אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איזה חומרי שיווק? ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
עבודה שיווק יהפוך את המכירות למיותר אפשרי שיווק למכירות לחסוך משאבים אמת אנשי מכירות אנושיים תהליכים מסרי מכירה לתכנן עזרי מכירה ללקוחות קיימים איזה חומר שיווקי חייבים להכין איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין איך השיווק עוזר למכירות איך לבנות איך לבנות איש מכירות רובוטי איך להחליף איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק איך להכין חומרי שיווק איך לשפר איך לשפר את תהליך המכירה אינטרס אינטרסים איש מכירות איש מכירות רובוטי איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק האם להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת עזרי מכירה השיווק עוזר למכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי מכירות טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלים טעות יועץ יעוץ יעוץ שיווקי לבנות איש מכירות רובוטי להחליף להחליף את איש המכירות להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק להכין להכין חומרי שיווק לטעות למה חייבים להכין חומרי שיווק לנהל לשפר לשפר את תהליך המכירה לתכנן מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק מתי להכין חומרי שיווק ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים בין ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ניגודים ניהול עזרי מכירה רובוט רובוטים שיווק שיווק בהתאם למכירות שיווק למכירות שיווק לפי המכירות שיווק שעוזר למכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות תכנון חומרי שיווק
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת ... כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, ... בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את ...
הקמת שותפות עסקית / שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים / ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי
... שותפות עסקית שותפות זוגית - איך לבחור שותף? איך לזהות את האינטרס הנסתר של השותף שלך? תיאום אינטרסים ניגוד אינטרסים - טיפים לבחירת שותף עסקי וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים בהקמת שותפות, כגון לדוגמה שותפות עסקית שותפות זוגית וכיוב. והעיקרון שאבאר אותו הפעם, הוא העיקרון שעליך להבין היטב את האינטרסים האמיתיים של השותפים הפוטנציאלים שאיתם אתה רוצה להקים את השותפות העסקית שותפות זוגיות וכיוב. והרעיון הוא, שבהקמת שותפות ובבחירת שותף עסקי שותף לחיים שותף זוגי וכיוב, המטרה שלך היא והאינטרס שלך בהקמת השותפות הוא, שהשותפות ושהקשר שבינך לבין השותפים, יתרום לך יותר ממה שהיית יכול להשיג אם לא הייתה מתקיימת אותה השותפות. וכאשר אתה בא להקים שותפות עם מישהו, אז כלפי חוץ יש את האינטרסים הגלויים של השותפים. וכלפי חוץ כל אחד מהשותפים מציג את האינטרסים שלו. ובדכ כל אחד מהשותפים, בודק האם יש ניגוד אינטרסים או תיאום אינטרסים ואינטרסים משותפים, בינו לבין שאר השותפים. ואת האינטרסים האלו, מעגנים ומתעדים אותם בחוזה ובהסכם שותפות כזה או אחר. ואעפכ ישנם מצבים, שבהם אתה מקים שותפות עם איזה שותף כלשהו, וכלפי חוץ נראה לך שהשותפות שלך איתו יכולה לתרום לך המון, יותר מאשר אם היית בלי השותפות הזו. אבל מתחת לפני השטח, יכול להיות שיש אינטרסים סמויים ואינטרסים נסתרים לשותף שלך, שעליך לדעת את האינטרסים האלו שלו מראש, כדי שלא תגלה אותם במועד מאוחר יותר. ואני אחדד, לפעמים נדמה לאדם, שהחוזה ושהסכם השותפות שהשותפים חתומים עליו, יכול להגן עליו ... את כל האפשרויות הבעייתיות שיכולות להתעורר. ולא תמיד החוזה והסכם השותפות, עוזר לך לאחר הקמת השותפות. והרעיון הוא, שיש כאלו שבטעות נדמה להם, שההסכם והחוזה שכולם חתומים עליו, יכול להגן עליהם מפני כל צרה. והם לא חוקרים היטב ולעומק את האינטרסים הסמויים של השותפים שאיתם הם מקימים שותפות. והכל זה בגלל שנדמה להם, שהחוזה הכתוב, הוא מספיק חזק להגן עליהם מפני תככים שנמצאים מתחת לפני השטח. ... הוא, שלמרות שהחוזה והסכם השותפות הוא הכרחי והוא אכן עוזר למנוע בעיות אפשריות בעתיד, אעפכ חובה עליך להבין ולהתבונן היטב על האינטרסים הנסתרים של אותם שותפים שאיתם אתה רוצה להקים שותפות. ועליך לוודא, שלא רק שיש התאמה בין האינטרסים הגלויים של שני הצדדים, אלא גם שיש התאמה בין האינטרסים הסמויים של שני הצדדים. כי לפעמים כלפי חוץ נראה שמצאת שותף עסקי שיכול לתרום לך, אבל אינך יודע שאותו שותף עסקי, אין לו אינטרס זהה לאינטרס שלך. והוא מתאים את עצמו לאינטרס שלך, כדי להשיג באמצעות זה איזה אינטרס אחר שיש לו. שהאינטרס האחר הזה, לא בהכרח תואם את האינטרס האישי שלך. וגם ברמה הזוגית ובשותפות זוגית, גם בה ניתן לראות תהליך מקביל וזהה. שכלפי חוץ לפעמים נראה שבן בת הזוג שלך אוהבים אותך ורוצים בטובתך, אבל בתוך תוכם יש אינטרס כלשהו לנצל אותך וכיוב. וצריכים להיות ערניים, לא רק למה שרואים בגלוי, אלא צריך גם ראיית הנסתר, להתבונן על האינטרסים הסמויים של אותו האדם שאתה הולך להקים איתו שותפות. ואיך אפשר לדעת לזהות אינטרסים נסתרים של שותפים פוטנציאלים? תשובה: על ידי זה שאתה שואל את עצמך ומתבונן היטב, על הסיבה שבגללה אותו השותף רוצה את האינטרס הגלוי שלו. לדוגמה: השותף העסקי שלך, כלפי חוץ משדר לך שהוא רוצה להיכנס איתך לאיזה עסק בשותפות, כדי שביחד תעשו כסף מאותו תחום עיסוק וכיוב. וכלפי ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול ... הוא ממחיש את הבחירה הזו כדילמה נפוצה אצל עובדים. אליעד מסביר שלפעמים תפקיד מאתגר נתפס בטעות רק כמשהו שקשה לעשותו, אך בפועל האתגר יכול להתבטא גם ביכולת לבטא ... או לרמוז על כך, ולספק הסבר מנומק כיצד המעבר יכול לתרום גם למחלקה הנוכחית, וכך להפחית התנגדויות אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים בכירים יותר, שרואים את טובת החברה בכללותה אליעד מדגים שכדי לפתור קונפליקט כזה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבין את האינטרסים של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את ה רוצה באופן אישי, ומה המטרה שלך ... היא כפי שהיא (מדוע נקלטת לתפקיד הנוכחי ומה המשמעות של עזיבה מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ולהבין מה מניע אותם לקבל או לדחות את הבקשה שלך. להציע פתרונות יצירתיים שמרככים התנגדויות אפשריות (למשל עבודה משולבת, מעבר הדרגתי, או הצגה של יתרונות המעבר ... אמפתית ומדויקת, הסיכויים להגיע לתוצאה טובה עולים מאוד. מה הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה ... חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים אחרים בחייו - בין רצונות מנוגדים וצרכים שונים. כאשר מבינים את מנגנון קבלת ההחלטות בצורה עמוקה, הדבר עוזר גם לפתור בעיות בתחומי חיים נוספים. לסיכום, איך לשפר סיכויים לקבלת קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר ... בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם הבוס על קידום? ...
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
ניתוח מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה
... מעשי, נפרדות ואחדות, רעש משקית בייגלה, חשיבה מופשטת, ניגוד אינטרסים, הסתכלות רחבה איך פתרון בעיית רעש משקית בייגלה ... בחלק הבעייתי. במקום לנסות לפתור את הבעיה דרך הפסקת האכילה, מתמקדים רק ברעש עצמו. כיצד הרעש קשור לנפרדות ולחיכוך בין שתי ישויות? אליעד מסביר שרעש נוצר תמיד מחיכוך או מניגוד בין שתי ישויות נפרדות. במקרה הזה, שתי הישויות הן היד של האדם ושקית הבייגלה. כשהשקית סגורה והיד מנסה לחדור לתוכה, נוצר חיכוך - התנגדות בין הרצון של השקית להישאר סגורה לבין הרצון של היד להיכנס. החיכוך ... הנפרדות שבין שני רצונות סותרים, והוא זה שיוצר את הרעש. מה הפתרון שאליעד מציע וכיצד הוא יוצר אחדות? הפתרון שאליעד מציע הוא לפתוח לגמרי את השקית כך שלא יהיה צורך בהתנגדות או בחיכוך. כשהשקית פתוחה, היא והיד משתוות לרצון אחד משותף, נוצרת אחדות - כי השקית כבר לא מתנגדת לכניסת היד, ואין יותר ניגוד בין הרצונות. הפיכת שתי ישויות בעלות רצון מנוגד לשתי ישויות שהרצון שלהן זהה, היא זו שמעלימה את הרעש. מדוע פתרון זה הוא למעשה דוגמה לצמצום הנפרדות? אליעד מסביר שבכל בעיה בחיים מסתתרת דינמיקה של נפרדות ואחדות. ברגע שמזהים את הניגוד בין שני רצונות או שני אינטרסים מנוגדים, ניתן לצמצם או לפתור את הבעיה על ידי ביטול הנפרדות והגעה למצב של ... של אליעד לפתרונות אחרים שהוצעו? הפתרונות האחרים שהוצעו היו פתרונות שמגדילים את הבעיה במקום לצמצם אותה. למשל, להפסיק לאכול או להרחיק את השקית - אלו פתרונות שמתעלמים מהאינטרס הבסיסי (האכילה) ופוגעים בנוחות. לעומת זאת, אליעד מציג פתרון שמאפשר לשני האינטרסים - גם לאכול וגם לא להרעיש - להתקיים יחד, באמצעות צמצום ההתנגדות שמלכתחילה יצרה את הרעש. איך ניתן להשתמש בחשיבה זו בבעיות יומיומיות אחרות? אליעד מסביר שכל בעיה בחיים ניתן לנתח באותו אופן בדיוק: לזהות איפה הנפרדות, איפה יש ניגוד אינטרסים, ואז למצוא דרך לייצר אחדות בין הישויות או הרצונות המנוגדים. החשיבה הזו היא מופשטת ואוניברסלית. למשל, אם יש סכסוך בין שני ... הרצונות שלהם, ואז למצוא כיצד ליצור רצון משותף או פשרה שתהפוך את שני הרצונות לנקודה אחת של הסכמה. האם פתרון הבעיה תמיד חייב להוביל לאחדות מוחלטת? לפי אליעד, בסופו של תהליך תמיד חייבת להיות נפרדות מסוימת כי לא ניתן לקיים אחדות מוחלטת ללא שום הבחנה. תמיד תהיה נקודה שבה צריך לקבל החלטה מסוימת שהיא סוג של צמצום. אבל המפתח הוא לזהות בצורה ברורה ומדויקת מהו הצמצום המינימלי שצריך לעשות כדי לפתור את הניגוד. מה הכוונה בחשיבה מופשטת שאליעד מדבר עליה? אליעד ממליץ לאנשים לפתח חשיבה מופשטת. במקום לחשוב בצורה ישירה וקונקרטית מדי על הבעיה (איך לפתור רעש של שקית בייגלה), לחשוב קודם כל בצורה מופשטת יותר (מה גורם לניגוד? מה מייצר את הבעיה ברמה הכי בסיסית?). החשיבה הזו מאפשרת לאדם לראות ... בקלות רבה יותר. לסיכום, כיצד ניתן ליישם את הרעיון המרכזי של ההרצאה בחיים? אליעד מדגיש שהמפתח ליישום הרעיון הוא תמיד לשאול מהו הגורם האמיתי לנפרדות, מהן הישויות המנוגדות, וכיצד אפשר להביא אותן לידי אחדות. ככל שהחשיבה מתמקדת בנפרדות ... יומיומיות ולזהות במהירות פתרונות יעילים יותר, פשוטים יותר, ומדויקים יותר. איך לפתור בעיות בחיים? מהי נפרדות ואחדות? כיצד נוצרים קונפליקטים? איך להגיע לאחדות בין ניגודים? מהי חשיבה מופשטת? ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור. מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח? למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו: מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי? האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו? אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה? לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה לקנות אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה. מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית? קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו חבר בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כחבר. כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח? כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות: התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד שאחרים יעדיפו שיחה עניינית וישירה. לשים לב לתגובות של הלקוח - אם הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איזה חומרי שיווק?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איזה חומרי שיווק?, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, אימון אישי בתל אביב, מטפל בתחום איזה חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 23:14:09 - wesi1