אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להסתיר? ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
להסתיר מצד האמת חסרונות או יתרונות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך מסרים שיווקיים איך לתכנן מחשבה משהו חיובי איך להתחבר למכור שירותי יעוץ קהל יעד איזה חומרי שיווק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך איך להסתיר איך להסתיר מידע איך ליצור ביקושים איך ליצור חומרי שיווק איך למכור איך לשווק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן בידול בידול עסקי בידול שיווק בידול שיווקי ביקוש דווקא ממך דווקא ממני האם מתחרים עסקיים הפצת תוכן שיווקי הפקת חומרי שיווק חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לרצות לקנות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש להסתיר להסתיר מידע להסתיר מידע מהמתחרים ליצור ליצור ביקוש ליצור ביקושים ליצור ביקושים למתחרים ליצור חומרי שיווק ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה למה דווקא ממך למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למכור למכור גם את המתחרים לפחד מתחרות עסקית לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשווק לשווק גם את המתחרים לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתכנן משפך שיווקי משפך שיווקי צר משפך שיווקי רחב מתחרים מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים פחד פחד מהעתקת חומרי שיווק פחד ממתחרים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחד שהמתחרים ילמדו ממני פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים פחדים קושי קשיים רצון שוק תחרותי שיווק שיווק בצורה נכונה שיווק בשוק תחרותי שיווק יוצר ביקוש שיווק יוצר ביקוש למתחרים שיווק למתחרים תוכן שיווקי תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תכנון תכנון חומרי שיווק
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, כיצד ניתן להסתיר מידע מאדם אחר, דווקא על ידי זה שחושפים בפניו, מידע שקשור למידע שאותו רוצים להסתיר ממנו. ואבאר איך לעשות זאת בצורה נכונה? ואיך לא לטעות ולהחשיד את עצמך בטעות? ואיך ליצור הטעיה אצל האדם השני? ואיך לנצח בלוחמה פסיכולוגית באמצעות שתילת דיסאינפורמציה? ועוד. והרעיון הוא, כי לפעמים ברצונך להסתיר מידע כלשהו, מאדם אחר, מסיבה כלשהי. ולפעמים יש לאדם האחר חשדות לגבי המידע שאתה רוצה להסתיר ממנו. ולפעמים האדם השני, באמת חושד בך שאתה מסתיר ממנו מידע, את המידע שאותו הוא רוצה לדעת. ולפעמים האדם השני חושד, שאולי יש לך אינטרס להסתיר ממנו את המידע שהוא רוצה לדעת. ולכן, ניתן לעשות פסיכולוגיה הפוכה ומניפולציה, שמהותה היא, שעל ידי זה ... לדעת, מידע שאתה כן מוכן לחשוף בפניו, על ידי זה אתה שותל לו מחשבה ומשדר לתת המודע שלו, את המחשבה שאומרת, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו העניין. או במילים אחרות, באפשרותך לחשוף בפניו את כל המידע שהוא רוצה לדעת, ורק ... ובאפשרותך גם לעשות זאת בצורה טבעית, שבה אתה מיוזמתך מספר לו, את מה שאתה רוצה שהוא ישמע, כדי שהוא ירגיש שאתה לא מנסה להסתיר ממנו שום דבר. וכאשר אתה מיוזמתך מדבר עם האדם השני, על הנושא שהוא חושב שאתה מנסה להסתיר ממנו, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, נשתלת המחשבה והאמונה שאומרת, שאם אתה מספר לו על הדבר, כנראה שאתה לא מנסה להסתיר אותו ממנו. ואז ממילא האדם השני, פחות חושד בך, לגבי הדבר שאתה רוצה להסתיר ממנו. ויש כאן רמת תחכום נוספת, והיא, שכאשר יש סיפור על נושא כלשהו, אז לא רק שבאפשרותך לגלות מידע על חלק מאותו הנושא, כדי להסתיר מידע על חלק אחר מאותו הנושא, על ידי זה שאתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו הנושא, אלא באפשרותך גם לגלות בפניו מידע חלקי אמיתי לגבי אותו הנושא כנל, ולהוסיף ... בצורה כזו, שתגרום למוח של השומע, להשלים את הסיפור בדמיון שלו, בצורה שבה הוא יסיק מסקנות שגויות, לגבי המידע שאתה מנסה להסתיר ממנו. שזה שוב פעם אומר, שאם אתה לא רוצה שירמו אותך, אז כאשר אתה מגיע למסקנה כלשהי, עליך לבדוק כיצד ... שיכולה להיות הטעייה כנל. ועוד אוסיף ואומר, שלפעמים האדם השומע הוא מספיק מתוחכם להבין, שלפעמים מספרים לו סיפור אחד, כדי להסתיר ממנו את הסיפור השני. ולפעמים חושפים בפניו מידע כלשהו (נידוב מידע לנדב מידע), דווקא כדי להסתיר ממנו מידע אחר. ולפעמים השומע מספיק חכם, כדי להתחיל לחשוד שמסתירים ממנו משהו, דווקא משום שמנדבים לו ... בצורה שגורמת לו לחשוד, שכנראה אם מספרים לו משהו אחד, כנראה שמסתירים ממנו משהו אחר. ולכן, לפעמים אם אתה מנדב מידע כדי להסתיר מידע, אז עליך לדעת, שלפעמים נידוב מידע, דווקא יוצר חשד של הסתרת מידע אחר. ולכן צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת... לדוגמה (חיובית), נניח שמישהו חושד בך שאתה הולך לארגן לו מסיבת הפתעה ליום הולדת. וברצונך להסתיר ממנו שאתה רוצה לעשות לו מסיבת הפתעה ליום הולדת. אבל הוא חושד בכך. אז אם לא תדבר איתו בכלל על זה, אז ... כך. עליך לשאול את עצמך, למה שהבן אדם השני יחשוב שאני מסתיר ממנו מידע. כגון לדוגמה במקרה הנל, שהאדם השני יחשוב שאתה רוצה להסתיר ממנו את המידע, כדי להפתיע אותו. ואז עליך לשאול את עצמך, איך אני יכול לשתול לו מחשבה, שהוא לא יחשוב ... ואז בעצם תוכל להפתיע אותו. ואתן עוד דוגמה, להסתרת מידע באמצעות נידוב מידע. נניח שמישהו ביצע פשע. וחוקרים אותו, והוא רוצה להסתיר את ביצוע הפשע. אז באפשרותו לנדב מידע, שעלול להחשיד אותו בביצוע הפשע. ובכך לנסות לשדר, שהוא לא מפחד שיחשדו בו שהוא ביצע את הפשע. ובכך לנסות לשדר, שהוא לא ביצע את הפשע ושהוא לא מסתיר מידע. או לדוגמה בוגד שמנסה להסתיר את הבגידה שלו. שהוא יכול לנסות להודות ולשתף על דברים שליליים חלקית שהוא עשה, כדי שלא יחשבו שהוא מנסה להסתיר מידע. ובכך בעצם הוא מסתיר את הבגידה היותר גדולה שלו. או גנב שמודה מיוזמתו שהוא גנב משהו, ובכך הוא מנסה להסתיר את זה שהוא גנב גם עוד דברים. כי בכך שהוא הודה בקלות, הוא כאילו משדר שהוא לא מנסה להסתיר מידע. ובכך בעצם הוא מסתיר מידע. ויש כאן כמובן עוד מניפולציה. שאם נניח חוקרים שבוי ומנסים להוציא ממנו ... שהוא יודע למספר רמות וסיווגים. ובאפשרותו לא לנדב שום מידע שהאדם השני לא חושב שהוא אמור לנדב. ובכך בעצם לשדר שהוא מנסה להסתיר את המידע. ורק אחרי חקירה ועינויים, באפשרותו כאילו להישבר, ולחשוף מידע. אבל רק את המידע שאותו הוא הסכים מלכתחילה לגלות. אבל לא לגלות את המידע שהוא ניסה להסתיר מלכתחילה. כי אם מלכתחילה הוא היה מספר את המידע שהוא כן מוכן לספר, זה דווקא היה יכול לשדר שהוא מנסה להסתיר את המידע שיותר חשוב. ודווקא זה שהוא ניסה לשדר שהוא כן מנסה להסתיר מידע, ודווקא זה שהוא כאילו אחכ נשבר והודה... יכול להיות שזה עצמו מניפולציה, כדי לשדר שהוא כבר לא ... שאתה מוכן שהוא ידע אותם. ובכך בעצם לשתול לו מחשבה, כאילו אתה לא מפחד לספר לו על החסרונות של המוצר שלך. ובכך בעצם להסתיר ממנו, את זה שיש חסרונות אחרים במוצר, שאותם אתה כן מפחד לספר לו עליהם. כי בשיתוף האמת, יש 3 גורמים. 1 ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של הדבר שאותו אתה רוצה להציג. וזה יכול להיות הסתרת החסרונות שלך עצמך, כאשר אתה צריך להציג את עצמך, כגון בראיון עבודה (חסרונות בראיון עבודה איך לענות בראיון עבודה?) פגישה של דייט הכרויות וכיוב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיוב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה יודע שיש באותו הרעיון חסרונות כלשהם, וברצונך להסתיר מהשומע חסרונות כלשהם. וכאן אבאר איך לעשות זאת. וכמובן שמדובר כאן על מניפולציה, שכל אדם עושה אותה גם כלפי עצמו. כי לפעמים יש לאדם בעיה כלשהי. והאדם רוצה להסתיר מהתודעה שלו שיש לו את הבעיה הזאת. אז הוא עושה את המניפולציה הבאה, כדי להסתיר מעצמו את מה שהוא יודע בתת המודע, ולא רוצה להכיר בו ברמת המודע. ואחת מהדרכים להסתיר חסרונות כלשהם בדבר כלשהו, היא על ידי זה שעושים מניפולציה הפוכה ונגדית נגד השומע, והיא על ידי זה שכן מציגים לו חסרונות אחרים ביחס לאותו הדבר. כדי ליצור הסחת דעת וכדי להסתיר ממנו את החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות ... בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו לדוגמה אם ברצונך להסתיר חיסרון כלשהו, לשם כך לפעמים באפשרותך לחפות על החיסרון שאתה רוצה להסתיר, באמצעות זה שתספר לשומע על חיסרון אחר, שבאפשרותך שהוא כן ידע על החיסרון הזה. זא שעליך לחפש חסרונות כלשהם, בין אם הם אמיתיים ובין אם הם לא אמיתיים, חסרונות שבאפשרותך לספר לשומע, ולומר לו שיש לך את החסרונות האלו. ובכך שאתה חושף בפניו את החסרונות שאתה מסוגל לספוג, בכך אתה יכול להסתיר ממנו את שאר החסרונות. ואבהיר: אתה לא מוכרח לספר לשומע על חסרונות שבאמת יש לך, אלא באפשרותך לספר לשומע על חסרונות שלא באמת יש לך, אלא שהוא רק ... לגלות את החסרונות שלך. וכדי לגרום לו להאמין שהוא כבר יודע את החסרונות שלך, ושאין לך עוד חסרונות נוספים שהוא צריך לחפש אחריהם. ומי שרוצה יכול לדמיין בעיני רוחו, מרגל שנתפש בשבי שהוא רוצה להסתיר מידע מאלו שחטפו אותו. והם בכל כוחם רוצים להוציא ממנו את המידע שאותו הוא רוצה להסתיר. ולפעמים הדרך להסתיר את המידע, היא דווקא על ידי זה שהוא מוסר להם מידע אמיתי וכיוב, כדי להסתיר את מה שהוא לא רוצה לספר להם. וכאן אני מסביר את התהליכים שקורים בזמן חקירה שכזו, וכיצד להשתמש בלוחמה פסיכולוגית במצבים כאלו. וכמובן, כיצד לדעת ... שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של ... ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה החסרונות שלך, אז אתה מספר לו על החסרונות שאתה מוכן לספר לו. ואתה מספר לו עליהם בצורה ... לא חושש שהוא ידע את החסרונות שלך, ואתה מספר לו על החסרונות שלך. כדי ליצור אצלו אמון, שאתה לא מסתיר ממנו מידע. אבל גם בצורה הזאת, גם בה יש חיסרון. והוא שלפעמים השומע חושד בכך שאתה לא מנסה להסתיר את החסרונות שלך. ואז ברגע שאתה מספר לו על החסרונות שלך, זה גורם לו לא להאמין לסיפור שלך, אלא להמשיך לחקור ולחפש את החיסרון שאתה לא רוצה שהוא ... שאת מה שאתה באמת לא רוצה לספר לו, את זה הוא לא באמת יודע. וכמובן שגם בגישה הזאת יש חיסרון. כי ככל שהשומע מרגיש שאתה יותר לא רוצה שהוא ידע על החסרונות שלך, כך הוא חושד יותר בכך שאתה מנסה להסתיר ממנו את החסרונות שלך. וכך יש לו ספק יותר גדול, האם באמת סיפרת לו את כל החסרונות שלך, או לא. כי הוא רואה ומרגיש, שאתה מנסה להסתיר ממנו את החסרונות שלך. בניגוד לאפשרות הראשונה, שבה מראש סיפרת לו על החסרונות שלך. שגם בה יש חסרונות כנל. והדבר הטוב ביותר לעשות, הוא להציג את ... שאתה יכול לספר למישהו על החסרונות שלך. ולגרום לו לרצות לדעת עוד יותר על החסרונות שלך. דהיינו, לעורר את החשדנות שלו. ואז עליך להעמיד פנים שאתה מספר לו על איזה חיסרון שניסית מלכתחילה להסתיר אותו. ובעצם לעשות הסחת דעת, מהחיסרון האמיתי שלא רצית שהוא ימצא אותו. כי ברגע שאתה ממלא למישהו את הרצון שלו לגלות את החיסרון שלך, הרי שעדיין ... של החיסרון שאתה לא רוצה לגלות לשומע. והעניין הוא, שיש שני סוגים של חסרונות. ויש חסרונות מנוגדים ויש חסרונות תואמים. וחיסרון מנוגד פירושו, חיסרון שמשמעותו מנוגדת לחיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר. כגון לדוגמה שאתה עצלן ואתה רוצה להסתיר את זה. ואז בראיון עבודה אתה מציג חיסרון מנוגד לחיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר. כגון לדוגמה שאתה מספר על חיסרון שלך, שבו אתה לפעמים יותר מידי מתעקש להשיג דברים, גם כאשר הם כבר טובים כמו שהם ושלא צריך להשקיע יותר. זא כי ... שמצד אחד לפעמים הוא עצלן יותר מידי, ולפעמים הוא יותר מידי חרוץ ויותר מידי משקיע, גם כאשר כבר לא צריך להשקיע. שבכך בעצם הוא מבזבז משאבים של מאמץ מיותר, מתוך תחושה של חריצות יתר. ואם ברצונך להסתיר חיסרון שמבטא עצלנות, באפשרותך לספר על חיסרון שמבטא את ההפך המנוגד של החיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר. זא שבכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שלך, אתה בעצם מספר עוד סיפור לתת המודע של השומע, סיפור שבו בעצם אתה מעביר מסר לתת המודע של השומע, מסר ... איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח המוצר, ובכך בעצם גרמו למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, ... חיסרון אחד, אז הוא מניח שאין באותו הדבר את החיסרון המנוגד לאותו חיסרון שהוא יודע על הדבר. ויש גם חסרונות תואמים. וחיסרון תואם פירושו, חיסרון שהוא דומה במהותו לחיסרון המקורי שאותו אתה מנסה להסתיר. כי לפעמים כאשר מציגים חיסרון מנוגד, כגון לדוגמה שמספרים לאדם על החיסרון שהמוצר יקר ושקשה מאוד להשיג אותו, אז לפעמים זה עוד יותר מעורר את ...
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
... NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות ... פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים איך להסתיר מידע בעזרת NLP? מה זה דיסאינפורמציה? ההרצאה של אליעד ... מאמתות בעזרת טכניקות NLP (עיבוד שפה טבעית). אליעד מדבר על איך להסתיר מידע בעסקאות, מצבים חברתיים, ובחיים האישיים, תוך ... ההרצאה הוא מציע אסטרטגיות להתמודדות עם מצבים בהם רוצים להסתיר מידע חשוב או להסתיר חיסרון של מוצר. מהי טכניקת הגנב הנאמן ומה הקשר שלה ... אחרים. אליעד נותן דוגמה של חיפוש בבית, כאשר אדם מנסה להסתיר משהו מסוים במקומות ספציפיים, אך לוקח את השוטר לחפש במקום ... אליעד מציע שיטה בה ניתן להמציא חיסרון שקרי במוצר, במטרה להסתיר את החיסרון האמיתי. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר עם פגם ... או למבצע המניפולציה. מה זה NLP? מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך להסתיר מידע בעסקאות? מהו הגנב הנאמן? איך להמציא חסרונות ...
איך להתחמק משאלות? איך להעביר נושא? איך להשתמש בהומור כדי להעביר נושא? איך לא לענות לשאלות? טיפים לניהול שיחה, איך להסתיר מידע? איך לא להתמודד עם שאלות קשות? איך לא להילחץ משאלות קשות? איך לענות בהומור? איך לנהל שיחה?
איך להתחמק משאלות? איך להעביר נושא? איך להשתמש בהומור כדי להעביר נושא? איך לא לענות לשאלות? טיפים לניהול שיחה, איך להסתיר מידע? איך לא להתמודד עם שאלות קשות? איך לא להילחץ משאלות קשות? איך לענות בהומור? איך לנהל שיחה?
... איך להשתמש בהומור כדי להעביר נושא? איך לא לענות לשאלות? טיפים לניהול שיחה, איך להסתיר מידע? איך לא להתמודד עם שאלות קשות? איך לא להילחץ משאלות קשות? איך לענות בהומור? איך לנהל שיחה? איך להתחמק משאלות בעזרת הומור? כאשר אדם נשאל שאלה שאינו ... השיחה. האדם הנשאל יכול לזרום עם השיחה לכיוונים שונים, בלי להיתפס כמי שמנסה להסתיר משהו או להימנע מתשובות ישירות. מה היתרון בשימוש בהומור מול שאלות קשות? אליעד כהן מסביר שלשימוש בהומור יש יתרון משמעותי בהתמודדות עם שאלות קשות או אישיות מדי, ... קשות. איך להתחמק משאלות קשות? איך להשתמש בהומור בשיחה? טיפים לניהול שיחה מוצלחת איך להסתיר מידע בלי להעליב? איך לא לענות לשאלות בצורה אלגנטית? ...
פשוט, מניפולציות פשוטות, זה פשוט ככה, דברים פשוטים, זה מאוד פשוט, ההסבר מאוד פשוט, לשאול שאלות, איך למנוע שאלות? שקרים פשוטים, מסובך או פשוט, קשה או פשוט, מורכב או פשוט, תקשורת בין אישית, איך לשתול מחשבות? איך להסתיר מידע?
פשוט, מניפולציות פשוטות, זה פשוט ככה, דברים פשוטים, זה מאוד פשוט, ההסבר מאוד פשוט, לשאול שאלות, איך למנוע שאלות? שקרים פשוטים, מסובך או פשוט, קשה או פשוט, מורכב או פשוט, תקשורת בין אישית, איך לשתול מחשבות? איך להסתיר מידע?
... פשוט, ההסבר מאוד פשוט, לשאול שאלות, איך למנוע שאלות? שקרים פשוטים, מסובך או פשוט, קשה או פשוט, מורכב או פשוט, תקשורת בין אישית, איך לשתול מחשבות? איך להסתיר מידע? למה אנשים משתמשים במילה פשוט כשההסבר מסובך? אליעד כהן מסביר בהרצאתו כי אנשים רבים נוטים להשתמש במילה פשוט דווקא כאשר הנושא מורכב ... באמת מדובר בדבר ברור ופשוט או שזה רק ניסיון להימנע מהסברים מדויקים ומעמיקים יותר. כך תוכלו להימנע להיות קורבן למניפולציה שמטרתה להסוות מידע או להסתיר חוסר ידע אמיתי. לסיכום, אליעד כהן מדגיש כי השימוש במילה פשוט בשיחה יכול להיות סימן ברור לחוסר הבנה או ניסיון להסתיר מורכבות אמיתית. על ידי מודעות לכך והתעקשות על הסברים מפורטים יותר, אפשר להימנע מהטעיות ולהגיע להבנה אמיתית של הדברים. איך לזהות מניפולציות ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי איך ... של הגזמה, מה שעשוי לגרום לצד השני להתייחס לזה בספק או בהומור במקום בזעזוע מוחלט. איך לצמצם את תשומת הלב על חיסרון? אם יש חיסרון שאי אפשר להסתיר, כדאי למסור אותו מהר ככל האפשר ...
מרגיש חשוף, מרגיש שקוראים אותי, מרגיש שיודעים מה אני חושב, מרגיש שקוראים לי את המחשבות, מרגיש שקוף, מפחד שאנשים קוראים אותי, מפחד ממה שחושבים עלי, חרדה חברתית, מפחד שיגלו מי אני, מפחד שאנשים מדברים עלי, סכיזופרניה פרנואידית
מרגיש חשוף, מרגיש שקוראים אותי, מרגיש שיודעים מה אני חושב, מרגיש שקוראים לי את המחשבות, מרגיש שקוף, מפחד שאנשים קוראים אותי, מפחד ממה שחושבים עלי, חרדה חברתית, מפחד שיגלו מי אני, מפחד שאנשים מדברים עלי, סכיזופרניה פרנואידית
... אומר שהוא מרגיש שקוף, הוא מתכוון לכך שהוא חש תחושה חזקה שאחרים יכולים לדעת מה עובר בראשו, לקרוא את מחשבותיו ולזהות רגשות או מחשבות שהוא מעוניין להסתיר. התחושה הזו מלווה לרוב בחוסר נוחות, חרדה ואף פחד גדול מאוד מחשיפה. מדובר במצב של חרדה חברתית, שבו האדם מרגיש חשוף מדי לסביבה ומפתח פחדים מכך שאנשים ידעו עליו דברים שהוא מנסה להסתיר אפילו מעצמו. האם אנשים באמת יכולים לקרוא מחשבות? אליעד כהן מסביר שהשלב הראשון בטיפול בתחושה הזו הוא לבדוק האם אנשים באמת יכולים לקרוא את מחשבותיך, או ... לי להרגיש שקוף? סיבה מרכזית נוספת לתחושה הזו היא חוסר השלמה עצמית. ככל שאדם פחות שלם עם עצמו, ככל שיש לו ביקורת עצמית חזקה יותר, כך הוא מנסה להסתיר מעצמו דברים שלא נעים לו לחשוב עליהם, וכתוצאה מכך הוא חושש מאוד שאחרים יגלו אותם. ילד קטן, לדוגמה, הוא בדרך כלל שלם עם עצמו ולכן פחות אכפת לו מה אחרים ... שהוא בעצמו מזהה ולא מקבל בעצמו. ככל שתהיה שלם יותר עם עצמך, כך פחות יטריד אותך אם אנשים אחרים יחשבו עליך דברים שליליים או יגלו את מה שאתה חושב להסתיר. לדוגמה, אם היית מגיע לבית דין של מעלה ויקרינו את הסרט של החיים שלך בפני כולם, אילו היית שלם עם עצמך, לא היה אכפת לך כלל שיראו את זה, כי אתה מקבל את ... החשיפה. להגיע להשלמה עם עצמך: ככל שתהיה שלם יותר עם מי שאתה, כך פחות תטריד אותך השאלה אם אנשים אחרים מזהים אצלך דברים שליליים. אם תפסיק לנסות להסתיר מעצמך את מה שמטריד אותך, גם פחות יטריד אותך מה אחרים חושבים עליך. לטפל בשורש הבעיה: אם יש משהו מסוים שאתה מפחד מאוד שיגלו עליך (לדוגמה, דיכאון, חרדות, חוסר ביטחון), אל תנסה רק להסתיר אותו, אלא פנה להתמודד ולטפל בשורש הבעיה עצמה. ברגע שתטפל בשורש הפחד, הוא יפסיק להטריד אותך, וממילא ההתנהגות הבלתי מודעת שמסגירה אותך תיעלם. הכרה בכך ... מי שאתה. כשאתה שלם ומקבל את עצמך באופן מלא, הפחד מחשיפה ומהתחושה שאחרים קוראים אותך יפחת באופן משמעותי. וכמובן, ככל שתטפל בשורש של מה שאתה מנסה להסתיר, כך גם ההתנהגות הלא מודעת שמשדרת זאת לאחרים תפחת או תיעלם לחלוטין. איך להתמודד עם חרדה חברתית? אני מרגיש שקוראים אותי, מה לעשות? איך להסתיר מחשבות? מה גורם להרגיש שקוף? האם אנשים באמת קוראים מחשבות? איך להפסיק לפחד ממה שחושבים עליי? מה המשמעות של להרגיש שקוף? כשמדברים על אדם שמרגיש ... השלמה עם עצמו. אם יש לך מחשבות שאתה לא אוהב על עצמך, אתה לא רוצה שאנשים אחרים יחשבו אותן עליך. לכן, אתה חושש שיקראו אותך ויגלו את מה שאתה מנסה להסתיר אפילו מעצמך. ככל שאתה יותר שלם עם עצמך, כך פחות אכפת לך אם אנשים קוראים אותך. ילדים, למשל, לרוב שלמים עם עצמם ולכן לא אכפת להם אם מבינים אותם או לא. אך כשאנחנו גדלים, מתפתחת בנו ביקורת עצמית שגורמת לנו להסתיר חלקים מעצמנו ולחשוש שאנשים אחרים יחשפו אותם. האם אנשים באמת יכולים לקרוא מחשבות? רוב האנשים לא באמת קוראים מחשבות, לפחות לא באופן מודע. עם זאת, אנשים ... השקיפות? 1. בדוק אם זה באמת קורה - ייתכן שהתחושה נובעת מהפחד שלך ולא מהמציאות. 2. השלם עם עצמך - ככל שתהיה שלם יותר עם עצמך, פחות תרגיש צורך להסתיר דברים מפני אחרים, ופחות יפריע לך אם יחשבו עליך דבר מסוים. 3. טפל במקור הפחד - אם יש בך משהו שאתה מפחד שיגלו, עדיף לעבוד עליו ולשפר אותו במקום להסתיר אותו. 4. הבנה שאנשים לא באמת קוראים אותך - אנשים אולי קולטים משהו בשפת הגוף שלך, אבל הם לא יודעים בדיוק מה עובר לך בראש. סיכום אם אתה מרגיש שקוף, ... מציאות או רק תחושה. לרוב, התחושה מגיעה מהפחד שלך שיקראו אותך ולא כי אנשים באמת קוראים אותך. הפתרון הוא להיות שלם עם עצמך ולטפל בדברים שאתה מנסה להסתיר. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש: אני מרגיש שקוף, איך להסתיר מחשבות, קריאת מחשבות ועוד. בהצלחה! ...
שיטות לרמות לאנשים, איך לרמות אנשים? איך לשקר לאנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לרצות להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? שיטות השכנוע של ביבי
שיטות לרמות לאנשים, איך לרמות אנשים? איך לשקר לאנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לרצות להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? שיטות השכנוע של ביבי
... כלי מניפולציה. כאשר אדם מצהיר על אהבה או הערכה, זה לא תמיד מצביע על כוונה כנה. הוא עלול להשתמש בזה כדי להסתיר כוונות או לפעול למטרות אישיות. כיצד לא לרמות את עצמנו ביומיום? הדרך להימנע להיות ... מתנות ויחס טוב? אחת הדרכים לרמות מישהו היא לתת לו שוחד, בין אם בכסף, מתנות או יחס טוב. כאשר רוצים, למשל, להסתיר בגידה מבן או בת הזוג, הדרך היא לייצר להם אינטרס להאמין לגרסה המוסתרת. מעניקים ... בחיפוש האמת, לחפש את האמת בלי אינטרסים, שוטר טוב שוטר רע, משה בר סימן טוב, איך לבגוד בלי שיעלו עליך? איך להסתיר בגידה? איך להסתיר מידע? איך ליצור אמון? איך ליצור אינטרס? איך לתת שוחד? איך לגלות שקרים? איך ...
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
... מחמיאים כדי להחליש את הספק של האחר, איך יוצרים דימוי הפוך כדי להסתיר את המציאות, ואיך אפשר לצעוק הצילו בזמן שאתה התוקף. בשורה התחתונה, כל אלה קשורים לנטיית המוח לקבל סיפורים מורכבים, להצמד לסיפור המוכן, ולהימנע מלבדוק את ... אותך? איך לדעת מי צודק? שיטות לרמות אנשים, שיטות לשקר אנשים, איך להסתיר סודות? איך להסתיר מידע? ההגנה הכי טובה היא התקפה, כל הפוסל במומו פוסל, איך לא לשקר את עצמך? איך לא לרמות את עצמך? איך לגלות שקרים? טוב כשמוסרין את השוטה לתוך העולם, כל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להסתיר?, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להסתיר?, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, יועץ טיפולי, אימון אישי לקריירה בנושא איך להסתיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 26_07_2025 השעה 17:05:33 - wesi1