אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לתאם פגישות? ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי?

ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה: נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן.

במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין ברכישת המוצר.

בקיצור, תנסה להבין...
לשאול את עצמך לעזור מוצר איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה תהליכי מכירה שמח איך לתאם פגישה בטלפון איך לשכנע את הלקוח לשאול שאלות לקוח איך לשכנע לקוחות איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך איך להתחבר איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור פגישה איך למכור פגישה בטלפון איך לסגור פגישה עם לקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה איך לשכנע לקוחות איך לתאם בטלפון איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח איך לתאם פגישה איך לתאם פגישה בטלפון איך לתאם פגישות בטלפון הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה הלקוח שלך התחברות טלמיטינג טלפון לא רוצה להגיע לפגישה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לגרום ללקוחות להגיע להגיע לפגישה להתחבר להתחבר עם לקוח למה הלקוח למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למכור למכור פגישה למכור פגישה בטלפון לסגור לסגור פגישה לסגור פגישה עם לקוח לפגוש אותך לקוח לקוח לא רוצה לקוחות לרצות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח להגיע לשכנע לקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לתאם בטלפון לתאם בטלפון פגישה לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לתאם פגישה לתאם פגישה בטלפון לתאם פגישות פגישה פגישה עם לקוח פגישה עם לקוחות פגישה פיזית פגישות פגישות בטלפון רוצה להגיע רצון שכנוע תיאום פגישות תיאום פגישות בטלפון
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש ... פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר? אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם בחבר. כאשר מישהו קונה מוצר או שירות מחבר, הוא בדרך כלל מרגיש בטוח יותר שהחבר לא ינסה לרמות או לקמבן אותו, שהוא ייתן שירות אמין ואיכותי ולא יחסוך עליו. למשל, אם מישהו מעוניין לקנות רכב, הוא יעדיף לקנות אותו מחבר גם אם יידרש לשלם קצת יותר, משום שהוא יודע שהחבר לא ידפוק אותו. הסיבה השנייה היא הרצון שהחבר ירוויח - ישנו רצון פנימי טבעי לראות את החברים שלנו מצליחים ... מבהיר כי זו אינה בעיה עם עבודה עם חברים כשלעצמה, אלא עם רמת האמון והביטחון בתוך מערכת היחסים. מהי הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים? אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת באמצעות היחסים הבינאישיים ולא רק את המוצר עצמו. לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית. איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך? אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ואף למצב שבו גם אם לא קנה, עדיין ירצה לחזור ולשוחח איתך בגלל התחושה הטובה שקיבל מהמפגש איתך. לדוגמה, אדם יכול להגיע לחנות ... מתאים לו, אבל מכיוון שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך. האם הקשר האישי והחברי חשוב יותר מאיכות המוצר? אליעד טוען שבאופן אידיאלי, הקשר האישי הוא 100% מהעניין ... גרוע לחלוטין, ייתכן שבכל זאת תקנה אותו רק בגלל הקשר האישי והאהבה אליו. זו רמה גבוהה מאוד של יחסים, ולכך צריך לשאוף גם ביחסים עם לקוחות. מדוע אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם? אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, הופכים לעצמאים מתוך הנחה שהידע המקצועי ... קושי גדול ליצור קשרים אישיים עמוקים, משום שהם תופסים את המכירה כעניין טכני בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם. לדברי אליעד, עצמאים כאלה צריכים להבין שהמוצר או השירות הם רק חלק אחד מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה הטובה שהוא מחפש. החיוך, צורת הברכה והתקשורת האישית הן גורמים חשובים לא פחות מאיכות המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר. לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות? אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות.
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים ... במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית. מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך? הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. ... יצא ממך עם תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו? איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית? כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה ... לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? ... הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? ... בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת. האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית? החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר. האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל? כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור ... את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו. מה ... נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת אנחנו באותה סירה ולהפוך ... לבעיה שנדונה. למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה? במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש. האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה ... חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה? באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית לשלילית במכירה? כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך ... אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי ... שתי הגישות הללו לא בהכרח נכונות, כיוון שהמטרה העיקרית של המשפטים הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב. מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו ... מתקשר כי... - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה לברוח פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים ... איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי? כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר ...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי האם פגישת היכרות היא באמת רק לשם היכרות? פגישת היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא להכיר אחד את השני, לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר. מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה? הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא ... על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על העסק שלך, או מה אתם עושים בחברה שלכם?, כל התשובות ... יש השפעה עצומה לכל משפט שנאמר. פגישת היכרות היא אף פעם לא סתם דיבורים, אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן חשוב מאוד להיות מודעים לכך מראש, ... להתכונן לפגישת היכרות באופן יעיל? אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן מפורט את המטרות והמסרים שאתם רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה: מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו? מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה? איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה? איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה? איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה? לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, ... בהתאם לתשובות שלו תוכלו להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון. כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה? אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ארגוני או לפני הרחבת פעילות, תוכלו להדגיש דווקא את ... מדוע כל מילה בפגישת ההיכרות חשובה כל כך? כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על ... אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, ... של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך. שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים איך לפתח שיחה עם
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לתאם פגישות?, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לתאם פגישות?, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, אימון אישי רוחני, קואצ'ר בנושא איך לתאם פגישות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4060 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:48:23 - wesi1