אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל? ✔מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר?

אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מתחיל לבצע משימה, פעמים רבות תוך כדי ביצועה נכנסת משימה חדשה. בשלב זה האדם נמצא בצומת החלטה - האם להמשיך במשימה הראשונה או לעבור למשימה החדשה.

מדוע ריבוי משימות הופך למורכב במוח האנושי?

כאשר האדם עסוק במשימה אחת ופתאום נכנסת משימה נוספת, לכאורה יש שתי משימות בלבד. אך בפועל, לדברי אליעד כהן, יש שלוש משימות שונות המכבידות על המוח:
  • המשימה הראשונה שעסוקים בה כעת.
  • המשימה החדשה שנכנסה כרגע ודורשת התייחסות.
  • המשימה השלישית שהיא לזכור שיש משימה שנדחתה, ושיש לבצע אותה מאוחר יותר.
לדוגמה, אם האדם צריך ללכת לסופר ובאמצע אומרים לו ללכת לבנק, פתאום הוא צריך לזכור לא רק שתי משימות, אלא שלוש: ללכת לבנק, ללכת לסופר, ולזכור את המשימה הנדחית. מורכבות זאת מתעצמת כאשר נכנסת עוד משימה חדשה.

איך הכי יעיל לנהל מספר משימות במקביל?

לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר לניהול יעיל של מספר משימות היא לבצע הערכה של דחיפות וחשיבות המשימות. האדם צריך לשאול את עצמו מה יותר דחוף והכרחי, ואז לבחור באיזו משימה להתמקד.

לדוגמה, אם המשימה החדשה שהגיעה היא דחופה יותר מזאת הנוכחית, על האדם לעצור את הנוכחית ולבצע את החדשה. אבל כאן יש נקודה חשובה מאוד - אליעד מדגיש שבשלב הזה חובה על האדם לרשום את המשימות הנוספות שנדחו. כך, המוח מתפנה להתרכז במשימה אחת בכל פעם ולא צריך להתאמץ בזכירת משימות רבות במקביל.

מדוע כדאי לנהל רשימת משימות מסודרת?

אליעד מסביר כי למוח האנושי קל יותר לזכור פעולה אחת חוזרת וקבועה כמו "להסתכל ברשימת המשימות", מאשר לזכור כל פעם משימה ספציפית אחרת. הסיבה לכך היא שפעולת ההסתכלות ברשימה הופכת להרגל קבוע, והמוח מתרגל אליה. לעומת זאת, משימות ספציפיות משתנות כל הזמן ודורשות מהמוח לזכור כל פעם מחדש את תוכנן, וזה מאמץ גדול יותר.

לדוגמה, אם יש לך משימה ללכת לבנק ועוד אחת ללכת לסופר, במקום לנסות לזכור באופן אקטיבי שאתה צריך ללכת לסופר אחרי הבנק, קל יותר להרגיל את המוח לזכור רק דבר אחד: לבדוק את רשימת המשימות לאחר ביצוע כל משימה. אחרי פרק זמן קצר, הפעולה הזו תהפוך לאוטומטית, והמוח ירגיש פחות עומס.

כיצד להרגיל את המוח להסתכל ברשימת המשימות?

בהתחלה, אומר אליעד כהן, לא יהיה הבדל גדול במאמץ שהמוח משקיע בין לזכור משימה ספציפית לבין לזכור להסתכל ברשימת משימות. אבל לאחר כמה ימים של הרגל קבוע, המוח כבר מתרגל באופן טבעי לפעולה של הסתכלות ברשימה, והיא נעשית בקלות רבה יותר. כך, לאורך זמן, ניהול המשימות הופך לפשוט ויעיל בהרבה.

איך להבין את מנגנון החשיבה במוח לגבי ניהול משימות?

אליעד מציין שחשוב מאוד להבין את המנגנון העמוק של איך המוח עובד. הוא מדגיש שצריך לרדת לרזולוציות הכי קטנות - להבין בדיוק מה המאמץ שהמוח משקיע כשהוא מנסה לזכור משימה ספציפית לעומת לזכור להסתכל ברשימת משימות. ככל שמבינים יותר לעומק את מנגנוני החשיבה של המוח, כך אפשר לבצע משימות בצורה יעילה יותר ולחסוך משאבים מנטליים מיותרים.

הדגש כאן הוא לא רק על טכניקה של רישום משימות, אלא על ההבנה העמוקה יותר של תהליכי החשיבה והזיכרון האנושיים, כדי לפעול בצורה יותר מתוכננת ומסודרת.

איך להתחיל בפועל לנהל את הזמן בצורה יעילה?

לסיכום, אליעד כהן מציע את השלבים הבאים לניהול משימות יעיל בפועל:
  • ביצוע הערכה של דחיפות וחשיבות לכל משימה חדשה שנכנסת.
  • קבלת החלטה על איזו משימה להמשיך ולבצע מיד.
  • רישום מידי וברור של המשימות שנדחו ברשימת משימות מסודרת.
  • הפיכת פעולת בדיקת רשימת המשימות להרגל קבוע ואוטומטי.
כך, המוח משתחרר מעומס הזיכרון, יכול להתרכז במשימה הנוכחית בלבד, והאדם מתייעל באופן משמעותי בביצוע משימות.
איך המוח חושב? ניתוח תהליכים של המוח, איך לנהל משימות חופפות? איך לנהל משימה בתוך משימה? איך לנהל מספר משימות במקביל? איך לתכנן משימות? למה לנהל יומן משימות? איך המוח זוכר משימות?
הדרך הטובה ביותר שינויים תהליך לבצע למה לנהל יומן משימות מנגנון לנהל את הזמן איך להתחיל מאמץ אליעד כיצד המוח חושב איך המוח איך המוח מנהל מספר משימות איך לבצע איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות איך לנהל איך לנהל את הזמן איך לנהל מספר משימות בו זמנית בו זמנית המוח המוח מנהל מספר משימות התייעלות זמן יעילות כיצד לנהל לבצע לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות להתייעל לנהל לנהל את הזמן לנהל זמן לנהל מספר משימות בו זמנית מוח מולטיטסקינג מנהל מספר משימות מספר משימות בו זמנית משימה משימה בתוך משימה משימות משימות בו זמנית ניהול ניהול זמן ניהול מספר משימות בו זמנית ריבוי משימות
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
... עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של ... עד לרמות הניהול הגבוהות ביותר. איך לנהל מנהלי ביניים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח? שיפור ביצועים בארגון ניהול מקרוב לעומת ניהול מרחוק איך להימנע מהסתמכות יתר על מנהלים? ניהול היררכיה ארגונית דברים שרואים מכאן לא רואים משם, איך לנהל המון עובדים? איך לנהל היררכיה של עובדים תחתיך? איך לנהל שרשרת של מנהלים? איך לנהל מנהלים תחתיך? איך לנהל מנהלי פרויקטים? איך לנהל ראשי צוותים? איך לנהל סגני מנהלים? איך לנהל מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב למנהל להיות פועל פשוט? אסטרטגיות ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
... דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר בחילופי מהלומות, ויכוחים מתמשכים ואף חסימות ... עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את ... עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, ... זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר ... לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? ... סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח ... הזו, אתה הופך למודע יותר כיצד לנהל אחרים, כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם? אליעד מזכיר ... ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית? ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
... דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד השני לא ... החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה ... מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים המרכזיים בעסקים ובארגונים. השאלות שמעסיקות הרבה מנהלים הן: מה עלי להגיד לעובד שלי לעשות? איך אני יכול לדעת אם הוא עושה ... לו קל יותר לפקח ולהגיב בצורה נכונה להצלחות ולכישלונות. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול ניהול עובדים: כיצד לנהל נכון ולהימנע מטעויות? כאשר אדם מגייס עובד לתפקיד מסוים, עולה השאלה: כיצד עליו לנהל אותו בצורה הטובה ביותר? שאלות נפוצות בהקשר זה כוללות: מה אני צריך להגיד לעובד שלי לעשות? איך אני יכול לדעת שהוא עושה את מה שהוא אמור לעשות? איך לפקח על העבודה שלו? מה המדדים לדעת שהוא מבצע את עבודתו נכון? איך להגדיר את התפקיד שלו? איך לנהל אותו? כדי לענות על שאלות אלו, יש להתחיל בשאלה הבסיסית יותר: למה בכלל הבאת את העובד הזה לחברה? אם התשובה היא כי צריך שיהיה מנהל כספים או כי צריך שיהיה איש שיווק, הרי ... תפקיד העובד בארגון, גיוס עובדים, אימון למנהלים, גיוס מנהל, אמון בין עובד למנהל, האם לסמוך על העובד? כמה לסמוך על העובד? שיטות ניהול, גישות ניהוליות, עובד כשכפול שלך, איך לנהל מנהלים? טעויות בניהול עובדים, למה אי אפשר לנהל עובד אם אתה לא יודע לנהל את עצמך? מה העובד צריך לעשות בתפקיד? את מה שהיית עושה אתה במקומו. למה אל תגייס עובד עד שאתה לא יודע ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם ... מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר ... איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל ... בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה ... תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ...
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
... מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ... והוא זה שצריך למצוא פתרון. אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם לפטר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה! האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? האם המנהל ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת ... הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר עצמו ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים. ... המנהלים שתחתיו. עליו ללמד אותם כיצד לנהל, להתמודד עם בעיות וליצור פתרונות באופן עצמאי. המנהל הבכיר צריך לתמוך במנהלים שלו, להקשיב להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד ... והכרחית להצלחתו של הארגון. איך לנהל מנהלים? עקיפת סמכות בעבודה טיפים לניהול עובדים האצלת סמכויות טעויות בניהול עובדים איך לשפר יחסים בין - אישיים בארגון? איך להכשיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, מגשר, מאמן אישי לביטחון עצמי בנושא איך לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 22:36:55 - wesi1