אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לתכנן? ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
להתמודד עם התנגדויות שיחת מכירות להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים ליצור חומרי שיווק להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות התמודדות עם התנגדות סגירת עסקאות להחליף את איש המכירות אנושיות למה לגרום ללקוח להכין חומר שיווקי איזה חומר שיווקי חייבים להכין איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין איך השיווק עוזר למכירות איך לבנות איש מכירות רובוטי איך להחליף איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך לנהל איך לשפר איך לשפר את תהליך המכירה איך לתכנן אינטרס אינטרסים איש מכירות איש מכירות רובוטי איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת עזרי מכירה השיווק עוזר למכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי מכירות טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלים טעות יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות איש מכירות רובוטי להחליף להחליף את איש המכירות להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק לטעות למה חייבים להכין חומרי שיווק לנהל לשפר לשפר את תהליך המכירה לתכנן מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ניגודים ניהול עזרי מכירה רובוט רובוטים שיווק שיווק בהתאם למכירות שיווק למכירות שיווק לפי המכירות שיווק שעוזר למכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות תכנון חומרי שיווק
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות איך לתכנן דברים בצורה נכונה מהסוף להתחלה? כאשר אדם רוצה לתכנן דברים, לנהל פרויקטים או לבצע משימות מורכבות בצורה יעילה, עליו להשתמש בשיטה של תכנון מהסוף להתחלה. אליעד מסביר ששיטה זו מאפשרת ליצור סדר וארגון, להקטין את חוסר הוודאות ולהפחית את האפשרויות שצריך לבדוק ... הסופית. העיקרון המרכזי הוא לחשוב על התוצאה הסופית וללכת אחורה בציר הזמן כדי להבין כיצד להשיג אותה. מהי שיטת תכנון מהסוף להתחלה בעזרת דוגמת ארוחת הערב? אליעד נותן דוגמה מפורטת: נניח שאתה רוצה שהילד שלך יאכל איתך ארוחת ערב. ... כעת, לאחר שתכננת מהסוף להתחלה, קל לבצע את השלבים לפי הסדר שהוגדר מראש. כיצד להביא יותר לקוחות לעסק בעזרת תכנון מהסוף להתחלה? אליעד נותן דוגמה נוספת בתחום העסקי. נניח שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה למשוך לקוחות. התהליך מתחיל ... חובה להתחיל להכין את הקצפת. בשיטה זו ניתן לתכנן ביעילות משימות מורכבות עם אילוצי זמן רבים. איך לקבל החלטות בתכנון על ידי זיהוי מה בטוח נכון? אליעד מסביר שתכנון הוא בעצם סוג של ספק. בכל מצב של ספק או חוסר ודאות, הדבר הראשון שיש לשאול הוא: מה בטוח ... מצמצם את האפשרויות. למה חשוב לדייק במטרה הסופית? אליעד מדגיש שככל שהמטרה הסופית תהיה מוגדרת יותר ומדויקת יותר, כך התכנון יהיה מוצלח יותר. אם ברור לך בדיוק לאן אתה רוצה להגיע, תוכל לבחור את הדרך היעילה ביותר לשם. לדוגמה, ... יודע שאתה צריך להגיע למקום מסוים בירושלים, תוכל לתכנן מסלול מדויק ולחסוך זמן ופקקים. לסיכום, מה צריך לזכור לגבי תכנון נכון של תהליכים ומשימות מורכבות? לחשוב מהסוף להתחלה. לשאול תמיד: מה בטוח נכון?. לפרק משימות מורכבות לשלבים קטנים וברורים. ... מציע שככל שאדם מפתח את יכולות החשיבה שלו, הוא יוכל לתכנן במהירות וביעילות רבה יותר. איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? איך לתכנן לפי אילוצים? איך למצוא את צוואר הבקבוק? מה זה תכנון מהסוף להתחלה? איך להחליט בקלות? איך לנהל פרויקטים? איך לעשות סדר בבלאגן? איך לתכנן דברים? תכנון מהסוף להתחלה! כאשר בן אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, השאלה היא איך לתכנן את הדרך להגשמתה. אחת השיטות היעילות ביותר לתכנון היא לחשוב מהסוף להתחלה. כלומר, להתחיל מהתוצאה הסופית הרצויה ולחזור אחורה בשלבים כדי להבין כיצד להגיע לשם. דוגמה לתכנון מהסוף להתחלה - לגרום לילד לאכול ארוחת ערב נניח שהמטרה שלך היא לגרום לילדך לשבת איתכם לארוחת ערב. אם תיגש למשימה ללא תכנון, תנסה לשכנע אותו בדרכים שונות ואולי תיכשל. לעומת זאת, אם תתחיל מהסוף להתחלה, תוכל לבנות תהליך מתודולוגי: בסוף התהליך: ... נאמר לו שאם ישב לשולחן, יקבל את התגמול. כעת, כשהדרך ברורה, אפשר לפעול בהיגיון ולבצע את השלבים מההתחלה לסוף. תכנון עסקי - איך להביא יותר לקוחות אם יש לך חנות ירקות ואתה רוצה למלא אותה בלקוחות, תהליך החשיבה מהסוף ... לפני כן: החנות קיבלה חשיפה, פרסום ושיווק. מכאן המסקנה היא שיש להתמקד בפרסום, ביצירת מודעות, בשיפור חוויית הלקוח וכדומה. תכנון תהליך מורכב - הכנת ארוחה נניח שעליך להכין שלוש מנות בזמן מוגבל - מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. אם תתחיל לבשל ללא תכנון, ייתכן שתיתקל בבעיות זמן. לכן, יש לתכנן כך: בסוף: שלוש המנות מוכנות ומוגשות. לפני כן: הקינוח שהצריך שעה של ... כך ניתן לתכנן בצורה מסודרת ולהימנע מתחושת עומס וחוסר כיוון. מסקנה - לחשוב תמיד מהסוף להתחלה בין אם מדובר בתכנון עסקי, תכנון ארוחה, פתרון בעיות או כל משימה אחרת, הדרך היעילה ביותר היא להתחיל מהתוצאה הרצויה ולבנות את הדרך חזרה. תכנון מהסוף להתחלה מאפשר להימנע מהפתעות, לצמצם אפשרויות לא רלוונטיות, לזהות צווארי בקבוק ולייעל את הביצוע. איך לקבל החלטות תכנון וניהול זמן איך להגדיר מטרות ניהול פרויקטים פתרון בעיות שיפור יכולות חשיבה איך לפתח את השכל איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? צמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטה, איך להחליט יותר בקלות? איך לתכנן סדר יום? איך מתכננים דברים? מהו תכנון יעיל? איך לתכנן לטווח רחוק? חכם רואה את הנולד, מה מחויב? סוף מעשה במחשבה תחילה, תכנון לטווח קצר, תכנון לטווח רחוק, איך להקים עסק? איך לתכנן תוכנית? הדרכה למנהלים, מנטורינג למנהלים, מנטורינג לעסקים, מנטורינג לחיים, מנטורינג להצלחה, מנטורים ליזמים, מנטורים למכירות, איך לתכנן משהו? איך לתכנן ביצוע משימה? איך לתכנן משימה? תהליך תכנון, לחשוב על הסוף, איך להסיר ספק? איך לקבל החלטות בקלות? איך להחליט בקלות? איך להתלבט פחות? תכנון ושיפור תהליכים, תכנון אסטרטגי, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן ביעילות? מאיפה להתחיל? איך להתחיל? ביצוע משימות, יותר מידי משימות, איך לעשות ... לסדר את הזמן? איך מנהלים זמן נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך לארגן את הזמן? ניהול ... הספק? איך למצוא את צוואר הבקבוק? ניהול פרויקטים, הנדסה, הנדסת תעשייה, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה תעשייתית, איך לנהל פרויקטים? תכנון ובקרה של פרויקטים, איך מתכננים פרויקט? שלב התכנון של הפרויקט, הגדרת המטרה, איתור אילוץ המערכת, תהליכי חשיבה, סדר וארגון בעבודה, סדר וארגון בעסק, ארגון סדר יום, לחשוב ... להגדיר את המטרה, התנהגות ארגונית, אסטרטגיה עסקית, מערכות מידע, יזמות, לוגיסטיקה, איך לתכנן תוכנית עסקית? איך למצוא אילוצים בתהליך תכנון? מהם אילוצים בתכנון תהליך? איך לתכנן לפי אילוצים? איך לדעת מהם האילוצים שלי? איך לבנות תוכנית עסקית? איך להתחיל מהסוף? איך להתחיל לתכנן מהסוף? תכנון וארגון, אומנות התכנון, מיומנויות תכנון, מהו תכנון מהסוף להתחלה? מה זה לחשוב מהסוף להתחלה? מהי חשיבה תוצאתית? יכולות חשיבה, חשיבה תהליכית, חשיבה תכליתית, ניתוח תהליכי חשיבה, ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות ... אתה היית רוצה שיקרה אחרי הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, מה אתה היית רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ... של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי.
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון איך להישאר נאמן להחלטות שלך למרות קשיים? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להישאר נאמנים להחלטות ולמילים שלנו גם ... היא שבזמן ההחלטה הראשונית, האדם לא התכונן באופן מספיק מפורט לכל הגורמים שעשויים להשפיע עליו ברגע האמת. איך אפשר לתכנן נכון כדי לעמוד בהחלטה שלך? לפי אליעד כהן, תכנון נכון הוא המפתח להצלחה בעמידה במילה שלך. זה כולל חשיבה מפורטת ומקיפה על כל הסיטואציות האפשריות שיכולות להופיע. אם ... חברים שאוכלים בשר מולו. ברגע שאדם יודע מראש כיצד הוא ירגיש ומה יהיו התחושות שיעלו בסיטואציה כזו, הוא יוכל לתכנן תגובה יעילה שתאפשר לו לעמוד בהחלטתו. אליעד מדגיש את החשיבות של ההכנה המנטלית, שהיא לא רק החלטה חד - פעמית אלא הבנה מעמיקה של כל המורכבות הפסיכולוגית והרגשית שתתעורר ברגע האמת. כשהתכנון מפורט, הסיכוי לעמוד בהחלטה עולה באופן משמעותי. האם עמידה במילה שלך חייבת להיות מוחלטת וללא פשרות? אליעד מסביר שהמטרה ... לסיכום, הדרך הטובה ביותר לעמוד במילה שלך היא להקדיש מחשבה עמוקה ויסודית לכל הפרמטרים האפשריים שיכולים להפריע לך. ככל שהתכנון מקיף ומדויק יותר, כך גדל הסיכוי להצלחה. בנוסף, ההצלחה תלויה בהבנה עמוקה של המטרות האמיתיות מאחורי ההחלטה. אדם שעושה ... זמן. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? איך להישאר נאמן להחלטות שלך ולהיות עקביים עם המילה שלך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה ... - היא דורשת הכנה מנטלית והבנה מדויקת של התנאים המובילים למצב שבו לא מצליחים לעמוד בהבטחות שלנו. איך אפשר לתכנן נכון ולהישאר עם החלטה? אליעד מסביר שהשלב הראשון בתכנון נכון הוא לזהות את כל הפרמטרים החשובים, כולל סיטואציות שיכולות לעלות בעתיד. דוגמה הוא מביא היא של אדם שמחליט ... להחלטה. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה?
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן? כאשר ... צריך לחשוב מה אמור לקרות כדי שהעסקה תיסגר?, ומתוך זה להבין מה להגיד ואיך להגיד זאת. לא מדובר רק בתכנון נאום או משפטים מראש, אלא ביצירת תרחישים אפשריים לשיחה: אם הצד השני יגיד דבר מסוים, מה התשובה שתוביל את השיחה למקום הרצוי מבחינתך? צריך לתכנן מספר תרחישים ולדעת מראש כיצד להגיב אליהם. מדוע לא להתחיל מהשאלה מה אגיד? אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בדרך החשיבה ... מידה? יש לעשות דירוג מסודר. לשאול מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך? לתכנן מראש תרחישי שיחה אפשריים: מה אתה עשוי לשמוע מהצד השני, ואיך תגיב לכך? לתכנן תגובות מתאימות לכל מצב. להבין מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את ... טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש את? ש: את ... את הבוס שלו עד כאן הבנו או שהוא הולך לפגוש מישהו אחר, אוקי איך להתכונן לפגישה מה אתה עכשיו מתכנן אתה הולך לפגוש את הבוס שלך את העובד שלך את השכן שלך את השופט לא יודע מה אז מה ... שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא בפגישה אני צריך להגיד לו משהו בוא נתכנן מה אני צריך להגיד לו מה אני אגיד לו אני אגיד לו ככה או אגיד לו ככה וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה. מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה ... עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל כולל הכל בנוי ומתחיל מהחלק הסופי, ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן ... לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - ...
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה
אימפולסיביות, איך להיות יותר מחושב? התנהגות אימפולסיבית, איך לא להיות אימפולסיבי? איך לראות את הנולד? איך לחשוב קדימה? איך לתכנן דברים? איך לפעול מהשכל ולא מהרגש? איך לא לפעול ללא מחשבה? איך לא לפעול בלי לחשוב? הרגלי חשיבה איך ... את הנולד, כפי שנעשה במשחק שחמט. בשחמט, היכולת לחשוב כמה מהלכים קדימה מאפשרת למי ששחק את המשחק להימנע מטעויות ולתכנן את הצעד הבא בצורה טובה יותר. דוגמה נוספת לכך היא בנהיגה, בהצלחה על הכביש תלויה לא רק בהימנעות מטעויות, ... הראשונה נובעת מהתחושות הרגשיות של האדם. פעמים רבות, אנשים חווים פחד או תחושת חנק כשנדרשים לחשוב על הצעדים העתידיים. תכנון קדימה עשוי להיראות כמגביל, או כפעולה שמונעת מהם לפעול בצורה חופשית ובלתי מוגבלת. חשיבה כזו עשויה לעורר תחושות של ... בצעד מסוים, אלא גם להבין אילו אפשרויות קיימות ומהן התוצאות האפשריות של כל פעולה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, חשוב לזהות את תחושותיך ולברר מה בדיוק מקשה עליך לחשוב קדימה. ייתכן ... ממגבלות או תחושת של חוסר חופש. חשוב להבין שחשיבה קדימה אינה מגבילה אותך בהכרח, אלא מסייעת לך להימנע מטעויות ולתכנן את המהלכים הבאים בצורה חכמה יותר. למידה של איך להתמודד עם תחושות כאלה תעזור לך לעבור את המחסום הרגשי ... איתם. במקרה של בעיה שכלית, תוכל לשפר את היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ותרגול של ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך לחשוב קדימה ולראות את הנולד? בכדי להצליח בחיים, חשוב לדעת לחשוב קדימה ולראות את הנולד, כמו בשחמט. כשאתה מצליח לתכנן כמה מהלכים קדימה, תוכל למנוע טעויות ולהצליח בתרחישים שונים. כמו כן, בנהיגה, אם אתה רוצה להצליח ולהימנע מטעויות, עליך ... פעולה כלשהי, ייתכן שהוא יימנע מכך כי זה ירגיש לו כגזירת גורל או אילוץ. החשיבה על המגבלות שבאה עם תכנון קדימה עשויה להחמיר את תחושת חוסר החופש. במקרים כאלה, חשוב לבדוק את הגורמים הרגשיים שמניעים את ההתנגדות הזו ולחפש ... עם הזמן ומאפשר לך לחשוב בצורה רחבה ומעמיקה יותר על כל פעולה שאתה עושה. איך להתמודד עם התנגדויות רגשיות לתכנון קדימה? אם אתה מרגיש שהבעיה היא רגשית, עליך לזהות את תחושותיך ולגלות מה בדיוק מקשה עליך לתכנן קדימה. ייתכן שאתה פוחד ממגבלות או תחושות של חוסר חופש, ולכן כדאי לחקור את הרגשות האלה וללמוד להתמודד איתם. ... וללמוד להתמודד איתם. אם מדובר בבעיה שכלית, תוכל לפתח את היכולת לחשוב קדימה על ידי לימוד ניתוח סיבתיות. אימפולסיביות תכנון קדימה שיפור החשיבה השכלית סיבתיות ותוצאה רגש ושכל בחשיבה קדימה איך למתן אימפולסיביות? איך לטפל באימפולסיביות? למה אני אימפולסיבית? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לתכנן?, האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לתכנן?, איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי לקשב וריכוז, מטפל בנושאי איך לתכנן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:59:45 - wesi1