אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להעיר לעובד? ✔ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
והפעם נסביר, על עוד אחת מהאפשרויות לכך שהעובד שלך מסיר אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולקבל החלטות לקדם תהליכים. כי לפעמים נראה שהעובד שלך לא רוצה להחליט לבד, כל דבר מחזיר אליך ושואל את דעתך, העובד לא רוצה לקבל אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולא מקדם דברים לבד וזה כמובן תהליך מתיש ולא נוח. והשאלה היא, למה זה קורה? ונסביר על איך להעביר ביקורת על עובד ועוד.

ויש לכך כל מיני סיבות אפשריות, ואחת הסיבות לכך היא, שאולי העובד עושה את זה, כי אתה גורם לו לעשות את זה, בגלל הצורה שבה אתה מעביר ביקורת על ההחלטות של העובד, כאשר הוא כן מחליט החלטות וכן מקדם תהליכים באופן עצמאי. ומה הכוונה?

הכוונה היא, שישנם מצבים שבהם העובד שלך כן מקבל החלטות באופן עצמאי וכן מקדם תהליכים. אבל מסיבה כלשהי, התהליך לא נראה מושלם בעיניך. ואז נשאלת השאלה מה אתה עושה ואיך אתה מגיב, כאשר התהליך לא נראה מושלם בעיניך?

אפשרות אחת לדוגמה, היא שאתה מגיב לעובד שלך בצורה מכובדת, מסביר לו מה לדעתך לא טוב במה שהוא עשה, מסביר לו מה לדעתך הוא כן היה יכול לעשות בצורה יותר טובה, ומוודא שהעובד שלך חושב שהוא בהחלט כן יכול לעשות בפעם הבאה בדרך שתספק אותך ואת הרצון שלך לשביעות רצונך.

דהיינו, אתה לוקח את מה שהעובד עשה, ומנסה לנהל דיון בצורה מכובדת, לנסות להבין מה קרה, מה בדיוק היה, מה היו השיקולים, למה ההחלטה התקבלה כך או אחרת ומנסה להבין מה היו האפשרויות לעשות, ואתה מציג את האפשרות שאתה חושב שהיא עדיפה יותר, אתה מנסה להסביר למה לדעתך היא עדיפה יותר ומוודא שהעובד, הבין אותך והסכים איתך ושהוא חושב שאכן אפשרי ויותר יעיל לעשות את ההצעה שלך.

במקרה כזה, בפעם הבאה, יש יותר סיכוי שאותו עובד ייקח אחריות ושהוא ינסה לפעול בצורה הטובה ביותר ולקדם תהליכים באופן עצמאי ולקבל החלטות באופן עצמאי.

יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם המנהל מסיבות שונות, הוא לא יודע איך להעביר ביקורת. ולא רק שהוא לא יודע איך להעביר ביקורת, אלא שהוא גם לא בהכרח מבין את עצמו וגם לא בהכרח שהוא מבין את הסיטואציה בכלל. וגם הביקורת שהוא מעביר היא אולי גם לא בהכרח נכונה. וגם הביקורת שהוא מעביר, מלאה סתירות והיא מבקשת דברים שלא ניתן לבצע אותם במציאות, לפחות לא מנקודת המבט של אותו העובד.

ואז במקרה כזה, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבפעם הבאה תהיה לאותו עובד חרדת ביצוע ושהוא לא ירצה לקבל החלטה לבד, בהחלט כדי להסיר לעצמו אחריות לקבלת ההחלטה. כי הוא יודע שבסיכוי גבוה כנראה שיהיו תלונות על ההחלטה שלו. ולכן הוא מעדיף להעביר את ההחלטה אליך. וכן, אתה גורם לזה לקרות.

וברמת העיקרון צריכים לזכור, שאין אפשרות לעשות משהו בצורה מושלמת. האפשרות הזאת לא קיימת במציאות. ולכן זה אומר, שבהכרח לא משנה מה יקרה או לא יקרה, תמיד תהיה אפשרות להעביר ביקורת על העובד, אם תרצה לעשות זאת.

כי לפעמים בתת המודע של המנהל, הוא רוצה להעביר ביקורת על העובד שלו, מסיבות שונות. דהיינו, שיש תהליך בתת המודע של המנהל, שהוא רוצה להוכיח לעצמו או לעובד או למישהו אחר, שאותו עובד לא מספיק טוב, כמו קטגור בבית משפט, שמטרתו להרשיע את הבן אדם ולהוכיח שהוא אשם. ולפעמים המנהל מחפש את העובד, מחפש למצוא מה לא טוב במה שהעובד עשה.

וצריכים לדעת, שברמת העיקרון, תמיד אפשרי למצוא משהו לא טוב בכל דבר שקורה או שלא קורה. כי שום דבר לא מושלם במאה אחוז. ולכל החלטה יש יתרונות וחסרונות.

ולפעמים אותו מנהל מחפש את השלמות מסיבות שונות, ואז הוא בקלות מאוד מוצא חסרונות במה שאותו עובד עשה, ואז כאשר הוא מעביר ביקורת על העובד, הוא גם לפעמים מעביר ביקורת סותרת. לדוגמה, שפעם אחת מנהל המכירות יעיר לאיש המכירות על כך שאותו איש מכירות יותר מידי מנסה למכור ללקוח. ופעם אחת הוא יעיר לאותו איש מכירות, שהוא פחות מידי מנסה למכור ללקוח.

שכמובן זה לא מדע מדויק וברמת העיקרון, לא בהכרח שניתן להוכיח מה נכון או לא נכון לעשות. אבל בטוח נכון, שאחרי איקס פעמים שאותו איש מכירות מקבל ביקורת ממנהל המכירות, יתכן שאותו איש מכירות מוצא דפוס שחוזר על עצמו. שהוא רואה שלא משנה מה הוא עושה, תמיד תהיה עליו ביקורת. וגם אפילו ביקורת הפוכה שסותרת את עצמה. למה אמרת משהו, או למה לא אמרת משהו. למה הסברת משהו או למה לא הסברת משהו וכיו"ב.

במילים אחרות כאשר מעבירים ביקורת על העובד, צריכים לנסות לגרום לעובד להבין שיש אפשרות...
ליצור למה העובד לא רוצה להחליט שאלת השאלות יתרונות חסרונות להגדיל את הסיכוי העובד לא רוצה להחליט להבין את עצמי איך להחליט איך לשכנע עובדים מצא את ההבדלים מנהל מכירות אחריות אחריות אישית איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד להגדיל ראש איך לגרום לעובד להחליט איך לגרום לעובד להחליט לבד איך לגרום לעובד לקבל החלטות איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי איך לגרום לעובד לקחת אחריות איך לגרום לעובדים איך להגדיל איך להחליט איך להסיר אחריות איך להעביר ביקורת איך להעביר ביקורת על עובד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך להתלונן איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות איך לקחת אחריות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ביקורת ביקורתיות האם הביקורת על העובד מוצדקת האם להגדיל ראש האם להסיר אחריות האם להתלונן האם לנהל עובדים האם לקחת אחריות הביקורת על העובד מוצדקת הגדלת ראש החלטה החלטות החלטיות הסרת אחריות העובד לא לוקח אחריות העובד לא מקבל החלטות העובד לא מקבל החלטות לבד העובד לא מקדם תהליכים העובד לא רוצה להחליט העובד לא רוצה להחליט לבד העובד מקטין ראש חרדה חרדות חרדת ביצוע חרדת ביצוע של עובד כמה להתלונן כמה לקחת אחריות לא לוקח אחריות לבד לגרום לעובד לגרום לעובד להגדיל ראש לגרום לעובד להחליט לגרום לעובד להחליט לבד לגרום לעובד לקבל החלטות לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי לגרום לעובד לקחת אחריות להגדיל להגדיל ראש להחליט להסיר אחריות להעביר להעביר ביקורת להעביר ביקורת על עובד להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להקטין ראש להתלונן ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למה העובד לא לוקח אחריות למה העובד לא מקבל החלטות למה העובד לא מקבל החלטות לבד למה העובד לא מקדם תהליכים למה העובד לא רוצה להחליט למה העובד לא רוצה להחליט לבד למה העובד מקטין ראש למה להקטין ראש למה לקחת אחריות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לפי מה להחליט לקבל לקבל החלטה לקבל החלטות לקחת אחריות לקיחת אחריות לשכנע עובד לשכנע עובד לקבל לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מנהל מתי להסיר אחריות מתי להתלונן מתי לנהל את העובד מתי לקחת אחריות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עצמאות עצמאי פחד ביצוע קבלת החלטה קבלת החלטות רצון שיפור תפוקה תהליך תהליכים תלונה תלונות תלונות על עובד תלונות על עובדים
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה ... זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק. מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה? אליעד מסביר בצורה מפורטת מדוע זו טעות חמורה לדבר עם עובדים על המאמץ שלהם, ... אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן. איך נכון להתנהל מול העובד? במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה ... תוצאות? איך לראות תוצאות מהעובדים? מה לעשות כשעובד מאחר? מה לעשות כשעובד מתעצל? עובד מתחפשן, בעיות עם העובדים, איך להעיר לעובד שמאחר לעבודה? איך לטפל בעובד שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד ...
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
... ההוא. הדבר הראשון שהעובד צריך לשאול את עצמו הוא האם הוא קיבל גם סמכות. האם יש לו את היכולת להעיר לעובד, לפטר אותו במקרה הצורך, או לפחות להפעיל סמכות כלשהי שתאפשר לו לנהל את אותו עובד בצורה אפקטיבית? אם התשובה ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון ...
איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך לגרום לעובד לא להקטין ראש? איך לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב? להתחפשן בעבודה, לעבוד כמה שפחות, יחס גורר יחס, כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם, בונוסים עבור ביצועים, תגמול עובדים, עיקרון ההדדיות, יחס הדדי, ינסה לקבל כמה שיותר ולתת כמה שפחות, בעסקים תהיה חכם ואל תהיה צודק, אל תנסה להיות צודק
...שהוא חייב לעשות, ושהעובד שלך לא ישתדל לעשות כמה שפחות ולקבל כמה שיותר, אז תפעל כלפי העובד שלך באותה הצורה. דהיינו, אם אתה מנסה להפיק מהעובד שלך כמה שיותר ומנסה לתת לו כמה שפחות, דהיינו, לתת לו אך ורק את המשכורת שאתה חייב לתת לו על פי החוק וכולי, אז זה מגדיל את הסיכוי לכך שיחס גורר יחס וכמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם וכנראה שגם העובד שלך יתאמץ לקבל ממך כמה שיותר ולתת לכך כמה שפחות. אבל אם תיתן לעובד שלך מעבר למה שאתה מחויב לתת לו, דהיינו, לא בונוסים עבור ביצועים, אלא סתם כך תראה לעובד שאתה מתאמץ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
...שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
...נכונה? אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?. אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של שוק, שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...לנקודת הזמן שזה כרגע אבל אתה אומר אני רוצה לדעת האם הוא יעשה, יעשה זה בעתיד אתה לא יכול בוודאות על סמך עובד לדעת מה יהיה בעתיד וזה גם משהו לא מוגדר זה משהו שהוא תהליך על פני זמן על פני זה על פני שם. אתה יכול להעריך אם הוא יעשה או לא אבל אתה יודע זה כל מיני פרמטרים קטנים זה לא משהו ספציפי כאילו אני לא רוצה לתת לך את התשובה מטופשת של אם הוא יגיד לך טוב יהיה בסדר תבדוק איך הוא אמר לך את זה כי זה כלום אתה יודע יכול להיות שהוא עוד ישקר אותך ויגיד לך כן יהיה בסדר וזה והוא לא יעשה, זה כאילו זה לא אומר...
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון?
...לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? בעיקרון אתה כמנהל, רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול לסמוך עליך. דהיינו, באופן כללי אתה רוצה שהעובד שלך יחשוב שאתה יודע מה נכון ושהוא לא יטיל ספק במה שאתה אומר לו. ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות שלך. אלא אתה אמור לומר לו תשובה...
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
...העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא יחשוב באופן עצמאי אלא שיתרגל לחשוב ולפעול כמו רובוט ושיעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כגון כאשר אתה יודע בדיוק ומראש מה הדבר האידיאלי שהעובד שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להעיר לעובד?, למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעיר לעובד?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן פרטי, קואצ'ר לילדים בנושא איך להעיר לעובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5781 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 21:21:43 - wesi1