אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגיע לפגישה ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי?

ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה: נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן.

במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין ברכישת המוצר.

בקיצור, תנסה להבין...
איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה תיאום פגישות בטלפון תהליכים לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח אם היא לא רוצה מכירות איך לבצע לתאם פגישה פגישות בטלפון התחברות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך איך להתחבר איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור פגישה איך למכור פגישה בטלפון איך לסגור פגישה עם לקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה איך לשכנע לקוחות איך לתאם בטלפון איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח איך לתאם פגישה איך לתאם פגישה בטלפון איך לתאם פגישות בטלפון הלקוח הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה הלקוח שלך התחברות טלמיטינג טלפון לא רוצה להגיע לפגישה לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לגרום ללקוחות להגיע להגיע לפגישה להתחבר להתחבר עם לקוח למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למכור למכור פגישה למכור פגישה בטלפון לסגור לסגור פגישה לסגור פגישה עם לקוח לפגוש לפגוש אותך לקוח לקוח לא רוצה לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח להגיע לשכנע לקוח להגיע לפגישה לשכנע לקוחות לתאם בטלפון לתאם בטלפון פגישה לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לתאם פגישה לתאם פגישה בטלפון לתאם פגישות פגישה פגישה עם לקוח פגישה עם לקוחות פגישה פיזית פגישות פגישות בטלפון רוצה להגיע רצון שכנוע תיאום פגישות תיאום פגישות בטלפון
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם ... מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא ... מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, ... פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי? אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיוב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע ... פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה , שלא ברור איך היא תנוהל בפועל. איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיוב. ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. ... בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי. אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית. ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. ... יותר טוב את התאמת המוצרים השונים, לצרכים של אותו הלקוח. במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איתך, כנראה שהוא לא רואה בך חבר, אלא מנהל מכירות שרוצה למכור לו משהו. כמו כן כנראה שהוא לא רואה בך מומחה, שכדאי לפגוש אותו כדי לקבל ממנו מידע. ... רק פיזית, שאתה לא רוצה שהוא יקבל החלטה שגויה בטעות. ואז זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה להגיע לפגישה פיזית. וכך בעצם הצלחת, לתאם פגישה עם הלקוח. ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, ... שהוא צריך לגבי המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם ... היה ניתן לומר, שברגע שיש שיחה יוצאת או נכנסת, אז כל שאלה שהלקוח שואל או כל שאלה שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח תשובות ... מידע, כדי לשדר אמינות מקצועיות וכולי. אבל גם בגישה השניה, יש חיסרון מאוד מאוד גדול, שבה הלקוח מאמין שכאילו יש לו את כל המידע לגבי המוצר שלנו. ואז ממילא אין לו שום טעם להגיע לפגישה. כי העלות של הלקוח להגיע לפגישה, היא גם הזמן שלו כמובן וגם זה שהוא חושב שהפגישה תעשה לו רע, כי ינסו למכור לו שם משהו שהוא לא צריך. ולכן הפתרון הוא, ... המון המון מידע נוסף, שאי אפשר לתת אותו בטלפון. כי בטלפון אפשרי לתת אך ורק מידע חלקי בלבד ברמת הכותרות. אבל לא ברמת הפרטים. ומי שרוצה באמת לקבל החלטה נכונה, הוא צריך להגיע לפגישה, כדי להבין לעומק את המוצר וכדי שהוא יוכל לקבל החלטה טובה ונכונה באמת. ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל ... לראות איך זה באמת נראה. ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש ... אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. ... בטלפון. ושוב, ככל שמתאם הפגישות יותר מאמין שהוא מספק ללקוח בטלפון את המידע שהלקוח ביקש בשיחת הטלפון, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע לפגישה פיזית. כי הלקוח חושב שכבר יש לו את כל המידע. וככל ... הלקוח עד הסוף וככל שאיש המכירות יבין, שהלקוח לא באמת מבין עד הסוף את מה שמסבירים לו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שאפשרי לתת ללקוח את התחושה שכדאי לו להגיע לפגישה, כדי לקבל מידע נוסף ולא כדי שינסו למכור לו משהו. ...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה ... למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית? והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים ... לתת לו. כגון על ידי זה שעונים את התשובה בצורה מורחבת עם כל מיני אפשרויות וכיוב, שמנסים לשתול ללקוח במוח מחשבה, שהתשובה מורכבת מידי לטלפון ושהוא צריך להגיע לפגישה. או לדוגמה בדרך עוד יותר מתקדמת, אפשרי ...
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... שלו. למשל, אם רוצים לקבוע פגישה ואנו יודעים שהאדם מעוניין להגיע, אך הוא מתבייש להודות ברצון, עדיף לשאול אותו: האם מסתדר לך להגיע מחר לפגישה? ולא אתה רוצה להגיע לפגישה?. השימוש בשאלת היכולת מונע מאותו אדם את המבוכה הכרוכה בהודאה מפורשת ברצון שלו. דוגמה נפוצה שממחישה זאת היא דיאטה. רוב האנשים יאמרו בקלות ... מאדם לבצע פעולה? השיטה שאליעד מציג יכולה לשמש גם הפוך, כדי למנוע מאדם לבצע פעולה. לדוגמה, אם אנחנו לא באמת רוצים לפגוש מישהו ואנו יודעים שקשה לו טכנית להגיע לפגישה, נוכל לשאול אותו: אתה בטוח שאתה יכול להגיע מחר למרות שקשה לך? בצורה כזו אנו מחזקים את ההבנה שזה מאמץ בשבילו, והוא עשוי לוותר על הפגישה ... הם עלולים לפחד מכישלון ומכאן להגיב בשלילה. מתי עדיף לשאול האם אתה רוצה ומתי עדיף לשאול האם אתה יכול? נניח שאנחנו מנסים לגרום למישהו לקנות מוצר או להגיע לפגישה. אנחנו חושבים: איך לשאול אותו כדי להעלות את הסיכוי שיסכים? השאלה המתבקשת היא האם להשתמש בנוסח שמדגיש רצון - אתה רוצה לקנות את המוצר? אתה רוצה להגיע לפגישה? - או להשתמש בנוסח שמדגיש יכולת - זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? מסתדר לך להגיע לפגישה? אתה יכול להגיע מחר?? שאלה: מדוע לבחור לפעמים ביכול ולא ברוצה? תשובה: יש מצבים שבהם האדם לא מוכן להודות שהוא רוצה בפעולה כי זה מביך אותו, או כי יש לו רתיעה להודות בצורך שלו. נניח שיש פגישה שהוא כן מעוניין להגיע אליה, אבל לא נעים לו להודות בכך. אם נשאל אותו אתה רוצה להגיע לפגישה? , הוא עלול להכחיש. הוא יגיד לא, אני לא רוצה רק כדי לא להודות שהוא זקוק או מעוניין בדבר. במקרה כזה, עדיף לשאול מסתדר לך להגיע לפגישה? או יכול להתאים לך להגיע לפגישה מחר?. כי אז השאלה לא מעמתת אותו עם הרצון שלו, אלא בודקת האם זה אפשרי מבחינה מעשית. עוד דוגמה: אם אנחנו יודעים שהלקוח לא באמת רוצה את ... אם מדלגים על שאלת הרצון ומדברים רק על ההיתכנות המעשית. מה עושים כשאדם מתנגד על בסיס יכולת או רצון? יש מצבים הפוכים: אם אנחנו יודעים שהצד השני מתקשה להגיע לפגישה, למשל, מסיבות של זמן או לוגיסטיקה, ושואלים אותו אתה יכול להגיע מחר?, הוא מיד יענה לא, אני לא יכול, זה בלתי אפשרי. במקרה כזה עדיף לא להשתמש במילה יכול אלא דווקא לשאול אתה רוצה להגיע לפגישה?. כי אם הוא ירצה, לפעמים הרצון יניע אותו לפתור לעצמו את בעיות היכולת. שאלה: אפשר גם לעשות הפוך, לצורך מניעת פעולה? תשובה: כן. אפשר להשתמש ... לו יותר קשה או קל להזדהות. מה זאת אומרת? זאת אומרת מהיבט מסוים יש מצבים שבהם לדוגמה בן אדם לא נוח לו עם המושג רוצה לדוגמה הוא לא מוכן להודות שהוא רוצה להגיע לפגישה, יש נגיד איזו פגישה חשובה אבל שאחד הצדדים שואל תגיד לי אתה רוצה להגיע לפגישה הזאת? הוא מתבייש לא נעים לו להגיד שהוא רוצה. נגיד אז לדוגמה במקרה כזה אנחנו לא נגיד לו אתה רוצה להגיע לפגישה? אנחנו נשאל אותו תגיד לי אתה יכול להגיע לפגישה? כאילו בוא לא נבדוק לרגע אחד אם אתה רוצה או לא רוצה כי אם אנחנו נשאל אותו אתה רוצה להגיע לפגישה? אוטומטית זה מביא לו התנגדות לא מה פתאום אני לא רוצה ולא בגלל שהוא לא רוצה להגיע לפגישה אלא בגלל שהוא לא רוצה להודות לדוגמה שהוא לא רוצה להגיע לפגישה, זה לדוגמה במקרה שהוא רוצה להגיע אבל הוא לא מוכן להודות שהוא רוצה להגיע ואז במקרה כזה לדוגמה עדיף כששואלים אותו את השאלה לגבי הפגישה לא לשאול אותו אתה רוצה להגיע לפגישה? לשאול אותו אתה רוצה שניפגש? לא לשאול אותו את זה, לשאול אותו זה יכול להתאים לך שניפגש זה יכול להסתדר לך שניפגש? למה כי הוא לא מוכן להודות ... היכולת ואז דווקא לדוגמה הוא יגיד אני אני לא יכול. נגיד שיש מישהו שקשה לו לעשות משהו מסוים נגיד שרוצים לשאול אותו על פגישה ואנחנו יודעים שמאוד קשה לו מחר להגיע לפגישה אם אנחנו נשאל אותו תגיד לי זה יכול להתאים לך מחר שתגיע לפגישה זה יכול להסתדר לך, אתה יכול להגיע מחר לפגישה? זה יכול להיות גרוע, למה כי אנחנו יודעים שהוא לא יכול להגיע לפגישה טכנית הוא לא יכול קשה לו, אם הוא לא יכול באמת להגיע לפגישה אז זה לא משנה מה נשאל אותו הוא בכל מקרה לא יגיע לפגישה. אוקי אבל בהנחה שהוא יכול אבל קשה לו אז עדיף לא להזכיר את הנושא של היכולת עדיף לא ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של ... שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם ... פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די ... שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל ... להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה ... להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב. ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה אמורה להיות ממקום שהלקוח טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי ...
מהי מהות, מהותי או לא מהותי, חיפוש המהות של הדברים
מהי מהות, מהותי או לא מהותי, חיפוש המהות של הדברים
... דוגמה נוספת מאליעד היא כשאתה מתכנן פגישה חשובה מאוד, ואתה שואל אם חשוב להגיע לפגישה בזמן או באיחור של דקה. במצב כזה ברור שלהגיע בזמן זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להגיע לפגישה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להגיע לפגישה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מאמן אישי טלפוני, טיפול אישי מומלץ בתחום להגיע לפגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8440 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 00:54:17 - wesi1