אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להעביר אחריות? ✔אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:02אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
מה הטעות הנפוצה בהעברת אחריות למישהו אחר?

אליעד כהן מציג בהרצאתו את הטעות המרכזית שעושים מנהלים ואנשים רבים כאשר הם מעבירים אחריות או מאצילים סמכויות לאחרים. הטעות היא ההנחה שהאחריות שהועברה לאחר מסירה לחלוטין את האחריות מהמעביר. במציאות, גם אחרי העברת האחריות, האדם המעביר עדיין נשאר אחראי לוודא שהמשימה מתבצעת כראוי.

לדוגמה, אם מנהל מחליט להאציל סמכויות לעובד בשם משה ומעביר לו את האחריות על תחום מסוים, אין משמעות הדבר שהמנהל כבר לא אחראי על התחום הזה. ההפך הוא הנכון, המנהל עדיין נותר אחראי על כך שמשה ייקח על עצמו את האחריות הזו ברצינות ויבצע את המשימה בצורה ראויה. זה לא אומר שהמנהל צריך להיכנס לפרטי העבודה של משה ולבדוק כל פעולה שלו, אבל המנהל חייב לוודא שמשה מבין היטב את אחריותו ופועל בהתאם אליה.

איך האחריות של המנהל נשמרת אחרי האצלת סמכויות?

כאשר מנהל או כל אדם אחר מעביר משימה לאחר, הוא לא משוחרר מהאחריות שלו, אלא רק משנה את הדרך שבה הוא מנהל את האחריות הזו. הביצוע הפיזי של המשימה נעשה על ידי העובד, אך האחריות הכוללת נותרת תמיד אצל מי שהעביר את המשימה.

אליעד כהן מדגים זאת בעזרת סיטואציה פשוטה מחיי היום יום: אם אדם עמוס במשימות מחליט שמישהו אחר יהיה אחראי על הקניות, אותו אדם עדיין אחראי לוודא שהקניות אכן יתבצעו, למרות שהפעולה עצמה נעשית על ידי אחר. זה לא אומר שצריך להתערב בפרטים, אך בהחלט נדרש לוודא שהדבר אכן נעשה.

מה המנהל חייב לעשות לאחר שהאציל סמכות?

כאשר מנהל אומר שהעובד אחראי, הוא חייב גם לוודא שהעובד אכן לוקח את האחריות הזו ומבצע את עבודתו כראוי. אליעד נותן דוגמה של מנהל שבא למנהל אחר שמתחתיו ושואל מדוע משהו מסוים לא קרה, והמנהל עונה לו שהעובדים הם אלו שלא עשו זאת. התשובה הזו אינה קבילה, מכיוון שהמנהל העליון אינו מתעניין בתירוצים שהעובדים אחראים, אלא מצפה שהמנהל מתחתיו ייקח את האחריות וידאג לכך שהעובדים אכן יעשו את העבודה.

מה אפשר ללמוד מסיפור אדם הראשון על העברת אחריות?

אליעד כהן משתמש בסיפור התנ"כי של אדם הראשון כדוגמה בולטת להעברת אחריות מוטעית. כשהקב"ה שאל את אדם מדוע הוא אכל מעץ הדעת, אדם הראשון בחר להפנות את האשמה לאחרים - גם לחוה וגם לקב"ה עצמו, שהביא לו את האישה. אדם הראשון בעצם נמנע מלקיחת אחריות אישית. התגובה של הקב"ה הייתה להעניש את שניהם. לפי אליעד, אדם הראשון יכול היה להודות בטעות ולהתנצל, ובכך אולי היה יוצא מהמצב באופן שונה. במקום זאת, הוא העדיף להטיל אשמה על אחרים, ובכך החמיר את מצבו.

הדוגמה הזו מדגישה עד כמה חשוב לשמור על אחריות אישית, גם לאחר העברת האחריות לאחרים, ולוודא שלוקחים אחריות מלאה על התוצאה.

איך להימנע מטעויות בניהול אחריות?

אליעד כהן מבהיר שהמפתח להימנעות מטעויות בניהול אחריות הוא ההכרה בכך שהאחריות תמיד נשארת בידיו של מי שמעביר אותה. כל אדם צריך לשאול את עצמו היכן בחייו הוא מעביר אחריות, ולזכור שאפילו כשמישהו אחר מבצע את הפעולה בפועל, הוא עצמו אחראי לכך שהפעולה תתבצע כראוי.

לדוגמה, אם אדם הולך למוסך ואומר שהמוסכניק אחראי לתקן את הרכב, הוא עדיין נשאר אחראי לוודא שהתיקון נעשה בצורה נכונה. אם לאחר מכן מתרחשת תאונה בגלל תקלה שלא טופלה כראוי, אין זה מספיק לומר "המוסכניק היה אחראי", מכיוון שגם הוא עצמו היה חייב לוודא שהתיקון נעשה היטב.

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש בהרצאתו היא שלעולם אין להניח שהעברת האחריות מסירה את האחריות מהמעביר. על מנהלים ואנשים בכלל להישאר מעורבים מספיק כדי לוודא שהמשימות שהועברו לאחרים מתבצעות באופן אחראי.
עכשיו נדבר על טעות של אנשים שמעבירים אחריות למישהו אחר יש קטע כזה כשאתה אחראי על משהו יש כל מיני גישות יש גישה שאומרת תהיה אחראי אל תעביר את האחריות לאחרים אתה אחראי נכון יש גישה כזאת זה נקרא כאילו ניהול ריכוזי "אני אחראי אני לא נותן לאחרים לעשות" ויש את הגישה שאומרת לא תן לאחרים לעשות סמוך עליהם, עכשיו יש הרבה דברים בחיים שאתה מעביר את האחריות למישהו אחר ויש הרבה דברים בחיים שאתה משאיר את האחריות אצלך עד כאן נכון יש כזה יש כזה. עכשיו מה הטעות הטעות של אנשים שמעבירים אחריות היא שהם חושבים חלקם בחלק מהמקרים שכשהם העבירו את האחריות למישהו זה אומר שהמישהו שהם העבירו אליו את הדבר הוא אחראי על זה ומה האמת שכשאתה מעביר למישהו אחריות אתה עדיין אחראי שהוא יהיה אחראי על זה.

זאת אומרת אם יש לך משהו שאתה אחראי עליו ואתה אומר "אני עכשיו מאציל סמכות למשה שהוא עכשיו יהיה אחראי על התחום" אל תחשוב "שהנה אני מנהל טוב אני מעביר את האחריות למשה" לא עכשיו האחריות שלך לוודא שמשה באמת אחראי אתה לא צריך להיכנס לו לפרטים כי אמרנו שהוא באחריותו אבל אתה צריך לוודא שהוא אחראי, לדוגמה נגיד עכשיו אתה צריך ללכת לעשות קניות ואתה אומר לעצמך "יש לי המון משימות בא ניקח מישהו שיהיה אחראי על הקניות" אתה אומר "משה אתה אחראי על הקניות" מביא לו את הקניות הוא אומר לך "סבבה אני אחראי" עכשיו אם אתה מנהל טוב מה שאתה צריך לדעת זה שאתה לא אמור עכשיו להתערב לו בקניות כי הוא אחראי על זה זה תחום האחריות שלו אבל מצד שני אתה גם לא צריך להגיד "אני נתתי למשה להיות אחראי הוא אחראי" לא אתה אחראי שמשה יהיה אחראי.

זאת אומרת זה שמישהו אחראי זה לא מסיר את האחריות ממך אתה נשארת אחראי באותה מידה רק דרך הביצוע השתנתה הביצוע הוא דרך העובד שלך אבל עדיין אתה אחראי שהוא יעשה את העבודה, זה כמו עכשיו נגיד באים לאיזה מנהל "אדון מנהל למה זה לא קורה" כאילו המנהל בא למנהל שתחתיו "למה לא קורה מה שזה" אומר לו "אתה יודע כי הוא והוא אחראי, אדוני אתה אחראי שהם יהיו אחראים מה זה מעניין אותי שאתה אומר זה העובד שלי מה זה העובד שלי אתה אחראי על העובד שלך" נכון. עכשיו איפה מה היה בסיפור עם האדם הראשון שאלוהים אמר לו למה אכלת מעץ הדעת אז מה הוא אמר היא אחראית לא אני אחראי נכון אז קודם כל הוא אמר היא אחראית את מי הוא עוד האשים שהוא אחראי את אלוהים אמר לו אתה נתת עמדי האישה האישה נתת עמדי זאת אומרת אתה אחראי שנתת לי אותה היא אחראית שהיא פיתתה אותי.

מי לא אחראי הוא לא אחראי הוא לא אמר אני אחראי הוא לא אמר אני מתנצל נכון משהו אז מה אלוהים עשה העניש את שניהם אמר לו אין בעיה גם היא אחראית וגם אתה אחראי, אוקי עכשיו מה היה קורה בסיפור התנכ"י אם האדם הראשון היה אומר "צודק סורי מתנצל אופס התבלבלתי לא יודע לא היה לי דעת" הרי מה הוא אכל מעץ הדעת אז הוא היה אומר "אתה יודע למה אכלתי ואללה לא היה לי דעת" נכון יכל לסגור לו את הפינה "הנה טוב אתה צודק נכון" אבל הוא אמר לא הוא העדיף לזרוק אחראיות הוא אמר "אני מעדיף להאשים מישהו אחר" גם האשים את אלוהים וגם האשים את חווה ביחד הוא לא אחראי לכלום אז אלוהים אמר לו "סבבה אתה צודק עופו שניכם מגן עדן".

בקיצור מה שאני אומר גם כשאתה מסמיך מישהו להיות אחראי גם כשאתה אומר המוסכניק שלי אחראי גם כשאתה אומר אמא שלי אחראית גם כשאתה אומר הוא אחראי לא משנה מי אחראי אתה אחראי לוודא שהוא אחראי אם זה חשוב לך, אם זה לא חשוב לך זה משהו אחר בהנחה שזה חשוב לך אתה אחראי שהשני אחראי פשוט תמצא איפה בחיים שלך אתה מעביר אחריות למישהו ותזכור זה שאמרתי לו שהוא אחראי אני עדיין אחראי שהוא עושה את זה, אתה הולך למוסך לתקן את הרכב הוא אחראי אבל אתה אחראי שהוא עושה את העבודה שלו טוב לא תגיד אחר כך כשתעשה תאונה תגיד "כן אבל אמרתי לו שהוא אחראי" ומה עם זה שאתה אחראי לבדוק שהוא עשה את העבודה מה עם זה.
עסקים עץ הדעת להתאמן העובד אחראי מי אחראי פעולה בעיה להסיר אחריות מה האמת טעויות להאשים מישהו אחר אדם הראשון אחריות אחריות אישית אחריות ניהולית אחריות של מנהל איך להעביר איך להעביר אחריות איך לתת אחריות אימון אימון מנהלים אימונים האצלת סמכויות הסרת אחריות העברת אחריות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים יעוץ עסקי כמה אחריות לתת להסיר אחריות להעביר להעביר אחריות להתאמן למנהלים לנהל לקחת אחריות לקיחת אחריות לתת לתת אחריות מי אחראי מי אחראי על האחראי מנהל מנהלים ניהול סמכויות עסק עסקים
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
... ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות ... מתמידים של תסכול וחוסר אפקטיביות, שיכולים להוביל למשבר ניהולי וארגוני עמוק. מהי אחריות ניהולית? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל מתאים? אחריות בלי סמכות בניהול איך להעביר אחריות בצורה נכונה? מהי סמכות ניהולית? ...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
... האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם. כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע? אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ... איך לגרום לאנשים להירגע? איך להסביר טעויות בלי לפגוע? איך להעביר אחריות בלי לפגוע? ...
טיפים לויכוחים, איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? איך לא להאשים מישהו? איך לא לעשות למישהו רע? איך להסיר אחריות? איך לא לקחת אחריות? איך להאשים מישהו? ויכוחים בזוגיות, מריבות בזוגיות, מערכות יחסים
טיפים לויכוחים, איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? איך לא להאשים מישהו? איך לא לעשות למישהו רע? איך להסיר אחריות? איך לא לקחת אחריות? איך להאשים מישהו? ויכוחים בזוגיות, מריבות בזוגיות, מערכות יחסים
... יפגע באף אחד מהצדדים. הבחירה בגורם שלישי מאפשרת שמירה על אווירה חיובית יותר, מניעת תחושת אשמה, וניהול קונפליקטים בדרך בונה יותר. איך לא להאשים מישהו בוויכוח? מי אשם בפרידה? איך להימנע מאשמה? איך להעביר אחריות לגורם שלישי? איך להתמודד עם קונפליקטים בזוגיות? עכשיו השאלה היא כזאת נניח שאתה בוויכוח עם מישהו ונניח שאתה רוצה לא להאשים אותו, מתווכחים נגיד דוגמה יש פשלה בעסק ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... יותר בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות החלטה? ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת ... משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, ... תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה של המשימות שניתנו לו. על המנהל להימנע מלשפוט מהר מדי או להכליל על סמך אמירות כאלו. במקום זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה? כשעובד ... חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה, עובד שעשה טעות פעם אחת לא בהכרח יטעה שוב בעתיד, ולכן יש להיזהר ... אותו במשימות מורכבות יותר, שיש בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב יצירתי, ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע לו להרגיש מוערך יותר, וכך תעלה גם המוטיבציה שלו לאורך זמן. כיצד יוצרים הערכה הדדית בין עובדים בארגון? אליעד מציין שהערכה ... נוצרת תלות הדדית חיובית שמגבירה הערכה ושיתוף פעולה. איך לחשוב נכון כמנהל כדי לפתור בעיות? אליעד מסביר שהמפתח הוא לא רק למצוא פתרונות לבעיות נקודתיות, אלא ללמוד לחשוב נכון ברמה הכללית. לחשוב נכון פירושו לנתח את הבעיה בצורה ... מוטיבציה בעובדים? האם העלאת שכר מגבירה מוטיבציה? איך להבין מה מניע עובדים? ניהול עובדים ושיפור ביצועים מה לעשות כשלעובד אין מוטיבציה? איך לגרום לעובדים להרגיש מוערכים? מהי חשיבה ניהולית נכונה? ...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
... למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק , לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה ... המרכזית שאליעד מבהיר היא שהמטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר כסף. מכיוון שכך, השאלה המרכזית צריכה להיות לא רק איך לצמצם הוצאות, אלא גם כיצד אפשר ... את ההכנסות בצורה המקסימלית. לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל ... מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת. מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד ... אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת האובייקטיבית: ... לגיוס ולהכשרה. אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך האגו או מתוך הרגש, במקום להתבונן על המצב בצורה אובייקטיבית. הוא נותן דוגמה ... או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו כאילו זו הפעם הראשונה: אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע ... בצורה אובייקטיבית לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ נוסף ולפתור את הבעיה מאשר ... האם העובד יכול לחזור להיות פרודוקטיבי ולתרום לעסק או שהעלות שלו גדולה מהתועלת. אליעד מחדד את הגישה שההסתכלות צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ... לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו להחלטות לא נכונות, לדוגמה להימנע מעבודה עם לקוח כי הוא מתנהג בצורה לא נעימה, או ... את עצמו מה הדרך הטובה ביותר להרוויח יותר כסף, בלי לתת לרגשות או לאגו להשפיע על קבלת ההחלטות. בסיום הסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמטרה הסופית של העסק היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן כל ההחלטות צריכות להיות מכוונות למטרה זו באופן ברור ומדויק. יש לקבל החלטות ... רגשיים שעלולים לפגוע ברווחיות. כיצד להגדיל הכנסות בעסק? איך לקבל החלטות ניהוליות נכונות? מה חשוב לדעת לפני פיטורי עובד? ניהול עסקי ללא אגו איך להקטין הוצאות ולהגדיל רווחים? איך מתמודדים עם עובד בעייתי? אימון למנהלים ולעסקים ...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין הצורך לשמור על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות וקונפליקטים במשפחה כאשר עובדים יחד הוא אי הבנת המהות של היחסים הכפולים - מצד אחד יחסים עסקיים, מצד שני יחסים משפחתיים. האם נכון להעסיק בני משפחה בעסק? אליעד כהן מתייחס לשאלה אם נכון להעסיק בני משפחה בעסק, והוא מדגיש שהשאלה הזו היא כמו לשאול אם להעסיק את עצמך בעסק של עצמך. לדבריו, זה תלוי תמיד במטרות שלך. כלומר, חשוב להבין מה מטרת ההעסקה - האם זו מטרה עסקית או מטרה משפחתית? כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה היא גם רגשית או משפחתית, המצב שונה לחלוטין. האם יש קונפליקט בעבודה עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד בקונפליקט מסוים עם העובדים שלו, כולל בני משפחתו. הדבר יכול ליצור בעיות, כיוון שיש רגעים שבהם עליך לשדר לבן המשפחה שהעסק חשוב יותר ממנו, מה שעלול לפגוע בקשר המשפחתי. לעומת זאת, יש מצבים שבהם המשפחה צריכה להפגין אחדות כלפי חוץ נגד גורם שלישי, ולכן העבודה המשותפת דווקא יכולה לחזק את הקשר המשפחתי. למה עסקים משפחתיים מובילים לקונפליקטים? אליעד מציין כי קונפליקטים משפחתיים מתרחשים כאשר לא מודעים מראש לכך שיש אפשרות להיווצרותם, ולא ... פוטנציאליים, ולהתכונן למצבים שבהם יצטרכו לבחור בין המשפחה לבין העסק. הוא נותן דוגמה שאם אתה יודע מראש שעלול להיות לך חסר מים, אתה יכול להתכונן מראש ולהצטייד בהתאם. באותה צורה, אם מראש מודעים לכך שיכולים ... ולהפחית משמעותית את הנזקים. כיצד ניתן למנוע בעיות וסכסוכים בעסק משפחתי? כדי להימנע מסכסוכים מיותרים, אליעד מציע להבהיר מראש את המטרות של העסק ושל ההעסקה, ולקבוע גבולות ברורים בין התפקיד המשפחתי לבין התפקיד העסקי. בנוסף, יש לדבר באופן פתוח וישיר על נקודות חיכוך פוטנציאליות. אם למשל בעל עסק יודע שבן משפחה עשוי להיעלב או להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה מראש כדי להבהיר את הציפיות. כך אפשר למנוע את החיכוך עוד לפני שנוצר. מה הקשר בין עבודה עם משפחה לבין טיול משפחתי? אליעד מדגים את ... אלא שצריך להבין ולהיערך מראש לאפשרות הזו. אותו עיקרון נכון גם בעסקים משפחתיים - יש להיות ערים מראש לכך שה
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? ... היא להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון להציג סקרים בראיון ... שאתה מציב? כחלון היה צריך להעביר את האחריות ליריב ולהבהיר שלא יסכים לתנאים מבלי התחייבות הדדית. כיצד להשתמש נכון בשמות ומיתוסים ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון ... באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות קשות ומורכבות בראיונות. בניתוח המפורט, ... ביטחון עצמי גבוה. לא לתת כבוד מיותר ליריבים. להשתמש במילים חזקות וברורות במקום בביטויים ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, ... איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה ... הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי ... יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות ... בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את ... לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים ... של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להעביר אחריות?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר אחריות?, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מנטור, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי איך להעביר אחריות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2617 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 12:26:02 - wesi1