אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתאם פגישה ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי?

ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה: נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן.

במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין ברכישת המוצר.

בקיצור, תנסה להבין...
לנסות מכירה להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוחות מנהל מכירות איך להתחבר לא רוצה להגיע לפגישה יועצים יועץ בטלפון איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך איך להתחבר איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור פגישה איך למכור פגישה בטלפון איך לסגור פגישה עם לקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה איך לשכנע לקוחות איך לתאם בטלפון איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח איך לתאם פגישה איך לתאם פגישה בטלפון איך לתאם פגישות בטלפון הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה הלקוח שלך התחברות טלמיטינג טלפון לא רוצה להגיע לפגישה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לגרום ללקוחות להגיע להגיע לפגישה להתחבר להתחבר עם לקוח למה הלקוח למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למכור למכור פגישה למכור פגישה בטלפון לסגור לסגור פגישה לסגור פגישה עם לקוח לפגוש אותך לקוח לקוח לא רוצה לקוחות לרצות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח להגיע לשכנע לקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לתאם בטלפון לתאם בטלפון פגישה לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לתאם פגישה לתאם פגישה בטלפון לתאם פגישות פגישה פגישה עם לקוח פגישה עם לקוחות פגישה פיזית פגישות פגישות בטלפון רוצה להגיע רצון שכנוע תיאום פגישות תיאום פגישות בטלפון
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע ... מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה ... וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול ... את הסיכוי שהלקוח ירצה להגיע לפגישה פיזית. וכך בעצם הצלחת, לתאם פגישה עם הלקוח. ...
סודות המוח האנושי, סודות המקום, סודות הזמן, אין מקום, אין זמן, מימד המקום, מימד הזמן, מרחב המקום, מרחב הזמן, אשליית המקום, אשליית הזמן, תחושת המקום, תחושת הזמן, איך נוצר העולם?
... שהמושגים של מקום וזמן הם בלתי נפרדים. אם אומרים למישהו ניפגש בתל אביב, עליו לדעת גם מתי. ואם אומרים ניפגש בשעה שלוש, הוא עדיין לא יודע איפה. כלומר, יש צורך בשני מרכיבים - מקום וזמן - כדי לתאם פגישה. ההבנה הרגילה היא ששני אלה הם שני דברים נפרדים, אך ייתכן שהם בכלל ...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע עליך. ולכן עליך להשתדל לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, שבה תוכל להתחבר אל הלקוח, לעשות לו מצגת יותר מסודרת ואז ורק אז לתת לו הצעת מחיר מסודרת, אחרי שכבר אתה במצב שיותר קל לך ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת. האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית? החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר. האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל? כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה ... עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או ... בשיחה על קשיים משותפים? שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת ... את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה. למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה? במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש. האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע ... כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה? באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה. מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית לשלילית במכירה? כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא ...
הארה רוחנית, התעוררות רוחנית, רוצה להגיע להארה, מה באמת אתה רוצה, רצון רוחני, להיות אותנטי, לומר את האמת, חיפוש רוחני, דרך רוחנית, מהי הארה רוחנית, להרגיש חופשי
הארה רוחנית, התעוררות רוחנית, רוצה להגיע להארה, מה באמת אתה רוצה, רצון רוחני, להיות אותנטי, לומר את האמת, חיפוש רוחני, דרך רוחנית, מהי הארה רוחנית, להרגיש חופשי
... רוחנית, התעוררות רוחנית, רוצה להגיע להארה, מה באמת אתה רוצה, רצון רוחני, להיות אותנטי, לומר את האמת, חיפוש רוחני, דרך רוחנית, מהי הארה רוחנית, להרגיש חופשי למה אתה באמת רוצה להגיע להארה רוחנית? אליעד מסביר בתחילת השיחה שאנשים רבים מביעים רצון להגיע להארה רוחנית, אך אינם יודעים במדויק ... בפנטזיות ורעיונות שגויים. הוא מתאר זאת באמצעות דוגמאות, כמו אדם שמכין פרזנטציה ארוכה למכירת מוצר ללקוח, מבלי לשים לב שהלקוח כבר רוצה לקנות ללא צורך בפרזנטציה. האדם השקיע מאמץ מיותר בגלל שאיבד את הפוקוס מהרצון המקורי שלו. ...
אליעד כהן, מורה רוחני מואר, קיצור דרך רוחנית, הסיפור של אליעד כהן, מה באמת אתה רוצה, להגיע להארה רוחנית
אליעד כהן, מורה רוחני מואר, קיצור דרך רוחנית, הסיפור של אליעד כהן, מה באמת אתה רוצה, להגיע להארה רוחנית
...התופעה של אדם שמתעניין לדעת איך מישהו אחר הגיע להארה?, כשלמעשה, האדם הזה צריך לשאול את עצמו, מה אני רוצה ואיך אני משיג את זה עכשיו?. אליעד טוען שההתעסקות בתהליכים של אחרים מיותרת אם המטרה של האדם היא להגיע לאחדות או להארה. במקום זה, הוא צריך לשאול ישירות מה אני צריך לעשות עכשיו? ומה יביא אותי להשיג את מה שאני רוצה?. למה חשוב להגדיר בצורה מדויקת מה אתה רוצה? אליעד מדגיש את החשיבות של הגדרת הרצון בצורה ברורה ומדויקת. כאשר אדם אינו ברור לגבי מה שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתאם פגישה, איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתאם פגישה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי טלפוני בנושאי לתאם פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 13:08:45 - wesi1