אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לנהל עובדים? ✔ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה?

אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים.

מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות?

לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם.

אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים.

מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים?

כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו.

כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו?

בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה?

אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים נובע מהפחד לקבל ביקורת בעצמנו. כלומר, האדם משליך את התגובה שלו עצמו על אחרים, ומניח שאם הוא לא יכול להתמודד עם ביקורת ומיד נכנס ללחץ, כך גם האחרים יגיבו.

מה הקשר בין ביקורת בשחור - לבן לבין פחד מעימות?

נקודה מרכזית נוספת שמעלה אליעד היא שהאדם נוטה לראות דברים בצורה של שחור - לבן, ולכן הביקורת שהוא נותן לאחרים גם כן קיצונית מדי. כאשר האדם חושב באופן קיצוני (או שהכל טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית.

הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב.

איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה?

אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת.

כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת בצורה פחות דרמטית, כי אם הוא ידע להתמודד טוב יותר עם ביקורת שהוא מקבל, הוא גם יחשוש פחות לתת ביקורת לאחרים.

מה הקשר בין ביקורת עצמית לבין ביקורת על אחרים?

הסיבה שאנשים חוששים להעביר ביקורת לאחרים היא שהביקורת העצמית שלהם מאוד חריפה. כלומר, אם אותו אדם יפסיק לפחד מהביקורת על עצמו, וילמד לראות את עצמו ואת התנהגותו בצורה מאוזנת ומפורטת (לא בשחור ולבן), הוא גם יצליח להעביר ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד.

אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים.
להסתכל על עצמי מריבה עם עובדים לחץ ביקורת להקצין לא רוצה לריב להעיר ניהול עובדים לברר לאבד להרגיע איך להעביר ביקורת איך להתאמן איך להתמודד איך להתמודד עם ספקות איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל לקוחות איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ביקורת ביקורתיות האם לנהל עובדים התמודדות התמודדות עם ספקות התמודדות עם ספקים חוסר ודאות חוסר וודאות חושש חושש מעימות חשש חששות טיפול טיפולי טיפולים כמה להתאמן לא רוצה לריב להעביר להעביר ביקורת להתאמן להתמודד להתמודד עם ספקות להתמודד עם ספקים לחשוש למה להתאמן למנהלים למצוא חן לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל לקוחות לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות לריב מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל מנהלים מקרה טיפולי מריבה מריבה עם עובדים מתי לנהל את העובד נותן שירות נותני שירות נחמדות יתר ניהול ניהול לקוחות ניהול עובד ניהול עובדים ניתוח מקרה ניתוח מקרה טיפולי ספק ספק שירות ספקות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עובד עובדים פחד פחד להעביר ביקורת פחדים רצון
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן ... יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו. ניהול עסק ניהול עובדים אאוטסורסינג לעסקים שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, ... גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל ... על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג ... בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם ... חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ... למנהל ומתנהג בחוסר משמעת בצורה בולטת, חשוב לחשוב על פתרון שמשרת את טובת העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד ... לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי ... אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת ... האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות ... להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור ... של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה?
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא ... שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי ... פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך ... חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים ... באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ... לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול ... לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. ... של התחום שלו, ועליו לדעת לדחות אינטראקציות מסוימות או למצוא פתרונות חלופיים. איך ללמד עובדים לחשוב נכון? המטרה הסופית בניהול עובדים, לפי אליעד, היא לגרום להם לחשוב נכון והגיוני. עובדים שמקבלים החלטות מתוך שיקול דעת נכון יהיו יעילים יותר גם ... כלומר, כל החלטה חייבת להיות מבוססת על הבנת עומקים, אחרת המנהל יקבל החלטות שעלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים. איך לנהל עובדים? ניהול זמן בארגון איך לתת מוטיבציה לעובדים? מה עושים כשהעובד לא מתפקד? איך לעשות תוכנית עבודה נכונה? מה ההבדל ...
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. ... שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם בצורה יעילה? כאשר מדובר בניהול עובדים, אחד הגורמים המרכזיים שמנהל צריך להתמודד איתם הוא טעויות שמבצעים העובדים. נשאלת השאלה איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ... דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד ... בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת ... שנקבעה? בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר ... ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות ... לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו. הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם ... אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית. סיכום המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, ... של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא ... מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל ... הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל. כי בסוף יש סוג של ... לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי. ולסיכום: המנהל לא אמור להימדד לפי ... חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר. ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים ... ניהול חדש, של לכבד את העובדים ולהתייחס לעובדים בכבוד וכולי. ואני לחלוטין לא רוצה להיכנס לשאלה, איך הכי נכון לנהל עובדים וכמה ומתי ואיך להתייחס בכבוד או לא בכבוד אל העובדים. אבל כן צריך לומר בצורה פשוטה, שאם ברצונך ללמוד איך לנהל עובדים ואם ברצונך ללמוד איך לנהל עסקים, עליך לא למדוד את המנהל שאתה לומד ממנו, בכמה הוא נראה לך מנהל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, אימון אישי לילדים, קואצ'ר בנושאי האם לנהל עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7334 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 02:43:58 - wesi1