אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לפרסם ללקוחות? ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
להסביר הכנת חומר שיווקי נקודת מבט לסגור איך לסגור עסקאות להעביר בצורה דיגיטאלית איך לשכנע לקוח לצורך קמפיין שיווקי פגישה יצירת חומרים שיווקיים איזה חומר שיווקי חייבים להכין איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין איך השיווק עוזר למכירות איך לבנות איש מכירות רובוטי איך להחליף איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק איך להכין חומרי שיווק איך לשפר איך לשפר את תהליך המכירה אינטרס אינטרסים איש מכירות איש מכירות רובוטי איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת עזרי מכירה השיווק עוזר למכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי מכירות טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלים טעות יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות איש מכירות רובוטי להחליף להחליף את איש המכירות להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק לטעות למה חייבים להכין חומרי שיווק לנהל לשפר לשפר את תהליך המכירה לתכנן מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ניגודים ניהול עזרי מכירה רובוט רובוטים שיווק שיווק בהתאם למכירות שיווק למכירות שיווק לפי המכירות שיווק שעוזר למכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות תכנון חומרי שיווק
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי ... לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי ...
הקמת שותפות עסקית / שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים / ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי
הקמת שותפות עסקית / שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים / ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים בהקמת שותפות, כגון לדוגמה שותפות עסקית / שותפות זוגית וכיוב. והעיקרון שאבאר אותו הפעם, הוא העיקרון שעליך להבין היטב את האינטרסים האמיתיים של השותפים הפוטנציאלים שאיתם אתה רוצה להקים את השותפות העסקית / שותפות זוגיות וכיוב. והרעיון הוא, שבהקמת שותפות ובבחירת שותף עסקי / שותף לחיים / שותף זוגי וכיוב, המטרה שלך היא והאינטרס שלך בהקמת השותפות הוא, שהשותפות ושהקשר שבינך לבין השותפים, יתרום לך יותר ממה שהיית יכול להשיג אם לא הייתה מתקיימת אותה השותפות. וכאשר אתה בא להקים שותפות עם מישהו, אז כלפי חוץ יש את האינטרסים הגלויים של השותפים. וכלפי חוץ כל אחד מהשותפים מציג את האינטרסים שלו. ובדכ כל אחד מהשותפים, בודק האם יש ניגוד אינטרסים או תיאום אינטרסים ואינטרסים משותפים, בינו לבין שאר השותפים. ואת האינטרסים האלו, מעגנים ומתעדים אותם בחוזה ובהסכם שותפות כזה או אחר. ואעפכ ישנם מצבים, שבהם אתה מקים שותפות עם איזה ... איתו יכולה לתרום לך המון, יותר מאשר אם היית בלי השותפות הזו. אבל מתחת לפני השטח, יכול להיות שיש אינטרסים סמויים ואינטרסים נסתרים לשותף שלך, שעליך לדעת את האינטרסים האלו שלו מראש, כדי שלא תגלה אותם במועד מאוחר יותר. ואני אחדד, לפעמים נדמה לאדם, שהחוזה ושהסכם השותפות שהשותפים ... נדמה להם, שההסכם והחוזה שכולם חתומים עליו, יכול להגן עליהם מפני כל צרה. והם לא חוקרים היטב ולעומק את האינטרסים הסמויים של השותפים שאיתם הם מקימים שותפות. והכל זה בגלל שנדמה להם, שהחוזה הכתוב, הוא מספיק חזק להגן עליהם ... שהחוזה והסכם השותפות הוא הכרחי והוא אכן עוזר למנוע בעיות אפשריות בעתיד, אעפכ חובה עליך להבין ולהתבונן היטב על האינטרסים הנסתרים של אותם שותפים שאיתם אתה רוצה להקים שותפות. ועליך לוודא, שלא רק שיש התאמה בין האינטרסים הגלויים של שני הצדדים, אלא גם שיש התאמה בין האינטרסים הסמויים של שני הצדדים. כי לפעמים כלפי חוץ נראה שמצאת שותף עסקי שיכול לתרום לך, אבל אינך יודע שאותו שותף עסקי, אין לו אינטרס זהה לאינטרס שלך. והוא מתאים את עצמו לאינטרס שלך, כדי להשיג באמצעות זה איזה אינטרס אחר שיש לו. שהאינטרס האחר הזה, לא בהכרח תואם את האינטרס האישי שלך. וגם ברמה הזוגית ובשותפות זוגית, גם בה ניתן לראות תהליך מקביל וזהה. שכלפי חוץ לפעמים נראה שבן / בת הזוג שלך אוהבים אותך ורוצים בטובתך, אבל בתוך תוכם יש אינטרס כלשהו לנצל אותך וכיוב. וצריכים להיות ערניים, לא רק למה שרואים בגלוי, אלא צריך גם ראיית הנסתר, להתבונן על האינטרסים הסמויים של אותו האדם שאתה הולך להקים איתו שותפות. ואיך אפשר לדעת לזהות אינטרסים נסתרים של שותפים פוטנציאלים? תשובה: על ידי זה שאתה שואל את עצמך ומתבונן היטב, על הסיבה שבגללה אותו השותף רוצה את האינטרס הגלוי שלו. לדוגמה: השותף העסקי שלך, כלפי חוץ משדר לך שהוא רוצה להיכנס איתך לאיזה עסק בשותפות, כדי שביחד תעשו כסף מאותו תחום עיסוק וכיוב. וכלפי חוץ לכאורה נראה שיש תיאום אינטרסים בינך לבינו. אבל אם אתה חכם, אז עליך לקחת את האינטרס הגלוי שלו, שהוא להרוויח כסף מאותה פעילות עסקית, ועליך לשאול את עצמך, למה הוא רוצה את האינטרס הזה של להרוויח כסף מאותה פעילות עסקית?! ולכאורה זאת יכולה להיראות שאלה טיפשית. כי מה פתאום לשאול למה מישהו ... עסקית כלשהי?! אבל אעפכ, אם תברר היטב את הנושא הזה, תגלה שיש המון אפשרויות לגבי מה באמת עומד מאחורי האינטרס הגלוי של אותו אדם, להרוויח איתך כסף מאותה פעילות עסקית. ועליך להבין, שהאינטרס הגלוי לעשות כסף מאותה פעילות עסקית, לא בהכרח מספיק טוב עבורך כדי להיכנס לשותפות עם אותו אדם. כי מאוד יכול להיות, שיש לאותו אדם אינטרס נסתר ואינטרס סמוי, שבגללו הוא רוצה להיכנס איתך לאותה השותפות. אינטרס שישפיע על הצורה שבה הוא יתפקד בעסק מבחינה עסקית. כי הרבה אנשים אומרים בצורה מוצהרת שהם רוצים לעשות כסף. ... המידה. כי כל אחד רוצה לעשות כסף מסיבות אחרות. וכלפי חוץ נראה שכולם רוצים את אותו הדבר. אבל בפועל, האינטרס הפנימי של האדם שבגללו הוא רוצה לעשות כסף, משפיע על הצורה שבה האדם יהיה מסור לעסק שאתה מקים איתו, למרות שהאינטרס החיצוני שלו, נראה זהה לאינטרס האישי שלך. וגם בזוגיות, יכול להיות שכלפי חוץ בן הזוג השני אומר שהוא רוצה זוגיות כי הוא מחפש אהבה ... להיות שהוא מחפש זוגיות ואהבה, מסיבות זמניות ולא מספיק חזקות. שזה כמובן יכול לגרום לפירוק השותפות הזוגיות בעתיד, בגלל האינטרס הראשוני הפנימי של האדם, שבגללו הוא מלכתחילה רצה את הזוגיות. ואסכם: כאשר אתה נכנס לשותפות כלשהי, עליך להיות ערני, לא רק כלפי האינטרס הגלוי של השותף הפוטנציאלי שלך, אלא גם כלפי האינטרס הסמוי והנסתר שלו, שבגללו הוא רוצה את האינטרס הגלוי שלו. ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש שמרגיש ... לעבור תפקיד אחרי זמן קצר מאוד בארגון. הוא מבהיר שהתחושה הזו טבעית, כי היא מבטאת חשש להפר אמון עם המנהלים שגייסו אותה. הוא מציע לא להתכחש לתחושת החוצפה, אלא להכיר בה ולחפש דרך לעקוף אותה באופן חכם. לדוגמה, במקום ... להציע רעיונות בעדינות או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים בכירים יותר, שרואים את טובת החברה בכללותה אליעד מדגים שכדי לפתור קונפליקט כזה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבין את האינטרסים של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק ... מפורט את הסיבות לכך שהמציאות היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ולהבין מה מניע אותם לקבל או לדחות את הבקשה שלך. להציע פתרונות יצירתיים שמרככים התנגדויות אפשריות (למשל עבודה משולבת, מעבר הדרגתי, או הצגה של יתרונות המעבר גם למנהלים הנוכחיים). הוא ממחיש כי כאשר מנהלים את השיחה בצורה מנומקת, אמפתית ומדויקת, הסיכויים להגיע לתוצאה טובה עולים מאוד. מה הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים ... של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים בחייו - בין רצונות מנוגדים וצרכים שונים. כאשר מבינים את מנגנון קבלת ההחלטות בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע ... איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם הבוס על קידום?
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה איך פתרון בעיית רעש משקית בייגלה קשור לנפרדות ואחדות? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה זו הוא ... מתמקדים רק ברעש עצמו. כיצד הרעש קשור לנפרדות ולחיכוך בין שתי ישויות? אליעד מסביר שרעש נוצר תמיד מחיכוך או מניגוד בין שתי ישויות נפרדות. במקרה הזה, שתי הישויות הן היד של האדם ושקית הבייגלה. כשהשקית סגורה והיד מנסה לחדור לתוכה, נוצר חיכוך - התנגדות בין הרצון של השקית להישאר סגורה לבין הרצון של היד להיכנס. החיכוך הזה הוא הנפרדות שבין שני רצונות סותרים, ... הפתרון שאליעד מציע וכיצד הוא יוצר אחדות? הפתרון שאליעד מציע הוא לפתוח לגמרי את השקית כך שלא יהיה צורך בהתנגדות או בחיכוך. כשהשקית פתוחה, היא והיד משתוות לרצון אחד משותף, נוצרת אחדות - כי השקית כבר לא מתנגדת לכניסת היד, ואין יותר ניגוד בין הרצונות. הפיכת שתי ישויות בעלות רצון מנוגד לשתי ישויות שהרצון שלהן זהה, היא זו שמעלימה את הרעש. מדוע פתרון זה הוא למעשה דוגמה לצמצום הנפרדות? אליעד מסביר שבכל בעיה בחיים מסתתרת דינמיקה של נפרדות ואחדות. ברגע שמזהים את הניגוד בין שני רצונות או שני אינטרסים מנוגדים, ניתן לצמצם או לפתור את הבעיה על ידי ביטול הנפרדות והגעה למצב של אחדות. במקרה של שקית הבייגלה, הפתרון ... היו פתרונות שמגדילים את הבעיה במקום לצמצם אותה. למשל, להפסיק לאכול או להרחיק את השקית - אלו פתרונות שמתעלמים מהאינטרס הבסיסי (האכילה) ופוגעים בנוחות. לעומת זאת, אליעד מציג פתרון שמאפשר לשני האינטרסים - גם לאכול וגם לא להרעיש - להתקיים יחד, באמצעות צמצום ההתנגדות שמלכתחילה יצרה את הרעש. איך ניתן להשתמש בחשיבה זו בבעיות יומיומיות אחרות? אליעד מסביר שכל בעיה בחיים ניתן לנתח באותו אופן בדיוק: לזהות איפה הנפרדות, איפה יש ניגוד אינטרסים, ואז למצוא דרך לייצר אחדות בין הישויות או הרצונות המנוגדים. החשיבה הזו היא מופשטת ואוניברסלית. למשל, אם יש סכסוך בין שני אנשים, אפשר לבדוק מהי הנקודה שבה קיימת נפרדות ... שהיא סוג של צמצום. אבל המפתח הוא לזהות בצורה ברורה ומדויקת מהו הצמצום המינימלי שצריך לעשות כדי לפתור את הניגוד. מה הכוונה בחשיבה מופשטת שאליעד מדבר עליה? אליעד ממליץ לאנשים לפתח חשיבה מופשטת. במקום לחשוב בצורה ישירה וקונקרטית מדי על הבעיה (איך לפתור רעש של שקית בייגלה), לחשוב קודם כל בצורה מופשטת יותר (מה גורם לניגוד? מה מייצר את הבעיה ברמה הכי בסיסית?). החשיבה הזו מאפשרת לאדם לראות את המציאות באופן רחב ועמוק יותר, כמו ... הרעיון המרכזי של ההרצאה בחיים? אליעד מדגיש שהמפתח ליישום הרעיון הוא תמיד לשאול מהו הגורם האמיתי לנפרדות, מהן הישויות המנוגדות, וכיצד אפשר להביא אותן לידי אחדות. ככל שהחשיבה מתמקדת בנפרדות ואחדות, כך קל יותר לפתור בעיות יומיומיות ולזהות במהירות ... יותר, פשוטים יותר, ומדויקים יותר. איך לפתור בעיות בחיים? מהי נפרדות ואחדות? כיצד נוצרים קונפליקטים? איך להגיע לאחדות בין ניגודים? מהי חשיבה מופשטת?
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן
win win situation, האם באמת יש דבר כזה? שביעות רצון הלקוח, ניגוד אינטרסים מול הלקוח, ניהול משא ומתן וכאן יתבאר, כי תיאורטית העסקה הטובה ביותר, היא עסקה של win win situation. דהיינו, עסקה שבה כל ... והשני פחות. אבל מצד האמת, לעולם לא אפשרי באמת מצב של win win situation בשלמות. ולמה? משום שתמיד קיים ניגוד אינטרסים כלשהו בין הצדדים. כי מצד האמת, אם המוכר היה באמת באחדות ובהרמוניה מוחלטת עם הלקוח, דהיינו, אם המוכר היה באמת אוהב בלב שלם את הלקוח ואם הלקוח היה באמת אוהב בלב שלם את המוכר, האם באמת הם היו מבצעים את אותה העסקה בדיוק, באותם התנאים בדיוק?! ואם הלקוח / מוכר, היה הבן / בת / אהוב שלך, האם תנאי העסקה היו זהים?! או שבגלל הזרות של המוכר מהלקוח, לכן תנאי העסקה מבטאים את זה שכל אחד מהצדדים מפסיד קצת. בקיצור, גם בעסקה של win win situation, עדיין המצב האידיאלי של הלקוח לא בא לידי ביטוי. כגון לדוגמה הרצון לא לשלם בכלל. וגם הרצון האידיאלי של המוכר, לא בא לידי ביטוי בשלמות, כי המוכר תמיד היה מעדיף לשפר את תנאי העסקה וכולי. כך ש win win situation, זאת נקודת מבט, שבה שני הצדדים מרגישים שהם מרוצים מהעסקה. ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר ... נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. מה הטעות בגישה של התיידדות ... הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו: מדוע הוא ... שהוא תופס כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות ... הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה. להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור. הדגש על איכות ... חברות מזויפת. מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת? גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני לתהליך המכירה ולבדוק את עצמו: האם הוא מעוניין במוצר בזכות איכותו והתאמתו לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כחבר. על הלקוח לזכור שתפקידו של איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות. בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ניהול שיחת חולין והתיידדות יכולים להגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה. הם ... שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן, אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי להפחית את תחושת האיום שהמכירה יוצרת. מדוע הגישה הזו עלולה להיכשל? למרות ... בלי משחקים? לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם. מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד? יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר ... הלקוח מרגיש שהמוכר הוא חבר, ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו. כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה? כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורו. לקוחות אינטליגנטיים מבינים זאת. לכן, אם המוכר מנסה לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו. במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור ... להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות ... אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו שאתה חבר שלו, תוריד ... פה חבר, למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו לשתות כוס מים הוא מכבד אותו מה אתה רוצה, מה ... לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?. ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות, איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח מעדיף שימכרו לו בצורה עניינית ושיגידו לו אדוני זה עולה ככה וככה, ושהניגוד אינטרסים יהיה פורמאלי כי בסופו של דבר אם הלקוח טיפש אז תנסה לשדר לו שאין ניגוד אינטרסים ואז אם הלקוח יאמין שאין ניגוד אינטרסים אז תמכור לו מה שאתה רוצה. אבל לא כל הלקוחות טיפשים ויש לקוחות שיודעים שיש פה ניגוד אינטרסים וברגע שהבן אדם המוכר מנסה להסתיר את זה שיש ניגוד אינטרסים הלקוח מתחיל לחשוד עוד יותר מה הוא מנסה להסתיר ממני שיש ניגוד אינטרסים, מה הוא מנסה לרמות אותי? שיהיה פורמאלי שיגיד כן יש ניגוד אינטרסים ואף על פי כן המוצר הזה טוב לך. ולכן לפעמים יש לקוחות שרוצים מכירה עניינית ולא רוצים חברות ואם ...
החלטות ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות
החלטות ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות
החלטות ואינטרסים, איך אינטרסים משפיעים על החלטות? איך מישהו מחליט החלטה? איך המוח מקבל החלטה? איך פוליטיקאים מקבלים החלטות? ניגוד אינטרסים בקבלת החלטה, איך עובד ציבור מקבל החלטה? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? גילוי נאות איך אינטרסים משפיעים על החלטות? כאשר אדם מקבל החלטה שנוגעת לאחרים, תהליך קבלת ההחלטה מצריך מספר שלבים שמטרתם לבחור את האפשרות ... האפשריות להיענות לבקשה או לקבלת החלטה. לדוגמה, פקידה בבנק יכולה לבחור האם לאשר את ההלוואה, לדחות אותה, לבקש אישור ממנהל או להציע תנאים שונים. גם הילד יכול לבחור אם להביא מים מיד, לאחר זמן או בכלל לא להביא אותם. ... ומדרג את החשיבות שלהן. למשל, פקידה בבנק עשויה לשקול את יציבות מקום העבודה שלה, את טובת הלקוח, את טובת המנהל שלה ואת הצלחת הבנק עצמו. ילד עשוי להעדיף להימנע ממאמץ פיזי או לשמור על מערכת יחסים טובה עם ההורה. ... סדרי העדיפויות שלו. הוא שוקל את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ומנסה להבין איזו אפשרות הכי משרתת את המטרות והאינטרסים שלו. שלב רביעי: קבלת ההחלטה לאחר שקלול היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, מקבל ההחלטה בוחר את האפשרות שנותנת את ... טובתנו האישית היא רק אחד מהשיקולים המובילים בתהליך. לדוגמה, פקידה בבנק לא תמיד תחשוב על טובתכם האישית, אלא על האינטרסים שלה עצמם, טובת המנהל שלה, המערכת הבנקאית או יציבות מקום עבודתה. גם ראש ממשלה, כשמקבל החלטה הנוגעת לציבור, עשוי להעדיף את טובתו האישית או הפוליטית לפני טובת הציבור. מהם ניגודי אינטרסים בתהליך קבלת החלטות? כאשר טובת מקבל ההחלטה נוגדת את טובתכם האישית, מדובר במצב של ניגוד אינטרסים. לדוגמה, פקידה בבנק שמקבלת בונוסים על סירוב הלוואות עשויה לסרב לבקשה שלכם גם אם אישור ההלוואה היה מועיל לכם. ... מבקשים הלוואה, נסו להראות לפקידה שזה גם מועיל לה או לבנק. אם מדובר בפוליטיקאי, ודאו שהלחץ הציבורי יגבר על האינטרסים האישיים שלו. בבחירות זוגיות, יש להימנע להיות נתונים למניפולציות שמוכרות מציאות מעוותת. לסיכום כאשר מקבל ההחלטה פועל לפי סדרי עדיפויות אישיים, חשוב להבין כי טובתכם האישית היא לא תמיד ... חשוב להבין את תהליך קבלת ההחלטות ולהפעיל לחץ או מניפולציות כדי להבטיח שטובתכם האישית תשפיע על מקבל ההחלטה. מהם ניגודי אינטרסים בקבלת החלטה? איך המוח יודע מה להחליט? איך המוח מחליט מה לעשות? תהליכי קבלת החלטה במוח איך אינטרסים אישיים משפיעים על קבלת החלטה? מהם אינטרסים אישיים בקבלת החלטה? מהו שיקול זר בקבלת החלטה? איך אנשים מקבלים החלטות שנוגעות אליכם? כאשר אנשים מקבלים החלטות שנוגעות ... את עצמו: מהן האפשרויות העומדות בפניי? לדוגמה: פקידה בבנק יכולה לבחור האם לאשר הלוואה, לדחות את הבקשה, לבקש אישור ממנהל או להציע תנאים שונים. ילד שמתבקש להביא כוס מים יכול להביא מיד, להביא מאוחר יותר, להביא חצי כוס או ... רשימת מטרות וסדרי עדיפויות שחשובים לו באופן אישי, לדוגמה: פקידה בבנק עשויה לשקול את יציבות מקום עבודתה, דעתו של המנהל עליה, הצלחת הבנק, טובת הלקוח או אפילו הרצון שלה להיות אהודה. ילד שחושב אם להביא מים עשוי להעדיף להמשיך לשחק, לשמור על מערכת יחסים טובה עם ההורה או להימנע ממאמץ. ראש ממשלה עשוי להתחשב ברווחת הציבור, במעמדו הפוליטי, באינטרסים כלכליים או בלחצים מצד בעלי הון. שלב שלישי: ניתוח ההשפעה של כל אפשרות בשלב הבא, האדם בודק איך כל ... משפיעה על סדרי העדיפויות שלו. הוא משקלל את ההשלכות האפשריות ומנסה להבין מהי האפשרות שמשרתת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים שלו. שלב רביעי: קבלת החלטה לאחר שקלול היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, ההחלטה נבחרת בהתאם לאפשרות שנותנת את התוצאה ... הרבים של מי שמקבל החלטות לגביכם. הפקידה בבנק לא בהכרח חושבת על טובתכם האישית, אלא על טובת מקום עבודתה, המנהל שלה או המערכת הבנקאית כולה. כך גם ראש ממשלה, כאשר הוא מקבל החלטה הנוגעת לאזרחים, פעמים רבות יחשוב קודם על האינטרסים האישיים והפוליטיים שלו. ניגוד אינטרסים בתהליך קבלת החלטות כאשר טובתו של מקבל ההחלטה מנוגדת לטובתכם, זהו מצב של ניגוד אינטרסים. לדוגמה: פקידה בבנק שמקבלת בונוסים על סירוב הלוואות עלולה לסרב לבקשתכם, גם אם אישור ההלוואה היה משרת אתכם. פוליטיקאי ... לפקידה להבין שזה מועיל גם לה או לבנק. אם פוליטיקאי מקבל החלטות, הציבור צריך לוודא שהלחץ הציבורי גובר על אינטרסים אישיים. בזוגיות, חשוב לוודא שאין ניסיון למכור לכם מציאות מעוותת שבה פגיעה היא לטובתכם. לסיכום כאשר מישהו מקבל החלטה שנוגעת אליכם, חשוב להבין את תהליך החשיבה ... לגביכם, עליכם לוודא שטובתכם הופכת להיות חשובה גם עבור מי שמקבל את ההחלטה. איך לקבל החלטות טובות יותר השפעת אינטרסים על קבלת החלטות כיצד לזהות מניפולציות בקבלת החלטות איך להשפיע על אנשים לקבל החלטות שמשרתות אתכם מהו ניגוד אינטרסים וכיצד להתמודד איתו מהם ניגודי אינטרסים בקבלת החלטה? איך המוח יודע מה להחליט? איך המוח מחליט מה לעשות? תהליכי קבלת החלטה במוח, איך אינטרסים אישיים משפיעים על קבלת החלטה? מהם אינטרסים אישיים בקבלת החלטה? מהו שיקול זר בקבלת החלטה? גילוי נאות בקבלת החלטה, איך פקידים מקבלים החלטות? איך עובד ציבור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לפרסם ללקוחות?, האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפרסם ללקוחות?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן מכירות, ספרים על אימון אישי בתחום איך לפרסם ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0000 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 20:46:35 - wesi1