אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור מוטיבציה אצל העובדים ✔ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
והפעם נסביר, על עוד אחת מהאפשרויות לכך שהעובד שלך מסיר אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולקבל החלטות לקדם תהליכים. כי לפעמים נראה שהעובד שלך לא רוצה להחליט לבד, כל דבר מחזיר אליך ושואל את דעתך, העובד לא רוצה לקבל אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולא מקדם דברים לבד וזה כמובן תהליך מתיש ולא נוח. והשאלה היא, למה זה קורה? ונסביר על איך להעביר ביקורת על עובד ועוד.

ויש לכך כל מיני סיבות אפשריות, ואחת הסיבות לכך היא, שאולי העובד עושה את זה, כי אתה גורם לו לעשות את זה, בגלל הצורה שבה אתה מעביר ביקורת על ההחלטות של העובד, כאשר הוא כן מחליט החלטות וכן מקדם תהליכים באופן עצמאי. ומה הכוונה?

הכוונה היא, שישנם מצבים שבהם העובד שלך כן מקבל החלטות באופן עצמאי וכן מקדם תהליכים. אבל מסיבה כלשהי, התהליך לא נראה מושלם בעיניך. ואז נשאלת השאלה מה אתה עושה ואיך אתה מגיב, כאשר התהליך לא נראה מושלם בעיניך?

אפשרות אחת לדוגמה, היא שאתה מגיב לעובד שלך בצורה מכובדת, מסביר לו מה לדעתך לא טוב במה שהוא עשה, מסביר לו מה לדעתך הוא כן היה יכול לעשות בצורה יותר טובה, ומוודא שהעובד שלך חושב שהוא בהחלט כן יכול לעשות בפעם הבאה בדרך שתספק אותך ואת הרצון שלך לשביעות רצונך.

דהיינו, אתה לוקח את מה שהעובד עשה, ומנסה לנהל דיון בצורה מכובדת, לנסות להבין מה קרה, מה בדיוק היה, מה היו השיקולים, למה ההחלטה התקבלה כך או אחרת ומנסה להבין מה היו האפשרויות לעשות, ואתה מציג את האפשרות שאתה חושב שהיא עדיפה יותר, אתה מנסה להסביר למה לדעתך היא עדיפה יותר ומוודא שהעובד, הבין אותך והסכים איתך ושהוא חושב שאכן אפשרי ויותר יעיל לעשות את ההצעה שלך.

במקרה כזה, בפעם הבאה, יש יותר סיכוי שאותו עובד ייקח אחריות ושהוא ינסה לפעול בצורה הטובה ביותר ולקדם תהליכים באופן עצמאי ולקבל החלטות באופן עצמאי.

יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם המנהל מסיבות שונות, הוא לא יודע איך להעביר ביקורת. ולא רק שהוא לא יודע איך להעביר ביקורת, אלא שהוא גם לא בהכרח מבין את עצמו וגם לא בהכרח שהוא מבין את הסיטואציה בכלל. וגם הביקורת שהוא מעביר היא אולי גם לא בהכרח נכונה. וגם הביקורת שהוא מעביר, מלאה סתירות והיא מבקשת דברים שלא ניתן לבצע אותם במציאות, לפחות לא מנקודת המבט של אותו העובד.

ואז במקרה כזה, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבפעם הבאה תהיה לאותו עובד חרדת ביצוע ושהוא לא ירצה לקבל החלטה לבד, בהחלט כדי להסיר לעצמו אחריות לקבלת ההחלטה. כי הוא יודע שבסיכוי גבוה כנראה שיהיו תלונות על ההחלטה שלו. ולכן הוא מעדיף להעביר את ההחלטה אליך. וכן, אתה גורם לזה לקרות.

וברמת העיקרון צריכים לזכור, שאין אפשרות לעשות משהו בצורה מושלמת. האפשרות הזאת לא קיימת במציאות. ולכן זה אומר, שבהכרח לא משנה מה יקרה או לא יקרה, תמיד תהיה אפשרות להעביר ביקורת על העובד, אם תרצה לעשות זאת.

כי לפעמים בתת המודע של המנהל, הוא רוצה להעביר ביקורת על העובד שלו, מסיבות שונות. דהיינו, שיש תהליך בתת המודע של המנהל, שהוא רוצה להוכיח לעצמו או לעובד או למישהו אחר, שאותו עובד לא מספיק טוב, כמו קטגור בבית משפט, שמטרתו להרשיע את הבן אדם ולהוכיח שהוא אשם. ולפעמים המנהל מחפש את העובד, מחפש למצוא מה לא טוב במה שהעובד עשה.

וצריכים לדעת, שברמת העיקרון, תמיד אפשרי למצוא משהו לא טוב בכל דבר שקורה או שלא קורה. כי שום דבר לא מושלם במאה אחוז. ולכל החלטה יש יתרונות וחסרונות.

ולפעמים אותו מנהל מחפש את השלמות מסיבות שונות, ואז הוא בקלות מאוד מוצא חסרונות במה שאותו עובד עשה, ואז כאשר הוא מעביר ביקורת על העובד, הוא גם לפעמים מעביר ביקורת סותרת. לדוגמה, שפעם אחת מנהל המכירות יעיר לאיש המכירות על כך שאותו איש מכירות יותר מידי מנסה למכור ללקוח. ופעם אחת הוא יעיר לאותו איש מכירות, שהוא פחות מידי מנסה למכור ללקוח.

שכמובן זה לא מדע מדויק וברמת העיקרון, לא בהכרח שניתן להוכיח מה נכון או לא נכון לעשות. אבל בטוח נכון, שאחרי איקס פעמים שאותו איש מכירות מקבל ביקורת ממנהל המכירות, יתכן שאותו איש מכירות מוצא דפוס שחוזר על עצמו. שהוא רואה שלא משנה מה הוא עושה, תמיד תהיה עליו ביקורת. וגם אפילו ביקורת הפוכה שסותרת את עצמה. למה אמרת משהו, או למה לא אמרת משהו. למה הסברת משהו או למה לא הסברת משהו וכיו"ב.

במילים אחרות כאשר מעבירים ביקורת על העובד, צריכים לנסות לגרום לעובד להבין שיש אפשרות...
לשאול שאלות למה תמיד יש חיסרון לנהל את העובדים ברסלב מוות מה השיטה של אליעד כהן לראות את המציאות תלונה מה הסוד של אליעד כהן איך לגרום לעובד העובד מקטין ראש אחריות אחריות אישית איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד להגדיל ראש איך לגרום לעובד להחליט איך לגרום לעובד להחליט לבד איך לגרום לעובד לקבל החלטות איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי איך לגרום לעובד לקחת אחריות איך לגרום לעובדים איך להגדיל איך להחליט איך להסיר אחריות איך להעביר ביקורת איך להעביר ביקורת על עובד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך להתלונן איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות איך לקחת אחריות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ביצוע ביקורת ביקורתיות האם הביקורת על העובד מוצדקת האם להגדיל ראש האם להסיר אחריות האם להתלונן האם לנהל עובדים האם לקחת אחריות הביקורת על העובד מוצדקת הגדלת ראש החלטה החלטות החלטיות הסרת אחריות העובד לא לוקח אחריות העובד לא מקבל החלטות העובד לא מקבל החלטות לבד העובד לא מקדם תהליכים העובד לא רוצה להחליט העובד לא רוצה להחליט לבד העובד מקטין ראש חרדה חרדות חרדת ביצוע חרדת ביצוע של עובד כמה להתלונן כמה לקחת אחריות לא לוקח אחריות לבד לגרום לעובד לגרום לעובד להגדיל ראש לגרום לעובד להחליט לגרום לעובד להחליט לבד לגרום לעובד לקבל החלטות לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי לגרום לעובד לקחת אחריות לגרום לעובדים להגדיל להגדיל ראש להחליט להסיר אחריות להעביר להעביר ביקורת להעביר ביקורת על עובד להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להקטין ראש להתלונן ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למה העובד לא לוקח אחריות למה העובד לא מקבל החלטות למה העובד לא מקבל החלטות לבד למה העובד לא מקדם תהליכים למה העובד לא רוצה להחליט למה העובד לא רוצה להחליט לבד למה העובד מקטין ראש למה להקטין ראש למה לקחת אחריות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לפי מה להחליט לקבל לקבל החלטה לקבל החלטות לקחת אחריות לקיחת אחריות לשכנע עובד לשכנע עובד לקבל לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מנהל מתי להסיר אחריות מתי להתלונן מתי לנהל את העובד מתי לקחת אחריות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עצמאות עצמאי פחד ביצוע קבלת החלטה קבלת החלטות רצון שיפור תפוקה תהליך תהליכים תלונה תלונות תלונות על עובד תלונות על עובדים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
...ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו,...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
...איך העובד איך אני כעובד מתמודד עם זה? אליעד: אם אתה רוצה להעיף את זה כאילו להעיף את הבוס שלך? ש: לא להעיף את זה כאילו להפך אני רוצה לעשות את זה אבל לא לחוות את הצמצום הזה אלא לחוות עדיין חופש כשאני מצמצם את עצמי איך שאני רוצה, באים אלי בהצעה אומרים לי צריך לייעל ולעשות את העבודה. אליעד: אז תחשוב על מה שיוצא מזה אם תחשוב על מה שיוצא מזה לך זה יקזז את התחושה של הצמצום, למה אתה רוצה לעשות את זה. ש: ואם לא יוצא לי מזה. אליעד: אז למה שתרצה לעשות את זה? ש: אז לבקש מה יוצא לי מזה לשאול כאילו מה יוצא לי...
הסרת אחריות, למה אני מסיר אחריות? למה אני לא לוקח אחריות? למה אני מאשים אחרים? למה אני כועס על אחרים? להאשים את עצמך, לקיחת אחריות, שנאה עצמית, למה מישהו מאשים אותך? למה מישהו מאשים אחרים? למה מישהו לא לוקח אחריות?
הסרת אחריות, למה אני מסיר אחריות? למה אני לא לוקח אחריות? למה אני מאשים אחרים? למה אני כועס על אחרים? להאשים את עצמך, לקיחת אחריות, שנאה עצמית, למה מישהו מאשים אותך? למה מישהו מאשים אחרים? למה מישהו לא לוקח אחריות?
...אחריות, שנאה עצמית, למה מישהו מאשים אותך? למה מישהו מאשים אחרים? למה מישהו לא לוקח אחריות? למה אנשים מאשימים אחרים בצרות שלהם? אנשים רבים נוטים להאשים אחרים בצרות שלהם, למרות שהם יודעים היטב שהם אלו שהביאו על עצמם את הצרות. דוגמה נפוצה לכך היא אדם שהולך ברחוב כשעל המצח שלו כתוב: אני חמור או אני מטומטם, וכשאחרים צוחקים עליו, הוא כועס ומאשים אותם בצרות שלו. הוא מודע לכך שהוא בעצמו כתב את השלט, אך ממשיך להתעצבן ולכעוס על אחרים ששמים לב לכך. דוגמה נוספת היא אדם שמשאיר את דלת הבית שלו פתוחה, ובכך מאפשר...
תרופה נגד חרדה / טיפול בחרדה - להיות תינוק מגודל - להקטין ראש - לא להיות שיפוטי - הפרעות חרדה
...- להיות תינוק מגודל - להקטין ראש - לא להיות שיפוטי - הפרעות חרדה ובו יתבאר, שמי שרוצה לטפל בחרדה שלו, עליו להקטין ראש ולהיות תינוק מגודל. והכוונה היא, שכאשר האדם הוא עדיין תינוק ממש, כאשר עדיין אין לאדם שום שכל ושום ידיעה או שיפוטיות לגבי העולם, אז גם אין לאדם שום הפרעות חרדה מכל סוג שהוא. ולמה? כי כדי שיהיו לאדם הפרעות חרדה כאלו ואחרות, לשם כך האדם צריך להיות עם שיפוטיות כלשהי לגבי המציאות. כי חרדה פירושה, שיש לאדם הבנה מהו טוב ומהו רע. והאדם הבוגר שרגיל להגדיל ראש, לא מספיק לו שהוא רוצה להתרחק...
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
...אך אליעד מדגיש שגישה זו עדיין יכולה להוביל לספק. רק הגישה השלישית, של ההבנה המוחלטת של האחדות, מובילה לשקט פנימי מוחלט. האם כדי להגיע לאחדות מוחלטת צריך להתנתק לגמרי? אליעד מסביר שלא צריך להתנתק מהמציאות כדי להגיע להבנת האחדות. להפך, המטרה היא להבין את האמת באופן טוטאלי, בלי צורך בבריחה. כאשר אדם מגיע להבנה המלאה, הוא לא חייב לנתק קשר עם המציאות - אלא חי בתוכה מתוך ידיעה שאין לזה שום משמעות מוחלטת. איך להגיע לשקט נפשי מוחלט? מה ההבדל בין יחסי למוחלט? איך להפסיק להתלבט? האם הכל באמת אחד? מה המשמעות...
להתחפשן בעבודה - למה לא להתחפשן בעבודה? למה לא להקטין ראש בעבודה? למה לא להתבטל בעבודה? למה לא לעבוד כמה שפחות? אבטלה סמויה בעבודה, פיתוח קריירה, איך לא לסבול בעבודה? איך ליהנות בעבודה? להתבטל בעבודה
...את מה שהוא עושה. ולכן, מי שלא אוהב את העבודה שלו? כדאי לו לנסות למצוא משהו אחר שאותו הוא כן יאהב. ואם האדם לא אוהב להתאמץ באופן כללי ולא אוהב לעבוד באופן כללי, זה כמובן עוד נושא אחר יותר שורשי. אבל בטוח נכון, שלהתבטל בעבודה, גורם לאדם בטווח הארוך עוד יותר לסבול בעבודה. כי העבודה משעממת אותו עוד יותר והעובד עוד יותר סובל מכל רגע שהוא בעבודה נגד רצונו. כשאדם עובד רק בשביל הכסף, וככל שהאדם עובד יותר בשביל הכסף, ככה הוא עובד יותר קשה מאותן פעולות שהוא עושה בכל מקרה, לעומת מי שעושה את אותן הפעולות ושהוא...
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
...ניתן להגיע לנוסחה כללית. כלומר, הדרך לנוסחה הכללית עוברת דרך פתרון המקרים הפרטיים. מדוע אנשים מעדיפים לחפש פתרונות כלליים במקום פתרונות ספציפיים? אליעד כהן טוען שאנשים לא רוצים לעסוק במקרים ספציפיים מתוך תחושה שזה תהליך ארוך ומתיש. הם מעדיפים למצוא פתרון אחד גדול שיכסה את כל הבעיות בבת אחת. אך זו גישה מוטעית, משום שכאמור קשה עד בלתי אפשרי למצוא פתרון כללי מבלי לעבור דרך פתרון מקרים ספציפיים. אליעד ממחיש את הנקודה באמצעות דוגמה של אדם הסובל מפחדים בעבודה. במקום לשאול למה אני מפחד בעבודה?, הוא מציע...
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
...יהיה בטוח שזה שהלקוח במינוס של 100 אלף שח, שזה מונע ממנו לקנות מוצר שעולה 100 אלף שח. והמוכר הטיפש הזה, אם הוא יהיה מספיק חכם ואמיץ, לברר את כל מה שהוא לא הבין, ממילא יכול להיות שיתברר שכן יש דרך כלשהי לסגור את העסקה. כי אולי הוא לא הבין נכון את הלקוח, אולי הלקוח לא בטוח במה שהוא עצמו אמר, אולי אין באמת מניעה לבצע את העסקה בכל זאת. והמהות היא, שהמוכר שחושב שהוא טיפש שלא מבין כלום מעצמו בלי שמסבירים לו, הוא ממילא יטרח לברר כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ולא יניח שום הנחת יסוד לגבי ההתנגדות מכירה של הלקוח...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
...עלולות לגרום לאי - הבנות ולפגיעה ביחסי עבודה. כיצד מנהלים קונפליקטים בין עובדים? כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, כמו תחרות מוגברת או תחושת קיפוח, אליעד ממליץ להקפיד על הצעדים הבאים: להציג מטרות קולקטיביות: לשבח את ההישגים של הצוות כולו מבלי להתמקד באופן אישי בעובדים ספציפיים, כדי להפחית את הסיכון לתחרות שלילית בין עובדים. לתקשר באופן ברור ומפורט את הסיבות לשבחים או להערות, כדי למנוע אי הבנות ותחושת קיפוח. כאשר חייבים לציין פעולה מסוימת, מומלץ לדבר על הפעולות עצמן ולא על אנשים. לדוגמה, המחלקה הזאת...
העבודה כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים
...הזאת. אבל אפשרי גם שהעובד יתייחס לעבודה כאל משחק, שהוא רוצה לנצח בו, להצליח בו וכולי. ואז יהיה לעובד יותר קל לעבוד, כי הוא לא ירגיש שזאת עבודה אלא משחק. וכמובן שצריכים כאן איזון, כי אם העובד ירגיש שהעבודה היא יותר מידי משחק, אולי הוא לא יקח אותה ברצינות. וכמו שאמרו חזל דברי תורה לא יהיו עליך חובה ואי אתה רשאי לפטור עצמך מהם. דהיינו, אל תחשוב שאתה חייב לקיים את דברי התורה, כי אז לא תרצה לשמור את התורה, אבל מצד שני אל תחשוב שהם לא חובה ואתה רשאי לא לשמור אותם אלא להיפטר מהם. ולכן תמצא את נקודת האיזון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור מוטיבציה אצל העובדים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור מוטיבציה אצל העובדים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, קואצ'ר לילדים, קואצינג בתחום ליצור מוטיבציה אצל העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 14:01:17 - wesi1