אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניגודים ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
חומר אסטרטגיות תכנון חומרי שיווק חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה איש מכירות אנושי להכין חומרי שיווק איזה חומרי שיווק מסרי מכירה ללקוח מנהל להוריד איך לפרסם איזה חומר שיווקי חייבים להכין איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין איך השיווק עוזר למכירות איך לבנות איש מכירות רובוטי איך להחליף איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך לנהל איך לשפר איך לשפר את תהליך המכירה איך לתכנן אינטרס אינטרסים איש מכירות איש מכירות רובוטי איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת עזרי מכירה השיווק עוזר למכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי מכירות טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלים טעות יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות איש מכירות רובוטי להחליף להחליף את איש המכירות להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק לטעות למה חייבים להכין חומרי שיווק לנהל לשפר לשפר את תהליך המכירה לתכנן מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ניגודים ניהול עזרי מכירה רובוט רובוטים שיווק שיווק בהתאם למכירות שיווק למכירות שיווק לפי המכירות שיווק שעוזר למכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות תכנון חומרי שיווק
דרך ללא כל דרך, למה בכל דרך בחיים יש חיסרון, איך לא להגדיר ולא להגביל את עצמך, איך לשלב ניגודים
דרך ללא כל דרך, למה בכל דרך בחיים יש חיסרון, איך לא להגדיר ולא להגביל את עצמך, איך לשלב ניגודים
דרך ללא כל דרך, למה בכל דרך בחיים יש חיסרון, איך לא להגדיר ולא להגביל את עצמך, איך לשלב ניגודים מהי המשמעות של דרך ללא כל דרך לפי אליעד כהן? אליעד כהן פותח בהסבר על הרעיון דרך ללא כל ... מוגדרת היא בהכרח מוגבלת? אליעד מסביר, שכל הגדרה של דרך, שיטה או אידאולוגיה מוגבלת, מפני שהאדם עצמו מכיל בתוכו ניגודים רבים. לדוגמה, אדם שאומר שהדרך שלו היא לחיות את הרגע, בעצם מצמצם את עצמו לגישה אחת בלבד, אך מתעלם ... היחידה להגיע לאיזון אמיתי ושלם היא לא להיצמד לשום הגדרה או דרך ספציפית. על האדם ללמוד להכיל את כל הניגודים בתוכו, מבלי להיצמד לאף אחד מהם בלבד. הכוונה היא ללמוד להיות מסוגל ליהנות מלחיות את הרגע וגם מלא ליהנות ... תודעתי שבו האדם מסוגל ליהנות מכל המצבים השונים, מבלי להעדיף אחד מהם על פני האחרים. מה המשמעות של שילוב ניגודים לפי אליעד כהן? אליעד מסביר, ששילוב ניגודים פירושו להיות במצב שבו האדם מכיל בתוכו את כל האפשרויות והמצבים, ללא הגבלה או דחייה של אף אחד מהם. ... שלם. במצב הזה, האדם מסוגל להכיל את החסרונות והיתרונות של כל מצב באופן שווה, ולכן אינו סובל עוד משום ניגוד או קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם יכול להרגיש טוב גם כשקורה משהו חיובי וגם כשקורה משהו שלילי, כי הוא כבר ... כי הוא כבר אינו מוגבל לאף דרך ספציפית. איך להגיע לאיזון פנימי? מהי הדרך ללא כל דרך? איך להכיל ניגודים? למה דרכים מוגדרות לא עובדות? איך לשלב ניגודים בחיים? מה המשמעות של לחיות ללא הגדרות?
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
איך לשכנע אנשים? האם להביע הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים
... הזדהות? איך לגרום למישהו לשמוח? איך לטפל בחרדה? הבעת הזדהות, ראפור, דומה נמשך לדומה, דומה נמשך לשונה, הפכים נמשכים, ניגודים משלימים איך לשכנע אנשים ולהשפיע על מצב הרוח שלהם? השאלה המרכזית שאליעד כהן מציג היא כיצד ניתן לשכנע אנשים ... דומה נמשך לדומה או להפך - מה האמת? אליעד כהן מתייחס גם לנושא המפורסם של דומה נמשך לדומה לעומת ניגודים נמשכים. הוא מסביר שהדבר תלוי במה שחסר לאדם, ומה האדם אוהב או שונא בעצמו. לדוגמה, אם אדם הוא פחדן, ...
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 5 - הלב והמעיין, לפני הבריאה, הקבצן כבד הפה מתוך שבעת הקבצנים (ברסלב)
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 5 - הלב והמעיין, לפני הבריאה, הקבצן כבד הפה מתוך שבעת הקבצנים (ברסלב)
... מדגים זאת בכך שאדם רוצה לנוח, אך במקביל אינו רוצה לנוח, או רוצה לעבוד אך אינו רוצה לעבוד. עצם הניגודיות בין הרצונות השונים גורמת לאדם תחושת מצוקה פנימית. אליעד מבהיר שכל תחושת הסבל נובעת רק מתוך ניגודים פנימיים שכאלה. מדוע האדם חווה ניגודים פנימיים? אליעד מסביר שתחושת הניגוד נובעת מכך שהאדם אינו חווה שלמות פנימית. השלמות מוגדרת על ידו כמצב שבו האדם רוצה ואינו רוצה דבר מסוים באופן מוחלט באותו רגע בדיוק. ברגע שהאדם אינו שלם עם המציאות שלו, תמיד יהיו לו ניגודים פנימיים. אליעד נותן כדוגמה נוספת אדם שרוצה לאכול עוגה, אך אינו רוצה לעלות במשקל. הרצונות מנוגדים ויוצרים קונפליקט פנימי ... ומה הסיבות לפחד שלו מזוגיות. אליעד מחדד כי כל עוד האדם לא חוקר את הסיבות לעומק, הוא ימשיך לחוות ניגודים פנימיים שגורמים לו סבל. איך לחקור את הרצונות והניגודים הפנימיים? אליעד מדגיש שהאדם חייב לשאול את עצמו שאלות קשות ועמוקות, כגון: למה בכלל אני רוצה את הדבר הזה? ... הקונפליקטים הפנימיים? התוצאה, כפי שאליעד מסביר, היא שהאדם יחווה תחושה של שקט נפשי, אושר ושלמות פנימית. כאשר אין יותר ניגודים פנימיים, האדם חופשי לחיות את חייו מתוך חוויה של זרימה והרמוניה מלאה עם המציאות. איך להשתחרר מניגודים פנימיים? איך להגיע לשלמות פנימית? מהו שורש הסבל? איך להבין את הרצון האמיתי? מה גורם לתחושת אושר אמיתי?
שכל על אנושי, שכל לא אנושי, אין הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין מהות לצורה, מעל השכל האנושי, לצאת מהשכל האנושי, הארה רוחנית, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, אחדות היש והאין
שכל על אנושי, שכל לא אנושי, אין הבדל בין יש לאין, אין הבדל בין מהות לצורה, מעל השכל האנושי, לצאת מהשכל האנושי, הארה רוחנית, אחדות ההפכים, אחדות המהות והצורה, אחדות היש והאין
... את המהות הכוללת שמאחורי הדברים, במקום להתמקד בצורתם החיצונית בלבד. כאשר אדם מתעלה מעל השכל האנושי המוגבל, הוא מבין שהניגודים בין יש לאין, טוב ורע, מהות וצורה, אינם באמת ניגודים מוחלטים. אלא הם חלקים שונים של אותו הדבר. דרך תפיסה זו ניתן להגיע להארה רוחנית ולחוויית אחדות עם כל ... חייב להיחלק לקטגוריות ברורות - יש ורע, טוב ורע, אור וחושך. השכל האנושי רואה את העולם דרך תבניות של ניגודים, ובכך הוא יוצר מחיצות בין רע לטוב, בין יש לאין, ובין כל זוגות הניגודים. מגבלה זו, לדעת אליעד, מפריעה לאדם לחוות את המציאות כפי שהיא באמת - אחדות מוחלטת. רק כאשר האדם משתחרר ... ובלי סבל פנימי, כי הוא לא נאחז במחשבותיו ובאמונותיו. במצב כזה, הוא חי בהרמוניה עם המציאות כפי שהיא, ללא ניגודים והבדלות. מה זה שכל על - אנושי? איך להבין שאין הבדל בין יש לאין? מהי האחדות של המציאות? כיצד ... אנושי הוא נקודת מבט המאפשרת לאדם לראות מעבר להבדלות השכליות הרגילות שמבדילות בין יש לאין, בין מהות לצורה, ובין ניגודים אחרים. הבנת השכל הזה מובילה לאחדות ההפכים, כלומר, להכרה בכך שמה שנראה כניגודים מוחלטים, בעצם יכול להתקיים כאחד. הרעיון המרכזי הוא שכאשר האדם מתעלה מעל השכל האנושי המוגבל, הוא רואה שהניגודים אינם באמת מנוגדים, אלא שהם חלק ממערכת אחת. כיצד ניתן לתפוס שאין הבדל בין יש לאין? במהלך השיחה שהתקיימה ... המכשול הגדול ביותר בהשגת השכל העל - אנושי הוא ההיצמדות לשכל הרגיל ולתפיסת ההבדלים. האדם רגיל לחשוב במונחים של ניגודים והבדלות, ולכן קשה לו מאוד לשחרר את עצמו מהתבנית הזו. אפילו כאשר אדם מתחיל להבין שאין הבדל בין יש ...
לכל שאלה תשובה - שאלות ותשובות - 20100816
לכל שאלה תשובה - שאלות ותשובות - 20100816
... היא יחסית, האדם חושב על טוב מול רע, יפה מול מכוער, חיים מול מוות. כל החשיבה הזאת מבוססת על ניגודים, ולכן היא מוגבלת. אליעד מסביר שהבנה מוחלטת לא יכולה להתבסס על ניגודים ויחסיות, כי המציאות עצמה היא אחדות מוחלטת, שאין בה טוב או רע באופן מוחלט. לדוגמה, הוא אומר שכאשר האדם ... מיד חושב על כישלון. אבל בהבנת המציאות המוחלטת, אין הצלחה ואין כישלון, כי המציאות כולה היא דבר אחד ללא ניגוד. מכיוון שהאדם חושב דרך ניגודים, הוא לא מצליח להגיע להבנה המוחלטת הזו. כיצד ניתן להתקדם בדרך להבנת המציאות? כדי להגיע להבנה המוחלטת של המציאות, ...
הספר להיות אלוהים - השכל הלא הגיוני שיש בספר להיות אלוהים, שטיפת מוח, לוגיקה, אור מקיף של הספר להיות אלוהים
הספר להיות אלוהים - השכל הלא הגיוני שיש בספר להיות אלוהים, שטיפת מוח, לוגיקה, אור מקיף של הספר להיות אלוהים
... אליעד מציג את התפיסה הרגילה של בני האדם, שלפיה קיימים דברים והיפוכם, כמו יש ואין. אנשים רגילים לקבל שיש ניגודיות מוחלטת בין יש לאין, ושבלתי אפשרי ששני הדברים יהיו קיימים בו זמנית. אולם בספר, אליעד כהן מראה כיצד ניתן ... מההגבלות המנטליות ומהאשליות שמלוות אותו מאז שנולד. אליעד מדגים זאת על ידי הסבר שאדם נולד לתוך עולם של דואליות וניגודים. האדם רגיל מגיל אפס שישנם דברים מנוגדים: טוב ורע, יש ואין, אמת ושקר. הוא גדל עם מערכת אמונות שמגדירה ... וירוס חיובי או אנטי - וירוס לתוך מערכת החשיבה של האדם. במקום להותיר את האדם שבוי במערכת הישנה של ניגודים ונפרדות, הספר מנקה אותו בהדרגה מהרעיונות האלה. מהו תפקידו של האור המקיף בספר להיות אלוהים? מושג נוסף שאליעד כהן ... האור המקיף שבספר עוזר לאדם להבין שאין צורך בנפרדות, ומוביל אותו להכיר באפשרות של אחדות מוחלטת ושלמה, מעבר לכל ניגוד אפשרי. כיצד פועל האנטי - וירוס התודעתי של הספר להיות אלוהים? אליעד כהן מסביר את המושג אנטי - וירוס ... דווקא בהבנה של אחדות מוחלטת. כיצד רעיונות לא הגיוניים הופכים לכלי ליציאה מהסבל? ההיגיון הרגיל של האדם מבוסס על ניגודים. ככל שהאדם חי בתוך תודעה של ניגודים ונפרדות, הוא יחווה סבל. הרעיונות הלא הגיוניים שבספר משמשים ככלי ייחודי ליציאה מהסבל, בכך שהם מכריחים את האדם להתנתק ...
העדר חוויית מקום - איך לחוות העדר חוויית מרחב מקום, איך לצאת מהמקום, איך לחוות אין מקום, האם יש או אין מקום
העדר חוויית מקום - איך לחוות העדר חוויית מרחב מקום, איך לצאת מהמקום, איך לחוות אין מקום, האם יש או אין מקום
... לו כנפרדים. למה קשה להבין את הרעיון של אין מקום בשכל הרגיל? אליעד מדגיש שהשכל הרגיל מוגבל לתפיסות של ניגודים והבחנות. התודעה הרגילה תמיד רואה ניגודים, תמיד עושה הפרדות בין יש לאין, אני ולא אני. מסיבה זו קשה לאדם לחוות בשכלו מצב שבו אין בכלל ...
בסוף הכל אחד, בסוף הכל נפרד, אחדות או נפרדות, מהי אחדות, מהי נפרדות, האם הכל אחד, אחדות אמיתית, גם רק, אחדות ההפכים
בסוף הכל אחד, בסוף הכל נפרד, אחדות או נפרדות, מהי אחדות, מהי נפרדות, האם הכל אחד, אחדות אמיתית, גם רק, אחדות ההפכים
... לראות את הכוס כרק מלאה וכרק ריקה באותו רגע. מצב כזה אינו נתפס בהיגיון הרגיל, כיוון שההיגיון פועל באמצעות ניגודים בלבד ולא מאפשר מצב אבסולוטי שבו שני ניגודים מוחלטים קיימים יחד באופן מלא. איך הדוגמה של תורת הקבוצות מסייעת להבין את הרעיון? אליעד משתמש בתורת הקבוצות כדי ... אפשרי להגיע למצב של אי - ידיעה מוחלטת? לפי אליעד, כאשר האדם מגיע למצב שבו הוא תופס את שני הניגודים (למשל אחדות ונפרדות) באופן מלא ומוחלט - הוא מגיע למצב של אי - ידיעה מוחלטת. רק מי שחווה באופן ...
להיות אלוהים, נקודת המבט של אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, הכל כרצונך תמיד, הרצון של אלוהים, הכל נגד רצונך תמיד, חופש הבחירה של אלוהים, הכל כרצונו של אלוהים
להיות אלוהים, נקודת המבט של אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, הכל כרצונך תמיד, הרצון של אלוהים, הכל נגד רצונך תמיד, חופש הבחירה של אלוהים, הכל כרצונו של אלוהים
... פעם לא מתרחש דבר שלא ברצונה. אך הוא מבהיר שהחוויה הזו עמוקה יותר והיא כוללת בתוכה דווקא את האפשרות הנגדית - שאין בכלל הבדל בין קורה ללא קורה, וגם לא בין רוצה ללא רוצה. במילים אחרות, להיות אלוהים באמת ... - אתה לא מושפע בשום צורה אם משהו התרחש או לא התרחש, מכיוון שמנקודת המבט שלך הכל אחד ואין ניגודים או הפרדות. מה קורה אם אתה מגלה שאתה אלוהים מהסוג הלא נכון? אליעד מציין אפשרות נוספת, שבה אדם מגלה ... של רעיונות אלו, התודעה של האדם משתנה בהדרגה, והוא מתחיל לראות את המציאות כמו אלוהים האמיתי, ללא הפרדות וללא ניגודים. התהליך הזה דורש אימון והבנה מעמיקים של הרעיונות, עד שהאדם מגיע למצב שהוא חווה את המציאות ללא שום הבדל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניגודים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניגודים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כמה אחוזים יקבל כל שותף? איך לדעת שהיא רוצה קרבה? שינה היא מוות השורש של השאלה מחסור תמידי רצון עושה טוב מפחדת להיפרד כסף יוצר חרדה חוסר ביטחון עצמי או התנשאות ביטחון עצמי עם בחורה אוהב דווקא אותה לגרום למישהו לא לאהוב מישהו אחר להגיע לשמחה אמיתית מה זה אושר? חיזור וזוגיות איך להתקרב לבחורה? להחליט בנושא שאתה לא מבין בו צמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטה איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? התמודדות עם רגשות שליליים לתת מוטיבציה ליצור לעצמך מוטיבציה לשכנע מישהו לשנוא אותך שאלה פתוחה של לקוח היא אוהבת יותר את הילד איך לעזור לילד בכל תחום? הארה רוחנית קורית מעצמה אשפה רוחנית האם הפרעות נפשיות מדבקות? איך למחוק זיכרון טראומטי? לחדש קשר עם האקס איך לנקום באקסית? atg sqaut להתאמן למתחילים אלוהים שטני ואלוהים שקרי אלוהים אוהב המסע אל ההארה מהות ההארה הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם איך להיות אלוהים בדמיון? תשוקה לכסף למה אין לי כסף? משמעות החיים כמשחק אובדן משמעות החיים איך לחשוב חיובי על עצמי? זיכרונות שליליים למה יש בחירה חופשית? שכנוע ורצון חופשי מה היה לפני שנוצר העולם? הסיכוי שאלוהים ברא את העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי קריירה, מטפל בנושא ניגודים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6563 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 16:23:47 - wesi1