודם כל להבין את הסיפור האמיתי שלנו שמאחורי המחיר היקר שלנו, ביחס למתחרים שלנו. ואם הגענו למסקנה שהתמחור שלנו יותר יקר, גם או רק בגלל עלות הייצור הגבוה שלנו, עלינו לשאול את עצמנו, למה עלות הייצור שלנו יותר גבוהה משל המתחרים שלנו. האם זה בגלל שאנחנו לא יודעים לרכוש את החומרים בזול? האם זה ... יותר טוב, מה שמצריך אותנו לעלות ייצור יותר גבוהה? מה האמת? ואז בכל תרחיש אפשרי, עלינו לנסות להסביר ללקוח בכל דרך אפשרית, את היתרונות של המוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה מה האמת מאחורי הסיפור שלנו ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו יותר ... והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם אל דרך הפעולה, מול הלקוח. שבמהותה היא תהיה, להסביר כמה שיותר טוב ללקוח, את היתרונות שיש במוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים. ואיך להסביר את היתרונות? ואיזה יתרון להסביר קודם וכולי? זה כמובן נושא אחר. אבל, קודם לבדוק מה האמת? למה באמת המוצר שלי יותר יקר משל המתחרים? ואחר כך להסביר ל
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
... עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות ... אז איך עליך להגיב במקרה כזה? ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ולפעמים כאשר מישהו אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה תשמח לראות את הצעת המחיר האחרת ולראות האם באמת ואיך זה יכול להיות שמישהו אחר מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את זה ללקוח, זה כמובן עניין אחר. אבל בכללי, לפעמים כמישהו אומר לך, שאצל המתחרים זה יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול. ... שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי. ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא ... המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה. ובמילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאצל המתחרים שלך יותר זול, מה שבאמת נכון לעשות, זה כמובן לבדוק מה האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה ... יותר טוב משלך, במחיר זול יותר ממך. ומה לעשות אז? תשובה: כנראה שגם אז אתה יכול לתת שירות יותר טוב, או לספר סיפור כלשהו, שיוציא אותך בסדר מול הלקוח וכולי. וצריך לעשות הפרדה בין השאלה של, מה לענות ללקוח כאשר הוא אומר שהמתחרים שלך יותר זולים, לבין זה שאתה באמת צריך להבין מה באמת מציעים המתחרים שלך ולמה באמת אתה יותר יקר, מה האמת לגבי התמחור שלך. ואחרי שתדע את האמת, עכשיו אפשר להסביר הרבה הסברים מסוגים שונים, לגבי הבידול שלך מהמתחרים שלך. ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל ... סובארו. אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, ה
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר? והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, אצל המתחרים זה הרבה יותר זול או קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך וכיוב. איך להגיב לאמירה כזאת של לקוח? ויש כמובן כל מיני מנטורים למכירות עם כל מיני עצות מארץ עוץ כאלו ואחרות. אבל והתשובה הנכונה לשאלה הזאת, היא שקודם ... לפני שמחלקים לך עצות איך לענות ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח . מה ידוע לך על המתחרים? האם אתה יודע על אילו מתחרים הלקוח שלך מדבר? האם אתה מכיר את המתחרים האלו? האם אתה מכיר את המוצר שלהם? האם אתה יודע מה ההבדל בין המוצר שלהם למוצר שלך? האם אתה יודע שבאמת אצל המתחרים יש מחיר יותר זול, כי לפעמים הלקוח יכול לשקר ולומר שהוא קיבל הצעה יותר טובה, ואתה יודע שהוא לא באמת קיבל הצעה יותר טובה. או שלפעמים הלקוח באמת קיבל מחיר יותר זול, אבל על מוצר אחר. האם אתה יודע איך להסביר את ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? בקיצור, מה ידוע לך על המתחרים שלך ועל ההבדלים בינך לבינם? מה ידוע לך על התמחור? מה אתה יודע על המחיר שלך ביחס למחיר השוק שלך? האם אתה הכי יקר? ... שלך הגיוני? האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? האם אתה שלם עם התמחור שלך ועם קביעת המחיר שלך? מה ידוע לך על הלקוח? מה אתה יודע על הלקוח הזה שמדבר איתך? מה חשוב לו? האם לדעתך עדיף לו לרכוש ממך או מה
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, ... ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות: מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות . ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר ... אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך. ...
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים וכאן אסביר, איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך. לדוגמה נניח שאתה מוכר מוצר שולחן, ובדיוק מולך יש חנות אחרת של המתחרים שלך, שגם הם מוכרים שולחן. ונניח שהשולחן שלהם יותר טוב מהשולחן שלך. ונניח שהם מוכרים את השולחן שלהם, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. ונניח שהלקוח מחפש את המחיר הכי משתלם ולא סתם רוצה לבזבז כסף על מחיר יקר. ונניח שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה? אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך יכול להיות שאתה יותר נחמד, תנאי תשלום יותר טובים, שירות יותר אישי, או כל הבדל אחר כלשהו, כמו שהסברתי גם כאן במה אתה יותר טוב מהמתחרים וגם כאן בידול מהמתחרים ועוד. אבל במקרה שלנו, לצורך הדיון נניח, שהמחיר של המתחרים שלך ותנאי התשלום שלהם, באמת יותר טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ליצור בידול בעל ערך, דהיינו, להגדיל עלויות, שזה כמו להציע להוריד מחיר וכולי. מה אפשרי לעשות? אז כאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שצריכים לעשות הפרדה, בין השאלה האם לדעתך באופן אובייקטיבי, המוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום דבר. וכמובן שמה שאני מציע לא בהכרח יעבוד במאה אחוז מהמקרים, אבל בהכרח שזאת עצה טובה שיכולה לעזור בהמון מקרים. ואני אסביר מה לעשות. והפתרון הוא כך: כמו שאמרנו, יש את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה רע באיתור צרכי הלקוח?, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה רע באיתור צרכי הלקוח?, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי רוחני, אימון אישי למציאת זוגיות בנושא מה רע באיתור צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 17:21:28 - wesi1