אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול לקוחות ✔ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה?

אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים.

מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות?

לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם.

אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים.

מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים?

כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו.

כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו?

בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה?

אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים נובע מהפחד לקבל ביקורת בעצמנו. כלומר, האדם משליך את התגובה שלו עצמו על אחרים, ומניח שאם הוא לא יכול להתמודד עם ביקורת ומיד נכנס ללחץ, כך גם האחרים יגיבו.

מה הקשר בין ביקורת בשחור - לבן לבין פחד מעימות?

נקודה מרכזית נוספת שמעלה אליעד היא שהאדם נוטה לראות דברים בצורה של שחור - לבן, ולכן הביקורת שהוא נותן לאחרים גם כן קיצונית מדי. כאשר האדם חושב באופן קיצוני (או שהכל טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית.

הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב.

איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה?

אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת.

כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים.

מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים?

הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד.

אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים.
להוריד עובד או ספק לא לפחד להתמודד עם ביקורת פחדים איך לקבל ביקורת הקצנה איך מתמודדים עם חרדה מטפל אימון איבוד איך להעביר ביקורת איך להתאמן איך להתמודד איך להתמודד עם ספקות איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל לקוחות איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ביקורת ביקורתיות האם לנהל עובדים התמודדות התמודדות עם ספקות התמודדות עם ספקים חוסר ודאות חוסר וודאות חושש חושש מעימות חשש חששות טיפול טיפולים כמה להתאמן לא רוצה לריב להעביר להעביר ביקורת להתאמן להתמודד להתמודד עם ספקות להתמודד עם ספקים לחשוש למה להתאמן למצוא חן לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל לקוחות לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות לריב מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל מנהלים מקרה טיפולי מריבה מריבה עם עובדים מתי לנהל את העובד נותן שירות נותני שירות נחמדות יתר ניהול ניהול לקוחות ניהול עובד ניהול עובדים ניתוח מקרה ניתוח מקרה טיפולי ספק ספק שירות ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים פחד פחד להעביר ביקורת פחדים רצון
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
... האם מתאים לי להיות מנהל? מה צריך כדי להיות מנהל? מהן התכונות של מנהל? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל לקוחות? האם כל אחד נולד מנהל? האם באמת כל אחד יכול להיות מנהל? התוכן מסביר שיש דעות שונות לגבי השאלה ... אני מנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח לנהל? איך להיות מנהל מוצלח? איך לדעת לנהל אנשים? איך לנהל לקוחות? איך לנהל ספקים? איך לנהל עסקים? איפה לומדים לנהל? האם ניהול זאת תכונה נרכשת? האם כל אחד נולד מנהל? ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
...או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. אליעד מציג את הניתוח דרך דוגמה מפורטת, שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה שלו? אליעד מסביר שכאשר אדם בוחר לנפח את התלונות, למשל להגזים ולומר שהעובד שלו בן אדם בעייתי, מניאק וכדומה, אף על פי שאולי המציאות אינה כזו קיצונית, זה סימן שהוא מנסה להרוויח משהו מהמצב. במילים אחרות, האדם שמקטר מאמין באופן לא מודע שההשמצה...
שיטות לטיפול בחרדה, גישות טיפוליות בפחד, לטפל בסיכוי, לטפל בסיכון, סיכוי או סיכון, מה הסיכוי שיקרה? מה הסיכון שיקרה? ניתוח מקרה חרדה, ניתוח מקרה טיפולי, איך לטפל בפחד? איך לטפל בחרדה?
שיטות לטיפול בחרדה, גישות טיפוליות בפחד, לטפל בסיכוי, לטפל בסיכון, סיכוי או סיכון, מה הסיכוי שיקרה? מה הסיכון שיקרה? ניתוח מקרה חרדה, ניתוח מקרה טיפולי, איך לטפל בפחד? איך לטפל בחרדה?
...ולגרום בעצמו לאותו אירוע שלילי, למשל לזלזל בעבודתו עד שיפוטר באמת. מהי הגישה האופטימלית לטיפול בחרדה על פי אליעד כהן? אליעד ממליץ לשלב בין שתי הגישות, כלומר, לטפל גם בסיכוי וגם בסיכון. מצד אחד, לבחון את הסיכוי להתרחשות האירוע השלילי, ומצד שני לבחון את המשמעות האמיתית של האירוע. כך האדם מגיע למצב של שלווה מוחלטת. גישה זו יוצרת איזון ומאפשרת להתמודד עם החרדה בצורה מלאה. מהי החשיבות של בחינת האמת בטיפול בחרדה? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה היא תמיד לחפש את האמת מאחורי החששות. באמצעות...
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בשורש החרדה, טיפול בשורש הבעיה, הבעיה לא נפתרה, מפחד שלא יאהבו אותי, מפחד שלא יעריכו אותי, איך לטפל בחרדה? איך לטפל בפחד?
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בשורש החרדה, טיפול בשורש הבעיה, הבעיה לא נפתרה, מפחד שלא יאהבו אותי, מפחד שלא יעריכו אותי, איך לטפל בחרדה? איך לטפל בפחד?
...להיראות טוב ש: יש לו חרדה מזה? אליעד: כן. דוגמן מפחד לא להיראות טוב לא יכול להיות בחורה גם כן מפחדת לא להיראות טוב אין אופציה כזו? ש: בדרך כלל הפחד הוא מההשלכות שלא להיראות טוב אליעד: לא משנה הבעיה מתחילה בחרדה חוקרים למה אתה בחרדה? הגענו למפחד לא להיראות טוב יכול להיות כזה מקרה? ש: נניח אליעד: נניח לא יכול להיות כזה מקרה? מפחד להיות מכוער מפחד להתקיים ש: מפחד להשמין אליעד: מפחד להשמין מפחד להתקיים מפחד להזדקן. ואז מה עושים חוקרים למה אתה רוצה להיראות טוב כי זה גורם לי שיעריכו אותי ואז בעצם מה שאנחנו...
הפרעת אכילה, ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בטראומה, לעשות דיאטה, לא מצליח לשמור על הדיאטה, לא מצליח לרדת במשקל, נהנה לאכול, לאכול ביום כיפור, תגובת היפוך, מנגנוני הדחקה, מנגנוני הגנה, חזרה בשאלה, חזרה בתשובה
הפרעת אכילה, ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בטראומה, לעשות דיאטה, לא מצליח לשמור על הדיאטה, לא מצליח לרדת במשקל, נהנה לאכול, לאכול ביום כיפור, תגובת היפוך, מנגנוני הדחקה, מנגנוני הגנה, חזרה בשאלה, חזרה בתשובה
...במיוחד לאכול ביום כיפור, למרות שאם היה באמת חילוני לחלוטין, לא היה זקוק כלל להוכחות כאלו. מצד שני, אדם שחוזר בתשובה ינסה להוכיח את דתיותו על ידי החמרה יתרה בהלכות ובמנהגים דתיים. הסיבה לכך היא ששניהם עדיין נאבקים עם תפיסת העצמי שלהם, ולכן הם נדרשים להוכיח לעצמם ולאחרים את המצב החדש שבו הם נמצאים. אליעד מקביל זאת לאדם השמן: אם האדם באמת היה מקבל את עצמו כפי שהוא, לא היה צורך להוכיח לעצמו דרך האכילה שאינו מתבייש במשקלו. איך משתחררים מהדפוסים האלו ומצליחים לשמור על דיאטה? לבסוף, אליעד כהן מציע את הפתרון...
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, הקטנת גורם הסיכוי, איך לטפל בפחד? בדיקת הנחות היסוד של הפחד, מפחד לקבל התקף לב, מפחד שההורים ימותו, הדרכת מטפלים, ללמוד להיות מטפל, יעוץ למטפלים
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, הקטנת גורם הסיכוי, איך לטפל בפחד? בדיקת הנחות היסוד של הפחד, מפחד לקבל התקף לב, מפחד שההורים ימותו, הדרכת מטפלים, ללמוד להיות מטפל, יעוץ למטפלים
...המפחיד יתרחש בפועל. מהן שלוש השאלות שעוזרות בטיפול בפחד? אליעד כהן מסביר שעל מנת להקטין את הפחד, יש לשאול שלוש שאלות ספציפיות: מה הסיכוי שזה יקרה בפועל? במקרה של פחד ממוות מהתקף לב בריצה, השאלה היא מה הסיכוי האמיתי והמדויק שהאירוע יתרחש. לדוגמה, מה אחוז הסיכוי שאדם יקבל התקף לב וימות דווקא בזמן ריצה ספציפית. שאלה זו ממקמת את האירוע בקטגוריה של אירוע אפשרי, במקום שיהיה אירוע ודאי, וכך מפחיתה את תחושת הלחץ של האדם. האם האירוע שעליו חושבים באמת קשור רק לפעילות ספציפית? לדוגמה, האם התקף לב יכול לקרות...
למה אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך לא להגיע לפשיטת רגל? למה אין לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי
...אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך לא להגיע לפשיטת רגל? למה אין לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי תיאור מקרה טיפולי: בן אדם בעל עסק שנקלע לחובות של מיליונים רבים. בפני אותו אדם עמדה הברירה להתייאש ולהתחיל תהליך של פשיטת רגל וחדלות פירעון. בחר אותו...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
...מרגיש יותר ויותר מושפל, כי הוא לא רוצה לראות את עצמו כאדם שאפשר לקנותו כמו זונה. במצב כזה, גם אם הוא באמת היה רוצה לקבל את הסכום הגדול שאתה מציע, עצם ההצעה גורמת לו להרגיש שהוא נמכר בזול, ולכן הוא מסרב באופן מוחלט. האם לכל אדם יש מחיר? אליעד כהן מציין שאמנם יש טענה שלכל אדם יש מחיר, בין אם מדובר בגבר או באישה, אך בפועל קיימים אנשים שאין להם מחיר כלל. אצלם, כל הצעה כספית מתפרשת כניסיון להשפיל אותם, ולכן הם מתנגדים מידית לכל סוג של עסקה. מדוע מתנות עלולות ליצור התנגדות אצל האדם שמקבל אותן? בדיוק כמו...
ביקורת / להעביר ביקורת - מה הופך העברת ביקורת, לביקורת בונה חיובית וטובה?
...סוגים של אמת. אמת שלמה ואמת חלקית. אמת חלקית = הסתכלות רק על חלק מהאמת = חוסר יכולת להבין את הצד השני = חוסר יכולת לקבל את השני = שלילה של השני = חוסר הבנת ההיגיון של הצד השני = מחשבה שהאמת נמצאת רק בצד של הדובר = העברת ביקורת שלילית על הצד השני = ביקורת הרסנית. אמת שלמה = הסתכלות על כל האמת = הסתכלות על התמונה המלאה = הבנת הצד השני = הבנת ההיגיון האמיתי בהחלט של הצד השני = קבלת הצד השני כפי שהוא = ביקורת שנובעת מתוך קבלת הצד השני = ביקורת שתכליתה להשלים את האמת של הצד השני לאמת הגדולה יותר = הכלת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול לקוחות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול לקוחות, איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן פרטי, אימון אישי לקריירה בנושא ניהול לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8906 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 22:30:00 - wesi1