אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ספקי שירות ✔ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה?

אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים.

מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות?

לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם.

אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים.

מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים?

כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו.

כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו?

בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה?

אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים נובע מהפחד לקבל ביקורת בעצמנו. כלומר, האדם משליך את התגובה שלו עצמו על אחרים, ומניח שאם הוא לא יכול להתמודד עם ביקורת ומיד נכנס ללחץ, כך גם האחרים יגיבו.

מה הקשר בין ביקורת בשחור - לבן לבין פחד מעימות?

נקודה מרכזית נוספת שמעלה אליעד היא שהאדם נוטה לראות דברים בצורה של שחור - לבן, ולכן הביקורת שהוא נותן לאחרים גם כן קיצונית מדי. כאשר האדם חושב באופן קיצוני (או שהכל טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית.

הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב.

איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה?

אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת.

כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים.

מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים?

הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד.

אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים.
ידע לראות את עצמי קיצוני לעזוב את העבודה היגיון פחד לאבד החלטה התמודדות עם ביקורת אימונים שאלות להתבוננות רצון איך להתמודד עם ספקות אימון אימון למנהלים אימונים ביקורת ביקורתיות התמודדות התמודדות עם ספקות התמודדות עם ספקים חוסר ודאות חוסר וודאות חושש חושש מעימות חשש חששות טיפול טיפולי טיפולים לא רוצה לריב להעביר להעביר ביקורת להתאמן להתמודד להתמודד עם ספקות להתמודד עם ספקים לחשוש למנהלים למצוא חן לנהל לנהל לקוחות לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות לריב מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל מנהלים מקרה טיפולי מריבה מריבה עם עובדים נותן שירות נותני שירות נחמדות יתר ניהול ניהול לקוחות ניהול עובד ניהול עובדים ניתוח מקרה ניתוח מקרה טיפולי ספק ספק שירות ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים פחד פחד להעביר ביקורת פחדים רצון
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים ... כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה ... יש לך בעיות עם קולגות בעבודה? אם אתה לא מסתדר עם אנשים אחרים שעובדים באותו ארגון, חשוב להסתכל עליהם כספקים אחרים של הלקוח שלך (הבוס). לדוגמה, אם אתה חשמלאי שעובד בפרויקט יחד עם אינסטלטור, צבעי ונגר, ואתה לא מסתדר ... מעניין את הלקוח שלך שאתם לא מסתדרים ביניכם, הוא רוצה לקבל שירות טוב. הפתרון הוא להיות מקצועי מספיק כדי לספק שירות מעולה ללא קשר לבעיות בין הספקים האחרים. אם המצב קשה מדי, הפתרון הוא שוב להיות מקצועי יותר, לשווק את עצמך יותר, ואז תוכל לעבור למקום ... אומר לא להמתין שמשהו ישתנה לבד, אלא לקחת אחריות מלאה על הקריירה שלך. ככל שתחשוב כמו עצמאי, תבין שאתה נותן שירות ללקוח (הבוס), וככל שתהיה יותר מקצועי ומיומן בשיווק עצמי, תוכל לבחור את מקומות העבודה ואת הלקוחות המתאימים לך ביותר. ... יותר לעצב את הקריירה שלך כרצונך. אתה לא תלוי בבוס או במקום עבודה אחד - אלא אתה בעל עסק, המספק שירותים בתחום מומחיותך, וכל הארגונים הם לקוחות פוטנציאליים שלך. לסיכום, מה השלבים להצלחה במקום העבודה? ראה את הבוס כלקוח ולא כבוס בלבד. ראה את עצמך כעצמאי המספק שירות. שפר את רמת המקצועיות שלך באופן מתמיד. למד למכור את עצמך היטב, התעסק בשיווק עצמי. חפש תמיד הצעות עבודה ... אתה למעשה בעל עסק עצמאי שמוכר שירותים, והבוס שלך הוא הלקוח שלך. כך גם שאר העובדים בארגון - הם ספקי שירות של הבוס שלך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקים של הבוס שלך ואתה האחראי על ניהול הספקים הללו. מה עושים כאשר יש בעיה עם הלקוח שלך? תאר לעצמך שאתה בעל עסק ויש לך לקוח בעייתי. מה ... הלקוח שלך לא מתעניין בבעיות הפנימיות שלכם, הוא רוצה שהעבודה תתבצע. לכן, עליך להתרכז במתן שירות טוב, ולא להתעסק בספקים האחרים של הלקוח שלך. אם סביבת העבודה לא מתאימה לך, היה מקצועי יותר, מכור את עצמך יותר טוב, וחפש ...
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... לתחושת העבדות הזו הוא תלות פנימית רגשית עמוקה בכסף או באדם שמשלם אותו. במצב כזה, האדם לא באמת מסוגל לספק את השירות הטוב ביותר שלו, מאחר שהוא נמצא בלחץ פנימי של אני חייב לעשות את המקסימום כדי להצדיק את הכסף שאני מקבל. זה מייצר מעגל קסמים שבו הפחד לא לספק את המקסימום גורם לחוסר שחרור, שמביא בהכרח לביצועים פחות טובים. לדברי אליעד, הפתרון הוא לא להפסיק לעבוד או לא לנסות לספק את המקסימום, אלא להגיע למקום פנימי שבו האדם משוחרר לחלוטין מהתלות בכסף. זה אומר מבחינה רגשית להגיע למקום שבו ... מתוך רצון נקי וללא תלות בפחד או לחץ. באופן פרדוקסלי, דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה של תחושת אני ...
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
... מציין שמרבית האנשים חיים את חייהם לפי האמונות והסיפורים שמסביבה, אך כדי להבין את האמת המוחלטת, יש לקחת את הספקים והאמונות האישיות ולבדוק אותן בצורה מעמיקה. הוא מציין את החשיבות שבחיפוש האמת ולא להתפתות למה שאומרים אחרים. כדי לעשות זאת, עליך לשאול את עצמך שאלות קיומיות ולהתמודד עם הספקות האישיים. בעיניו, לא חשוב מה המורים רוחניים אומרים, אלא מה האמת שאתה מוצא בעצמך. האם הסבל הוא חלק בלתי ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר ... היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת. הביטוי איזה שאלה? - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת ... מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה. להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים. אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין ... מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של ... כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. באילו מצבים דווקא מתאים להשתמש בביטוי בטח, איזה שאלה?? אליעד מסביר שישנם מצבים ספציפיים בהם השימוש בביטוי זה יכול ... ולסייע ביצירת תחושת הזדהות. עם זאת, הוא מדגיש כי יש להשתמש בביטוי זה רק כשהשאלה אכן אינה במצב של ספק אמיתי, אלא רק לצורך חיזוק מחויבות ברורה שכבר קיימת. מה הקשר בין מודעות עצמית לשיפור השירות והמכירות? אליעד טוען ... מוכרים ואנשי שירות צריכים להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול לזהות את הצורך של הלקוח באישור, ודאות או נוחות רגשית, ולתת מענה בהתאם. על מנת לפתח מודעות כזו, ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... אליעד חולק על הניתוח הזה ומסביר כי השימוש במילים שליליות כן משפיע על המוח, והמניפולציות שמבצע המומחה לא בהכרח מספקות את התוצאות שהוא מציע. מה הבעיות בטכניקות NLP המוצגות? 1. הטענה שהמוח לא מעבד שלילה: המומחה טוען כי המוח ... או לא רוצה לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד משמעית. 3. שימוש במילה מעל: המומחה אומר מעל 18 שנה כדי להחמיר את החשיבות של ניסיון, אך אליעד מסביר כי השימוש במילה מעל יוצר ספק ומקטין את הערך של 18 שנה. במקום לשדר יציבות, המילה מעל גורמת לשומע לשאול כמה מעל? ויוצרת תחושת חוסר ... שומע פעמיים את הביטוי אתה רוצה לסגור איתי עסקה וזה מגביר את הסיכוי שיסכים. הבעיות בטענה זו: ניסוח שיוצר ספק: במקום לגרום לאדם להרגיש בטוח בהחלטתו, השאלה האם אתה רוצה או לא רוצה למעשה מזכירה לו גם את אופציית ... מעל 18 שנה, אך למעשה, השימוש במילה מעל פוגע במסר שהוא מנסה להעביר. למה זה בעייתי? המילה מעל יוצרת ספק: כאשר מישהו אומר מעל 18 שנה, המוח מתחיל לשאול כמה מעל?, אולי זה רק 18 וחודשיים?, ובכך המסר שלו ... מהשפה, והמוח כן מעבד אותה - אך יש דרכים חכמות יותר להעביר מסרים. כאשר מנסים לשכנע, עדיף לא להזכיר ספק או אפשרות שלילית אם לא צריך. לא כל טענה שמשתמשת בדוגמה בודדת יכולה להפוך לחוק כללי. לשימוש במילים כמו ... אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר באותה שנה הזמינו את אותם שירותים לכל הספקים? לא יכול להיות. אלא מה שלפני עשר שנים הוא עשה איזה פרוייקט למישהו שהיה קשור לחברת זה וזה ואז ... צריך לעשות את זה פה, כשאתה אומר האם אתם יכולים או לא ואז אתה אומר בוודאי אתה השארת אותו בספק. מה המניפולציה עושה? המניפולציה אומרת איך אתה יכול, בוא אני אסביר לך איך אתה יכול ואז הספק עבר מהאם אתה יכול לאיך אתה יכול. יש שתי דרכים בוא אני אגיד לך האם את אתה יכולים להיות ... איך אתה יכול, לדוגמה, או כמה מהר אתה יכול, לא משנה. המילה אתה יכול לא היה צריך להטיל בה ספק. ש: אם אתה יכול מקפיץ לך, נכון את זה שלמה אתה לא יכול? אבל זה גם מקפיץ לך שכן ... אסביר עוד פעם. השאלה מאיפה נקודת המוצא של הבן, לאיפה אתה רוצה להביא אותו. אם אתה רוצה לעורר בו ספק להגיד לו האם אתה יכול אם הוא בטוח שהוא לא יכול ותגיד לו מה זאת אומרת שאתה לא יכול, ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את ... למשל, כאשר יש לך זמן קצר עם לקוח, כדאי לא להתחיל להציג את המוצר, אלא לבדוק מה הלקוח רוצה ולספק לו את המענה המתאים. איך להבין את המהות בזמן אמת? המפתח להצלחה במכירה הוא לדעת להבחין מה הלקוח באמת ... שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין במוצר. אליעד: לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות ... ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: מספק לו את הצרכים שלו. אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות ... יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת, לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם, עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה. ... מול עצמך? אני מוכר X, נכשלת. אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים. ש: אני נותן שירות וזה. אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר. ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב. אליעד: אולי, תקשיב זה לא אני נותן שירות לאנשים, אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים. באופן יחסי מאושרים, אתה נותן לאנשים אושר?, כן. בא בן אדם רעב, ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ... לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ... לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן השירות. מהו השיקול המרכזי בהחלטה מתי לשלם? אליעד מבהיר שהשיקול המרכזי בכל הדיון הוא להבין מה מניע את נותן השירות. יש מצבים בהם נותן השירות מונע אך ורק מתוך רצון לקבל כסף, ואז עדיף לתת לו להרגיש שיש לו משהו לצפות אליו במהלך העבודה. ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד. איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק? אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן ... דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן. הוא מדגים זאת בצורה מפורטת: אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה. אם העיכוב הוא חד - ... טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת העברת האחריות, לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט. כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים? בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב: להציג בפני החברה מידע חיובי כמו ... נכונה והיכולת להבין את הצד השני, כדי לשפר את דירוג החברה ולאפשר לה לפעול בצורה אפקטיבית יותר בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות ...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
... במכירות? הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד ... שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר. איך מבחן הילד וההורה קשור ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן ... משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה ... המצב שבו הטכנאי מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים בסיסיים. לקוחות רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ... לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני הצדדים, כך שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ספקי שירות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספקי שירות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, מטפל טוב, טיפול נפשי בתחום ספקי שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:01:10 - wesi1