אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה לקחת אחריות? ✔ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
והפעם נסביר, על עוד אחת מהאפשרויות לכך שהעובד שלך מסיר אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולקבל החלטות לקדם תהליכים. כי לפעמים נראה שהעובד שלך לא רוצה להחליט לבד, כל דבר מחזיר אליך ושואל את דעתך, העובד לא רוצה לקבל אחריות ולא רוצה לקחת אחריות ולא מקדם דברים לבד וזה כמובן תהליך מתיש ולא נוח. והשאלה היא, למה זה קורה? ונסביר על איך להעביר ביקורת על עובד ועוד.

ויש לכך כל מיני סיבות אפשריות, ואחת הסיבות לכך היא, שאולי העובד עושה את זה, כי אתה גורם לו לעשות את זה, בגלל הצורה שבה אתה מעביר ביקורת על ההחלטות של העובד, כאשר הוא כן מחליט החלטות וכן מקדם תהליכים באופן עצמאי. ומה הכוונה?

הכוונה היא, שישנם מצבים שבהם העובד שלך כן מקבל החלטות באופן עצמאי וכן מקדם תהליכים. אבל מסיבה כלשהי, התהליך לא נראה מושלם בעיניך. ואז נשאלת השאלה מה אתה עושה ואיך אתה מגיב, כאשר התהליך לא נראה מושלם בעיניך?

אפשרות אחת לדוגמה, היא שאתה מגיב לעובד שלך בצורה מכובדת, מסביר לו מה לדעתך לא טוב במה שהוא עשה, מסביר לו מה לדעתך הוא כן היה יכול לעשות בצורה יותר טובה, ומוודא שהעובד שלך חושב שהוא בהחלט כן יכול לעשות בפעם הבאה בדרך שתספק אותך ואת הרצון שלך לשביעות רצונך.

דהיינו, אתה לוקח את מה שהעובד עשה, ומנסה לנהל דיון בצורה מכובדת, לנסות להבין מה קרה, מה בדיוק היה, מה היו השיקולים, למה ההחלטה התקבלה כך או אחרת ומנסה להבין מה היו האפשרויות לעשות, ואתה מציג את האפשרות שאתה חושב שהיא עדיפה יותר, אתה מנסה להסביר למה לדעתך היא עדיפה יותר ומוודא שהעובד, הבין אותך והסכים איתך ושהוא חושב שאכן אפשרי ויותר יעיל לעשות את ההצעה שלך.

במקרה כזה, בפעם הבאה, יש יותר סיכוי שאותו עובד ייקח אחריות ושהוא ינסה לפעול בצורה הטובה ביותר ולקדם תהליכים באופן עצמאי ולקבל החלטות באופן עצמאי.

יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם המנהל מסיבות שונות, הוא לא יודע איך להעביר ביקורת. ולא רק שהוא לא יודע איך להעביר ביקורת, אלא שהוא גם לא בהכרח מבין את עצמו וגם לא בהכרח שהוא מבין את הסיטואציה בכלל. וגם הביקורת שהוא מעביר היא אולי גם לא בהכרח נכונה. וגם הביקורת שהוא מעביר, מלאה סתירות והיא מבקשת דברים שלא ניתן לבצע אותם במציאות, לפחות לא מנקודת המבט של אותו העובד.

ואז במקרה כזה, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבפעם הבאה תהיה לאותו עובד חרדת ביצוע ושהוא לא ירצה לקבל החלטה לבד, בהחלט כדי להסיר לעצמו אחריות לקבלת ההחלטה. כי הוא יודע שבסיכוי גבוה כנראה שיהיו תלונות על ההחלטה שלו. ולכן הוא מעדיף להעביר את ההחלטה אליך. וכן, אתה גורם לזה לקרות.

וברמת העיקרון צריכים לזכור, שאין אפשרות לעשות משהו בצורה מושלמת. האפשרות הזאת לא קיימת במציאות. ולכן זה אומר, שבהכרח לא משנה מה יקרה או לא יקרה, תמיד תהיה אפשרות להעביר ביקורת על העובד, אם תרצה לעשות זאת.

כי לפעמים בתת המודע של המנהל, הוא רוצה להעביר ביקורת על העובד שלו, מסיבות שונות. דהיינו, שיש תהליך בתת המודע של המנהל, שהוא רוצה להוכיח לעצמו או לעובד או למישהו אחר, שאותו עובד לא מספיק טוב, כמו קטגור בבית משפט, שמטרתו להרשיע את הבן אדם ולהוכיח שהוא אשם. ולפעמים המנהל מחפש את העובד, מחפש למצוא מה לא טוב במה שהעובד עשה.

וצריכים לדעת, שברמת העיקרון, תמיד אפשרי למצוא משהו לא טוב בכל דבר שקורה או שלא קורה. כי שום דבר לא מושלם במאה אחוז. ולכל החלטה יש יתרונות וחסרונות.

ולפעמים אותו מנהל מחפש את השלמות מסיבות שונות, ואז הוא בקלות מאוד מוצא חסרונות במה שאותו עובד עשה, ואז כאשר הוא מעביר ביקורת על העובד, הוא גם לפעמים מעביר ביקורת סותרת. לדוגמה, שפעם אחת מנהל המכירות יעיר לאיש המכירות על כך שאותו איש מכירות יותר מידי מנסה למכור ללקוח. ופעם אחת הוא יעיר לאותו איש מכירות, שהוא פחות מידי מנסה למכור ללקוח.

שכמובן זה לא מדע מדויק וברמת העיקרון, לא בהכרח שניתן להוכיח מה נכון או לא נכון לעשות. אבל בטוח נכון, שאחרי איקס פעמים שאותו איש מכירות מקבל ביקורת ממנהל המכירות, יתכן שאותו איש מכירות מוצא דפוס שחוזר על עצמו. שהוא רואה שלא משנה מה הוא עושה, תמיד תהיה עליו ביקורת. וגם אפילו ביקורת הפוכה שסותרת את עצמה. למה אמרת משהו, או למה לא אמרת משהו. למה הסברת משהו או למה לא הסברת משהו וכיו"ב.

במילים אחרות כאשר מעבירים ביקורת על העובד, צריכים לנסות לגרום לעובד להבין שיש אפשרות...
מספיק טובים להגדיל ראש חסרונות לקחת אחריות החלטה חסרונות או יתרונות האם הביקורת על העובד מוצדקת איך למכור ללקוחות השכל של אליעד כהן חרדת ביצוע לקבל החלטות אחריות אחריות אישית איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד להגדיל ראש איך לגרום לעובד להחליט איך לגרום לעובד להחליט לבד איך לגרום לעובד לקבל החלטות איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי איך לגרום לעובד לקחת אחריות איך לגרום לעובדים איך להגדיל איך להחליט איך להסיר אחריות איך להעביר ביקורת איך להעביר ביקורת על עובד איך להעיר לעובד איך להעיר לעובדים איך להתלונן איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לקבל החלטה איך לקבל החלטות איך לקחת איך לקחת אחריות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ביצוע ביקורת ביקורתיות האם הביקורת על העובד מוצדקת האם להגדיל ראש האם להסיר אחריות האם להתלונן האם לנהל עובדים האם לקחת אחריות הביקורת על העובד מוצדקת הגדלת ראש החלטה החלטות החלטיות הסרת אחריות העובד לא לוקח אחריות העובד לא מקבל החלטות העובד לא מקבל החלטות לבד העובד לא מקדם תהליכים העובד לא רוצה להחליט העובד לא רוצה להחליט לבד העובד מקטין ראש חרדה חרדות חרדת ביצוע חרדת ביצוע של עובד כמה להתלונן כמה לקחת אחריות לא לוקח אחריות לבד לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד להגדיל ראש לגרום לעובד להחליט לגרום לעובד להחליט לבד לגרום לעובד לקבל החלטות לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי לגרום לעובד לקחת אחריות לגרום לעובדים להגדיל להגדיל ראש להחליט להסיר אחריות להעביר להעביר ביקורת להעביר ביקורת על עובד להעיר להעיר לעובד להעיר לעובדים להקטין ראש להתלונן ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל עובדים למה העובד לא לוקח אחריות למה העובד לא מקבל החלטות למה העובד לא מקבל החלטות לבד למה העובד לא מקדם תהליכים למה העובד לא רוצה להחליט למה העובד לא רוצה להחליט לבד למה העובד מקטין ראש למה להקטין ראש למה לקחת אחריות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לפי מה להחליט לקבל לקבל החלטה לקבל החלטות לקחת לקחת אחריות לקיחת אחריות לשכנע עובד לשכנע עובד לקבל לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל עובדים מנהל מתי להסיר אחריות מתי להתלונן מתי לנהל את העובד מתי לקחת אחריות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עצמאות עצמאי פחד ביצוע קבלת החלטה קבלת החלטות רצון שיפור תפוקה תהליך תהליכים תלונה תלונות תלונות על עובד תלונות על עובדים
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
... לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית? איך לא ... מטרת ההרצאה היא להסביר איך ניתן להתגבר על רגשות אשמה אלו ולהימנע מלשאת אחריות על בעיות של אחרים. איך לזהות מניפולציה רגשית ואשמות שווא? ישנם אנשים המשתמשים בסחיטה רגשית כדי לגרום לנו להרגיש אשמים. הם עשויים לומר ... עם זאת, חשוב להבין שאין זה מועיל לשאת את האשמה לנצח. הדרך להתמודד היא לקחת אחריות על המעשה, ללמוד ממנו ולהמשיך הלאה, מבלי להטיל על עצמנו עול נפשי מיותר. כל מה שנדרש הוא לדעת כיצד לקחת אחריות על המעשה מבלי להטיל על עצמנו אשמה מיותרת. איך להימנע מלקיחת אחריות על בעיות של אחרים? אחד הרעיונות המרכזיים בהרצאה הוא שככל שאדם פחות מאשים אחרים בצרותיו, כך יהיה לו קל יותר לא להיות מושפע כאשר ... שלנו עם המציאות, עוזרת לנו להימנע מאשמה מיותרת. איך למצוא את האיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות? הדרך להגיע לאיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות היא להבין שהמציאות לא תמיד ניתנת לשליטה. ישנם מקרים בהם אין לנו שליטה על מה שקורה מסביבנו, אך תמיד יש לנו שליטה על איך אנחנו ... כתוצאה ממה שקורה לנו, אלא באופן שבו אנחנו בוחרים להגיב אליו. לא תמיד עלינו לקחת אחריות מלאה, ולעיתים עלינו לדעת להסיר אחריות, במיוחד כאשר מדובר במניפולציות רגשיות של אחרים. מהי הדרך להגיע לשחרור מוחלט מרגשות אשמה? הדרך להימנע מרגשות אשמה מיותרת היא ללמוד ... כשהוא חווה קושי, יהיה חסין יותר כאשר אחרים ינסו להאשים אותו. חשוב ללמוד לקחת אחריות על הרצון שלנו ועל תחושותינו, גם כשלא מדובר במצב אידיאלי. לסיום, ההרצאה מדגישה את החשיבות של איזון בחיים. ישנם מקרים בהם עלינו לקחת אחריות וישנם מקרים בהם עלינו להסיר אחריות. העיקרון המנחה הוא שעלינו להבין אם רע לנו - זה תלוי בנו, ואם רע לאחרים - זה תלוי בהם. איך לא להאשים אחרים בצרות שלך? לקיחת אחריות סחיטה רגשית ניהול רגשות התמודדות עם מניפולציות רגשיות הסרת אחריות איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? ההרצאה עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם רגשות אשמה שנובעים מהאשמות של אחרים, בין אם בצדק ובין אם ... פעמים רבות, אנשים מאשימים אותנו במצבם הרע, מה שעלול לגרום לנו להרגיש אחריות ולשאת רגשות אשם מיותרים. איך לזהות מניפולציה רגשית ואשמות שווא? אנשים מסוימים משתמשים בסחיטה רגשית כדי לגרום לנו להרגיש אשמים. הם ... זאת, חשוב להבין שאין זה מועיל לשאת את האשמה לנצח. הדרך להתמודד עם זה היא לקחת אחריות על המעשה, ללמוד ממנו ולהמשיך הלאה מבלי להטיל על עצמנו עול נפשי מיותר. איך להימנע מלקיחת אחריות על בעיות של אחרים? אחד הרעיונות המרכזיים בהרצאה הוא שככל שאדם פחות מאשים אחרים בצרותיו, כך גם יהיה לו קל יותר לא להיות מושפע כאשר ... גם מפסיקים להרגיש אשמה כאשר אחרים מאשימים אותנו. איך למצוא את האיזון בין לקיחת אחריות להסרת אחריות? יש צורך בגישה מאוזנת: מצד אחד, אין צורך להיות קרים וחסרי רגש, אך מצד שני, חשוב לדעת להימנע מהשפעה של סחיטה רגשית. אמפתיה כלפי ... לבסוף, ההרצאה מדגישה כי בחיים יש צורך למצוא את האיזון: יש מקרים בהם כדאי לקחת אחריות , ויש מקרים שבהם יש לשחרר. העיקרון המנחה הוא שברמה הפנימית, עלינו להבין כי אם רע לנו - זה תלוי בנו, ואם רע לאחרים - זה תלוי בהם. רגשות אשמה לקיחת אחריות סחיטה רגשית ניהול רגשות התמודדות עם מניפולציות רגשיות הסרת אחריות איך לא להאשים אחרים בצרות שלך? להאשים את ההורים, להאשים את השכנים, להאשים את הגנטיקה, לקיחת אחריות והסרת אחריות, האם לקחת אחריות? כמה לקחת אחריות? איך לנטרל רגשות? איך לחשוב כמו פסיכופט? ...
לקיחת אחריות / לקחת אחריות - למה אני לא מצליח לקחת אחריות? למה קשה לקחת אחריות? איך לקחת אחריות? איך לא להאשים אחרים? שנאה עצמית ולקיחת אחריות אישית
לקיחת אחריות לקחת אחריות - למה אני לא מצליח לקחת אחריות? למה קשה לקחת אחריות? איך לקחת אחריות? איך לא להאשים אחרים? שנאה עצמית ולקיחת אחריות אישית אחת הסיבות לכך שאדם לא לוקח אחריות, היא בגלל שקשה לו לקחת אחריות, קשה ברמה הרגשית וכולי. דהיינו, לקיחת האחריות האישית, גורמת לבן אדם להרגיש רע. והסיבה לכך שלקיחת אחריות עשויה לגרום לבן אדם להרגיש רע, גם היא יכולה לנבוע ממגוון סיבות. סיבה אחת לדוגמה לכך שלבן אדם קשה לקחת אחריות, היא בגלל שמבחינתו של הבן אדם, האחריות מלווה בתחושת אשמה כעס ושנאה עצמית. לדוגמה, אם אני אחראי לכך שקרה משהו, אם אני אחראי לפתור בעיה כלשהי, הרי שאני אשם בכך שהבעיה קרתה וכיוב. ומאחר שהאדם לא רוצה להרגיש אשמה וכעס עצמי וכיוב לכן הוא לא לוקח אחריות. הדרך לפתור את זה, היא על ידי הפרדה, בין תחושת האשמה לבין לקיחת האחריות. אתה יכול להיות אחראי על כך שמשהו קרה, או להיות אחראי לפתור משהו שאתה לא אחראי על כך שהוא קרה, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה אשם שאתה אמור לכעוס על עצמך וכיוב. ... פירוש ושיפוטיות של האדם על עצמו. אם שברתי את הכוס, אם אני אחראי לשבירת הכוס, אז אני לא בסדר וכיוב. שזה עניין של פירושים וכיוב. אבל לקיחת האחריות, לא מחויבת להתקיים במקביל לרגשות אשמה כנל. סיבה נוספת לכך שבן אדם לא לוקח אחריות, היא בגלל, שאין לו את היכולת להתמודד עם הבעיה. אני יכול לקחת אחריות, אבל אם אני לא יכול לעשות עם האחריות שלי כלום, אז יהיה לי רק רע מכך שאני אחראי ולא יכול לעשות כלום. שאז האדם מרגיש חסר אונים כעס עצמי וכולי. במילים אחרות, אם אתה לא מסוגל לבצע משימה, אתה לא תהיה מסוגל לקחת עליה אחריות, כי האחריות תעשה לך רע. במילים אחרות, אם אתה רוצה לקחת אחריות, עליך לוודא שאתה יכול להתמודד עם האחריות שאתה לוקח, שאז תוכל לבחור האם וכמה אחריות לקחת. לדוגמה, אם תוכל להתמודד עם רגשות כעס על מישהו אחר, בלי להאשים אותו, הרי שתוכל לקחת אחריות על כך שאתה כועס עליו. אם תוכל להתמודד עם פחד שלך, הרי שתוכל לקחת אחריות על הפחד שלך ולא להאשים את המציאות ואת הסביבה שחיצונית לך. אבל אם אתה לא יכול להתמודד עם רגש כלשהו, הרי שאתה לא תוכל לקחת עליו אחריות ואתה כנראה תאשים אחרים בכך שאתה מרגיש רע. ולכן, כדי לקחת אחריות, צריך: 1 - לא להאשים את עצמך וכולי. שזה כמובן נושא בפני עצמו של איך לא להאשים את עצמך. 2 - צריך ללמוד להתמודד עם האחריות שאתה לוקח. לפתח את המיומנות לפתור את הבעיה שאתה אחראי עליה. אחרת לא באמת תוכל לקחת עליה אחריות וכנראה שתמשיך להאשים את הסביבה. ...
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע ... אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח לנהל אותם ביעילות. למה האשמת עובדים היא בעצם הסרת אחריות ניהולית? כאשר מנהל מאשים את עובדיו, הוא למעשה מסיר מעל עצמו את האחריות לכישלון או לתוצאות לא רצויות. לדוגמה, אם הפרויקט נכשל והמנהל מסביר למנהל שמעליו שהסיבה לכך היא חוסר היעילות של העובדים, הוא ... כפי שהעובד לא יכול להאשים את הכלי שאיתו הוא עובד, כמו מברג שהתקלקל, מכיוון שהעובד אחראי להביא או לתקן את המברג, כך המנהל לא יכול להאשים את עובדיו - הם הכלים שלו, והאחריות להפעילם כראוי היא אך ורק שלו. לכן, חשוב להבין שכל פעם שמנהל מאשים את העובדים, הוא בעצם אומר זה לא אני, אלא הם, ובכך למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים לא מסתדרים, הוא זה שצריך לבדוק איפה הטעות שלו, מה לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה חד - משמעית מי אשם כאשר פרויקט ... אפילו שניהם לא מתואמים. לפעמים, ייתכן בכלל שאף אחד לא אשם, וזה סתם חוסר מזל או צירוף נסיבות. אך מאחר שמטרת המנהל היא שהעסק או הפרויקט יצליח, עליו תמיד לקחת את מלוא האחריות על עצמו. כיצד מנהל צריך להתייחס לעובדים שלו כדי להצליח בתפקיד? אליעד מסביר שהגישה הנכונה של המנהל כלפי עובדיו היא לראות בהם ... את הדברים בצורה ברורה יותר. עליו לראות בעצמו אחראי תמיד על תפקוד העובדים, ולא לראות בהם גורמים עצמאים שאפשר להאשים בכישלון. לסיכום הנושא, אליעד כהן מדגיש שנטילת אחריות היא המפתח להצלחה בניהול. האשמת העובדים היא תמיד צורה של התחמקות מאחריות אישית, ובסופו של דבר, מראה על כישלון ניהולי. ההמלצה שלו למנהלים היא תמיד לקחת אחריות, לבדוק איפה נמצאת הבעיה אצלם, ואיך הם יכולים לשפר את דרכי הניהול שלהם. מהי אחריות ניהולית? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? למה לא להאשים את העובדים? מי אחראי, העובד או המנהל? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? מה המשמעות של הסרת אחריות ניהולית? ...
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות מהי אחריות ניהולית, וכיצד היא קשורה לסמכות? כאשר נותנים לאדם אחריות לבצע משימה מסוימת, הכרחי לבדוק האם בנוסף לאחריות שניתנה לו יש בידיו גם את הסמכות הדרושה כדי להבטיח שהתוצאה הרצויה אכן תתרחש. אחריות ניהולית היא מושג מרכזי המגדיר שאדם חייב להיות מסוגל להשפיע על הגורמים הרלוונטיים על מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי שהבית ייבנה, יש לשאול: האם יש לו את היכולת והסמכות לגייס עובדים, לרכוש חומרים, או לאשר החלטות בנייה חשובות? אם התשובה היא כן, אז האחריות שנתנו לו היא בעלת משמעות. אך אם התשובה שלילית והוא אינו יכול להשפיע על תהליך הבנייה, האחריות שניתנה לו היא ריקה מתוכן. מה הבעיה עם אחריות שאין לה סמכות? אחריות שאין לה סמכות נקראת גם אחריות ללא שיניים. זו אחריות ריקה, שבה האדם אחראי לתוצאה שהוא אינו יכול להשפיע עליה ישירות. דוגמה לכך היא אדם שקיבל אחריות לשמור על דלת ולמנוע כניסת אנשים. אם האדם יכול לומר לאנשים אסור לכם להיכנס ולהכריח אותם לצאת, אז הוא קיבל אחריות יחד עם סמכות מתאימה. במקרה זה, האחריות משמעותית והאדם יכול לעמוד בה. אבל אם הוא רק אחראי לוודא שאנשים לא ייכנסו, אך בפועל אין לו סמכות לגרום לכך שהאנשים יצייתו להוראותיו, למשל אם אסור לו לדבר אליהם בצורה סמכותית או שהוא אינו יכול לנעול את הדלת, אז האחריות שלו היא חסרת משמעות. זוהי אחריות מדומה שלא מאפשרת לו באמת לבצע את המשימה שעליה הוא מופקד. כיצד להאציל סמכויות בצורה נכונה? כדי להאציל סמכויות ואחריות בצורה נכונה, יש לבדוק היטב את הנקודות הבאות: האם האדם שמקבל אחריות מקבל גם את הסמכויות הדרושות לביצוע המשימה? האם האדם יכול לפעול באופן עצמאי כדי להבטיח את השגת התוצאה הרצויה? האם אותו אדם יכול לקחת אחריות מלאה על המשימה ולתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא תושלם כראוי? אם התשובות לכל השאלות הללו הן חיוביות, משמעות הדבר היא שהאצלת הסמכות והאחריות נעשתה בצורה נכונה. אך אם התשובה לאחת השאלות היא שלילית, אז יש כאן בעיה משמעותית של אחריות ללא סמכות. מה עושים אם האחריות היא בלי יכולת? במצב שבו נותנים לאדם אחריות אך לא מעניקים לו את היכולת או את הסמכות לפעול, נוצר מצב בעייתי. לדוגמה, מנהל שמטיל על עובד
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת ... אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל ... מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין ... ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ... כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי ... שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח ... טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. ... במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות ... לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ...
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך ... אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. מה המשמעות של להמליץ על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי ... שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לוקח אחריות על העובד. הסכנות בהמלצה חיובית מדי כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם ... של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב ... יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לעיתים, ... כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל. לקיחת אחריות על העובדים כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי ... העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב ...
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר מהם שני סוגי העצות ללא אחריות וכיצד ניתן לתת עצות טובות? כאשר אנו נותנים או מקבלים עצות, חשוב להבין את המשמעות של האחריות וההשלכות של העצה. אליעד מסביר שמהות נתינת העצה נוגעת לשני סוגים עיקריים של גישות לייעוץ, שכל אחת מהם נושאת עמה יתרונות וחסרונות. הסוג הראשון של העצה הוא כאשר מישהו נותן ... מציג את האפשרויות השונות ומסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, היתרון הוא שנקבל מידע מקיף ומגוון, אך החיסרון יכול להיות בלבול או קושי בבחירה. איך לקחת אחריות על העצות שניתנות? אליעד מציין כי לרוב, היועץ לא ייקח אחריות על הנזק שעלול להיגרם בעקבות העצה שהוא נתן. כאשר אנו נותנים עצה, עלינו להבין שיכולות להיות לכך תוצאות לא צפויות, ולכן יש להימנע מלהבטיח תוצאות חד משמעיות. הדרך הטובה ביותר ... של הפסקת הכעס, ששומר על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, אליעד מציין שכל עצה נושאת עמה יתרונות וחסרונות, ולכן יש להציג את כל האפשרויות בצורה שקופה וברורה. על היועץ להיות מודע לכך שלא תמיד ניתן ... כל התוצאות של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות מהם שני סוגי העצות ללא אחריות וכיצד ניתן לתת עצות טובות? כאשר אנחנו נותנים עצה למישהו או מקבלים עצה, חשוב להבין את האחריות וההשלכות של העצה שניתנת. אליעד מציין שישנם שני סוגים עיקריים של עצות: 1. הסוג הראשון - מדובר במצב בו מישהו אומר לנו מה לעשות בצורה ישירה, מבלי להציג את כל האפשרויות או ... בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. לדוגמה, כאשר מישהו מציע לנו להתגרש או להתפטר מעבודתנו מבלי להסביר את כל האפשרויות. במקרה כזה, היועץ לא לוקח אחריות על ההשלכות של העצה שניתנה, ומעשיו יכולים לגרום לנזקים שיחזרו אליו כבומרנג במקרה שהעצה לא תצלח. בכל עצה יש גם חסרונות, וכל פעולה שאנחנו נוקטים בה יכולה לגרום לנזק. לדוגמה, ... אדם שוקל אם להתפטר או להישאר בעבודתו, היועץ יסביר לו את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, ויאפשר לו להחליט בעצמו מה לעשות. הגישה הזו נותנת יותר אחריות למי שמקבל את העצה, משום שהיא מציגה את כל האפשרויות באופן שקוף ומאפשרת בחירה חופשית. כך, לא ניתן להאשים את היועץ אם לא הצלחנו בעקבות ההמלצה שנתן, כי הוא רק הציג את האפשרויות, ... את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, היתרון הוא שאנחנו מקבלים מידע מקיף ומגוונים, אך החיסרון יכול להיות בלבול או קושי לבחור את האפשרות הנכונה לנו. איך לקחת אחריות על העצות שניתנות? האם יש על היועץ אחריות על ההשלכות של העצה? אליעד מציין שברוב המקרים היועץ לא ייקח אחריות על הנזק שיכול להיגרם בעקבות העצה שהוא נתן. כאשר אנחנו נותנים עצה, חשוב לקחת בחשבון שיכולות להיות לכך תוצאות לא צפויות או לא רצויות, ולכן יש להימנע מלהבטיח באופן מוחלט ... הכעס, שמסייע לשמור על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, כאשר אנחנו נותנים עצות, חשוב לקחת בחשבון שלכל עצה יש יתרונות וחסרונות, ולוודא שאנחנו מסבירים את כל האפשרויות לפני שמישהו מקבל החלטה. על ... התוצאות של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד - משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות לכל עצה יש יתרונות וחסרונות, בכל דבר יש טוב ורע, בכל עצה יש טוב ורע, בכל עצה יש חסרונות, החסרונות של כל עצה, האחריות של היועץ, האם ליועץ יש אחריות? הסרת אחריות של היועץ, להאשים את היועץ, להאשים את נותן העצה, איך לקחת אחריות על עצות? מה לייעץ למישהו? איזו עצה לתת? איך לתת עצה טובה? ...
מערכות יחסים הרסניות, מערכות יחסים במשפחה, מערכות יחסים מתעללות, מערכות יחסים בעבודה, השתקפות עצמית, מערכת יחסים רעילה, מערכת יחסים אלימה, מערכת יחסים לא בריאה, לא אוהבים אותי, לא מכבדים אותי, לא מעריכים אותי, מערכת יחסים במשבר
מערכות יחסים הרסניות, מערכות יחסים במשפחה, מערכות יחסים מתעללות, מערכות יחסים בעבודה, השתקפות עצמית, מערכת יחסים רעילה, מערכת יחסים אלימה, מערכת יחסים לא בריאה, לא אוהבים אותי, לא מכבדים אותי, לא מעריכים אותי, מערכת יחסים במשבר
... וכתוצאה מכך מערכות היחסים שלו יהפכו לבריאות וטובות יותר. איך מתייחסים אלי? איך אני מתייחס לעצמי? לקחת אחריות במערכת יחסים בעיות במערכות יחסים כעס במערכות יחסים ריצוי במערכות יחסים ניצול במערכות יחסים תקשורת בין ... איך מתייחסים אלי? איך אני מתייחס לעצמי? בגידה במערכת יחסים, נרקיסיסט במערכת יחסים, להאשים את עצמי, לקחת אחריות בזוגיות, לקחת אחריות במערכת יחסים, גבולות במערכות יחסים, ניצול במערכות יחסים, ריצוי במערכות יחסים, כעס במערכות יחסים, קנאה ...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות ... היא אצל העובדים בלבד, בלי לבדוק ולבקר את עצמו, כך עולה הסבירות שהניהול שלו הוא זה שגורם לעובדים לא לתפקד. לדברי אליעד, אחת הבעיות הגדולות של מנהלים היא חוסר היכולת לקחת אחריות על מצב הצוות. מנהל טוב לא יתנער מאחריות ויגיד שכל העובדים תחתיו לא טובים, אלא ייקח אחריות ויבדוק האם יש משהו שהוא עושה, אפילו באופן לא מודע, שפוגע בתפקוד העובדים שלו. מתי צריך לפטר את העובד, ומתי לפטר את ... לנסות להחליף אותם. אם הבעיה היא רחבה יותר ומרבית הצוות אינו מתפקד כראוי, יש לבדוק באופן יסודי ועמוק יותר דווקא את שיטת הניהול ואת התפקוד של המנהל. מנהל שמסרב להכיר באחריות שלו לבעיה, וטוען שהאשמה תמיד בעובדים, הוא בדרך כלל מנהל לא טוב שיגרום לתפקוד לקוי של הצוות כולו. בכל מקרה, מנהל טוב צריך לקחת אחריות אישית ולבדוק קודם כל את עצמו, לפני שהוא מאשים אחרים. בעיות עם עובדים עובד שלא עובד להתלונן על העובדים אחריות המנהל על העובדים למה העובדים שלי לא עובדים טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מה האחריות של מנהל על תפקוד העובדים? מנהל שמתלונן על העובדים שלו שלום חברים, הפעם נדבר על מנהל שמתלונן על העובדים שלו - בין אם בפני עצמו או בפני מישהו אחר - על האנשים שכפופים לו. מה שצריך לדעת זה שיש עובדים שהם באמת בעייתיים - אנשים שלא אוהבים לעבוד, שונאים את העבודה, חסרי אחריות, מניפולטיביים, נצלנים או שקרנים. ייתכן בהחלט שחלק מהעובדים שתחתיך שייכים לאותה קטגוריה של עובדים שלא מבצעים את תפקידם ... ברגע שאתה אומר: העובד שלי לא עושה את העבודה, עליך להבין שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך. האחריות של המנהל כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, וזו באמת הבעיה שלו. אך מצד שני, ייתכן גם שהוא לא עושה את העבודה ... עם עובדיו, עליו לבדוק את הדרך שבה הוא מוביל את הצוות. לסיכום אם אתה רוצה לשפר את תפקוד העובדים שלך, ייתכן שהפתרון הוא לשפר קודם כל את הגישה שלך כמנהל. לקריאה נוספת על אחריות המנהל, ניהול עובדים, התמודדות עם עובדים בעייתיים ותהליכי פיטורין, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף בנושא. בהצלחה! בעיות עם עובדים, עובד שלא עובד, להתלונן על העובדים, אחריות המנהל על העובדים, אחריות של ראש הממשלה ...
פחד מטילים, פחד מאזעקות, איך להישאר רגוע ואיך לשמור על קור רוח בהתקפת טילים? איך לא לפחד מהתקפת טילים? איך לא להיכנס לחרדה מאזעקות, איך להתמודד עם פחד מהתקפת טילים? איך לא לפחד ממלחמות? איך נוצר הפחד מטילים? איך נוצר הפחד מאזעקות? איך אפשרי לא לפחד מאזעקות? איך להתמודד עם לחץ מהתקפת טילים? איך להישאר רגוע תחת אש? איך להיות רגוע בהתקפת טילים? איך לשמור על קור רוח בזמן אזעקה? איך להתמודד עם התקפי חרדה מהתקפת טילים? איך לא לפחד ממלחמה עם אירן?
... תמיד יש את האפשרות שתיפגע מטיל וכיוב. ולכן במקרה כזה, הפתרון המוצע הוא, להתחבר גם אל המקום של לקחת אחריות על הרצון, שבו האדם מבין שרע לו, לא בגלל הטילים, אלא בגלל שהוא לא רוצה שהטילים יפגעו בו. וזאת בחירה אישית שלו. ... שרוצה שהעצה הזאת באמת תעבוד לו בזמן אמת, הרי שהוא צריך ביום יום שלו, לתרגל את צורת החשיבה, של לקחת אחריות על זה שרע לו, דרך נקודת המבט שאומרת שרע לאדם, גם בגלל שהוא לא רוצה את מה שקורה ולא רק בגלל שקורה מה שהוא לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי? איך לגרום לעובד להחליט לבד? איך לגרום לעובד להגדיל ראש? איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? חרדת ביצוע של עובד, למה העובד מקטין ראש? למה העובד לא מקבל החלטות לבד? למה העובד לא רוצה להחליט לבד? למה העובד לא מקדם תהליכים? למה העובד לא לוקח אחריות? איך לנהל עובדים? האם הביקורת על העובד מוצדקת? איך להעיר לעובד? תלונות על עובד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כמה לקחת אחריות?, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמה לקחת אחריות?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, אימון אישי לנוער, טיפול אישי מומלץ בנושאי כמה לקחת אחריות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8594 שניות - עכשיו 27_07_2025 השעה 22:10:25 - wesi1