אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל לקוחות? ✔ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה?

אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים.

מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות?

לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם.

אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים.

מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים?

כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו.

כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו?

בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה?

אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים נובע מהפחד לקבל ביקורת בעצמנו. כלומר, האדם משליך את התגובה שלו עצמו על אחרים, ומניח שאם הוא לא יכול להתמודד עם ביקורת ומיד נכנס ללחץ, כך גם האחרים יגיבו.

מה הקשר בין ביקורת בשחור - לבן לבין פחד מעימות?

נקודה מרכזית נוספת שמעלה אליעד היא שהאדם נוטה לראות דברים בצורה של שחור - לבן, ולכן הביקורת שהוא נותן לאחרים גם כן קיצונית מדי. כאשר האדם חושב באופן קיצוני (או שהכל טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית.

הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב.

איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה?

אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת.

כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים.

מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים?

הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד.

אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים.
החלטיות ניהול עובד להירגע כעס צריך ללמוד מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות עובד פחד לקבל ביקורת להעיר אומץ החלטות איך להעביר ביקורת איך להתאמן איך להתמודד איך להתמודד עם ספקות איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל לקוחות איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ביקורת ביקורתיות האם לנהל עובדים התמודדות התמודדות עם ספקות התמודדות עם ספקים חוסר ודאות חוסר וודאות חושש חושש מעימות חשש חששות טיפול טיפולי טיפולים כמה להתאמן לא רוצה לריב להעביר להעביר ביקורת להתאמן להתמודד להתמודד עם ספקות להתמודד עם ספקים לחשוש למה להתאמן למנהלים למצוא חן לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל לקוחות לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות לריב מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל מנהלים מקרה טיפולי מריבה מריבה עם עובדים מתי לנהל את העובד נותן שירות נותני שירות נחמדות יתר ניהול ניהול לקוחות ניהול עובד ניהול עובדים ניתוח מקרה ניתוח מקרה טיפולי ספק ספק שירות ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים פחד פחד להעביר ביקורת פחדים רצון
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
... מולדת? האם מתאים לי להיות מנהל? מה צריך כדי להיות מנהל? מהן התכונות של מנהל? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל לקוחות? האם כל אחד נולד מנהל? האם באמת כל אחד יכול להיות מנהל? התוכן מסביר שיש דעות שונות לגבי השאלה ... האם אני מנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח לנהל? איך להיות מנהל מוצלח? איך לדעת לנהל אנשים? איך לנהל לקוחות? איך לנהל ספקים? איך לנהל עסקים? איפה לומדים לנהל? האם ניהול זאת תכונה נרכשת? האם כל אחד נולד מנהל? ...
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
...גם אם לפעמים הן לא חכמות במיוחד. איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? כדי שאנשים ירגישו בנוח לפנות אליך, עליך ליצור סביבה נעימה, שבה הם לא חוששים להעיר הערות או לשאול שאלות. חשוב לא רק להימנע מביקורת שלילית או מזלזול, אלא ממש להראות לאותו אדם שאתה שמח לשמוע את דעתו. גם כאשר ההערה לא חכמה במיוחד, עדיף להסביר בצורה מכובדת למה ההערה לא מדויקת או לא נכונה, ולתת לו את התחושה הטובה שאתה מעריך את עצם הפנייה. היחס הזה גורם לאחרים להרגיש שהם רצויים ומוערכים, וכך ימשיכו לשתף אותך גם בנושאים רציניים וחשובים...
דחיינות בגלל טראומה, טיפול בדחיינות, טיפול בטראומה, ניתוח מקרה, למה אני דוחה דברים? למה אני עצלן? ממה אני מפחד, איך לטפל בטראומה? איך לא לדחות דברים? התמודדות עם דחיינות
דחיינות בגלל טראומה, טיפול בדחיינות, טיפול בטראומה, ניתוח מקרה, למה אני דוחה דברים? למה אני עצלן? ממה אני מפחד, איך לטפל בטראומה? איך לא לדחות דברים? התמודדות עם דחיינות
...האמת זאת לא הבעיה הבעיה היא זה הזיכרון שלי מהעבר וכבר פתרנו חצי בעיה. אז מה השאלה? ש: יפה אז פתרנו חצי בעיה שלפחות יודעים שיש פה אפשרות. אליעד: לא שיודעים שזה לכשעצמו לא בעיה וזה בא רק בגלל משהו שמהעבר. ש: הבנתי אוקי אבל השאלה במקרה כמו שאתה תיארת אין שאלה. אליעד: נכון תיארתי את המקרה הזה שאתה בטוח שפה אין בעיה אתה בטוח שזה בסדר ואתה אומר הבעיה היחידה שלי איתו זה רק בגלל שזה אותו שם משפחה של ההוא שם רק בגלל זה חוץ מזה מושלם אבל אם יש לך ספק ואתה לא יודע אם זה דומה או לא דומה זאת שאלה אחרת, בהנחה...
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
...השוכר בדירה. מה לעשות אם הדייר טוען שויתרו לו על תשלום חשבונות? טענה נוספת שעלתה בדוגמה היא כאשר השוכר טוען שהמשכיר ויתר לו על תשלום החשבונות. אליעד מדגיש שטענה זו חייבת להיות מגובה בכתב. אין תוקף חוקי לוויתור שאינו מתועד בכתב, וגם אם השוכר טוען שויתרו לו במילים, זו לא טענה מחייבת. בנוסף, גם אם יש הקלטה, זה עדיין לא מחייב באופן אוטומטי, מאחר שוויתור על חובות או תשלומים חייב להיות ברור וחד - משמעי. במקרה כזה על בעל הדירה להדגיש בפני השופט שאין ויתור כתוב ולכן הטענה חסרת בסיס משפטי, וגם אם נאמר משהו...
נוסחה לטיפול בסכיזופרניה, נוסחה לריפוי סכיזופרניה, ניתוח מקרה טיפול בהפרעת אישיות, איך נוצרת הפרעת אישיות? תסביך משיח, איך לרפא סכיזופרניה? איך לטפל בהפרעה נפשית? פסיכיאטריה, הפרעת משיח, חושב שאני המשיח, טיפול באישיות גבולית
נוסחה לטיפול בסכיזופרניה, נוסחה לריפוי סכיזופרניה, ניתוח מקרה טיפול בהפרעת אישיות, איך נוצרת הפרעת אישיות? תסביך משיח, איך לרפא סכיזופרניה? איך לטפל בהפרעה נפשית? פסיכיאטריה, הפרעת משיח, חושב שאני המשיח, טיפול באישיות גבולית
...מחפש להרגיש בעל משמעות, יש להסביר לו שהוא יכול להיות משמעותי גם בדרכים אחרות. אם הצורך הזה ירד, כך גם תיעלם בהדרגה האמונה שהוא המשיח. השלכות כלליות על התפתחות הפרעות נפשיות סיפור זה מדגים עיקרון רחב יותר לגבי היווצרות הפרעות נפשיות. ברוב המקרים, הפרעה אינה מופיעה בפתאומיות אלא מתפתחת בהדרגה. חוויות מסוימות בילדות, אמירות שקיבל מהסביבה, או טראומות קטנות שנצברו לאורך זמן, יכולות ליצור דפוסי חשיבה שיובילו בהמשך להפרעות חמורות יותר. לכן, כאשר מאתרים את שורש הבעיה, אפשר לפרק אותה ולהציע פתרונות שיובילו...
ניתוח תחושה רעה של בושה, בעקבות חרדה קשה מאוד בשילוב שימוש בסמים. ניתוח למה אתה מתבייש בעצמך? מה באמת אתה לא אוהב בעצמך? מה העובדות ומה הפירושים? ניתוח מקרה של בן אדם שמרגיש בושה, בעקבות מקרה שבו הוא לקח סמים ונכנס לחרדה מאוד קשה, עד כדי כך שראו את זה על הפנים שלו ועד כדי כך שהיו לו טיקים בפנים. תוך כדי זה מישהו צילם אותו והפיץ את הסרטון לאנשים, שראו אותו במצוקה שבה הוא היה. ניתוח של תחושת הבושה ושל הנחות היסוד של התחושות הרעות, עובדות ופירושים.
...כדי להגיע לתובנות חדשות ומשחררות לגבי עצמו. איך להתמודד עם בושה מחרדה? מה לעשות אם צילמו אותי בחרדה? למה אני מרגיש חלש? איך לא להתבייש בחרדה שלי? מה גורם לי להרגיש שאני חלש? שלב ראשון: מהן העובדות ומהם הפירושים? אליעד מתחיל את הניתוח בהבחנה בין עובדות אובייקטיביות לבין פירושים סובייקטיביים. הוא שואל ומסכם עם האדם את העובדות תחילה: אליעד: אז מה קרה בדיוק? האדם: הייתי בחרדה, היו לי טיקים בפנים, מישהו צילם אותי, הפיץ את הסרטון לחברה שלי ולחברים. אליעד: אלה עובדות. עובדה שהיית בחרדה, עובדה שהיו לך טיקים...
למה אני מרגיש חלש? למה אני מרגיש דפוק? איך לא להרגיש חלש? איך להפסיק להרגיש חלש? ניתוח מקרה לדוגמה, פוסט טראומה מודחקת, איך לחקור רגש שלילי? האם אני באמת דפוק? האם אני באמת חלש? למה אני חושב משהו על עצמי? חרדת ביצוע, אני חלש ביחס לאחרים, לא מצליח להתרכז בדברים, לא מצליח להוציא רישיון נהיגה, נכשל בהמון תחומים, תגובת שרשרת, איך לצאת מלופ? איך להפסיק לופ?
...באופן מודע לא להגיב לה באותו האופן, ובמקום זאת לאמץ חשיבה הגיונית יותר. ברגע שתראה את המציאות כמו שהיא ותבין שאין סכנה אמיתית בכל ביקורת או כישלון, החרדה תקטן משמעותית. מסקנות ותובנות חשובות מהדיאלוג: תחושת החולשה נובעת מחוויית טראומה מודחקת שקרתה בעבר ולא מתוך חולשה אמיתית. הבנת מקור הפחד מאפשרת להתמודד איתו בצורה הגיונית. החרדה מכישלון יוצרת לופ שמנציח כישלונות נוספים. אין סיבה אובייקטיבית לחשוב שהוא פחות טוב מאחרים. חקירה עצמית עמוקה של תחושות אלו יכולה לשחרר אותו מהלופ. איך להפסיק להרגיש חלש...
יחסי הורים וילדים, למצוא חן בעיני ההורים, למצוא חן בעיני הילדים, מה ההורים חושבים עליך? מה הילדים חושבים עליך? רוצה שיאהבו אותי, רוצה להרגיש אהבה, דימוי משפחתי, דימוי עצמי, דימוי סביבתי
יחסי הורים וילדים, למצוא חן בעיני ההורים, למצוא חן בעיני הילדים, מה ההורים חושבים עליך? מה הילדים חושבים עליך? רוצה שיאהבו אותי, רוצה להרגיש אהבה, דימוי משפחתי, דימוי עצמי, דימוי סביבתי
...לאהוב לבין הרצון להיות נאהב. החלק החשוב בהרצאה הוא ההבנה העמוקה של כיצד רבים מאיתנו מבקשים שיאהבו אותנו, ולעיתים העניין הזה מקבל משמעות מוגזמת שגורמת לנו לפגוע בעצמנו. שאלת הדימוי העצמי היא למעשה שאלה של קבלה עצמית והתמודדות עם הציפיות החיצוניות. מהם הקונפליקטים שנוצרים בין ציפיות חברתיות לבין הדימוי האישי? בהרצאה מוזכרת הדילמה שבין הרצון להיות נאהב לבין התחושה שלא תמיד אנחנו מצליחים להגשים את הציפיות של החברה והסביבה. אליעד נותן דוגמאות של אנשים שמרגישים שהם לא מצליחים להיות אהובים כפי שהם רוצים...
להיות כנה עם אנשים, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי סביבתי, למצוא חן בעיני אנשים, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, הערכה עצמית, להעריך את עצמך
להיות כנה עם אנשים, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי סביבתי, למצוא חן בעיני אנשים, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, הערכה עצמית, להעריך את עצמך
...אליעד: אולי אין שאלה. ש: כאילו אינטראקציה עם אנשים לגבי זה כאילו שלמשל מישהו אומר לי וואו את כל כך טובה, את כל כך עוזרת ואת כל כך זה ואני רוצה להגיד להם אני לא טובה, אני לא עוזרת, אני כאילו עושה דברים כי אכפת לי רק מעצמי. אליעד: אוקי אז, אז מה השאלה? ש: ואז זה לא מתקבל בצורה יפה. אליעד: אז מה השאלה? ש: אין שאלה. אליעד: אוקי לפעמים אין שאלה. ש: היא שואלת האם יש אנשים שפועלים לא רק לטובת עצמם. אליעד: אתה כופה את השאלות שלך. ש: הכל חוזר לבסיס של. אליעד: מה את רוצה שיאהבו אותך? יפה אז אל תגידי להם את...
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
...על הצורך לחשוף מידע מיותר? אליעד כהן מציע להכיר במודעות פנימית את הדחף לספר מידע מיותר ולנסות להשתיק אותו. הוא ממליץ לאדם לשאול את עצמו: האם באמת חייבים לאהוב אותי? האם אני חייב לקבל פירגון תמידי? האם באמת אסון אם יחשבו עלי שאני מסתיר משהו או שאני קצת מסתורי? עצם ההכרה באפשרות שאולי אין חובה מוחלטת להיות תמיד פתוח ומעניין, מאפשרת לאדם לבחור מתי לשתף מידע ומתי לשמור אותו לעצמו. אליעד מסכם כי המודעות לכך שלכל תשובה יש משמעות והשפעה שונה מאפשרת לאדם לשלוט בצורה טובה יותר על מה שהוא בוחר להגיד ומה שלא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל לקוחות?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל לקוחות?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי לבני נוער בתחום איך לנהל לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8135 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 02:43:59 - wesi1