... את ראיית ההפכים ביום - יום? אליעד מציע תרגול מעשי כדי לפתח את היכולת לראות הפכים. לדוגמה, הוא מציע לקרוא כתבות באינטרנט ואז לקרוא את התגובות (הטוקבקים), שלעיתים קרובות מציגות את ההיפך הגמור ממה שכתוב בכתבה. התרגול כולל לא רק לזהות שיש הפך, ...
... להתנהל כאשר החוזה לא ברור או לא זכור לכם? אליעד מזכיר גם מצבים שבהם אנשים חותמים על חוזים בלי לקרוא או להבין אותם עד הסוף. במצב כזה הוא מציע בפשטות לחזור ולקרוא היטב את החוזה, לברר בדיוק את התנאים שנקבעו, ולהבין לעומק מהן הזכויות והחובות שלכם. הוא מדגיש שאין טעם לדאוג ...
... מניחים שהם יודעים מה כתוב בחוזה, מבלי לבדוק אותו לעומק, ומסתבכים בטעויות שעולות כסף או גורמות לבעיות משפטיות. חשוב לקרוא בקפידה את כל החוזה ולוודא את כל התנאים, כמו אם יש החזר כספי במקרה של עזיבה מוקדמת, איך מכניסים ... כסף רב או להוביל לבעיות משפטיות חמורות. במקום להניח מראש שאין מה לעשות או חייבים למצוא מחליף, תמיד יש לקרוא היטב את החוזה ולוודא את כל הפרטים. למשל, חשוב לבדוק בדיוק אילו תנאים מופיעים לגבי עזיבה מוקדמת, החזר כספי, ...
... מצליח להגדיר לי בדיוק למה אתה מתכוון, אז אני גם לא יכול לתת לך תשובה מדויקת. אם תרצה, תוכל לקרוא לזה יודע, תוכל לקרוא לזה מאמין - אני פשוט לא יכול לדעת למה אתה מתכוון. איך עונים לשאלות שבהן חובה לתת תשובה מסוימת? ...
... הוא נותן דוגמה לכך שבמקום אחד כתוב שהכוונה במצוות היא אחת, ובמקום אחר היא מתפרשת אחרת. ההמלצה שלו היא לקרוא את כל הספרים ולהבין שרבי נחמן משתמש במושגים באופן מטאפורי, ולא להיצמד לפירוש אחד בלבד. מיהו באמת הצדיק לפי ...
... למסמך אחר ולמחוק מהן את השמות והתמונות, כך שלא יהיה ברור מי כתב איזו תגובה. לאחר מכן, על האדם לקרוא כל תגובה ולנסות להבין האם היא הגיונית, נכונה או שגויה, בלי ההשפעה של הזהות של הכותב. כך ניתן להבין ...
... מה שלא נאמר באופן מפורש, אלא משתמע בין השורות. לדוגמה, כאשר נאמר במשפט על ארבעת הנרצחים האלה לא יכולתם לקרוא בעיתונים, חשוב לשים לב לכך שיש הבדל בין עובדה לפרשנות. העובדה היא שישנם ארבעה אנשים שנפטרו, ואילו הפירוש הוא ... עלינו בתת - מודע. איך פועלות מניפולציות בטקסט כדי לשכנע? דוגמה נוספת שאליעד נתן היא השימוש בביטוי לא יכולתם לקרוא בעיתונים. הביטוי הזה מציג שתי מניפולציות במקביל: ראשית, הוא יוצר תחושה כאילו מסתירים מהקוראים משהו, מה שגורם אוטומטית לתחושת ... זה יוצר אצלו רצון לעשות דווקא ההפך, כדי להוכיח לעצמו שהוא כן יכול. כך הטקסט גורם לקורא לרצות להמשיך לקרוא, ואפילו לשתף את הטקסט הלאה. היבט נוסף הוא ההבדל בין שימוש בלשון יחיד (לא יכולת) ללשון רבים (לא יכולתם). ... כאן מנגנון שכנוע נוסף. המילה קראו יוצרת תחושת חובה או דחיפות, כאילו זו פעולה חיונית ומחויבת, והקורא מרגיש שעליו לקרוא מיד. המילה כאן יוצרת ניגוד בין הכאן והשם: כאן זה המקום שבו האמת נמצאת, לעומת שם, שהוא המקום שבו ... פסיכולוגי גדול בין שתי הצורות הללו: קראו ושתפו - קודם קוראים ואז מחליטים לשתף. פה נותנים לקורא את החופש לקרוא ואז להחליט בעצמו אם הוא רוצה לשתף או לא. שתפו את מה שתקראו - במשפט זה, עוד לפני הקריאה ... בביטוי ארבעת הנרצחים במקום ארבעה אנשים שמתו מייצר משמעות רגשית שונה. גם שימוש בביטויים כמו מסתירים מכם, לא יכולתם לקרוא או קראו ושתפו משפיעים על המוח בצורה משמעותית וגורמים לקורא לרצות להמשיך לקרוא, להרגיש מעורב ולרצות לשתף את המידע הלאה. איך לנתח טקסט בצורה נכונה? מה ההבדל בין עובדות ופירושים? איך לשכנע ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ... רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי. מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ... שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב. עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך או ... הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של ...
... לא מחפש רכב. אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי ... להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו. מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש? אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, ... ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את ... מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות. מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש? אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש ... בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר ... ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח לקרוא את המחשבות של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לקרוא?, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך לקרוא?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי למציאת זוגיות, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושא איך לקרוא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331